abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201494137
@Myraela Ik zie dat ik per ongeluk net de lightvariant van de kokosyoghurt van Lidl heb gekocht. Kijk, 76 kcals per 100ml!

Ik trek het pas net uit de boodschappentas, dus hoe matig het eventueel smaakt weet ik nog niet ;)

Wat betreft je nu na je vakantie weer lekker in je vel voelen: jammer eigenlijk - vakantie klinkt juist als iets waar je lekker van in je vel gaat zitten, toch? :)

Ik heb zelf niet niet idee dat wat ik eet nou zoveel invloed heeft op hoe ik me voel. Als ik kijk naar de afgelopen jaren voelde ik me altijd net zo prima bij periodes van een hoop koekjes en pizza's als bij vlagen van plantaardig eten.

Het intermitterend vasten sinds een jaar zorgt wel voor meer rust, meer tijd en minder met eten bezig zijn, maar da's alleen mentaal. Meuk eten an sich, daar voelt mijn lijf nooit belabberd door aan, het enige dat wél merkbaar effect heeft op fysiek welzijn is het sporten gebleken want daardoor voel ik me voor het eerst in bijna veertig jaar serieus fit en druipt de energie zo'n beetje mijn oren uit :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_201494342
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:17 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Ik zie dat ik per ongeluk net de lightvariant van de kokosyoghurt van Lidl heb gekocht. Kijk, 76 kcals per 100ml!

[ afbeelding ]

Ik trek het pas net uit de boodschappentas, dus hoe matig het eventueel smaakt weet ik nog niet ;)

Wat betreft je nu na je vakantie weer lekker in je vel voelen: jammer eigenlijk - vakantie klinkt juist als iets waar je lekker van in je vel gaat zitten, toch? :)

Ik heb zelf niet niet idee dat wat ik eet nou zoveel invloed heeft op hoe ik me voel. Als ik kijk naar de afgelopen jaren voelde ik me altijd net zo prima bij periodes van een hoop koekjes en pizza's als bij vlagen van plantaardig eten.

Het intermitterend vasten sinds een jaar zorgt wel voor meer rust, meer tijd en minder met eten bezig zijn, maar da's alleen mentaal. Meuk eten an sich, daar voelt mijn lijf nooit belabberd door aan, het enige dat wél merkbaar effect heeft op fysiek welzijn is het sporten gebleken want daardoor voel ik me voor het eerst in bijna veertig jaar serieus fit en druipt de energie zo'n beetje mijn oren uit :')
Ah chill! Die ga ik ook eens proberen. Ze hadden bij mijn Lidl wel het prijskaartje van de light, maar vervolgens alleen de normale staan. En die heeft juist 170 kcal, dus daar schrok ik van.

Ik voel me op en na m'n vakantie intens gelukkig hoor. Het is vooral dat ik psychologisch al 10 kilo zwaarder voel zodra ik weet dat ik niet helemaal gezond bezig ben. Misschien zijn dat wat ongezonde eetgedachten waar ik toch nog overheen blijf struikelen.

Overigens merk ik ook lichamelijk altijd wel verschillen. Ik heb erg snel maagpijn. Dus dat had ik aan het eind van de vakantie ook weer, dus het is ook altijd weer fijn zodra m'n buik wat dat betreft weer rustig is. En gewoon een opgeblazen gevoel. Ik kan enorm verlangen naar weer meer de groenten in de hoofdrol na een vakantie.
pi_201494391
Ik vrat gisteren ALL THE THINGS. Dat doe ik vandaag niet.

L: soort van Banh Xeo. Kurkuma omelet met kokoscream. Gevuld met tauge, wortel, radijs, ui en garnalen.
D: kalfskarbonade met tonijnsaus en tomatensalade.
T: in ieder geval de laatste druiven.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201494490
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik vrat gisteren ALL THE THINGS. Dat doe ik vandaag niet.
Wat at je dan allemaal? :) :)
En ik wil je omelet, yo! :9
pi_201494591
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 08:52 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Marsen niet, Bounties wel O+
Hrrrrrrrr
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201494910
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:49 schreef minilot het volgende:

[..]
Wat at je dan allemaal? :) :)
En ik wil je omelet, yo! :9
Mijn avondeten was een borrelplank met bier. Ik had ook nog chips. En chocola, om af te sluiten.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 24 september 2021 @ 10:26:24 #232
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201494939
Ik heb een maat 44 broek aan :o
pi_201494979
Ik ben na een mateloze augustus (volgens planning) gelukkig in september gelijk weer in de pas gaan lopen. Wel even nog een paar tikkies strenger dan in juli, want daar gebeurde verdomd weinig. En als ik dan een keertje wel met mn hol het terras op ging was alles gelijk weer teniet gedaan :')

Dus nu aan het spelen met IF tijden en OMAD. Vooral het laatste vind ik erg lollig, hoe mijn lichaam en mijn hongergevoel daar op reageren. En hoe makkelijk en overzichtelijk dat alles maakt.

Er zit eindelijk weer een goede gang naar beneden in. Ik hoopte dat eerst mn voorbipz en mn zadeltassen afscheid zouden nemen, maar nee, ik lijk 5 kilo in mn gezicht kwijt te zijn :') Ik klaag niet, alleen nu zit ik de hele dag in de spiegel op mezelf te geilen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201494990
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:26 schreef LPFAN het volgende:
Hoera
pi_201495379
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:26 schreef LPFAN het volgende:
Dat zijn de momenten dat je weet dat je op de goede weg zit. 8-) Gefeliciteerd. *O*
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:20:49 #236
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201495527
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:07 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Dat zijn de momenten dat je weet dat je op de goede weg zit. 8-) Gefeliciteerd. *O*
Ja! En hij zakt nog af ook _O-
pi_201495605
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus nu aan het spelen met IF tijden en OMAD. Vooral het laatste vind ik erg lollig, hoe mijn lichaam en mijn hongergevoel daar op reageren. En hoe makkelijk en overzichtelijk dat alles maakt.
Echt hè? *O* *O*

quote:
Ik klaag niet, alleen nu zit ik de hele dag in de spiegel op mezelf te geilen :')
:D Gaaf! O+
Ik heb zulks met mijn eigen schaduw op de grond als ik in het donker tussen lantaarnpalen hardloop - een zeer doenbaar silhouet :') :7
pi_201495676
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:25 schreef minilot het volgende:

[..]
Echt hè? *O* *O*
[..]

:Y

Ben vanaf volgende week weer niet de hele dag samen, dus dan ga ik weer even verder spelen met de parameters :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201496212
Zo te horen niet alleen met je parameters, Phoebs! :s)
pi_201496311
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:25 schreef minilot het volgende:

Ik heb zulks met mijn eigen schaduw op de grond als ik in het donker tussen lantaarnpalen hardloop - een zeer doenbaar silhouet :') :7
Winkelruiten. Liefst met grote zonnebril dat het ietwat minder opvalt :')

Ik zit gelukkig weer wat in mijn ritme, operatie + ontsteking waardoor ik ongewenst moest bankhangen bleek een zeer slechte combi voor mijn mentale welzijn. Ik ben eetbuien nog niet verleerd, zo blijkt. Maar goed, daar heeft echt heel lang tussen gezeten en dit was een wat extremere oorzaak, dus ik weet waarvoor ik voortaan op mijn hoede moet zijn. En terug in ritme gaat tot dusver makkelijker dan ooit O+ Is ook vooruitgang!
pi_201496927
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:18 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ik zit gelukkig weer wat in mijn ritme, operatie + ontsteking waardoor ik ongewenst moest bankhangen bleek een zeer slechte combi voor mijn mentale welzijn. Ik ben eetbuien nog niet verleerd, zo blijkt. Maar goed, daar heeft echt heel lang tussen gezeten en dit was een wat extremere oorzaak, dus ik weet waarvoor ik voortaan op mijn hoede moet zijn. En terug in ritme gaat tot dusver makkelijker dan ooit O+ Is ook vooruitgang!
:*
pi_201497393
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:18 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ik vind geopereerd worden een meer dan begrijpelijke reden voor een poosje meuk eten waar je zin in hebt :Y O+ En kudos voor zo snel weer de knop om! Wanneer denk je weer te kunnen beginnen met het opbouwen van hardlopen? :*

En LOL @ zonnebril! (De nacht van 03:30 is mijn zonnebril ;))
pi_201498736
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:51 schreef minilot het volgende:

[..]
Ik vind geopereerd worden een meer dan begrijpelijke reden voor een poosje meuk eten waar je zin in hebt :Y O+ En kudos voor zo snel weer de knop om! Wanneer denk je weer te kunnen beginnen met het opbouwen van hardlopen? :*

En LOL @ zonnebril! (De nacht van 03:30 is mijn zonnebril ;))
Ja, eens wel. Maar het werd meer een 8-10u durende OMAD :') Weer naar buiten kunnen deed wonderen, superfijn om te merken dat dat alleen al genoeg was om die knop flink bij te draaien O+ Hardlopen, skaten, PP app... Ik hoop eind volgende week rustig aan weer eens wat te doen. Merk wel dat mijn conditie achteruit is gevlogen, had ik niet verwacht, hopelijk vliegt ie het zo snel terug :+
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:47:17 #244
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201498993
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:28 schreef Holyme het volgende:

[..]
Ja, eens wel. Maar het werd meer een 8-10u durende OMAD :') Weer naar buiten kunnen deed wonderen, superfijn om te merken dat dat alleen al genoeg was om die knop flink bij te draaien O+ Hardlopen, skaten, PP app... Ik hoop eind volgende week rustig aan weer eens wat te doen. Merk wel dat mijn conditie achteruit is gevlogen, had ik niet verwacht, hopelijk vliegt ie het zo snel terug :+
Als relatieve newbie in de wereld van diëten dacht ik aanvankelijk dat OMAD stond voor 'On My Ass Day'… :@
pi_201499479
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:47 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Als relatieve newbie in de wereld van diëten dacht ik aanvankelijk dat OMAD stond voor 'On My Ass Day'… :@
_O- :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201499624
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:47 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Haha, dat klopt feitelijk gezien voor die paar dagen ook wel. Maar dan met eten erbij :+
pi_201499673
Mijn weegdag bracht wederom geen verandering. Ik heb besloten de 01% minder vet die ik volgens de weegschaal heb maar als een klein beetje progressie te zien :') De rest was helemaal gelijk aan vorige week.

Maar goed, ik ga gewoon door. Ik ga de skyr vervangen door magere yoghurt, misschien dat dat nog wat verschil maakt. En weer wat vaker een salade als lunch ipv twee boterhammen. Verder valt er volgens mij weinig te tweaken.

Morgen laat ik het even los, want dan word mijn oudste neefje (mijn petekind O+ ) gewoon 17! En mijn moeder viert haar 74e verjaardag samen met hem. Dubbel feest dus, zeker gezien de zorgen van afgelopen maanden over haar gezondheid. Dus dat wordt taart, alcohol en hapjes. Ik zal voor vertrek nog even flink sporten :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201499877
Ergens heb ik nu het idee in mijn hoofd dat ik weer (net als bij de vorige poging) bij de 78 kilo blijf steken, want het blijft maar daar rondom schommelen de laatste tijd, nadat ik hiervoor een hele week 77,5 zag.
De truc van SQ kan ik niet, ik kan niet met honger rondlopen, dan krijg ik een hongerklop en snaaibuien. Maar eens kijken of ik met wat meer variatie in lunch en tussendoortjes er weer wat beweging in kan krijgen, dat werkte een paar maanden geleden goed en nu heb ik daar wat minder afwisseling in.
  vrijdag 24 september 2021 @ 16:57:03 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_201499965
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ergens heb ik nu het idee in mijn hoofd dat ik weer (net als bij de vorige poging) bij de 78 kilo blijf steken, want het blijft maar daar rondom schommelen de laatste tijd, nadat ik hiervoor een hele week 77,5 zag.
De truc van SQ kan ik niet, ik kan niet met honger rondlopen, dan krijg ik een hongerklop en snaaibuien. Maar eens kijken of ik met wat meer variatie in lunch en tussendoortjes er weer wat beweging in kan krijgen, dat werkte een paar maanden geleden goed en nu heb ik daar wat minder afwisseling in.
Ik wil even herstellen dat ik niét met honger rondloop :D

Het woord "uithongeren" gebruikte ik op figuratieve wijze :+
disclaimer
pi_201499974
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:37 schreef miss_sly het volgende:
Maar goed, ik ga gewoon door. Ik ga de skyr vervangen door magere yoghurt, misschien dat dat nog wat verschil maakt. En weer wat vaker een salade als lunch ipv twee boterhammen. Verder valt er volgens mij weinig te tweaken.
Skyr of twee boterhammen als lunch, klinkt eigenlijk niet echt aan dingen die je moet veranderen hoor. Dat is toch al dikke prima. Of je moet een hele pot Nutella tussen die twee boterhammen smeren natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')