SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:58 schreef SilverEyes het volgende:
Laatste post:
SilverEyes
Ik was mijn Fitbit laatst kwijt. Overal gekocht, nergens te vinden. Uiteindelijk een nieuwe gekocht.
Dag later: oude Fitbit terecht
Just dance
Ja! De eerste Versa.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:58 schreef Hupje het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde exemplaar? Ik ben inmiddels aan mijn 5e bezig
Dit is gewoon een natuurwet bij alle dingen die kwijt rakenquote:Op vrijdag 17 september 2021 16:58 schreef SilverEyes het volgende:
Laatste post:
SilverEyes
Ik was mijn Fitbit laatst kwijt. Overal gekocht, nergens te vinden. Uiteindelijk een nieuwe gekocht.
Just dance
Vijf minuten afgedaan voor het douchen. Spoorloos verdwenenquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Hupje het volgende:
[..]
Hķe?!Was mijn eerste gedachte. Maar niet iedereen heeft dat ding 24/7 om de pols natuurlijk
yes, ging vanzelf over hier. Niet te veel lopen. Fietsen en zwemmen gaan wel prima.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:58 schreef SilverEyes het volgende:
Grr, volgens mij heb ik hielspoor. Ga volgende week nog wel langs de huisarts om nog even te checken, maar kan bijna niet anders als ik het zo bekijk. Kl*te. Mensen ervaringen ermee?
Ja, ging vanzelf over. Heb toen ook zooltjes gekocht voor in mijn schoenen, dat hielp wat tegen de pijn want lopen moet je vaak toch wel.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:58 schreef SilverEyes het volgende:
Grr, volgens mij heb ik hielspoor. Ga volgende week nog wel langs de huisarts om nog even te checken, maar kan bijna niet anders als ik het zo bekijk. Kl*te. Mensen ervaringen ermee?
Ja, ik ook. Ging vanzelf over, maar het is mooi pijnlijkquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:58 schreef SilverEyes het volgende:
Ohw wat irritant zeg, ik had hetzelfde een paar maanden terug met mijn stappenteller. Nieuwe besteld want ik kon hem niet vinden, de dag erop vond ik hem in de schuur. Maar goed, de nieuwe is beter.quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:58 schreef SilverEyes het volgende:
Laatste post:
SilverEyes
Just dance
Justdance op je spelcomputerquote:Op zondag 19 september 2021 09:02 schreef Pinuts het volgende:
Oke. Ik heb een beetje een domme vraag maar misschien hebben jullie nog leuke tips. In het weekend sport ik genoeg (vrijdag + zaterdag volleybal en zondag boksen). Voorheen deed ik door de week 2x per week krachttraining fullbody. Maar door drukte op het werk kan ik niet altijd consistent 2x per week naar de gym (voordat mensen gaan zeggen dan moet je daar wat aan doen, dat kan helaas niet. Is ook voor max 4 maanden). Ook oa omdat ie al om 21 uur dicht is. Maar goed, ik sport wel gratis door het werk.
Maar als ik nu wel ga voelt het een soort van nutteloos om bijv maar 1x per week krachttraining te doen. Voor mijn gevoel zet dat geen zoden aan de dijk. Wat zou ik qua sport nog meer kunnen doen wat heel erg flexibel is en wat je alleen kan doen ? Oja, hardlopen vind ik stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |