quote:Op zondag 26 september 2021 13:39 schreef SQ het volgende:
Flink gebierd en gedanst gisteren, vandaag historisch laag op de weegschaal. Ben benieuwd wat de wet van SQ morgen doet
Jaaa vooral zoon is er gék op! Maar het steekt wat af tegen de culinaire hoogstandjes die ik hier soms tegenkomquote:
Het klinkt iig alsof je mijn dosis groenten en fruit erbij op hebtquote:Op zondag 26 september 2021 16:49 schreef Myraela het volgende:
O: Havermout met cacao en banaan, met daarop wat amandelyoghurt en de laatste frambozen en aardbeien uit de tuin
L: Twee boterhammen met hummus, sambal en komkommer en een losse halve vega burger
T: Nectarine
D: Aubergine parmigiana met gebakken courgette ernaast
Ik loop al de hele dag rond met het gevoel alsof ik een hele slechte dag heb gehad.Ik heb de hele dag wat honger. En heb dus ontbeten om 11 uur omdat ik gewoon echt vervelend veel trek kreeg. Maar als ik dit zo uittyp en het hierbij gewoon hou, dan heb ik eigenlijk gewoon een hartstikke nette dag gehad.
Hahah simpel is ook fijn. Zeker op zondag.quote:Op zondag 26 september 2021 14:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Jaaa vooral zoon is er gék op! Maar het steekt wat af tegen de culinaire hoogstandjes die ik hier soms tegenkom![]()
Mijn T was een klein stukje kersenvlaai, er was een jarige op de clubNu koffie en dan
grasmaaien
Ach, verse patat uit de airfryert is best oké toch? Lekker eten!quote:Op zondag 26 september 2021 18:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah simpel is ook fijn. Zeker op zondag.
Ik zou gezond eten vandaag maar onverwachts naar vrijwilligers werk en net pas thuis en had nog patat in de koelkast. Zo patat it is
Jaquote:Op zondag 26 september 2021 18:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ach, verse patat uit de airfryert is best oké toch? Lekker eten!
Luisteren naar je lichaam klinkt mij in elk geval heel gezond!quote:Op zondag 26 september 2021 16:49 schreef Myraela het volgende:
O: Havermout met cacao en banaan, met daarop wat amandelyoghurt en de laatste frambozen en aardbeien uit de tuin
L: Twee boterhammen met hummus, sambal en komkommer en een losse halve vega burger
T: Nectarine
D: Aubergine parmigiana met gebakken courgette ernaast
Ik loop al de hele dag rond met het gevoel alsof ik een hele slechte dag heb gehad.Ik heb de hele dag wat honger. En heb dus ontbeten om 11 uur omdat ik gewoon echt vervelend veel trek kreeg. Maar als ik dit zo uittyp en het hierbij gewoon hou, dan heb ik eigenlijk gewoon een hartstikke nette dag gehad.
Eens! Dat moet ik soms nog wel leren. En het verschil tussen luisteren naar je lichaam wanneer je gewoon iets meer moet eten. En niet (of beperkt) naar je luisteren naar je lichaam wanneer het gewoon schreeuwt om chocolade en alles dat slecht is in het leven.quote:Op zondag 26 september 2021 18:41 schreef SQ het volgende:
Luisteren naar je lichaam klinkt mij in elk geval heel gezond!
Wat een zelfbeheersing! Ik hou niet eens van pannenkoeken, maar zelf bakken en toch niet eten, lijkt me best een uitdaging.quote:Ik vergat weer eens te drinken vandaag dus toen ik vanmiddag terugfietste vanuit mijn schoonouders was ik toch wel wat licht in mijn hoofd![]()
En toen heb ik voor iedereen (kaas)pannenkoeken gebakken, en nu zit ik zelf aan een salade van leftovers van vrijdag(kidneybonen, rijst, guacamole met ijsbergsla en komkommer).
Ik kreeg spontaan rode vlekken van je SC post, doe dat eens niet!quote:Op zondag 26 september 2021 20:33 schreef SQ het volgende:
Ooh alleen een ijsje. Lekker! En tien kilometer is hartstikke goed toch!
Haha joh doe normaal, het was maar een flauw grapje. Alsof het mij iets kan schelen wat je eet, en zelfs dan nog, dat zou jou weer niet moeten schelenquote:Op zondag 26 september 2021 20:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kreeg spontaan rode vlekken van je SC post, doe dat eens niet!
Ik hecht (te) veel waarde aan jouw meningquote:Op zondag 26 september 2021 20:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha joh doe normaal, het was maar een flauw grapje. Alsof het mij iets kan schelen wat je eet, en zelfs dan nog, dat zou jou weer niet moeten schelen
Afvaltechnisch doe jij het sowieso veel beter dan ik
En als ik het was geweest had ik zeker weten wel zo'n kleffe burger naar binnen gedrukt.
Ik had geen mening, dus is er ook geen waarde aan te hechtenquote:Op zondag 26 september 2021 20:39 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik hecht (te) veel waarde aan jouw mening
Ja! @LPFANquote:Op zondag 26 september 2021 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Is er hier iemand bekend met deze drinkfles die geur toevoegt aan water en dus geen smaak/calorieën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |