Hoe weet je dat dat de griep is en niet een verkoudheid?quote:Op zaterdag 18 september 2021 17:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof je met griep altijd 2 weken doodziek bent. Dat verloopt vaak ook gewoon licht of bijna asymptomatisch.
Bij mild verloop weet je dat niet. Maar het is niet zo dat elke griep zwaar ziekmakend is iig.quote:Op zaterdag 18 september 2021 17:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat de griep is en niet een verkoudheid?
Maar het is ook niet zo dat milde klachten de griep hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2021 17:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bij mild verloop weet je dat niet. Maar het is niet zo dat elke griep zwaar ziekmakend is iig.
Oh, zijn daar testen voor? Waar kan ik die kopen?quote:Op zaterdag 18 september 2021 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
Welke test deed je zodat je wist dat het de griep was?
Kloptquote:Op zaterdag 18 september 2021 17:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Maar het is ook niet zo dat milde klachten de griep hoeft te zijn.
Misschien was het dat niet eens. Maar een week goed ziek geweest, flink spierpijn, boven 40 koorts, zelfs geen zin om te lezen en eten. En overgekregen van iemand die hetzelfde had. Maar geen idee of het echt griep was. Hoe weet je zoiets eigenlijk…. Ik ga voor zoiets niet naar de huisarts.quote:Op zaterdag 18 september 2021 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Welke test deed je zodat je wist dat het de griep was?
Probeer ook maar eens een afspraak te krijgen!quote:Op zaterdag 18 september 2021 17:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien was het dat niet eens. Maar een week goed ziek geweest, flink spierpijn, boven 40 koorts, zelfs geen zin om te lezen en eten. En overgekregen van iemand die hetzelfde had. Maar geen idee of het echt griep was. Hoe weet je zoiets eigenlijk…. Ik ga voor zoiets niet naar de huisarts.
Ik gok dat ze het eerder doen om de vaccinatie bereidheid hoog te houden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dit gaat echt om veiligheid en totaal geen dwang en drang hoor!
Er komt ook een heel zwaar griep-seizoen aan.quote:
Je voelt het al aankomen: iedereen een griepprik en weer afstand houden. Mensen mogen niet meer dood gaan.quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:11 schreef tesssssssss het volgende:
Er komt ook een heel zwaar griep-seizoen aan.
https://nos.nl/artikel/23(...)iger-toe-dan-normaal
Denken ze.quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er komt ook een heel zwaar griep-seizoen aan.
https://nos.nl/artikel/23(...)iger-toe-dan-normaal
Ik zou het wel fijn vinden als ik niet meer dood ging, om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Je voelt het al aankomen: iedereen een griepprik en weer afstand houden. Mensen mogen niet meer dood gaan.
Zeven dagen quarantaine toch?quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het eerder doen om de vaccinatie bereidheid hoog te houden.
En de rompslomp eromheen.
Is je QR code pas weer geldig na een negatieve test?
De griepprik breed uitrollen is prima. Ik kom hem wel halen hoor. Ik snap die weerstand tegen extra vaccinaties niet zo.quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Je voelt het al aankomen: iedereen een griepprik en weer afstand houden. Mensen mogen niet meer dood gaan.
Geen bezwaar tegen vaccineren. Wel tegen verplichten.quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De griepprik breed uitrollen is prima. Ik kom hem wel halen hoor. Ik snap die weerstand tegen extra vaccinaties niet zo.
Daar denken wij dan hetzelfde over.quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:21 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Geen bezwaar tegen vaccineren. Wel tegen verplichten.
Ik krijg hem sowieso in november.quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:03 schreef trein2000 het volgende:
De griepprik breed uitrollen is prima. Ik kom hem wel halen hoor. Ik snap die weerstand tegen extra vaccinaties niet zo.
Be careful what you wish for.quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zou het wel fijn vinden als ik niet meer dood ging, om eerlijk te zijn.
Ik durf het niet meer te zeggen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeven dagen quarantaine toch?
Dat is het hele eieren eten ook. Dat zijn de ''wappies'' waar iedereen het over heeft en men neemt die maar wat graag als exemplarisch exemplaar voor iedereen die er ook maar enigszins hetzelfde over denkt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:33 schreef Janneke141 het volgende:
Ik kwam vandaag de anti-beleid/vaccin-protestmars in Amsterdam tegen, in oud-West. Mijn hemel, wat een bonte verzameling halve garen bij elkaar. Alle beroepsdemonstranten hadden zich weer verzameld, uiteraard goed voorzien van bier, joints en een heleboel vlaggen en spandoeken. Los van alle Baudet-achtige antivaxxflauwekul waren er ook de nodige krakers, Molukse vlaggen, Free-Palestine-spandoeken en wat dies meer zij te ontdekken. Iedereen die ergens tegen was (of misschien wel overal tegen was) liep eraan mee.
Dus als je op een genuanceerde manier tegen het beleid bent, of tegen onderdelen ervan, blijf dan vooral weg van dit soort demonstraties. Straks blijkt het besmettelijk
Dat is heel jammer ja.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is het hele eieren eten ook. Dat zijn de ''wappies'' waar iedereen het over heeft en men neemt die maar wat graag als exemplarisch exemplaar voor iedereen die er ook maar enigszins hetzelfde over denkt.
Ja helemaal eens. Het is een enorm zwaktebod, want met wappies hoef je niet te discussiėren.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is heel jammer ja.
Ik denk echter dat je je daar niets van aan moet trekken. Ben zelf ook een keertje geweest met dochter (o.a. voor de opvoeding en educatie).
We zijn vrije mensen. En dit is je recht.
Dat geframe (mensen in de wappiehoek zetten) ben ik wel zat. Genoeg mensen die er genuanceerd over nadenken, en ook het een en ander aan te merken hebben op het beleid.
(Maar als er extreemrechts-achtige vlaggen enzo gezwaaid worden, haak ik wel af ja, dat is wel een grens.)
Wat dat betreft heb ik ook bijgeleerd.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Het is een enorm zwaktebod, want met wappies hoef je niet te discussiėren.
Het is ook wel lastig, ik snap wel dat de nuance na zo'n lange tijd verwaterd. Het slaat alleen zo door, dat zie je hier op het forum ook terug.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik ook bijgeleerd.
Stukje zelfreflectie kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |