200,- incl die 5 spellen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
Snel geregeld die PS4
Mooi prijsje?
Joh, ik ben geen gamer Vroeger GTA gespeeld op de pc, heb nog nooit een console in huis/handen gehadquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
The Last of Us en Uncharted 4 zou ik gewoon voor jezelf houden, die zijn erg goed.
Met name The Last of Us.
Ik zag hem, ga toch kijken of ik een fysiek kopietje kan krijgenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:38 schreef StateOfMind het volgende:
Tip: Minecraft is momenteel digitaal in de PlayStation Store ¤18,99
We hebben héél veel geluk gehadquote:
Bedankt voor het adviesquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:09 schreef StateOfMind het volgende:
Uncharted 4 en The Last of Us moet je makkelijk 10 euro per stuk voor vangen.
De 2 Call of Duty games zijn erg oud, daar komt elk jaar een nieuwe van uit.
Denk dat die hooguit een euro of 5 per stuk zijn, als je mazzel hebt.
Verkochtquote:Op donderdag 2 december 2021 13:43 schreef Cod_player het volgende:
Call of duty Cold War te koop. Disc krasvrij. Op te halen in Veldhoven (NB) Vraagprijs ¤35,- maar bod doen mag altijd.
Alles verkocht inmiddels.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:43 schreef Declan-Harp het volgende:
Wij hebben een PS4 Slim weten te bemachtigen! Deze spellen zaten er bij en mogen weg zodat Minecraft kan worden aangeschaft
Ophalen in Fryslân of verzending per post. Geen idee wat het waard is dus bied maar wat.
[ afbeelding ]
GAM / [PlayStation #110] Black Fridayquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:03 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Alles verkocht inmiddels.
Minecraft en GTA V (voor mezelf ) liggen onder de kerstboom.
Nu zoek ik nog een leuk racespel voor m'n zoon, hij heeft al een Need for Speed en Trackmania. Ideeën of suggesties?
Gran Turismo Sportquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:03 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Alles verkocht inmiddels.
Minecraft en GTA V (voor mezelf ) liggen onder de kerstboom.
Nu zoek ik nog een leuk racespel voor m'n zoon, hij heeft al een Need for Speed en Trackmania. Ideeën of suggesties?
Thanks! Ik kwam ook al bij GT uit, heb ''Day one'' gekocht op Marktplaats.quote:
Zo als je cash geld wil dan pakken ze de helft.quote:Op vrijdag 17 december 2021 09:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
Mocht men ooit weer games hebben en willen verkopen, zie de volgende website.
Daar kun je sowieso checken wat de games nog ongeveer waard zijn en eventueel daar ook direct verkopen.
https://www.gameshop-twente.nl/start.php
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |