Sodemieter eens op met je kinderachtige mentions!!!quote:Op maandag 20 september 2021 10:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet @:DJMO maar even gaan wandelen.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Sodemieter eens op met je kinderachtige mentions!!!
Voor sorry koop ik niks. Flikker op.quote:Op maandag 20 september 2021 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Sodemieter eens op met je kinderachtige mentions!!!
Kut kantoor, en anders niets.quote:Op maandag 20 september 2021 13:15 schreef Zipportal het volgende:
Moeke pakt Kwalletje aan.![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
@:GGMM
Sasgodinquote:Op maandag 20 september 2021 13:15 schreef Zipportal het volgende:
Moeke pakt Kwalletje aan.![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
@:GGMM
MaAr wE zIjN zO GoEdquote:Op maandag 20 september 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
Inmiddels een wekelijkse rubriek, maar het PSV-topic is een stinkende beerput.
op alle fronten?quote:Op maandag 20 september 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Ineens iedereen voor Feyenoord op het werk. Leuk.
Nou nou nou.quote:Op maandag 20 september 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
Inmiddels een wekelijkse rubriek, maar het PSV-topic is een stinkende beerput.
Hier op het werk heeft nagenoeg niemand iets met voetbal.quote:Op maandag 20 september 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Ineens iedereen voor Feyenoord op het werk. Leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |