Voor een club die al 9 jaar in de Ere zit is dit wel heel matig, allemaal.quote:Op zondag 19 september 2021 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch vind ik Langeler geen slechte coach, maar met dit materiaal moet het eens misgaan.
Alleen Clement en Saymak kunnen er iets.
Ze moeten al die opgekropte woede/angst/whatever kwijt. Zal wel weer over gaan met een maandje of twee.quote:Op zondag 19 september 2021 13:01 schreef Tarado het volgende:
zijn de mensen zo gek door corona of was dit in 2019 ook dagelijkse kost?
0-15?quote:Op zondag 19 september 2021 13:04 schreef El-Stinho het volgende:
PEC heeft oprecht mazzel dat ze Ajax vóór de CL en niet na troffen.
Robert is een leuke act, ja.quote:Op zondag 19 september 2021 13:13 schreef Tagliano het volgende:
Maaskant die zegt dat je je moet gedragen
Nooit geenquote:Op zondag 19 september 2021 13:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is toch nooit geen penalty man.
Ligt aan de keeper, vooral de interactie met Henk Timmer was vroeger altijd erg amusant.quote:Op zondag 19 september 2021 13:33 schreef Heeinz het volgende:
Wat schreeuwen ze bij Go Ahead toch altijd naar de keeper van de tegenstander?
Alle Deventenaren onder de 30 zijn voor Besiktas.quote:
Istanbul aan de IJssel.quote:Op zondag 19 september 2021 13:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alle Deventenaren onder de 30 zijn voor Besiktas.
Ja pec mag wel eens gestraft worden.quote:Op zondag 19 september 2021 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC eruit dit jaar mag wel van mij.
Van Polen heeft geen rood-geel in zijn huis (lol).quote:
Dit zou iets voor de F1 zijn.quote:Op zondag 19 september 2021 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geeft wel een leuk element aan wedstrijden.
Dat ging netjes met de tijd mee, was eerst +3 minuten. Is nu +4.quote:Op zondag 19 september 2021 14:08 schreef aTypisch het volgende:
dat concept van extra tijd is ook wel aan vervanging toe he?
compleet willekeurig
+3 is al te weinig, elke wissel zou 30 sec moeten zijnquote:Op zondag 19 september 2021 14:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat ging netjes met de tijd mee, was eerst +3 minuten. Is nu +4.
Dat was voor de sproeiers aan gingen. Die waren ongeveer een minuutje aan en die is er bij opgeteld.quote:Op zondag 19 september 2021 14:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
+3 is al te weinig, elke wissel zou 30 sec moeten zijn
quote:Op zondag 19 september 2021 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mario Been analist bij PSV - Feyenoord.
Leuk.
wtfquote:Op zondag 19 september 2021 14:15 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]
Ik verwacht zo'n potje vanmiddag.
Genot.quote:Op zondag 19 september 2021 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk.
Was op de bal toch.quote:
geelwaardig.quote:Op zondag 19 september 2021 14:15 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]
Ik verwacht zo'n potje vanmiddag.
ja, dus toen al te weinigquote:Op zondag 19 september 2021 14:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat was voor de sproeiers aan gingen. Die waren ongeveer een minuutje aan en die is er bij opgeteld.
Dat heeft weinig met het "tijdrekken" te maken vanwege de sproeiers. Feit is wel dat er vrijwel altijd minder tijd wordt bijgeteld dan dat er daadwerkelijk is. Zuivere speeltijd is altijd minder.quote:
Gisteren was Mario ook bijna zeer goed bruikbaarquote:Op zondag 19 september 2021 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk.
je lijkt het nog niet te begrijpenquote:Op zondag 19 september 2021 14:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met het "tijdrekken" te maken vanwege de sproeiers. Feit is wel dat er vrijwel altijd minder tijd wordt bijgeteld dan dat er daadwerkelijk is. Zuivere speeltijd is altijd minder.
Misschien moet je het dan beter uitleggen.quote:Op zondag 19 september 2021 14:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je lijkt het nog niet te begrijpen
er waren 7 wissels in de tweede helft, dat is al meer dan 3 minuten aan extra tijd waardquote:Op zondag 19 september 2021 14:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan beter uitleggen.
Klopt, het was al te weinig. Het akkefietje met de sproeiers was een minuutje ongeveer, dat klopte dan weer wel.quote:Op zondag 19 september 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er waren 7 wissels in de tweede helft, dat is al meer dan 3 minuten aan extra tijd waard
en nu over naar een belangrijk potje lijkt me zo
(lol)quote:Op zondag 19 september 2021 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bijna tijd voor de afgang van Twente!
quote:Op zondag 19 september 2021 17:08 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom spelen ze allebei in het uittenue?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2021 17:11 schreef 3rr0r het volgende:
@:Frozen-assassin kan je deze in de OP toevoegen?Hele emotioneel labiele jongens die PSV fans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje emotiequote:Op zondag 19 september 2021 17:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hele emotioneel labiele jongens die PSV fans.
Woest.quote:Op zondag 19 september 2021 17:36 schreef yats het volgende:
Twente word weer eens enorm bevoordeeld. Eerst geen tweede kaart aan Brana geven na zijn 4e geelwaardige overtreding en dan zo'n belachelijke penalty geven...
Gek he als je weer eens genaait word?quote:
quote:Op zondag 19 september 2021 17:36 schreef yats het volgende:
Twente word weer eens enorm bevoordeeld. Eerst geen tweede kaart aan Brana geven na zijn 4e geelwaardige overtreding en dan zo'n belachelijke penalty geven...
Ik denk dat wij meer mogen klagen. Geen rood voor Brama, onterechte penalty tegen en een 0-3 uit een vrije trap tegen waarbij de overreding door Twente gemaakt word.quote:Op zondag 19 september 2021 18:09 schreef PzKpfw het volgende:
AZ weer eens kkhard genaaid door de scheids.
dat denk jij altijd geloof ikquote:Op zondag 19 september 2021 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat wij meer mogen klagen. Geen rood voor Brama, onterechte penalty tegen en een 0-3 uit een vrije trap tegen waarbij de overreding door Twente gemaakt word.
Ja jullie worden echt altijd genaaid.quote:Op zondag 19 september 2021 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat wij meer mogen klagen. Geen rood voor Brama, onterechte penalty tegen en een 0-3 uit een vrije trap tegen waarbij de overreding door Twente gemaakt word.
Altijd tegen AZquote:Op zondag 19 september 2021 18:09 schreef PzKpfw het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 19 september 2021 18:14 schreef Tagliano het volgende:
Sinds vanmiddag heb ik een concreet beeld bij mensen als yatsDat had ook maar zo Caland of Tagliano kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nee hoor, tegen Willem 2 naaiden we vooral onszelf en Ajax tikte ons gewoon compleet zoek.quote:Op zondag 19 september 2021 18:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja jullie worden echt altijd genaaid.
(met name als jullie verliezen).
Nee joh. @Tagliano komt helemaal niet buiten.quote:Op zondag 19 september 2021 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had ook maar zo Caland of Tagliano kunnen zijn.
@yatsquote:Op zondag 19 september 2021 18:17 schreef PicoMMP het volgende:
Vitesse had daar geel moeten krijgen voor een schwalbe
Goed punt, die zit liever veilig achter zijn toetsenbord anderen de les te lezen.quote:Op zondag 19 september 2021 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee joh. @:tagliano komt helemaal niet buiten.
Gelukkig zit jij tijdens de wedstrijd van je cluppie alleen maar te janken over de scheidsrechterquote:Op zondag 19 september 2021 18:19 schreef yats het volgende:
[..]
Goed punt, die zit liever veilig achter zijn toetsenbord anderen de les te lezen.
Nou ja een keer kwamen er een paar FOK!-users bij je huis langs om je de les te lezen en toen vond je het óók al niet goed.quote:Op zondag 19 september 2021 18:19 schreef yats het volgende:
[..]
Goed punt, die zit liever veilig achter zijn toetsenbord anderen de les te lezen.
Ik mis voor het eerst in jaren een wedstrijd in het stadion. En jij?quote:Op zondag 19 september 2021 18:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij tijdens de wedstrijd van je cluppie alleen maar te janken over de scheidsrechter
Je zit elke wedstrijd op Fok!quote:Op zondag 19 september 2021 18:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mis voor het eerst in jaren een wedstrijd in het stadion. En jij?
Onzin, was gewoon een terechte rode kaart. Weliswaar wat ongelukkig, maar ook onbegrijpelijk om op die plek zon tackle in te zetten.quote:Op zondag 19 september 2021 18:09 schreef PzKpfw het volgende:
Thuistenue zit nog in de was.quote:Op zondag 19 september 2021 17:08 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom spelen ze allebei in het uittenue?
Dat kan ik je zonder het zien van de beelden ook wel vertellenquote:Op zondag 19 september 2021 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga over drie kwartier inschakelen bij Studio Sport om te beoordelen of yats gelijk heeft
(nee)
Als hij hem geraakt zou hebben was het rood. Nu niets.quote:Op zondag 19 september 2021 18:35 schreef fetX het volgende:
Oei een speler mist met een tackle. Dan zal @:yats het wel een kaart vinden.
Het Pascal Janssen-effect.quote:Op zondag 19 september 2021 18:43 schreef Tagliano het volgende:
AZ heeft dus een nog slechtere seizoensstart dan vorig jaar
Tja....quote:Op zondag 19 september 2021 18:46 schreef Tagliano het volgende:
AZ staat op een rechtstreekse degradatieplek
Het zal wel meevallen. Alsof de spelers van Ajax hier zin in hebben.quote:
Ik moet dartsen vanavond dus ik zal er niet veel van meekrijgen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg leuke wedstrijd om 21:00.
@:maxi-mus kijk jij hier ook naar uit?
Ik denk ook dat het 'lastig' wordt ja, uitwedstrijden is toch weer heel anders. En Twente en Zwolle uit waren maar matig.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen. Alsof de spelers van Ajax hier zin in hebben.
Een tyfusend rijden om tegen zo'n matig ploegje te spelen op een dinsdagavond.
Ik houd het op 1-2
Iets relaxter winnen dan vorig seizoen zou ook al prima zijn.. al is het veld dit keer iets beter voor Ajaxquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sterkte gewenst aan Fortuna vanavond.
0-5
www.pauper.nlquote:Op dinsdag 21 september 2021 18:16 schreef kurk_droog het volgende:
Wat was die website nou waar je live gratis kon kijken?
Leuke woensdag en donderdag allen.quote:
Er is dus goed en slecht nieuws.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schuurs komt er wellicht in ipv Timber en je hebt de analyse van Maduro en Bruggink gemist.
Valt mee, lekker Schuurs laten spelen. (en dat doen ze ook)quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef GGMM het volgende:
Maar goed als ze met de teamarts aan het overleggen zijn dan zal hij er niet 6 weken uit liggen.
Altijd tegen jou.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Timber stond in mijn FOK! voetbalmanager team
Uiteraard is hij dus geblesseerd (lol)
Ik heb Mwene, Timber en Pedersen (lol)quote:
Je zou een carriere als voodoo-artist kunnen overwegen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Mwene, Timber en Pedersen (lol)
(al was het niet zo erg dat Mwene zondag niet mee deed)
Mwene is sowieso niet zo'n hele slimme keuze.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Mwene, Timber en Pedersen (lol)
(al was het niet zo erg dat Mwene zondag niet mee deed)
Nouja, als PSV de nul houdt is het prima, dan boeit de rest niet. Maar ik ga wel full Ajax in de verdediging denk ik na deze week, die zien er het beste uit.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwene is sowieso niet zo'n hele slimme keuze.
Teze is ook best dichtbij waardoor rouleren nogal op de loer ligt?quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, als PSV de nul houdt is het prima, dan boeit de rest niet. Maar ik ga wel full Ajax in de verdediging denk ik na deze week, die zien er het beste uit.
Fortuna, of Fanum Fortunae, was de Romeinse godin van het toeval of van het lot, zowel van het geluk als van het ongeluk.quote:
De selectiespelers werken zelf allemaal in de schoonmaak.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij Fortuna kunnen ze geen schoonmakers betalen?
@maxi-mus neemt zijn username serieus.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fortuna, of Fanum Fortunae, was de Romeinse godin van het toeval of van het lot, zowel van het geluk als van het ongeluk.
Zeker, maar hij speelt bij een coach die nogal vaak wisselt tijdens een wedstrijd, dus ik vond dat redelijk veilig.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Teze is ook best dichtbij waardoor rouleren nogal op de loer ligt?
Ik wilde vrijdag pas wisselen maar dat kon niet meer dus ik heb Gudmunsson op de back staan.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, maar hij speelt bij een coach die nogal vaak wisselt tijdens een wedstrijd, dus ik vond dat redelijk veilig.
Dit komt doordat het ze nog niet gelukt is de bal over de doellijn van Fortuna te spelen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe staat Ajax nog niet voor?
Racist.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:53 schreef Makamba_ het volgende:
Ik heb persoonlijk nog nooit overwogen om mijn haar wit te bleken.
ben je flikkertje ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2021 18:53 schreef Makamba_ het volgende:
Ik heb persoonlijk nog nooit overwogen om mijn haar wit te bleken.
Zolang Fortuna er maar ergens eentje prikt. Punten verspelen gaat Ajax toch niet.quote:
Ja, verrassend wel.quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fortuna wordt helemaal weggespeeld
Hij zag het niet hahaquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Komt echt geen bal van Blind aan.
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
NousGod. Tijd om bij te tekenen.
Kijk je pas net, of al de hele tijd? Wilde je nog tekken bij een poging tot steekbal van ons Mexicaanse wonderkind.quote:
Aandoenlijk dat die ook mee wilt doen bij elke aanvalquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kijk je pas net, of al de hele tijd? Wilde je nog tekken bij een poging tot steekbal van ons Mexicaanse wonderkind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |