Marsman was nogal camerabewust las of hoorde ik laatst ergens. Die trok eigenlijk voor het Disneygebeuren nooit zijn muil open.quote:
Daarvoor zat hij ook altijd op de bank toch? Snap wel dat je dan wat rustiger bent.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Marsman was nogal camerabewust las of hoorde ik laatst ergens. Die trok eigenlijk voor het Disneygebeuren nooit zijn muil open.
hep dat gestaan op feesboek?quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Marsman was nogal camerabewust las of hoorde ik laatst ergens. Die trok eigenlijk voor het Disneygebeuren nooit zijn muil open.
Ach hij keepte vorig seizoen best prima, dus dat Disney-gebeuren heeft wel geholpen. Geen wonder dat ie nu in Florida vlak bij Disney World keeptquote:Op dinsdag 21 september 2021 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, Michel van Egmond had dat weer van een fysio oid.quote:
zou goed kunnen hoorquote:Op dinsdag 21 september 2021 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, Michel van Egmond had dat weer van een fysio oid.
Moet zeggen dat dit fragment dat ook wel een beetje bevestigd voor mij, maar ik ben wellicht vooringenomen.
Maar Willem is altijd boos in het veld, letterlijk altijd.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toch prima dat spelers ook beetje kwaad kunnen worden als het zo dramatisch is.
Kijk voor de grap eens die Utrecht docu terug, daar trok niemand zn bek open. Ja Willem Janssen die niet wist hoe die boos moest zijn lol.
Oja en Elia
Willem Janssen is na Henk de Jong de meest walgelijke act in het Nederlandse voetbal.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kijk voor de grap eens die Utrecht docu terug, daar trok niemand zn bek open. Ja Willem Janssen die niet wist hoe die boos moest zijn lol.
wtfquote:Op dinsdag 21 september 2021 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Willem Janssen is na Henk de Jong de meest walgelijke act in het Nederlandse voetbal.
Ik vind Henk de Jong een best leuke actquote:Op dinsdag 21 september 2021 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Willem Janssen is na Henk de Jong de meest walgelijke act in het Nederlandse voetbal.
Ik vergeet natuurlijk helemaal Bram van Polen die stijf bovenaan staat.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
bram van polen had een rol bij de trouwerij (of het aanzoek, dat weet ik niet meer) van @Monopolyquote:Op dinsdag 21 september 2021 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vergeet natuurlijk helemaal Bram van Polen die stijf bovenaan staat.
Excuses.
Niet zo gek, @Treinhoer houdt wel van vervelende acts.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bram van polen had een rol bij de trouwerij (of het aanzoek, dat weet ik niet meer) van @:monopoly
(lol)
Wat een onzinquote:Op dinsdag 21 september 2021 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Denk dat het voor Aursnes minuutjes sprokkelen wordt.
Slaat nergens op sinds Karim El Ahmadi hebben we niet meer zo een goeie gehad op die plek.quote:Op dinsdag 21 september 2021 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Denk dat het voor Aursnes minuutjes sprokkelen wordt.
even geduld, die komt er echt wel inquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slaat nergens op sinds Karim El Ahmadi hebben we niet meer zo een goeie gehad op die plek.
quote:
Want? De overige middenvelders doen het kut? Dit trio doet het goed.quote:
Ik zou niet weten waarom hij de 4e zou moeten zijn. We hebben 4 middenvelders met elk hun specifieke kwaliteiten, waarvan je waarschijnlijk per tegenstander moet kijken welke mix je nodig hebt. Maar ik zou hem de meeste wedstrijden wel opstellen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]![]()
is op dit moment gewoon de vierde middenvelder, gaat genoeg minuten maken maar is wel een beetje afhankelijk van de fitheid van toornstra, til, kokcu
mooiste punt is dat je gewoon 4 prima eredivisie middenvelders hebt, met daarachter wat talentjes (en de afgeschreven diemers en teixeiraquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:46 schreef Caland het volgende:
Aursnes is wel de enige echte 6 in de selectie, Jens moet je niet echt willen op die plek.
Hij stond zondag eigenlijk ook gewoon weer op '10'
Zeker, maar ik Slot zo hoorde praten over Aursnes afgelopen persco dan denk ik dat hij wel redelijk snel een vaste basisplek te pakken heeft. De vraag is alleen een beetje of Jens of Guus dan het kind van de rekening wordt imo.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mooiste punt is dat je gewoon 4 prima eredivisie middenvelders hebt, met daarachter wat talentjes (en de afgeschreven diemers en teixeira)
ik denk dat we slot er wel op kunnen vertrouwen dat hij logische keuzes maakt daarin
@Pistoleroquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:04 schreef KillemWieft het volgende:
We zijn PSV op alle fronten voorbij!
Stopt John vd Brom op 00:31 nou een AZ tasje in z'n koffer?quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja en Elia
Ja precies. Nu kan er één uitvallen zonder dat je je elftal verzwakt, best belangrijk met twee wedstrijden in de week. Geeft Slot ook meer tactische keuzes.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mooiste punt is dat je gewoon 4 prima eredivisie middenvelders hebt, met daarachter wat talentjes (en de afgeschreven diemers en teixeira)
ik denk dat we slot er wel op kunnen vertrouwen dat hij logische keuzes maakt daarin
#neverforget dat kuyt eigenlijk zijn basisplaats kwijt wasquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja precies. Nu kan er één uitvallen zonder dat je je elftal verzwakt, best belangrijk met twee wedstrijden in de week. Geeft Slot ook meer tactische keuzes.
In het kampioensjaar had je met onze aanval en middenveld in principe ook 7 opties voor 6 plekken en pas in februari moest Gio keuzes maken.
Wat overigens terecht was, en zelfs toen speelde Kuyt nog vrij veel wedstrijden, alleen Kuyt zag zichzelf nog altijd als eerste op het wedstrijdformulier en dat was gezien zijn sportieve prestaties gewoon niet te verantwoorden.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
#neverforget dat kuyt eigenlijk zijn basisplaats kwijt was
Malacia ook wel hoor. Maar eens dat die concurrentie tussen de eerste 14-15 spelers goed is.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat overigens terecht was, en zelfs toen speelde Kuyt nog vrij veel wedstrijden, alleen Kuyt zag zichzelf nog altijd als eerste op het wedstrijdformulier en dat was gezien zijn sportieve prestaties gewoon niet te verantwoorden.
Vond de reactie van Linssen zondag wel mooi op zijn bankplek, gewoon heel nuchter maar wetende dat Slot hem vaak genoeg nodig gaat hebben. Zo hoort het ook. De enige spelers die zeker zijn van een basisplek mits fit zijn nu Bijlow, Senesi, Trauner en Sinisterra, en ook dat kan veranderen bij een mindere serie wedstrijden. Das een fijne positie voor ons.
Altijd mondjes snoeren niet te vergeten.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik blijf volhouden dat Schaken gewoon een geweldige aanvaller was. Altijd z'n man voorbij, altijd een goede voorzet.
schaken komt ook onterecht in de meest kutte rijtjes voorquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik blijf volhouden dat Schaken gewoon een geweldige aanvaller was. Altijd z'n man voorbij, altijd een goede voorzet.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Altijd mondjes snoeren niet te vergeten.
PS, Lord Nelom in Oranje heb ik blijkbaar helemaal gemist.
Hij en Pellè waren wel een uitstekende tandem inderdaad. Een beetje zoals Narsingh en Dost, alleen Ruben (#bless) was al ouder en daardoor nooit gezien als groot talent.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
schaken komt ook onterecht in de meest kutte rijtjes voor
matige speler maar was in zijn jaren bij de club echt wel van waarde, oldskool rechts er voorbij en gaan
Oefenpotje in Azië dacht ik.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Altijd mondjes snoeren niet te vergeten.
PS, Lord Nelom in Oranje heb ik blijkbaar helemaal gemist.
Walgelijk dat de Lord keer op keer wordt overgeslagen voor een plek in Oranje.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is ook weinig bewijs van, dit is de beste foto die ik kon vinden. Was een oefentrip vooral bedoeld voor de KNVB om geld te scheppen in Azië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
China-Nederland en Indonesië-Nederland, tijdens het jeugd EK. Wat een heerlijk tripje was datquote:
Nou dat zeker niet maar was gewoon een heel degelijke aanvaller voor de fase waar we in zaten. Nog altijd belangrijk voor de wederopstanding toen in 11/12.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat inderdaad, over topsportmentaliteit gesproken. Hoe was dat mogelijk zeg.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:34 schreef Binge-watch het volgende:
Ah ja, Ruben Schaken. De man die bij de tussenstand van 3-3 thuis tegen Zorya 'met zijn hoofd al bij de verlenging zat.' Never forget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |