Kerstquote:Op donderdag 16 september 2021 12:42 schreef dud0r het volgende:
Nog 100 dagen tot zaterdag 25 december 2021![]()
mooiste 3 maanden van het jaarquote:
quote:Op donderdag 16 september 2021 12:42 schreef dud0r het volgende:
Nog 100 dagen tot zaterdag 25 december 2021![]()
en daarom zullen wij nooit kunnen datenquote:Op donderdag 16 september 2021 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een schurfthekel aan kerst
Ja precies.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
en daarom zullen wij nooit kunnen daten
Dus laten we het maar houden bij alleen seksquote:
quote:Op donderdag 16 september 2021 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus laten we het maar houden bij alleen seks
Dat wel. Uiteraard , maar het wordt sowieso tijd voor nieuwe verkiezingen ipv deze schandalige situatie waarin we nu al bijna een half jaar zitten.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze blijft nog wel bij d'66 hè, al is dat demissionair.....maar verder inderdaad: doeidoei![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 16 september 2021 20:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wel. Uiteraard , maar het wordt sowieso tijd voor nieuwe verkiezingen ipv deze schandalige situatie waarin we nu al bijna een half jaar zitten.
Hier wijn en geen gamen, maar verder klopt het welquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:21 schreef dud0r het volgende:
bier, snacks, beetje shit kijken en gamen.
Chillquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:21 schreef dud0r het volgende:
bier, snacks, beetje shit kijken en gamen.
Ceedeetjequote:
Jawelquote:
Voor werk naar Nurnberg?quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jawelwas zo goed als vrij afgelopen week dus dat was wel lekker. En morgen ga ik voor een weekje naar Nurnberg, opzich ook wel zin in.
Hoe is het met jou?
Mooiquote:Op zaterdag 18 september 2021 19:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voor werk naar Nurnberg?
Hier ook wel okee allemaal
Klinkt goed! Je hebt lang genoeg moeten thuisblijven?quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ja voor het werk inderdaad. Was er een paar weken terug ook dus ik weet dat het wel een prima plek is daar
Vanaf eind juli wel veel van huis geweest. Daarvoor wel iets van 9 maanden thuis geweest.quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt goed! Je hebt lang genoeg moeten thuisblijven?
Langquote:Op zaterdag 18 september 2021 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Vanaf eind juli wel veel van huis geweest. Daarvoor wel iets van 9 maanden thuis geweest.
Heb in die tijd wel gewoon gewerkt alleen dan in de werkplaats. Was ook wel even fijn om een periode thuis te zijn maar dat was ook wel lang genoegquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lang![]()
Gelukkig wordt het allemaal weer opgestart!
Ha ha beetje middenweg zoekenquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Heb in die tijd wel gewoon gewerkt alleen dan in de werkplaats. Was ook wel even fijn om een periode thuis te zijn maar dat was ook wel lang genoeg![]()
Heb je al vakantie gehad?
Ik heb in oktober nog een weekje gepland.
Ik heb eerder twee weken vakantie gehad maar ben toen gewoon thuis geweest. Dagjes weg enzoquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha beetje middenweg zoeken
Had in augustus drie weken vrij en de laatste week van het jaar ben ik nog lekker vrij. Maar zomervakantie was vooral heerlijk niks doen. Jij nog plannen?
Oeh altijd leuk, zo leer je je vrienden het beste kennenquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb eerder twee weken vakantie gehad maar ben toen gewoon thuis geweest. Dagjes weg enzo
En nu in oktober hebben we een weekendje weg met m'n vriendengroep dus daar wil ik eigenlijk wel graag bij zijn.
Yep bijna maandagquote:Op zondag 19 september 2021 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weekend alweer bijna voorbij
Nu wel redelijk, vanmiddag en vanmorgen een heel stuk minder maar heb mijn dingen gedaan die ik wou doenquote:
Dat klinkt positief!!quote:Op zondag 19 september 2021 20:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nu wel redelijk, vanmiddag en vanmorgen een heel stuk minder maar heb mijn dingen gedaan die ik wou doen
Hoe is het met jou?
Dat begrijp ik dat is ook lastigquote:Op zondag 19 september 2021 20:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klinkt positief!!
Ik maak me een beetje zorgen om de energie en gas prijzen die flink hoger gaan worden.
Ik heb er weinig verstand van, maar ik ben als de dood dat ik volgend jaar een flink bedrag moet gaan terugbetalen omdat gas en energie duurder gaan worden.
Dat houd mij op dit moment wel bezig
Ja dat!!quote:Op zondag 19 september 2021 20:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dat is ook lastigof nee wacht, mega kut!
Oke, en zou je dan geld besparen of juist niet?quote:Op zondag 19 september 2021 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat!!Ik had het er al met mijn zoon over dat ik mijn huis binnenkort ff goed moet laten checken door de
woningbouw en evt het maandbedrag misschien wat moet gaan verhogen
Ik betaal sowieso best veel per maand, altijd gedaan, ik snap daar helemaal niets van, maar mijn flat is nogal slecht geïsoleerd , ik moet daar echt wat aan gaan laten doen voordat ik in de schulden ga komenquote:Op zondag 19 september 2021 20:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oke, en zou je dan geld besparen of juist niet?ik heb er ook geen verstand van hoor
Aah oke, dat is wel een goed idee!quote:Op zondag 19 september 2021 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik betaal sowieso best veel per maand, altijd gedaan, ik snap daar helemaal niets van, maar mijn flat is nogal slecht geïsoleerd , ik moet daar echt wat aan gaan laten doen voordat ik in de schulden ga komen
Jaquote:Op zondag 19 september 2021 20:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah oke, dat is wel een goed idee!
Ja preciesquote:Op zondag 19 september 2021 20:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Alleen dat gaat weer geld kosten
Haha ja dat zou mooi zijn!quote:Op zondag 19 september 2021 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik nou heel erg veel geld had , maar helaas
Gezien de foto's en de livestream die ik net zag niet echt een pretje als je daar in de buurt bent. Je zal maar geraakt worden door de lava....quote:Op zondag 19 september 2021 20:41 schreef puzziepie het volgende:
Op la Palma gaat het ook lekker met die vulkaanuitbarsting...
Denk dat die mensen wel tijdig gewaarschuwd danwel gevlucht zijnquote:Op maandag 20 september 2021 00:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Gezien de foto's en de livestream die ik net zag niet echt een pretje als je daar in de buurt bent. Je zal maar geraakt worden door de lava....
Prachtige beeldenquote:Op maandag 20 september 2021 00:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Gezien de foto's en de livestream die ik net zag niet echt een pretje als je daar in de buurt bent. Je zal maar geraakt worden door de lava....
Goedemorgenquote:Op maandag 20 september 2021 08:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen Moon![]()
![]()
Heb jij ook zo lekker geslapen?
Heerlijkquote:Op maandag 20 september 2021 08:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik heb heerlijk geslapen, lag er lekker op tijd in, in een schoon bedje !
En jij dus ook zo heerlijk geslapen?
Lekker hoor, dan heb je nog wat aan je dagquote:Op maandag 20 september 2021 08:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ook lekker vroeg naar bed gegaan en daarom nu ook lekker vroeg wakker
Ja preciesquote:Op maandag 20 september 2021 08:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lekker hoor, dan heb je nog wat aan je dag
Snap ik, en dat mag ookquote:Op maandag 20 september 2021 08:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja preciesNu duurt het sowieso nog wel ff voordat ik geestelijk ook 'wakker' ben
![]()
Maar als ik nog later wakker word , dan duurt dat proces nog langer , dus ik ben wel blij
Dat hoop ik ook, dankjewel super liefquote:Op maandag 20 september 2021 09:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop echt dat je je snel fijner gaat voelen
Wat dan?quote:Op maandag 20 september 2021 09:07 schreef puzziepie het volgende:
Ik zit ook niet lekker in mijn vel momenteel.
quote:Op maandag 20 september 2021 09:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, dankjewel super lief [ afbeelding ]
zal ik wat lekkers in je stekenquote:Op maandag 20 september 2021 09:07 schreef puzziepie het volgende:
Ik zit ook niet lekker in mijn vel momenteel.
Ik loop ook al langer met mijn gezondheid en geest te kwakkelen.quote:
quote:Op maandag 20 september 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal ik wat lekkers in je stekenmisschien voel je je dan beter
Oei dat is niet fijn!quote:Op maandag 20 september 2021 09:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik loop ook al langer met mijn gezondheid en geest te kwakkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |