abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201401588
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201401591
Laatste post:

SilverEyes
Ik was mijn Fitbit laatst kwijt. Overal gekocht, nergens te vinden. Uiteindelijk een nieuwe gekocht.
Dag later: oude Fitbit terecht :')
Just dance
pi_201401726
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:58 schreef SilverEyes het volgende:
Laatste post:

SilverEyes
Ik was mijn Fitbit laatst kwijt. Overal gekocht, nergens te vinden. Uiteindelijk een nieuwe gekocht.
Just dance
_O-
Je kunt ook een ''test trilling'' versturen via de app, misschien had je hem dan gehoord ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201401984
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 15:58 schreef Hupje het volgende:

[..]
Nog steeds hetzelfde exemplaar? Ik ben inmiddels aan mijn 5e bezig _O-
Ja! De eerste Versa. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201402532
Burrrrrrp. Dat bleek bijna 1500 kcals aan alleen een portie nacho's met alles :9 Was wel feestelijk avondeten zo, maar die chocoladevla (gekocht voor bezoek) die op moest had er niet per se nog achteraan gehoeven..
Let me see you stripped down to the bone
pi_201402610
quote:
Laatste post:

SilverEyes
Just dance
Dit is gewoon een natuurwet bij alle dingen die kwijt raken :Y -O-
pi_201402989
quote:
Ik was mijn Fitbit laatst kwijt.
Hķe?! :o Was mijn eerste gedachte. Maar niet iedereen heeft dat ding 24/7 om de pols natuurlijk :')
pi_201405159
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 19:12 schreef Hupje het volgende:

[..]
Hķe?! :o Was mijn eerste gedachte. Maar niet iedereen heeft dat ding 24/7 om de pols natuurlijk :')
Vijf minuten afgedaan voor het douchen. Spoorloos verdwenen ;(
pi_201406653
Grr, volgens mij heb ik hielspoor. Ga volgende week nog wel langs de huisarts om nog even te checken, maar kan bijna niet anders als ik het zo bekijk. Kl*te. Mensen ervaringen ermee?
  zaterdag 18 september 2021 @ 00:13:52 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_201407586
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 22:58 schreef SilverEyes het volgende:
Grr, volgens mij heb ik hielspoor. Ga volgende week nog wel langs de huisarts om nog even te checken, maar kan bijna niet anders als ik het zo bekijk. Kl*te. Mensen ervaringen ermee?
yes, ging vanzelf over hier. Niet te veel lopen. Fietsen en zwemmen gaan wel prima.
disclaimer
pi_201407713
quote:
Ja, ging vanzelf over. Heb toen ook zooltjes gekocht voor in mijn schoenen, dat hielp wat tegen de pijn want lopen moet je vaak toch wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201409522
Meh, klinkt pijnlijk - sterkte ermee @SilverEyes! :*

Lijst:
B: Rustdag, alleen Perfect Posture-app en korte stukjes fietsen en wandelen. Denk ik. Indien toch teveel zin erin nog acht kilometer hardlopen :+
T: Koffie
D: Spaghetti bolognese met spinaziesalade, stoofpeertjes met kaneel toe
pi_201409595
quote:
Ja, ik ook. Ging vanzelf over, maar het is mooi pijnlijk :X
pi_201411044
Net gewogen, donderdag was niet mijn echte weegdag, en ben sinds vorige week 2,4 kg afgevallen, ben er erg blij mee. Des te meer omdat ik de week ervoor niet of nauwelijks was afgevallen.

Heb geen extreme dingen gedaan of gelaten, maar gewoon stug verder met mijn plan en doelen. Wel wat meer bewogen en ook gestopt met anti-depressiva. Nu zien of dat niet de verkeerde kant op gaat. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201411065
quote:
Laatste post:

SilverEyes
Just dance
Ohw wat irritant zeg, ik had hetzelfde een paar maanden terug met mijn stappenteller. Nieuwe besteld want ik kon hem niet vinden, de dag erop vond ik hem in de schuur. Maar goed, de nieuwe is beter. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:57:39 #16
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201412487
Ik heb ook zo´n armband maar heb hem eigenlijk nooit om. Stappenteller is minimaal 2000 stappen wat je kan instellen en dat haal ik niet en verder gebruikte ik hem ook nooit veel dus hij ligt nu ergens in de kast te verstoffen. Ergens best zonde.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 18 september 2021 @ 13:41:31 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_201412928
Ik heb dat ook gehad met mijn dure Serengeti zonnebril. Ding kwijt, stad en land afgebeld en gezocht, niet meer gevonden. Zelfde model opnieuw gekocht voor 300 euro :X

Paar dagen later vond ik m terug. In mijn andere tas. :@ :')!
disclaimer
pi_201414904
De B: werd ruim een uur fietsen en tweeënhalf uur rondbanjeren in natuurgebied. Extra T: was koffie met melk en suiker in bijbehorend bezoekerscentrum :)
pi_201416479
Ik ben weer aan de betere hand, werd tijd ook, want pijn gaat hier samen met ''moeilijk'' eten. Ik wil het niet slecht of ongezond noemen, maar het kan een stuk netter allemaal.
Vanaf morgen de draad weer oppakken.

Vandaag het hele huis gepoetst van boven naar beneden, dat is ook een flinke valkuil :') Van een week niets doen naar ALLESCHH MOET NU!!1!
Wel 35 zoneminuten en 10k 'stappen' er aan overgehouden, it's something ;)
pi_201423039
Wakker worden in een schoon huis is vast wel lekker @Declan-Harp en ik duim dat je last ervan meevalt ^O^

Lijst:
O: Koffie, drie gedroogde abrikozen
B: Zo naar uur krachttraining. Vaste trainer is een weekje wielrennen in Duitsland dus meh, geen idee wie ik nu krijg }:|
T: Misschien wat bosvruchten-skyr
B: Ongetwijfeld wandelen/fietsen/zoiets met lief en kind
D: Uit de vriezer: vegan chili met vijf verschillende bonen. Banaan toe.
pi_201423400
Oke. Ik heb een beetje een domme vraag maar misschien hebben jullie nog leuke tips. In het weekend sport ik genoeg (vrijdag + zaterdag volleybal en zondag boksen). Voorheen deed ik door de week 2x per week krachttraining fullbody. Maar door drukte op het werk kan ik niet altijd consistent 2x per week naar de gym (voordat mensen gaan zeggen dan moet je daar wat aan doen, dat kan helaas niet. Is ook voor max 4 maanden). Ook oa omdat ie al om 21 uur dicht is. Maar goed, ik sport wel gratis door het werk.
Maar als ik nu wel ga voelt het een soort van nutteloos om bijv maar 1x per week krachttraining te doen. Voor mijn gevoel zet dat geen zoden aan de dijk. Wat zou ik qua sport nog meer kunnen doen wat heel erg flexibel is en wat je alleen kan doen ? Oja, hardlopen vind ik stom :P
pi_201423542
Oja. Nog even gewogen na 2 weken vakantie. Slechts 0.8 kg erbij. Dat geeft de burger weer moed.
Al heb ik wel besloten dat ik door mijn drukke schema tot het einde van het jaar even niet specifiek ga focussen op afvallen maar gewoon op gezond eten en sporten. En qua gewicht gewoon stabiel blijven en als er iets af gaat is dat altijd fijn natuurlijk.
  zondag 19 september 2021 @ 09:27:14 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_201423612
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 09:02 schreef Pinuts het volgende:
Oke. Ik heb een beetje een domme vraag maar misschien hebben jullie nog leuke tips. In het weekend sport ik genoeg (vrijdag + zaterdag volleybal en zondag boksen). Voorheen deed ik door de week 2x per week krachttraining fullbody. Maar door drukte op het werk kan ik niet altijd consistent 2x per week naar de gym (voordat mensen gaan zeggen dan moet je daar wat aan doen, dat kan helaas niet. Is ook voor max 4 maanden). Ook oa omdat ie al om 21 uur dicht is. Maar goed, ik sport wel gratis door het werk.
Maar als ik nu wel ga voelt het een soort van nutteloos om bijv maar 1x per week krachttraining te doen. Voor mijn gevoel zet dat geen zoden aan de dijk. Wat zou ik qua sport nog meer kunnen doen wat heel erg flexibel is en wat je alleen kan doen ? Oja, hardlopen vind ik stom :P
Justdance op je spelcomputer :P
disclaimer
pi_201423733
Ik heb eeuwen lang thuis gesport met behulp van YouTube. In het begin met gevulde waterflessen, maar uiteindelijk heb ik ook zelf wat gewichtjes aangeschaft. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201424584
@minilot ja dat is zeker fijn, op een was draaien/drogen/vouwen hoef ik vandaag gewoon helemaal NIKS! :o
Ik ga vanmiddag lekker lang te wandelen.

O: Proteīnereep
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 roggebrood boter/kaas
T: Peer
D: Bakje risotto uit de vriezer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')