He @Hanca je partij gaat rogue man...quote:
Zo zo.quote:
"Ik zou er mijn conclusies aan verbinden'' zei Kaag ooit tegen Rutte toch?quote:Op donderdag 16 september 2021 15:32 schreef Caland het volgende:
Als Kaag een vrouw van haar woord is stapt ze nu op.
Maar je weet nu al dat dat niet gaat gebeuren
Exact die woorden dacht ik ja.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:33 schreef Raw85 het volgende:
[..]
"Ik zou er mijn conclusies aan verbinden'' zei Kaag ooit tegen Rutte toch?
En Bijleveld. Maar verder heeft de Telegraaf geen ongezonde obsessie met Sigrid Kaag hoor.quote:
Heb net even in de kelder gekeken, er is nog popcorn!quote:
Bijleveld haalt ook met de CU geen meerderheid. Kaag wel.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
En Bijleveld. Maar verder heeft de Telegraaf geen ongezonde obsessie met Sigrid Kaag hoor.
Nou ja met alle respect, maar Kaag is politiek toch ook wel een stukje prominenter dan Ank Bijleveld.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
En Bijleveld. Maar verder heeft de Telegraaf geen ongezonde obsessie met Sigrid Kaag hoor.
Ik heb hier op Fok! (en eigenlijk ook op de rest van het internet) geleerd dat de "MSM" per definitie links is, de Telegaar is MSM en dus links en kan dus geen ongezonde obsessie met Kaag hebben.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Eerst minister De Bruijn en dan de mindef. Er is gewoon een vervaningsregeling: https://www.parlement.com(...)gsregeling_ministersquote:Op donderdag 16 september 2021 15:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar als Kaag opstapt dan komt Stef Blok weer op die positie onder wie het faalbeleid werd ingezet?! Of wie dan?
Hier staat iets anders?quote:Op donderdag 16 september 2021 15:48 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Bijleveld haalt ook met de CU geen meerderheid. Kaag wel.
Tuurlijk, die grotendeels treurige redactie ziet Kaag het liefst vandaag nog verdwijnen. Maar dat de motie tav Kaag meer in de picture staat snap ik ook wel weer; Bijleveld (en ook Broekers-Knol trouwens) vertrekken toch en Kaag moet nog langer door dan deze kabinetsperiode. Bovendien is t in het geval van Kaag nog spannend aangezien ze over die moties richting Rutte stevig oordeelde, bijv:quote:Op donderdag 16 september 2021 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als ze geloofwaardig wil blijven moet ze weg als minister.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Tuurlijk, die grotendeels treurige redactie ziet Kaag het liefst vandaag nog verdwijnen. Maar dat de motie tav Kaag meer in de picture staat snap ik ook wel weer; Bijleveld (en ook Broekers-Knol trouwens) vertrekken toch en Kaag moet nog langer door dan deze kabinetsperiode. Bovendien is t in het geval van Kaag nog spannend aangezien ze over die moties richting Rutte stevig oordeelde, bijv:
[ twitter ]
Bijleveld, partijbobo van het CDA. Die gaat niet weg.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:54 schreef Aurelius het volgende:
Als Rutte slim is duwt hij Bijleveld nu onder de bus door haar aan te sporen op te stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |