KOOP een nieuwe telefoon voor de CoronaCheck app.quote:Categorie
iPhone
Vereist iOS 11.0 of nieuwer.
iPod touch
Vereist iOS 11.0 of nieuwer.
Android vereist
6.0 en hoger
Een divers gezelschap grr grr grr grrquote:Op dinsdag 14 september 2021 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Zullen ze buiten Tim alle mannen overslaan vanavond?
Die gebruiken toch allemaal Androids met geflashte firmware?quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Zullen ze buiten Tim alle mannen overslaan vanavond?
Ik ben benieuwd of Apple ooit nog teruggaat naar een keynote geven op een podium voor een volle zaal.quote:
5G toch?quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:23 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Nu nog 4g in Nederland.
Weg. Net als 1 en 2quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:29 schreef Qunix het volgende:
Series 3 en series 7... Waar zijn 4, 5, en 6 gebleven?
Fantastisch horlogequote:Op dinsdag 14 september 2021 19:31 schreef Bolasie het volgende:
Leuk hebbedingetje en niet meer dan dat
Had ie vorig jaar al.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
oeps, bloed zuurstof in de Apple Watch
Duidelijk nooit eentje gehadquote:Op dinsdag 14 september 2021 19:31 schreef Bolasie het volgende:
Leuk hebbedingetje en niet meer dan dat
Als je 6 en 7 aanbiedt kiest niemand voor die SE.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ok, maar waarom 3 en niet één serie ouder
Wist niet dat het gevoelig lag.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Duidelijk nooit eentje gehad
Maar nieuwe Watches downloaden ho maarquote:Op dinsdag 14 september 2021 19:34 schreef Qunix het volgende:
Binnenkort kan je ook koffiezetten met je horloge en nieuwe smaken downloaden.
Schande.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:33 schreef Qunix het volgende:
Aandacht aan environment, inclusive (door vrouwen te laten zien en andere genders) en je fit houden...
Ach ja... Okquote:Op dinsdag 14 september 2021 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je 6 en 7 aanbiedt kiest niemand voor die SE.
Nu kiezen mensen eerder voor een SE (of 7) dan een 3.
Geld geld geld.
Kan al 6 jaarquote:Op dinsdag 14 september 2021 19:34 schreef Qunix het volgende:
Binnenkort kan je ook koffiezetten met je horloge en nieuwe smaken downloaden.
Ik kan mij überhaupt niet herinneren ooit iMessage te hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:36 schreef Pino112 het volgende:
Fitness+ onzin.
Net als die iMessage-groupcalls, wie doet dat nou hier in NL
A15.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:36 schreef DKUp het volgende:
Ze zeiden niks over een A14 of A15-chip voor de iPad Mini
Elk jaar toch? Ging van iPad Pro 9,7 2016 naar iPad Pro 11 2021 en heb ze naast elkaar geprobeerd en het verschil was veel kleiner dan verwacht.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:38 schreef CoExist het volgende:
Wat een marginale upgrades tot nu toe.
Hij draait al op iOS 17.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:41 schreef DKUp het volgende:
Ik hoor niks nieuws, ja ik zie een verschrikkelijke camera wijziging
De iPhone 12 Pro is al de snelste telefoon momenteelquote:Op dinsdag 14 september 2021 19:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
sneller dan de concurrentie? Maar hoeveel sneller dan hun eigen vorige generatie?
Die komen straks onder je scherm te zittenquote:Op dinsdag 14 september 2021 19:48 schreef wizarddragon het volgende:
Wanneer komt er een iPhone zonder camera's.
Anders passen de lenzen niet naast elkaar.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:42 schreef DKUp het volgende:
Welke Mongool heeft gekozen voor die camera’s schuin
Ik vind dit er niet uitzienquote:Op dinsdag 14 september 2021 19:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Anders passen de lenzen niet naast elkaar.
Daar is een Pro voorquote:Op dinsdag 14 september 2021 19:56 schreef Qunix het volgende:
Nog steeds geen 1TB en eindelijk zijn ze van de 64gb afgestapt.
Prototypes hebben het, maar ja of ze het een keer allebei gaan doen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:01 schreef SolidasRock het volgende:
Kom op! Zeg nou dat er zowel FaceID en TouchID erop zitten
Ik zat ook al naar die mooie ronde koplampenn te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:01 schreef SolidasRock het volgende:
Kom op! Zeg nou dat er zowel FaceID en TouchID erop zitten
Vorig jaar niet lolquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:14 schreef Pino112 het volgende:
Longest battery life ever
Zoals elk jaar.
Jaquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:14 schreef Zwansen het volgende:
Ben absoluut geen camera-expert, maar hoe goed zijn deze camera’s nou echt? Zijn dit serieuze alternatieven voor een (amateur)fotograaf?
De nieuwe ipads hebben het ook.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:20 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom spelen ze niet in op de mondkapjes die her en der nog verplicht zijn? De iPad Air van vorig jaar had wel TouchID in een aan/uit knopje zitten dus de techniek is er al.
Volgens mij waren alle beelden uit Calefornia.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:19 schreef TjjWester het volgende:
Weet iemand waar het iphone gedeelte is opgenomen?? Florida vermoed ik??
Ik heb daar niet naar gekeken aangezien ik al een vrij nieuwe iPad Pro 11 2021 heb. Zat te wachten op de iPhones.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De nieuwe ipads hebben het ook.
Ik ook! Altijd leuk om te zien hoeveel baantjes ik zwem.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Apple Watch elke dag, echt prima ding en met sporten echt chill ook.
Benieuwd hoe de A15 is tov de A12X en M1, waarschijnlijk tussen die twee in.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:57 schreef DKUp het volgende:
iPad Mini is vanaf ¤559,-
A15-chip wel trouwens![]()
A14 was vergelijkbaar met een A12X, A15 is wel heel tof en dus beter dan de iPad Air lol.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Benieuwd hoe de A15 is tov de A12X en M1, waarschijnlijk tussen die twee in.
A15 zou op een theoretische 5600 score uitkomen (A14 4000, A12X 4600 en M1 7200).quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
A14 was vergelijkbaar met een A12X, A15 is wel heel tof en dus beter dan de iPad Air lol.
Misschien 1GB Ram minder.
Ja.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:48 schreef RoW_0 het volgende:
Weet iemand of de rvs versie van de Apple Watch komt in Nederigland?
20 september.quote:
Klopt. Dat was ook een beetje wat de intro van Cook impliceerde.quote:Op dinsdag 14 september 2021 @ 20:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens mij waren alle beelden uit Calefornia.
Nu ook al te installeren via:quote:
Eindelijk!quote:Op woensdag 15 september 2021 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Apple Watch 4G in Nederland Release
Dat advies was wel specifiek voor zware motoren. Ik vraag me wel af wat mountainbiken bijvoorbeeld voor effect heeft, al gok ik dat het probleem bij zware motoren via het frame trillen zit in het relatief constante uitdelen van tikjes aan de sensor tot je daar resonantie in krijgt.quote:Op woensdag 15 september 2021 10:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moest een beetje gniffelen, toen ze dat promofilmpje van de iPhone 13 lieten zien met dat jochie op de brommert, terwijl er net vorige week een support-document en artikel van Apple is uitgekomen dat die trillingen niet zo goed zijn voor de camera-stabilisatiesysteem van de iPhone..
Nieuwe iPad Mini is wel erg nice trouwens. Kan ik m'n ouders een plezier mee doen.
Ik heb alleen geen kpn maar t-mobilequote:Op woensdag 15 september 2021 18:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Eindelijk!![]()
![]()
![]()
Straks lekker kunnen sporten zonder telefoon mee te hoeven nemen.![]()
![]()
Dat kan nu ook al?quote:Op woensdag 15 september 2021 18:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Eindelijk!![]()
![]()
![]()
Straks lekker kunnen sporten zonder telefoon mee te hoeven nemen.![]()
![]()
Jawel, maar je telefoon thuis kunnen laten en in geval van nood toch bereikbaar zijn vind ik best prettig.quote:
Ik ga dan maar eens een overstap overwegen. Gewoon schandalig dat het pas nu in Nederland verkrijgbaar is en dan nog steeds niet bij Vodafone.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen kpn maar t-mobile.
quote:Op woensdag 15 september 2021 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Apple Watch 4G in Nederland Release
quote:Heeft Apple zich bedacht?
Update 16 september: Er is een opvallende wijziging op de Nederlandse pagina van de Apple Series 7 én de vernieuwde pagina van de Apple Watch SE te zien. Apple heeft alle verwijzingen naar de Cellular (4G) modellen van de Apple Watch verwijderd. Alle modellen hebben geen rode ring meer, het woordje “Series 7” en “SE” is niet meer in het rood en ook de omschrijvingen met wat er mogelijk is met een Apple Watch 4G zijn uit de pagina gehaald. Ook spreekt Apple niet meer over de komst van de roestvrij stalen Apple Watch, die alleen met 4G verkrijgbaar is. Sinds het event had Apple ook de Apple Watch SE-pagina een update gegeven met verwijzingen naar de Cellular-versie, maar ook dat is nu teruggedraaid. Ook de Cellular-pagina met lijst met providers (waar Nederland nog niet op stond), verwijst nu simpelweg door naar Apple’s startpagina. Kortom: er is geen enkele verwijzing meer naar de Apple Watch 4G op de Nederlandse Apple-website te vinden.
Het is onduidelijk wat dit precies betekent. Was de informatie op de pagina onjuist of had Apple simpelweg te vroeg de informatie online gezet? Vanuit Apple is het nog altijd stil. Mocht er meer duidelijkheid zijn, dan werken we dit artikel weer bij. Hieronder lees je ons eerder artikel over de aankondiging van 15 september.
Goed dat je die noemt. Ik was helemaal vergeten dat zij met hoesjes bezig waren. Ik heb voor mijn 11 Pro een dun hoesje van Nudient en wilde er eigenlijk weer eentje van dat merk bestellen, maar ik las dat Peak Design deze/volgende maand de nieuwe hoesjes uitlevert, dus nu ga ik dat toch maar even overwegen.quote:Op donderdag 16 september 2021 @ 10:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Flikker er toch een hoes omheen wanneer Peak Design deze kan leveren, maar toch...
Peak Design vooral omdat ik hem op mijn fiets wil kunnen klikken en hun garantie op producten is echt no questions. Ik heb sowieso altijd een hoesje al is het maar voor de grip.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Goed dat je die noemt. Ik was helemaal vergeten dat zij met hoesjes bezig waren. Ik heb voor mijn 11 Pro een dun hoesje van Nudient en wilde er eigenlijk weer eentje van dat merk bestellen, maar ik las dat Peak Design deze/volgende maand de nieuwe hoesjes uitlevert, dus nu ga ik dat toch maar even overwegen.
Nah, heb een 12proMax, zie geen reden om naar de 13 te gaanquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Iedereen straks om 14.00 F5 rammen of gewoon bestellen over een weekje of wat?
Ik ben nog content met mijn iPhone 12 Pro Max. Geen huge leap forward in mijn optiek.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
En dat zou ook nog eens worden bereikt door vooral de kloksnelheid omhoog te gooien, van 2,99GHz naar 3,23GHz.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Notebookcheck meldt dat de A15 op Single Core performance 10% sneller is dan haar voorganger
Dit is eigenlijk een teleurstelling. Sinds Apple de haar eigen ARM SoC maakt zijn ze gemiddeld met net iets meer dan 30% per generatie sneller geworden. De laatste jaren was het echter rond de 20% per generatie en dit jaar nog maar 10%.
Wet van de remmende voorsprong?
Apple heeft blijkbaar de Armv9 architectuur nog niet in deze SoC.
De komende weken zullen er meer details bekend worden denk ik.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:26 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
En dat zou ook nog eens worden bereikt door vooral de kloksnelheid omhoog te gooien, van 2,99GHz naar 3,23GHz.
12 Pro Pacific Blue is redelijk vergelijkbaar dus nopequote:Op vrijdag 17 september 2021 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zou eerder een Series 6 kopen, always on display is wel chill.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:02 schreef arvensis het volgende:
Hier ook een 12 pro, dus geen update.
Loont het nog om een Watch SE te kopen?
Ik heb om een uur of 2 de Apple Store app geopend, de bestelling ingevuld, mijn huidige telefoon als inruil opgegeven en betaald. Was binnen 5 minuten klaar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 @ 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Peak Design heeft echt kwaliteit. Ik heb ook wat cameraspul van ze; heel fijn.quote:Op vrijdag 17 september 2021 @ 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Peak Design vooral omdat ik hem op mijn fiets wil kunnen klikken en hun garantie op producten is echt no questions.
Ik heb soms een hoesje, als ik denk dat het slim is om meer grip te hebben, inderdaad. Daarom heb ik ook nu een Nudient, want die zijn lekker dun, zodat je telefoon een beetje slank blijft.quote:Ik heb sowieso altijd een hoesje al is het maar voor de grip.
Goedkope hoesjes moet je sowieso niet doen.quote:Ik ben alleen klaar met de hoesjes van de hema (rekken uit, bewegen, met zanddeeltjes/stof ertussen molt dat gewoon je telefoon. (Mijn huidige 6 heeft vooral kleine kratertjes als schade)
Dus wil dit wel een kans geven als ze voor polycarbonaat gaan
Peak Design heeft topspul. Kheb tassen, adapters, camerariem en statief van ze. Maar vooral het no-nonsense omwisselbeleid als er iets stuk gaat is erg fijn.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Peak Design heeft echt kwaliteit. Ik heb ook wat cameraspul van ze; heel fijn.
[..]
Ik heb soms een hoesje, als ik denk dat het slim is om meer grip te hebben, inderdaad. Daarom heb ik ook nu een Nudient, want die zijn lekker dun, zodat je telefoon een beetje slank blijft.
[..]
Goedkope hoesjes moet je sowieso niet doen.
Alle nieuwe iOS zijn release candidate sinds dinsdag en staan inmiddels op mijn iPhone, iPad, AppleTV en Watch.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:32 schreef RoW_0 het volgende:
Is IOS15 laatste beta/gm een beetje te doen en stabiel?
Pakweg 100 euro per vandaag. Pro goeddeels verdwenen behalve bij handelaren met voorraad.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:56 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Gaat de iphone 12 nog in prijs zakken?
https://support.apple.com/nl-nl/guide/iphone/iph5c3f5b77b/iosquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ligt het aan mij of is "niet storen" verdwenen in iOS 15?
thanxquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:46 schreef Aether het volgende:
[..]
https://support.apple.com/nl-nl/guide/iphone/iph5c3f5b77b/ios
Er is geen iTunes sinds Catalina.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
Heb itunes ooit verwijderd en wil het weer opnieuw installeren, alleen als ik naar de website ga staat er 'upgrade to macOSbig sur' en kan ik alleen oudere versies downloaden. Ik heb big sur al geinstalleerdhoe fix ik dit?
lees t net jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Er is geen iTunes sinds Catalina.
https://support.apple.com/en-us/HT210200
Je kan het altijd proberen en als het niet lukt voor een 13 gaan. Ik had eigenlijk mijn XR een jaar langer moeten doortrekken, want de batterijduur van de 12 Pro kan zeker beterquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Is het mogelijk om de batterij van de iPhone XR te laten vervangen als er een kleine barst in je scherm en een grote barst aan de achterkant zit?
Of trek je het hele scherm kapot ofzo door die barst?
Ik zit eigenlijk te twijfelen om een iPhone 13 te halen maar ik ben nog tevreden over de XR op de batterij na..
Die barst interesseert mij weinig
Precies.. dacht dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen en als het niet lukt voor een 13 gaan. Ik had eigenlijk mijn XR een jaar langer moeten doortrekken, want de batterijduur van de 12 Pro kan zeker beter![]()
Zelf begin ik er niet aan, ooit geprobeerd met een andere iPhone maar daarna kon ik hem helemaal niet meer gebruikenquote:Op zaterdag 25 september 2021 11:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen en als het niet lukt voor een 13 gaan. Ik had eigenlijk mijn XR een jaar langer moeten doortrekken, want de batterijduur van de 12 Pro kan zeker beter![]()
Ik zou het nooit doen. Beter proberen door te trekken naar het model van volgend jaar en anders een 13 nemen. Met de 13 is vrij weinig mis.quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Zelf begin ik er niet aan, ooit geprobeerd met een andere iPhone maar daarna kon ik hem helemaal niet meer gebruiken![]()
Ik heb het net wel nagevraagd bij zo een reparatie winkel, maar hij zei dat de kans groot is dat het scherm nog meer zal barsten als hij hem open maakt..
En als ik dan alles laat fixen dan kan ik beter een nieuwe gaan kopen imo.
Ik gebruik de XR wel helemaal op.
Hopelijk lukt dat nog een jaartje
Thanks!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:06 schreef zakjapannertje het volgende:
Mijn iPad heeft nu ook de batterijbesparingsmodus, dat hebben ze me niet verteld!
Prachtig apparaat, heel de iPad en Macbook line-up mag MiniLED en Promotion krijgen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:46 schreef RoW_0 het volgende:
Bruh mijn gf heeft een iPad pro, scherm is zoo legit vloeiend. Hot damn.
Welke heeft ze want de 11 inch heeft een ander scherm dan 12,9 inch.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:46 schreef RoW_0 het volgende:
Bruh mijn gf heeft een iPad pro, scherm is zoo legit vloeiend. Hot damn.
De grotere heb ze!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke heeft ze want de 11 inch heeft een ander scherm dan 12,9 inch.
Dat "probleem" was al sinds de 12 hoor. Krast overigens ook niet want het is safierglas meende ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:44 schreef SolidasRock het volgende:
Wie heeft de iPhone 13 Pro (max) al in zijn bezit? Ik heb hem in mijn handen gehad en ik vind de lenzen echt achterlijk veel uitsteken. Zo zonde! Hoe lang blijven de lenzen vrij van krasjes en dergelijke? Geen 1 hoesje gaat de lenzen beschermen zoals mijn iPhone X hoesje waar een randje rondom de lenzen zit of het moet een hoesje zijn die zo dik is a 4mm of zo?
Oke miniLED dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
De grotere heb ze!
Overigens net met gemak een iPhone Pro 256 blauw besteld op alternate.nlHAPPI
Voor mijn pa enkele maandjes terug een Dell monitor gekocht. Wist niet dat het een miniLED in zat. Echt super fijn om er naar te kijken. Ik was instant fan.quote:
Ja ik baal er zelf ook van dat Apple de zeer merkwaardige keuze heeft gemaakt om de 11 geen miniLED te geven en de 12,9 wel. Echt raar! Ik heb dus de 11 pro en wilde geen 300 erbij lappen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:08 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Voor mijn pa enkele maandjes terug een Dell monitor gekocht. Wist niet dat het een miniLED in zat. Echt super fijn om er naar te kijken. Ik was instant fan.
Is mij niet zo opgevallen. En niet kunnen krassen neem ik met een korreltje zout. Jammer dat de lenzen niet afneembaar / vervangbaar zijn.quote:Dat "probleem" was al sinds de 12 hoor. Krast overigens ook niet want het is safierglas meende ik.
Heb geen plus maar bij mijn 7 krijg ik uit zowel de front als beneden geluid met Spotify.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:45 schreef Jungle_Jim het volgende:
Is het normaal dat bij de iphone 7 plus het geluid uit de frontspeaker boven komt ipv aan de onderkant?krijg helemaal geen geluid uit de onderkant.
tis al een oud ding dus ws is t gewoon kapotquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb geen plus maar bij mijn 7 krijg ik uit zowel de front als beneden geluid met Spotify.
iPhone?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
lol, het woord i-phone zonder streep is gecensureerd op fok
Je hebt zeker adblock.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
lol, het woord i-phone zonder streep is gecensureerd op fok
Klinkt een beetje mooi om waar te zijn? Wat hij kan is je een fake banksite showen dmv die betaallinkje dat legaal eruit ziet en met de gegevens die jij daar invoert hergebruiken voor zijn eigen plunderactie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
Iemand op facebook ‘verkoopt’ zijn apple tv 4K, thans, je mag hem gratis ophalen of betalen voor verzending 😂. Hij heeft hem gratis gekregen bij een abbo en daarom wilt die hem ook niet verkopen.
Nu was ik de ‘eerste’ en mag ik hem ‘hebben.
Alleen
1) rekeningnummer die hij gaf ( via een betaalverzoek) is bunq belgisch, ‘ handig voor mijn bedrijfje’
2) hij was gepost in omgeving tilburg, maar hij ligt klaar in tiel
3) leeg profiel, afgelopen maand aangemaakt.
Nu wil ik niet opgelicht worden, maar voor verzendkosten neem ik wel de gok.. maar wat kan hij met mijn bankgegevens? Mijn adres heeft die al
Hij zegt ook dat als ik het niet vertrouw hem op kan halen, heb ook een adres van hem gehad
Wat vinden jullie? Ja of nee?
Nee precies, daar dacht ik ook aan. Ik moest ook heel gek mijn digipas nummer invullen op die ‘site’ natuurlijk niet gedaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klinkt een beetje mooi om waar te zijn? Wat hij kan is je een fake banksite showen dmv die betaallinkje dat legaal eruit ziet en met de gegevens die jij daar invoert hergebruiken voor zijn eigen plunderactie.
Doe maar niet.Die paar tientjes die je uitspaart is je leeggehaalde rekening niet waard.
Overigens kreeg ik ooit ook aanbod van iemand dat ik iets kon komen ophalen als ik het niet zou vertrouwen. Dat heb ik niet gedaan en de dag erop een MP advertentie met dat die gozer een oplichter is en een oud vrouwtje dat nergens vanaf wist opendeed op exact dat adres dat ik ook gekregen had.
Vraag hem eens om z’n adres? Misschien is het hier in de buurt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
Iemand op facebook ‘verkoopt’ zijn apple tv 4K, thans, je mag hem gratis ophalen of betalen voor verzending 😂. Hij heeft hem gratis gekregen bij een abbo en daarom wilt die hem ook niet verkopen.
Nu was ik de ‘eerste’ en mag ik hem ‘hebben.
Alleen
1) rekeningnummer die hij gaf ( via een betaalverzoek) is bunq belgisch, ‘ handig voor mijn bedrijfje’
2) hij was gepost in omgeving tilburg, maar hij ligt klaar in tiel
3) leeg profiel, afgelopen maand aangemaakt.
Nu wil ik niet opgelicht worden, maar voor verzendkosten neem ik wel de gok.. maar wat kan hij met mijn bankgegevens? Mijn adres heeft die al
Hij zegt ook dat als ik het niet vertrouw hem op kan halen, heb ook een adres van hem gehad
Wat vinden jullie? Ja of nee?
Op 1 na allerlaatste zin. Herlees die eens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:01 schreef arvensis het volgende:
[..]
Vraag hem eens om z’n adres? Misschien is het hier in de buurt.
Of misschien is het @:werkman !
Ik zie de dm tegemoet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op 1 na allerlaatste zin. Herlees die eens.
Ten eerste zit ik niet op Facebook, ten tweede gratis tv weg geven uit principe?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:01 schreef arvensis het volgende:
[..]
Vraag hem eens om z’n adres? Misschien is het hier in de buurt.
Of misschien is het @:werkman !
Ik heb een hoesje van Apple er bij (de transparante MagSafe) daar zit opstaand randje bij de camera’s. Dus als je de iPhone op tafel legt, raken de lenzen niet het tafelblad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:44 schreef SolidasRock het volgende:
Wie heeft de iPhone 13 Pro (max) al in zijn bezit? Ik heb hem in mijn handen gehad en ik vind de lenzen echt achterlijk veel uitsteken. Zo zonde! Hoe lang blijven de lenzen vrij van krasjes en dergelijke? Geen 1 hoesje gaat de lenzen beschermen zoals mijn iPhone X hoesje waar een randje rondom de lenzen zit of het moet een hoesje zijn die zo dik is a 4mm of zo?
Ik heb hem ook verteld dat ik denk dat het oplichting is. Heb niks overgemaakt. Zie nu steeds meer ‘gratis’ op fb staan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:08 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ten eerste zit ik niet op Facebook, ten tweede gratis tv weg geven uit principe?
@:vlaggenroof: Heb je zware koorts of zo dat je hier in trapt?
Dit ruikt al vanaf 3500 km naar oplichting tegen de wind in.
Zelfs op op een sociale werkplaats trapt hier niemand in.
Überhaupt al reageren. 🙄😂quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb hem ook verteld dat ik denk dat het oplichting is. Heb niks overgemaakt. Zie nu steeds meer ‘gratis’ op fb staan.
Toch bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden
"Hoi. Ik ben Werkman uit Tiel en heb een levensgrote tv gekregen toen ik een abonnement afsloot.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Zijn verhaal klonk plausibel, helaas de rest niet
Apple tv, geen tv!quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:39 schreef Werkman het volgende:
[..]
"Hoi. Ik ben Werkman uit Tiel en heb een levensgrote tv gekregen toen ik een abonnement afsloot.
Helaas heb ik er geen zin in en omdat ik hem voor niks heb gekregen vind ik ook dat ie voor niks weer weg moet.
Iemand interesse? Wel eerst geld overmaken voor verzending."
Erg plausibel inderdaad! 🤣
Ik vroeg ook om foto’s met een briefje ofzo erbij, of dat die eerst verzonden kon worden. Allemaal niet mogelijk. Hij beweerde ook dat die in tilburg woonde, maar ik kon hem ‘ineens’ ophalen in Tiel. Toevallig een straat die een paar jaar geleden negatief in het nieuws kwam.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:39 schreef Werkman het volgende:
[..]
"Hoi. Ik ben Werkman uit Tiel en heb een levensgrote tv gekregen toen ik een abonnement afsloot.
Helaas heb ik er geen zin in en omdat ik hem voor niks heb gekregen vind ik ook dat ie voor niks weer weg moet.
Iemand interesse? Wel eerst geld overmaken voor verzending."
Erg plausibel inderdaad! 🤣
Echt wel. Die adresbalk onderaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh wauw … iOS 15 is qua internet browsing echt niet fijn geworden.
Sinds iOS 14 kon dit al. En gefeliciteerd met je nieuwe iPhone.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Is het niet nieuw dat die apps dus weggelaten kunnen worden uit je home screen maar in die library blijven staan?
Heb zelf geen Mag Safe hoesje besteld omdat ik in auto nog een draadloze oplader heb zitten en op mijn nachtkastje ook (MagSafe hoesje conflicteert toch met standaard inductie opladen?). Gaat welliswaar langzamer (7,5watt vs 15) maar om nou mijn beide draadloze opladers weg te doen...quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:15 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik heb een hoesje van Apple er bij (de transparante MagSafe) daar zit opstaand randje bij de camera’s. Dus als je de iPhone op tafel legt, raken de lenzen niet het tafelblad.
Weet niet of dat met alle hoesjes is maar ga er vanuit dat daar wel over na gedacht is.
(Gaat om de 13 pro trouwens. De max heb ik geen ervaring mee)
MagSafe zit (ook) in het toestel zelf en je kunt ook nog gewoon laden met andere draadloze laders (in de auto laadt m’n telefoon gewoon op in de draadloze lader).quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb zelf geen Mag Safe hoesje besteld omdat ik in auto nog een draadloze oplader heb zitten en op mijn nachtkastje ook (MagSafe hoesje conflicteert toch met standaard inductie opladen?). Gaat welliswaar langzamer (7,5watt vs 15) maar om nou mijn beide draadloze opladers weg te doen...
Welke draadloze autohouder heb je? VanMass toevallig?quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:07 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
MagSafe zit (ook) in het toestel zelf en je kunt ook nog gewoon laden met andere draadloze laders (in de auto laadt m’n telefoon gewoon op in de draadloze lader).
Dus daarvoor zou het MagSafe hoesje niet conflicterend moeten zijn. Alleen dan de vraag of je het nodig hebt.
Ik heb (onder ander) een MagSafe hoesje zodat ik zeker weet dat de MagSafe lader nog goed werkt en ook zodat de MagSafe kaarthouder goed blijft zitten. In dit hoesje zit de zelfde MagSafe magneet, anders zou je de kans hebben dat het magnetisme wat minder wordt door een gewoon hoesje.
Maar mijn reactie was met name dat je aangaf dat geen enkel hoesje de cameralenzen goed zouden beschermen, waarbij ik het voorbeeld van het MagSafe hoesje gaf omdat ik daar ervaring mee heb. Maar waarschijnlijk zijn er meerdere hoesjes die voldoende bescherming geven. (Ik zag zelfs hoesjes waarbij je een schuifje voor de lenzen hebt, zijn ze zeker beschermd (ziet er alleen niet uit mijns inziens)). Maar de makers van de hoesjes hebben er wel degelijk rekening mee gehouden. (Misschien niet de hoesjes die op Ali expres te verkrijgen zijn)
In mijn auto zit een vak met draadloze lader ingebouwd en volgens mij werkt dat goed. (Lampje bij de lader gaat aan zoals altijd als deze aan het laden is, maar scherm zit van me af als deze in dat vakje zit en nog niet heel specifiek op gelet)quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke draadloze autohouder heb je? VanMass toevallig?![]()
En ja, dat er een randje om de cameralenzen zit op de hoesje ben ik al achter, heb hier 1 liggen. Heb alleen de Pro Max nog niet, moet ff wachten tot ie op voorraad is.
Enne, ff voor de goede orde: jij gebruikt de MagSafehoesje icm standaard oplader in je auto? Dat gaat gewoon goed?
Ik doelde er op dat geen enkele winkel momenteel nog voorraad heeft.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Daar gaan al maaaanden geruchten over.
Online kan ik hem in NL en D gewoon bestellen bij apple en amacquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik doelde er op dat geen enkele winkel momenteel nog voorraad heeft.
Kom maar door met die nieuwe AirPods (Pro)quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:55 schreef Aether het volgende:
Apple Event 18 oktober 19 uur
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Eindelijk…quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:55 schreef Aether het volgende:
Apple Event 18 oktober 19 uur
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Waarom wacht je daar op? Sinds kort reis ik weer met de trein en het verbaast me hoeveel mensen (ook jeugd) die dingen hebben. Ze zijn extreem duur namelijk. Wat is de meerwaarde van die dingen? Is het geluid zo goed? Zitten ze goed in je oor? Of is het ook een hebbedingetje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kom maar door met die nieuwe AirPods (Pro)
Ja, ze zijn duidelijk beter dan doppies van een paar tientjes. Maar niet alle witte doppies die jij in de trein ziet zijn airpods.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom wacht je daar op? Sinds kort reis ik weer met de trein en het verbaast me hoeveel mensen (ook jeugd) die dingen hebben. Ze zijn extreem duur namelijk. Wat is de meerwaarde van die dingen? Is het geluid zo goed? Zitten ze goed in je oor? Of is het ook een hebbedingetje?
Wil er mee bellen en eigenlijk ook hardlopen (icm Apple Watch). Vooral handig dat ze zo naadloos integreren met de iPhone.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom wacht je daar op? Sinds kort reis ik weer met de trein en het verbaast me hoeveel mensen (ook jeugd) die dingen hebben. Ze zijn extreem duur namelijk. Wat is de meerwaarde van die dingen? Is het geluid zo goed? Zitten ze goed in je oor? Of is het ook een hebbedingetje?
Gaat hardlopen goed met die dingen? Ik heb geen zin om in het donker zo’n ding te laten vallen en vervolgens kwijt te raken.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil er mee bellen en eigenlijk ook hardlopen (icm Apple Watch). Vooral handig dat ze zo naadloos integreren met de iPhone.
Ja geen idee, is voor mij ook de eerste keer.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gaat hardlopen goed met die dingen? Ik heb geen zin om in het donker zo’n ding te laten vallen en vervolgens kwijt te raken.
Als ze goed blijven zitten, wil ik ze wel overwegen, maar eerlijk gezegd vind ik ze wel echt duur.
Lizzoquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik vind de keuze in muziek niet echt mijn smaak, om het vriendelijk te zeggen
Heb er ook niks mee.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jep, niet mijn eerste keuze.
Ja, eentje met een Afterburner kaart.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:30 schreef Aether het volgende:
Net zo snel als een Mac Pro 16 core CPU, maar dan in een laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |