Njah, NEC verloor bijna net zo kansloos en die herpakten zich daarna ook primaquote:Op maandag 20 september 2021 21:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Op de sowsjuls van Cambuur dekten ze zich ook al in.
'Beter 9-0 verliezen dan 9x 1-0 verliezen'
Je bent gewoon Eredivisie onwaardig. Heerenveen blijft de club van Friesland
Eredivisie onwaardig vind ik altijd zo'n loze kreet, zeker als de nummer 12-18 weinig voor elkaar onder doen en er in de KKD geen team is wat beter is. Ze hebben de afgelopen 2 seizoenen de KKD volledig gedomineerd.quote:Op maandag 20 september 2021 21:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Op de sowsjuls van Cambuur dekten ze zich ook al in.
'Beter 9-0 verliezen dan 9x 1-0 verliezen'
Je bent gewoon Eredivisie onwaardig. Heerenveen blijft de club van Friesland
Heeft @maxi-mus een accent?quote:Op maandag 20 september 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
Kom je aan Cambuur, dan kom je aan @:maxi-mus
Dan word ik link!quote:Op maandag 20 september 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
En aan @Mexicanobakker!!quote:Op maandag 20 september 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
Tijdperk voorbij.quote:Op maandag 20 september 2021 21:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt Barcelona serieus.
@:Firefox1
Bitcoins maken een hoop goedquote:Op maandag 20 september 2021 21:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Een hitsige Chris is toch een beetje viezig
Beetje plagen toch. Heerenveen zie ik overigens gewoon verliezen in Ljouwert.quote:Op maandag 20 september 2021 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eredivisie onwaardig vind ik altijd zo'n loze kreet, zeker als de nummer 12-18 weinig voor elkaar onder doen en er in de KKD geen team is wat beter is. Ze hebben de afgelopen 2 seizoenen de KKD volledig gedomineerd.
Ja moet kunnen hoor. Heerenveen gaat sowieso nog wel een dipje krijgen.quote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Beetje plagen toch. Heerenveen zie ik overigens gewoon verliezen in Ljouwert.
Oprotten.quote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Wacht, is er geen haxball
Wat doe ik hier dan
Barcelona uitlachenquote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Wat doe ik hier dan
Rond 22:00quote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Wat doe ik hier dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |