abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201425594
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 09:02 schreef Pinuts het volgende:
. Wat zou ik qua sport nog meer kunnen doen wat heel erg flexibel is en wat je alleen kan doen ? Oja, hardlopen vind ik stom :P
Virtuagym
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 19 september 2021 @ 12:30:21 #27
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201425637
Er is heel veel op Youtube te vinden inderdaad. Daar heb ik mijn stoeloefeningen ook vandaan :Y

Ik ga straks even lekker stukje fietsen O+ Eindelijk na anderhalf week zonder fiets gezeten te hebben :o

Ik gebruik nu ook nog waterflesjes als gewichtjes maar ben al aan het rondkijken naar iets anders.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 19 september 2021 @ 12:30:44 #28
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201425644
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 10:50 schreef Declan-Harp het volgende:
@:minilot ja dat is zeker fijn, op een was draaien/drogen/vouwen hoef ik vandaag gewoon helemaal NIKS! :o
Ik ga vanmiddag lekker lang te wandelen.

O: Proteīnereep
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 roggebrood boter/kaas
T: Peer
D: Bakje risotto uit de vriezer
Heerlijk! Wandelse!
  zondag 19 september 2021 @ 12:37:08 #29
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201425706
Lijstje:

L: 2 broodjes met pindakaas en hummus
T: 2 babybels en een banaan
D: Vegaballetjes met gevulde groene kool met champignons en ui.
T: Bakje kwark
pi_201425917
quote:
Oke. Ik heb een beetje een domme vraag maar misschien hebben jullie nog leuke tips. In het weekend sport ik genoeg (vrijdag + zaterdag volleybal en zondag boksen). Voorheen deed ik door de week 2x per week krachttraining fullbody. Maar door drukte op het werk kan ik niet altijd consistent 2x per week naar de gym (voordat mensen gaan zeggen dan moet je daar wat aan doen, dat kan helaas niet. Is ook voor max 4 maanden). Ook oa omdat ie al om 21 uur dicht is. Maar goed, ik sport wel gratis door het werk.
Maar als ik nu wel ga voelt het een soort van nutteloos om bijv maar 1x per week krachttraining te doen. Voor mijn gevoel zet dat geen zoden aan de dijk. Wat zou ik qua sport nog meer kunnen doen wat heel erg flexibel is en wat je alleen kan doen ? Oja, hardlopen vind ik stom :P
Ik heb een tijdje m'n sporten aangevuld met 1x per week krachttraining en ik zag alsnog vooruitgang. :P Niet heel snel, maar als het toch tijdelijk is, is dat ook niet echt een punt lijkt me.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201425925
Ik vind meedoen met Nederland in beweging al te hoog gegrepen
pi_201426050
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 12:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Virtuagym
Kan je daar ook mee sporten dan? Ik gebruik het alleen als aanmeldsysteem voor mijn bokstrainingen...
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik heb een tijdje m'n sporten aangevuld met 1x per week krachttraining en ik zag alsnog vooruitgang. :P Niet heel snel, maar als het toch tijdelijk is, is dat ook niet echt een punt lijkt me.
Ja misschien moet ik me er ook gewoon niet te druk om maken. Progressie over perfectie :P
pi_201426078
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 13:14 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Kan je daar ook mee sporten dan? Ik gebruik het alleen als aanmeldsysteem voor mijn bokstrainingen...
[..]
Ja misschien moet ik me er ook gewoon niet te druk om maken. Progressie over perfectie :P
En zie het anders als onderhoud. :Y :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201426532
quote:
Oke. Ik heb een beetje een domme vraag maar misschien hebben jullie nog leuke tips. In het weekend sport ik genoeg (vrijdag + zaterdag volleybal en zondag boksen). Voorheen deed ik door de week 2x per week krachttraining fullbody. Maar door drukte op het werk kan ik niet altijd consistent 2x per week naar de gym (voordat mensen gaan zeggen dan moet je daar wat aan doen, dat kan helaas niet. Is ook voor max 4 maanden). Ook oa omdat ie al om 21 uur dicht is. Maar goed, ik sport wel gratis door het werk.
Maar als ik nu wel ga voelt het een soort van nutteloos om bijv maar 1x per week krachttraining te doen. Voor mijn gevoel zet dat geen zoden aan de dijk. Wat zou ik qua sport nog meer kunnen doen wat heel erg flexibel is en wat je alleen kan doen ? Oja, hardlopen vind ik stom :P
Geen domme vraag! :) Zo te lezen ben je al erg sportief bezig, top! ^O^

Heb je wat met fietsen? Het is mijn passie, daarnaast zwem ik in de zomers (buiten), doe ook aan kickboksen en bokszak-training en fitness. Heb een gym thuis, wel zo handig. Heb een hometrainer en spinningbike. Als ik nog zin heb in sport en behoefte voel om nog wat te verbranden dan duik ik nog even op 1 van deze bikes, tablet erbij aan met een spinning-les bv en racen maar. :Y

Voor mij werkt dat perfect, en handig dat het thuis is. Ben je moe of het gaat wat minder, hoef je niet naar huis te biken, je stapt gewoon af! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201426551
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 09:20 schreef Pinuts het volgende:
Oja. Nog even gewogen na 2 weken vakantie. Slechts 0.8 kg erbij. Dat geeft de burger weer moed.
Al heb ik wel besloten dat ik door mijn drukke schema tot het einde van het jaar even niet specifiek ga focussen op afvallen maar gewoon op gezond eten en sporten. En qua gewicht gewoon stabiel blijven en als er iets af gaat is dat altijd fijn natuurlijk.
Oh prima toch en 0,8 kilo zegt ook niks, kan makkelijk vocht zijn. Stabiel blijven kan ook een goed doel zijn en als je goed oplet qua gezond eten en sporten / bewegen, zal je gewicht zich vast daaraan aanpassen ten positieve. ^O^
pi_201427154
quote:
Ik doe dit, met de vr-bril:
https://fitxr.com/

iedere dag, behalve op woensdag. Ongeveer een half uur boksen en een half uur HIIT training. Soms top ik het af met een paar rondjes tafeltennis met een andere app. Bevalt me echt heel erg goed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 19 september 2021 @ 15:36:50 #37
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201427732
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 14:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

iedere dag, behalve op woensdag. Ongeveer een half uur boksen en een half uur HIIT training. Soms top ik het af met een paar rondjes tafeltennis met een andere app. Bevalt me echt heel erg goed.
Dat klinkt wel tof ja.
pi_201427808
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 13:14 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Ik heb er een abo voor weinig, dan kun je workouts met nepmensen voor thuis doen, waarbij je zelf invoert welk materiaal je wel en niet hebt, of filmpjes kijken met echte mensen die je pogen op te zwepen.
Met dingen als x minuten traplopen enzo, echt heel passend voor de thuiswerker :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201428126
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 15:36 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Dat klinkt wel tof ja.
Heb jouw tip van een paar weken terug (was van jou dacht ik) gecheckt, die man die oefeningen op de stoel laat zien. Is voor mij zeer handig omdat staan en lopen lastig is. Jammer dat hij gestopt is met dat type oefeningen, maar met wat hij heeft gepost kan ik voorlopig vooruit. Thanx for sharing! ^O^
pi_201428810
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 14:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ziet er wel tof uit ! :D
  zondag 19 september 2021 @ 16:31:27 #41
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201428825
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 16:02 schreef Sangha het volgende:

[..]
Heb jouw tip van een paar weken terug (was van jou dacht ik) gecheckt, die man die oefeningen op de stoel laat zien. Is voor mij zeer handig omdat staan en lopen lastig is. Jammer dat hij gestopt is met dat type oefeningen, maar met wat hij heeft gepost kan ik voorlopig vooruit. Thanx for sharing! ^O^
Ja was ik inderdaad. Ik kan ook heel weinig lopen en staan dus voor mij ook heel ideaal. Ik doe het nu elke dag en merk echt verschil. Wel jammer inderdaad maar staan gelukkig genoeg op om vooruit te kunnen inderdaad :Y en er staan ook andere op youtube!
pi_201431254
Vriend zou koken, had geen zin, heeft Subway besteld voor ons. Ok, geen ramp. Maar het duurt maar en duurt maar en toen we uiteindelijk maar eens belden waar de bestelling bleef kregen we te horen dat er een storing was geweest in het systeem en de bestelling niet binnen was gekomen. Nou ja, dan maar wat langer wachten.

We hadden 2 halve broodjes besteld.

Na meer dan 1,5 uur wachten kregen we 3 hele broodjes, 3 cookies en 6 van die mini donuts. Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik probeer af te vallen jongens :') Half broodje gegeten, rest in koelkast gelegd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201432557
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Vriend zou koken, had geen zin, heeft Subway besteld voor ons. Ok, geen ramp. Maar het duurt maar en duurt maar en toen we uiteindelijk maar eens belden waar de bestelling bleef kregen we te horen dat er een storing was geweest in het systeem en de bestelling niet binnen was gekomen. Nou ja, dan maar wat langer wachten.

We hadden 2 halve broodjes besteld.

Na meer dan 1,5 uur wachten kregen we 3 hele broodjes, 3 cookies en 6 van die mini donuts. Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik probeer af te vallen jongens :') Half broodje gegeten, rest in koelkast gelegd.
Holy moly! :o Wel knap dat je het dan ook bij een halve kunt laten ^O^
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201434332
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:17 schreef Declan-Harp het volgende:

Holy moly! :o Wel knap dat je het dan ook bij een halve kunt laten ^O^
Ik vind het ook heel knap :') Het was zķ verleidelijk om al etend de rest ook op te eten. Het voelt ook als zonde om het weg te gooien, maar eigenlijk wil ik ook niet meer. Ook niet morgen. Honger in de wereld en ik weet niet wat ik met die broodjes (waar ik niet om had gevraagd) moet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201435881
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind het ook heel knap :') Het was zķ verleidelijk om al etend de rest ook op te eten. Het voelt ook als zonde om het weg te gooien, maar eigenlijk wil ik ook niet meer. Ook niet morgen. Honger in de wereld en ik weet niet wat ik met die broodjes (waar ik niet om had gevraagd) moet.
Och Isa! O+ :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_201435889
Lijscht!

T: Zwarte koffie, drie gedroogde abrikozen
B: 8 km temporun hardgelopen, zo nog Perfect Posture-appje
D: Pastei met kruidige vulling van knolgroenten (Ottolenghi-recept), skyr en druiven toe :9

Misschien vandaag nog naar grote speeltuin, in dat geval een extra B van een uur fietsen en een extra T van koffie en een ijsje :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201436124
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is idd knap :Y Weet niet of ik dat had gekunt, met ongevraagd eten krijgen. En je weet dit zelf ook allemaal wel, maar even ter herinnering, de honger in de wereld lost niet op als jij die broodjes opeet. Als je ze oprecht wil eten, doe dat en geniet er van. Maar ik vind het meer zonde om je lijf vol te stoppen met cookies en broodjes terwijl het daar geen behoefte aan heeft, alleen vanwege de gedachte dat eten weggooien niet klopt. Je lijf is geen prullenbak.
pi_201436150
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 05:42 schreef minilot het volgende:
Lijscht!

T: Zwarte koffie, drie gedroogde abrikozen
B: 8 km temporun hardgelopen, zo nog Perfect Posture-appje
D: Pastei met kruidige vulling van knolgroenten (Ottolenghi-recept), skyr en druiven toe :9

Misschien vandaag nog naar grote speeltuin, in dat geval een extra B van een uur fietsen en een extra T van koffie en een ijsje :)
Ah ik mis de heul vroege loopjes! Hopelijk mag ik over een paar weken weer opbouwen. Opstaan, haar in klem, lichtjes aan polsen, evt koffie en gaaaaan O+ Hoe gaat PP app?
pi_201436245
Isa, heb je geen weggeefhoek in de buurt? Ik zet er ook wel eens wat op wat ik van TGTG krijg, gaat altijd als een speer :Y Jij blij, zij blij O+

O: Proteīnereep
L: Kwark met ananas + 3 maiswafels eiersalade
D: Opbakaardappeltjes, sla met Bieze rauwkost en een vega burger
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201437372
O: kwark met meloen, cranberry, havermout, lijnzaad
T: beschuit met selleriesalade
L: koolsalade met linzen, gegrilde courgette en gerookte zalm
T: cracker met hummus, 2 pruimen
A: sobanoedels met veel groente
T: 2 stukjes chocolade
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties