aursnesquote:Op maandag 20 september 2021 20:37 schreef hhh38 het volgende:
Wat zouden jullie de komende 2 wedstrijden van de opstelling maken?
Ik neem aan dat Slot weer met een spits wil spelen, maar welke middenvelder haal je eruit?
Toornstra maar dat kan hij nu natuurlijk niet meer maken.quote:Op maandag 20 september 2021 20:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat Slot weer met een spits wil spelen, maar welke middenvelder haal je eruit?
Normaal gesproken Toornstra ja, maar nu speelde hij gewoon een prima pot dus denk niet dat hij dat gaat doen.quote:Op maandag 20 september 2021 20:37 schreef hhh38 het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2021 20:50 schreef hhh38 het volgende:
Toornstra kan de 3 rollen van de andere middenvelders eigenlijk allemaal wel prima invullen, dus ik zou het niet weten.
Normaal zou je dan Aursnes zeggen omdat het een relatief mindere tegenstander is. Maar hij is wel heerlijk voor de controle.
quote:Stille kracht Aursnes
Tot slot speciale aandacht voor Aursnes. De Noor was weliswaar minder opvallend dan eerdergenoemde spelers, maar was verrassend genoeg toch de speler met de meeste balaanrakingen: 66. Zoals gezegd kwam hij tot een passpercentage van bijna 80% (naast Trauner deed alleen Tyrell Malacia met 80,8% het beter), maar ook verdedigend droeg hij zijn steentje bij. Aursnes kwam tot 3 onderscheppingen (meest van alle Feyenoorders), 2 geblokte schoten (ook het meest), 3 geslaagde tackles (alleen Trauner (5) en Malacia (4) hadden er meer) en 1 clearance.
En ik kan me heugen dat ze vorig seizoen ook vrij veel moeite hadden met Joey Veerman? Die was toen zelf na de pot vol verbazing dat hij zoveel ruimte had gekregen. Daar zal Slot ook wel naar kijken denk ik.quote:Op maandag 20 september 2021 20:50 schreef hhh38 het volgende:
Toornstra kan de 3 rollen van de andere middenvelders eigenlijk allemaal wel prima invullen, dus ik zou het niet weten.
Normaal zou je dan Aursnes zeggen omdat het een relatief mindere tegenstander is. Maar hij is wel heerlijk voor de controle.
Klopt, toen speelde Veerman hangend op links om een man meer op het middenveld te krijgen toch? Geertruida bleef toen gewoon in de zone staan.quote:Op maandag 20 september 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ik kan me heugen dat ze vorig seizoen ook vrij veel moeite hadden met Joey Veerman? Die was toen zelf na de pot vol verbazing dat hij zoveel ruimte had gekregen. Daar zal Slot ook wel naar kijken denk ik.
Correct.quote:Op maandag 20 september 2021 21:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, toen speelde Veerman hangend op links om een man meer op het middenveld te krijgen toch? Geertruida bleef toen gewoon in de zone staan.
Ben benieuwd wat het gaat worden
Kökçü wmb.quote:Op maandag 20 september 2021 20:37 schreef hhh38 het volgende:
Ja dat was wel beroerd, thuis tikten we Heerenveen moeiteloos met 3-0 weg en dat had veel meer kunnen zijn, uit werden we zelf met 3-0 weggestuurd. Ze speelden toen 4-4-2 waardoor Veerman tot zijn eigen verbazing continu ruimte kreeg. Dat was tactisch gezien absurd slecht want Feyenoord paste zich totaal niet aan.quote:Op maandag 20 september 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ik kan me heugen dat ze vorig seizoen ook vrij veel moeite hadden met Joey Veerman? Die was toen zelf na de pot vol verbazing dat hij zoveel ruimte had gekregen. Daar zal Slot ook wel naar kijken denk ik.
Mwuah veel beter, heb toevallig vandaag de samenvatting nog gezien om even na te gaan of mijn beeld nog klopte en na de 1-0 werd er nog een goal afgekeurd op een paar cm buitenspel en miste Heerenveen nog een pingel na de 1-1. (1e helft weinig kansen voor Feyenoord gezien) In de tweede helft draaiden ze het vervolgens wel om en waren ze veel beter, tot de rode kaart maar dat was dus niet zo'n lange periode. (65e minuut kreeg hij rood)quote:Op maandag 20 september 2021 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uit in de beker waren we wel veel beter en stond het 1-3 totdat Berghuis even driftig werd en Marsman vervolgens ging grabbelen.
Was dat niet ook de wedstrijd waar Botteghin te vroeg inliep bij die penalty en de rebound blokkeerde, waarna de scheidsrechter niet wist wat ie daarmee moest?quote:Op maandag 20 september 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah veel beter, heb toevallig vandaag de samenvatting nog gezien om even na te gaan of mijn beeld nog klopte en na de 1-0 werd er nog een goal afgekeurd op een paar cm buitenspel en miste Heerenveen nog een pingel. (1e helft weinig kansen voor Feyenoord gezien) In de tweede helft draaiden ze het vervolgens wel om en waren ze veel beter, tot de rode kaart.
Die pot ja, hij wilde hem over laten nemen en werd gevarred. Al was het volgens mij de grens.En Marsman liet een hoge bal vliegen op de doellijn waar hij wel een duwtje kreeg van Henk V.quote:Op maandag 20 september 2021 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was dat niet ook de wedstrijd waar Botteghin te vroeg inliep bij die penalty en de rebound blokkeerde, waarna de scheidsrechter niet wist wat ie daarmee moest?
Die wedstrijd was echt dramatisch op elk vlak.
Ah ja je hebt gelijk, ik heb de wedstrijd gedeeltelijk verdrongen. Herinner mij vooral dat we een paar keer goed weg kwamen maar dat het 1-3 werd en er niks aan de hand meer was, totdat Feyenoord het volledig verklootte. Vervolgens heb ik twee notes gekregen voor schelden met kanker naar Berghuis.quote:Op maandag 20 september 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah veel beter, heb toevallig vandaag de samenvatting nog gezien om even na te gaan of mijn beeld nog klopte en na de 1-0 werd er nog een goal afgekeurd op een paar cm buitenspel en miste Heerenveen nog een pingel na de 1-1. (1e helft weinig kansen voor Feyenoord gezien) In de tweede helft draaiden ze het vervolgens wel om en waren ze veel beter, tot de rode kaart maar dat was dus niet zo'n lange periode. (65e minuut kreeg hij rood)
Kokcu en dan zet je Toornstra daar neer.quote:Op maandag 20 september 2021 20:37 schreef hhh38 het volgende:
Aursnes is veel te goed om nu weer op de bank te zetten. Gewoon Kokcu banken toch.quote:Op maandag 20 september 2021 20:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aursnes
tenzij hij jens ook in een nummer 10 rol ziet want dan kan til eruit, maar dat zou ik niet zo snel doen tegen clubs als heerenveen en nec thuis
Over die twee samen zou Disney een nieuwe serie mogen makenquote:Op dinsdag 21 september 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Is dit eigenlijk al officieel een stelletje inmiddels?
Lastige idd, hij zal de komende vier wedstrijd toch wat moeten rouleren om iedereen fit te houden. Momenteel is Kokcu denk ik de minst bepalende, maar hij heeft op links ook de minste concurrentie…quote:Op maandag 20 september 2021 20:37 schreef hhh38 het volgende:
euforie gaat vaak vooraf aan onheil, hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op maandag 20 september 2021 17:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De VK opende het sportkatern ook wel lichtelijk zurig vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |