SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
jep, van de hersenstichtingquote:Op donderdag 16 september 2021 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vertelde je inderdaad. Met zo'n app toch?
Of ben je daar mee gestopt?
Mee eens. En hij zingt niet eens zo slecht Nederlands voor een Duitser.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
jep, van de hersenstichting
dit blijft ook een mooi nummer
het heeft wel watquote:Op donderdag 16 september 2021 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. En hij zingt niet eens zo slecht Nederlands voor een Duitser.
Hoe ver had je eigenlijk gelopen?quote:Op donderdag 16 september 2021 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
jep, van de hersenstichting
dit blijft ook een mooi nummer
Ik heb vandaag 1 uur gefietst en 1 uur gelopenquote:Op donderdag 16 september 2021 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe ver had je eigenlijk gelopen?
quote:Op donderdag 16 september 2021 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1 uur gefietst en 1 uur gelopen
Ik denk dat ik even rustig zittend blijf luisterenquote:Op donderdag 16 september 2021 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goed bezig.
Nu vanavond nog een uur dansen, en dan rustig slapen.
Dat mag natuurlijk ook.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even rustig zittend blijf luisteren
Ik heb er weer 13 kilometer opzitten. Nog even en ik begin wandelen nog leuk te vinden...quote:Op donderdag 16 september 2021 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1 uur gefietst en 1 uur gelopen
quote:Op donderdag 16 september 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er weer 13 kilometer opzitten. Nog even en ik begin wandelen nog leuk te vinden...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er weer 13 kilometer opzitten. Nog even en ik begin wandelen nog leuk te vinden...
[ afbeelding ]
Je mag je rondjes ook hier wel komen wandelen hoor.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:00 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik denk dat het ook wel motiveert als je in 'n leuke omgeving kunt wandelen. Ik ben de rondjes hier ondertussen wel zat hoor
Goed idee, eerst op de fiets naar jou en dan wandelenquote:Op donderdag 16 september 2021 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag je rondjes ook hier wel komen wandelen hoor.
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Goed idee, eerst op de fiets naar jou en dan wandelen
eet smakelijkquote:Op donderdag 16 september 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Nu alles er weer aan vreten... 😜
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker uit.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Nu alles er weer aan vreten... 😜[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:11 schreef just me het volgende:
Ik ben een alles en vele andere liefhebber
Ik doe het licht zo meteen aan en niet uitquote:
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe het licht zo meteen aan en niet uit
Het begint donker te worden dan mogen de lampjes aan en als ik ga slapen mogen ze uitquote:Op donderdag 16 september 2021 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijf je heel de nacht op dan?
Wel verstandig.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het begint donker te worden dan mogen de lampjes aan en als ik ga slapen mogen ze uit
Jij gaat nooit leren wat uitslapen is, alhoewel ik vanmorgen ook om 06.00 uur wakker was..quote:Op donderdag 16 september 2021 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel verstandig.
Ik slaap de laatste paar nachten ook goed. Alleen word ik nog vroeg wakker.
Maar lekker slapen is wel fijn.
Dat heb ik van mijn vader. Die kon ook nooit uitslapen.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Jij gaat nooit leren wat uitslapen is, alhoewel ik vanmorgen ook om 06.00 uur wakker was..
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goed bezig.
Heb je nog gespeecht?
Nee bij dit nummer lukt dat niet. Ooit met de voetbalselectie op stap geweest en dit nummer werd toen veel in de disco gedraaid; maar goed dat is 15+ jaar geledenquote:
Vandaag de binnenstad rondgelopen en een gigantische dierentuin met 4 hoogte plateau's. Pittig, maar genoeg te zien onderweg...quote:Op donderdag 16 september 2021 20:00 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik denk dat het ook wel motiveert als je in 'n leuke omgeving kunt wandelen. Ik ben de rondjes hier ondertussen wel zat hoor
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, stukken minder druk dan in 1938...
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, stukken minder druk dan in 1938...
Dan moet je snel zijn, want wat er nog over is van de tribune/het spreekgestoelte staat op instorten.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn, want wat er nog over is van de tribune/het spreekgestoelte staat op instorten.
Je mag er nog op, maar op eigen risico...
Te duur, want Speer heeft goedkope (zand)stenen gebruikt waar vocht intrekt en zo slijt de boel van binnenuit...quote:Op donderdag 16 september 2021 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat ze dat niet restaureren.
Historisch erfgoed.
Dat laatste wist ik. Niet dat er goedkope zandsteen was gebruikt.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te duur, want Speer heeft goedkope (zand)stenen gebruikt waar vocht intrekt en zo slijt de boel van binnenuit...
De zuilen en de zijmuren zijn al jaren geleden verwijderd...
Ze hadden in het begin geen cent te makken, die nazi's. Dus alles voor de oorlog moest goedkoop.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik. Niet dat er goedkope zandsteen was gebruikt.
Toch mooi dat je dat nog even gezien hebt dan.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hadden in het begin geen cent te makken, die nazi's. Dus alles voor de oorlog moest goedkoop.
Toen de oorlog uitbrak, kregen ze pas het grote geld en kon alles...
Nee, die was in gebruik.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch mooi dat je dat nog even gezien hebt dan.
Ook nog naar de rechtbank geweest?
Ook indrukwekkend.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die was in gebruik.
Hier wel geweest:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:56 schreef just me het volgende:
![]()
foto's verscheuren kan zo therapeutisch werken
Is dat een goed teken, of juist niet?quote:Op donderdag 16 september 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik had helemaal niet door dat het donderdag was.
Des te eerder is het weekend voor jequote:Op donderdag 16 september 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik had helemaal niet door dat het donderdag was.
Geen idee. Tijdsbesef een beetje kwijt, pas in de eerste week na de vakantie.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat een goed teken, of juist niet?
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Des te eerder is het weekend voor je
Welk boek ben je aan begonnen?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik was in een boek begonnen dat ik voor Fok! ga recenseren. Moet ook gebeuren.
Dezequote:Op donderdag 16 september 2021 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Welk boek ben je aan begonnen?
quote:Waar geen reden is - Yiyun Li
Yiyun Li beschrijft een gesprek tussen een moeder en een kind in een tijdloze wereld. Waar geen reden is schreef ze in de maanden nadat ze haar tienerzoon had verloren aan zelfmoord. Een roman die de plek betreedt tussen leven en dood, waar moeder en kind vrijuit met elkaar kunnen praten, niet gehinderd door oude beelden of dogma’s
Welterusten Melting. Sorry, dat ik pas bij het laatste nummer inhaakte.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:02 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er al weer op.
Bedankt voor het luisteren en veel plezier zaterdag bij Vout.![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken.
[ afbeelding ]
Lijkt me geen makkelijk boek om te lezen.quote:
Geen probleem hoor.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Melting. Sorry, dat ik pas bij het laatste nummer inhaakte.
Het leest niet makkelijk weg, nee. De recensie komt straks ergens op Fok! te staan, maar ik weet niet waar precies.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Lijkt me geen makkelijk boek om te lezen.
Waar kunnen we de recensie straks lezen?
[..]
Yep, nog steeds.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook indrukwekkend.
Wist niet dat de rechtbank nog echt werd gebruikt.
Geniet er maar van alle mooie / indrukwekkend dingen die je ziet!,quote:Op donderdag 16 september 2021 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, nog steeds.
Ze zijn er vlakbij wel een nieuw rechtbank aan het bouwen en dan wordt de historische oude een museum...
Geen probleem, dat lukt prima.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
Geniet er maar van alle mooie / indrukwekkend dingen die je ziet!,
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:02 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Toch wel fijn als het plansysteem plat ligt
Goedemorgen just me.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:08 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
@:Symphonic goed gepland voor de vrijdag
Nee dat lijkt niet.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat is wel vaak te doen bij jullie, of lijkt dat maar?
quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat lijkt niet.
Laten we zeggen dat de bouwers het hier en daar niet helemaal onder de knie hebben.
En als ze het dan wel onder de knie hebben is er weer een storing bij het landelijke platform.
Het houdt elkaar een beetje in evenwicht
Ik zit nog vol van het ontbijt, ik neem er 2 mee voor onderweg. Eén voor mw. MM...quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:12 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag wafels met fruit:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Ik krijg instant zin in Duitslandquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:09 schreef MadMaster het volgende:
@:Melting, je bent welkom in de Biergarten bij het hotel.
Eventuele andere bezoekers van Radio 49 zijn ook welkom...
[ afbeelding ]
Het avondeten is ook geregeld, we gaan barbecuen...
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg...![]()
quote:Programma van vandaag:
19:45 uur: DJ11 - Delivery
Ik ga nog eerst even snel boodschappen doen. Daarna tune ik in.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben net thuis en ga nu snel een uitzending in elkaar bakken....
[..]
Ik ga ook even relaxt wat eten. Ik stel de aanvang uit naar 19:45 uur. Vooraf-track om 19:41 uur.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga nog eerst even snel boodschappen doen. Daarna tune ik in.
Welkomquote:
Recente nieuwe remix, deze keer in de extended version. Die had ik nog niet gedraaid.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
Dit kwam me al bekend voor inderdaad.
Wat ik vandaag de hele dag in mijn hoofd had zal ik maar niet aanvragen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomEn goed bezig.
Zo te zien heb je een privéshow, dus als je in bepaalde nummers / genres of decennia zin hebt, laat het rustig weten via DM.
Klopt. Heb ik laatst een keer gedraaid. Doet het nu goed in de Top 40quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:56 schreef livelink het volgende:
Vanochtend op de radio trouwens het nummer van Elton John met Dua Lipa gehoord. Volgens mij had ik die al via jou gehoord ook?
Lekker boos nummer wel. Was gericht tegen George Bush toen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Niks persoonlijks hoor...Lily Allen - Fuck You
Misschien eens op een fan-forum navragen? Dat is er vast wel ergens. Overigens heeft DM een nummer dat Ice Machine heet, maar dat is vast niet wat je zoekt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb een keer een kunstschaatskur gezien op een nummer van Depeche Mode. Heeft diepe indruk op me gemaakt, behalve dan dat ik niet meer weet welk nummer dat dan was. En ik kan het ook nergens terugvinden.
Ik weet nog dat het een kunstschaatsgala direct na een OS was, maar ik weet ook niet meer welke OS.
En iedere keer als ik nummer van Depeche Mode hoor heb ik de neiging om het weer te gaan zoeken.
Wel een verzoekje voor een privé-show. Ik denk niet dat dit breed gewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Past er perfect achter, nog een 12/8-liedje. Veel leuker dan Dance Monkey....Tones And I - The Kids Are Coming
Goed verzoekje, livelink
Ik ben benieuwd. De titel zei me niet direct wat.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Toevallig is er een cover van dat Depeche Mode-nummer gemaakt, wat ik net noemde. Bij deze:Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Ice Machine
Even weer wennen aan het ritme. Ben nogal een nachtbraker, dus nu weer wat eerder naar bed en op tijd opstaan. Gaat wel weer. Verder is het alsof je niet bent weggeweest. Net nog even geborreld met een paar collega's. Was wel gezellig.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
Hoe is je eerste werkweek weer bevallen?
Als muziek iets te "moeilijk" wordt, haken veel mensen af. Ik vind het juist wel een fijn nummer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een verzoekje voor een privé-show. Ik denk niet dat dit breed gewaardeerd wordt.
Dit vind ik een leuk nummer hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:19 schreef DJ11 het volgende:
AJR feat. Blue Man Group - Ordinaryish People
Het is heel erg op weg naar plek #2 in mijn jaarlijst. Maar goed, er is nog meer dan een kwart jaar te gaan. We zullen zien.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuk nummer hoor.
Uit welk nummer komt dat?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik zag laatst op Twitter een vraag wat de mooiste zin uit een Nederlandstalig nummer. Of het dé mooiste is, weet ik niet. Maar ik moest denken aan deze: Soms worden dromen waar. Te waar om mooi te zijn.
Ik hoorde het. Deze regel was me nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]De Jazzpolitie - Ze Zijn Terug
Tweede couplet
Ik vind dit liedje honderd keer beter dan Liefdesliedjes.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Deze regel was me nooit opgevallen.
Het is inderdaad een mooi liedje en mooie tekst.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dit liedje honderd keer beter dan Liefdesliedjes.
Ja, daar word je wel verdrietig van.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Nederlandstalige popmuziek uit de 80s > Nederlandstalige popmuziek van nu
Wel ernstige minpunten voor de schrijfwijze van You're not alone.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Meteen maar iets nieuws uit Nederland er achteraan, dan(wel Engelstalig - en uiteraard niet op de grote radiozenders te horen)
Gosto - Yurnodalone
Ja, het is wel mooi. Het springt er echter niet direct uit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Mij bevalt de sfeer van dit liedje wel. Gosto is de singer-songwriter Roel Vermeer.
Klopt. Je moet het vaker horen, maar het is het beluisteren wel waard (vind ik)quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is wel mooi. Het springt er echter niet direct uit.
Het komt me inderdaad bekend voor (het refrein). Ik heb het dus wel eens gehoord, ja.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Van de Top 40 van 1987 naar die van nu: een nummer dat sinds vandaag in de Top-10 staat. Een zeldzaam moment, want ik pik deze plaat alsnog op. Beter laat dan nooit![]()
Kungs - Never Going Home (extended mix)
Het heeft een soort 80s-feel. Beetje die Italo Disco. Ik denk - heel voorzichtig - dat MadMaster dit ook wel trekt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het komt me inderdaad bekend voor (het refrein). Ik heb het dus wel eens gehoord, ja.
Hij is Frans, lees ik.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
Zijn Engelse uitspraak mag op punten nog wel wat verbeterd worden.
Hoewel dat heel hypocriet van me is, want mijn uitspraak is ook niet al te best.
Volledig onbekende opvolger zelfs.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:51 schreef DJ11 het volgende:
De wat ondergewaardeerde opvolger van Rather Be was dit:Clean Bandit feat. Sharna Bass - Extraordinary
Het is toch echt zoquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Volledig onbekende opvolger zelfs.
Ik had er niet uit gehaald dat het dezelfde band was. Ik vond hun stemmen heel anders hier.quote:
Ze werken vaak met gastvocalisten. Op Rather Be was dat Jess Glynne, die ook solo wat hits heeft gehad, zoals "Hold My Hand".quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had er niet uit gehaald dat het dezelfde band was. Ik vond hun stemmen heel anders hier.
Ik zit in het late avondzonnetje op een terras in een zuidelijk land nuquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is toch echt zo
Nu:Buena Vista Social Club - Chan Chan
Misschien is het wel Frankrijk?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit in het late avondzonnetje op een terras in een zuidelijk land nu
Ik blijf dit erg mooi vindenquote:
Een heel rare plaat die ik al een paar keer heb gedraaid, met dito videoclip. Zeer verslaafd aan dit liedjequote:
De muziek is leuk. Maar die tekst is echt raar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een heel rare plaat die ik al een paar keer heb gedraaid, met dito videoclip. Zeer verslaafd aan dit liedje
Kloptquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
De muziek is leuk. Maar die tekst is echt raar.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Deze getalenteerde zanger en songwriter is onlangs in de studio gesignaleerd met Rhys Lewis. Dat kan alleen maar iets goeds opleveren. Dit is zijn nieuwe single.Zak Abel - Less Of A Man
Nee, dat is morgenavond.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Zou het alter ego de huisgenoot van Melting niet draaien vandaag, bedenk ik nu?
Morgen pas. Het is vandaag vrijdagquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Zou het alter ego van Melting niet draaien vandaag, bedenk ik nu?
quote:
Sorry, heb steeds het idee dat het al zaterdag is...quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Morgen pas. Het is vandaag vrijdag
Heb je veel vlees gegeten? Ik heb daar ook zin in.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Sorry, heb steeds het idee dat het al zaterdag is...
Klinkt niet slecht.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Muziek uit Noorwegen, stond in 2019 in mijn jaarlijst.Put Your Hands Up For Neo-Tokyo - Sea Of Hearts
Een beetje vreemd, maar wel lekker...
Denk dat het iets bewogen is, maar des te mysterieuzer...quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:35 schreef livelink het volgende:
Lijkt wel een schilderij. Of een extreem moeilijke legpuzzel.
Verschillende soorten rundvlees, spareribs en worstjes. Teveel...quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je veel vlees gegeten? Ik heb daar ook zin in.
Ik ben al sinds februari op mijn eten aan het letten. Ik heb nu echt zin in veel vlees.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verschillende soorten rundvlees, spareribs en worstjes. Teveel...
Sorry, beetje afgeleid door mijn zoon. Die me net kwam vertellen dat hij zo'n leuk nummer had ontdekt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:39 schreef DJ11 het volgende:
Thomas Feelman & Roan Shenoyy - You & Me
Is inderdaad ook leuk. Was de inzending van 2020. Die had geheid gewonnen of heel hoge ogen gegooid.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, beetje afgeleid door mijn zoon. Die me net kwam vertellen dat hij zo'n leuk nummer had ontdekt.
Think about things van IJsland ESF.
Naar aanleiding van de foto van MadMaster?quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Mike Oldfield feat. Maggie Reily - Moonlight Shadow
Ik let na een maand bijna vasten nu even niet op mijn eten. Het breekt nu wel op, ben misselijk...quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben al sinds februari op mijn eten aan het letten. Ik heb nu echt zin in veel vlees.
Klopt. Ik kreeg er ineens zin in.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Naar aanleiding van de foto van MadMaster?
Ja, inderdaad. Ze hebben echt pech gehad dat het toen niet doorging.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is inderdaad ook leuk. Was de inzending van 2020. Die had geheid gewonnen of heel hoge ogen gegooid.
Het nummer dat hierna komt, stond al gepland voor vanavond, maar wordt ineens wrang toepasselijk...quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik let na een maand bijna vasten nu even niet op mijn eten. Het breekt nu wel op, ben misselijk...
Ja, dat is herkenbaar. Dat heb ik met alcohol ook trouwens.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik let na een maand bijna vasten nu even niet op mijn eten. Het breekt nu wel op, ben misselijk...
Ik dacht even dat Buster Fonteijn zou komen...quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het nummer dat hierna komt, stond al gepland voor vanavond, maar wordt ineens wrang toepasselijk...
Sterkte...
Nee, dat zou te erg zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Buster Fonteijn zou komen...
Die halve liter 'Dunkel' draagt er waarschijnlijk ook niet aan bij...quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is herkenbaar. Dat heb ik met alcohol ook trouwens.
Ziek is het.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:49 schreef livelink het volgende:
Ik las gisteren dat het restaurant van de dochter van Henk Westbroek geterroriseerd wordt vanwege een tweet van Henk Westbroek over vaccinatieverplichting. De haat over en weer begint echt absurde vormen aan te nemen.
Even liggen helpt bij mij meestal wel.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die halve liter 'Dunkel' draagt er waarschijnlijk ook niet aan bij...
Vermoeiend...quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:49 schreef livelink het volgende:
Ik las gisteren dat het restaurant van de dochter van Henk Westbroek geterroriseerd wordt vanwege een tweet van Henk Westbroek over vaccinatieverplichting. De haat over en weer begint echt absurde vormen aan te nemen.
Ik zit buiten op het balkon even frisse lucht te happen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Even liggen helpt bij mij meestal wel.
Wat een verschil zegquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit buiten op het balkon even frisse lucht te happen.
Na de 30 graden afgelopen dinsdag is het nu 12 graden buiten...
Het klinkt om een of andere manier heel bekend qua stem.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet 98% van de nieuwe muziek van deze week nog luisteren, maar dit plaatje sprong er meteen al uit.Maximillian - Letters
De stem doet mij wel wat aan FINNEAS denken, zeker als -ie laag zingt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt om een of andere manier heel bekend qua stem.
Een optimistisch slotakkoordquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord van vandaag:Louis Armstrong - What A Wonderful World (Spoken Intro Version)
Vanmiddag zijn we met de stoeltjeslift een skigebied ingegaan en hebben we in een skihut gegeten. Bij gebrek aan sneeuw hebben we de zomerrodelbaan masr naar beneden genomen...quote:
Leuk hoor. Ik vind de bergen in de zomer leuker dan in de winter.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmiddag zijn we met de stoeltjeslift een skigebied ingegaan en hebben we in een skihut gegeten. Bij gebrek aan sneeuw hebben we de zomerrodelbaan masr naar beneden genomen...
Sorry voor de interruptie...quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11 voor deze mooie bijna privé-show.
Nee hoor, gezellig. Hoe meer luisteraars, hoe meer vreugd.quote:
Verdorie, ik lees het nu pas.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:09 schreef MadMaster het volgende:
@:Melting, je bent welkom in de Biergarten bij het hotel.
Eventuele andere bezoekers van Radio 49 zijn ook welkom...
[ afbeelding ]
Het avondeten is ook geregeld, we gaan barbecuen...
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg...![]()
en hoeveel heb je er moeten bestellen?quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:52 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, vroeg laatst om of je dat klepeltje van je rits kon vervangen kreeg ik deze link:
https://www.zelfmaakideet(...)riant=39282182291533
Zat ik net zelf even te kijken vond ik ze op aliexpress, voor 1 cent, dus daar maar 1 besteld
https://nl.aliexpress.com(...)l.0.0.443a71b2ceYt9G
Gratis verzending ook nog
1quote:Op zaterdag 18 september 2021 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
en hoeveel heb je er moeten bestellen?
ben benieuwd, spannendquote:
Niet erg CO2 vriendelijk 1 zo'n dingetje voor 1 cent bestellen, maar ben benieuwdquote:
Ik hoop maar dat je niet inklaringskosten etc hoeft te betalen. Sinds 1 juli bestel ik dat soort dingetjes niet meer uit Azië, daarvoor wel, maar dan via Ebay of Dealextremequote:Op zaterdag 18 september 2021 17:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet erg CO2 vriendelijk 1 zo'n dingetje voor 1 cent bestellen, maar ben benieuwd![]()
Maar ja dat schip gaat toch wel, en de postbode ook en dat dingetje past vast wel ergens tussen
Is alleen via m'n Gmail, en die gebruik ik eigenlijk nooit, maar komt wel binnen op mijn telefoon.
Bevestiging heb ik al wel gehad.
Oh, Ali heeft dat al in z’n systeem? Da’s handig. Kun je inmiddels al zonder creditcard betalen daar?quote:Op zaterdag 18 september 2021 17:41 schreef Rafeiro het volgende:
Dit was 1 cent, 21% daarvan is nihil.
En het is al betaald.
Gewoon iDeal.quote:Op zaterdag 18 september 2021 17:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, Ali heeft dat al in z’n systeem? Da’s handig. Kun je inmiddels al zonder creditcard betalen daar?
Het is de eerste keer dat ik er wat besteld heb, maar voor 1 cent wou ik het risico wel lopenquote:Op zaterdag 18 september 2021 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan ga ik voortaan eens bij ome Ali kijken als ik wat nodig heb
SPOILER: oopsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toe muts
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:50 schreef Rafeiro het volgende:
Prima voorraad tochSPOILER: oopsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toe muts
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dat bepaal jezelf dat het overdreven zou zijnquote:Op zaterdag 18 september 2021 19:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, maar beetje overdreven voor 1 persoon
Ik hoef 1-2 keer per week te wassen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dat bepaal jezelf dat het overdreven zou zijn
Dus dat is positiefquote:Op zaterdag 18 september 2021 19:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik hoef 1-2 keer per week te wassen.
Vind het zelf dus wel wat veel.
Maar die tas stond voor de renovatie al uit het zicht.
Voordeel wel, voorlopig geen wasmiddel meer kopen.
Ga jij je opmakenquote:Op zaterdag 18 september 2021 19:16 schreef Rafeiro het volgende:
Opmaken nu, lastig na verhuizen enzo, wat spul misplaatst.
U en Vout?quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:52 schreef Melting het volgende:
Zo.... wij zijn ook weer veilig thuis.
Nee, morgenvroeg naar Hertog Jan. Verkopen dan bijzonder bier. Dus ga met een maat die kant op.quote:
Ik heb een halve liter haselnuss schnaps naar binnen gegooid en de Bluetooth speaker staat klaar in de bar...quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:16 schreef Dj_Vout het volgende:
Vandaag mag ik dus draaien.
Met vandaag als bijzonderheid..... best veel..... wat als?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een halve liter haselnuss schnaps naar binnen gegooid en de Bluetooth speaker staat klaar in de bar...
Gewoon om 21.00 uur.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
Voutje hoe laat begin je precies?
wel even zin in voute muziek
Tik nu wat energy drink weg om het vol te houdenquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Gewoon om 21.00 uur.
Ik moet zo nog even wat te drinken klaar zetten.
Ik neem even een biertje.quote:
Dat noemt ie dan vakantiequote:Op zaterdag 18 september 2021 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik neem even een biertje.![]()
Maar vandaag niet zo veel. Morgen weer om 8 uur op pad.
Ik heb het nog nooit zo druk gehad, volgens mij.quote:
Na dat corona gedoe kan ik me ook wel voorstellen dat je meer toe bent aan wat leuks doen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo druk gehad, volgens mij.![]()
Morgenmiddag wel rustmodus hoor.
Groot gelijk dan. Heb je ook meteen vervoer.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Na dat corona gedoe kan ik me ook wel voorstellen dat je meer toe bent aan wat leuks doen.
Ik heb in overleg met mijn zus besloten vandaag niet naar mijn neefjes verjaardag te gaan.
Kwamen best veel mensen en pa is op vakantie, dus ga lekker als hij terug is en ook gaat.
Heb hem nog wel even gebeld, want ergens niet leuk. Dat vond hij wel leuk geloof ik.
Vervoer naar mijn neefje is niet nodig, 500 meter ofzo.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk dan. Heb je ook meteen vervoer.
Maar wel goed dat neefje op de hoogte is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |