SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 08-12-2021 17:09:03 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
PS5 voor 149,99 besteld! Oh nee toch niet!quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:58 schreef 2dope het volgende:
Dit overzichtje van Tweakers is ook wel handig voor BF-deals
https://tweakers.net/revi(...)-gaminghardware.html
Dat laatste doet pijnquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:03 schreef SpaceOddity het volgende:
Demons souls voor 25 bij de intertoys gekocht en Mortal kombat 11 ultimate edition voor 20 euro bij de Mediam@rkt.
Demon's Soulsquote:Op vrijdag 26 november 2021 16:03 schreef SpaceOddity het volgende:
Demons souls voor 25 bij de intertoys gekocht en Mortal kombat 11 ultimate edition voor 20 euro bij de Mediam@rkt.
Voor 60 euro de normale editie gekocht en daarna kreeg hé die Kombat Pack 1, Aftermath-uitbreiding en Kombat Pack 2 (samen met de Ultimate-editie).quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste doet pijn
Maar bekend verhaal.
MK11 heb ik een paar weken terug gekocht bij Amazon. Toen was ie ook tegen de 20 euro.quote:Op zondag 28 november 2021 00:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor 60 euro de normale editie gekocht en daarna kreeg hé die Kombat Pack 1, Aftermath-uitbreiding en Kombat Pack 2 (samen met de Ultimate-editie).
Ja op launch de game kopen en dan de eerste Season Pass kopen is niet meer aan te raden
Vervelende bug idd. Bij installeert ie steeds Fifa 21 ps4 versie terwijl de ps5 versie er al op staat.quote:Op zondag 28 november 2021 00:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ze nu ook die bug nog eens oplossen dat de ps4 versie niet meer op m'n ps5 in m'n game-bar komt te staan, dan is het helemaal mooi.
Daarom koop ik liever de PS5-versiequote:Op zondag 28 november 2021 00:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
MK11 heb ik een paar weken terug gekocht bij Amazon. Toen was ie ook tegen de 20 euro.
PS4 versie, want gratis upgrade naar PS5, en dan kan m'n zoontje hem ook nog meenemen naar m'n ex (waar hij een ps4 heeft staan).
Ik heb nu 11 maanden een ps5 en nog geen enkele PS5-only game gekocht (de PSPlus games even niet mee tellend).
Steeds PS4 discs of PS4/PS5-digitals.
Als ze nu ook die bug nog eens oplossen dat de ps4 versie niet meer op m'n ps5 in m'n game-bar komt te staan, dan is het helemaal mooi.
Zitten allebei in GT Sport, dus de kans is wel groot. Nog niet officieel.quote:Op zondag 28 november 2021 22:10 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Weet iemand of GT7 de Red Bull X en GTbyCitroën heeft?
Minstens zo bizar is dat we eigenlijk sinds launch niet veel hebben gezien en straks in februari opeens een enorme stortvloed aan must buys krijgen. Dat is nog los van games zonder release date, zijnde God of War of de GTA enhancement + expansion.quote:Op zondag 28 november 2021 22:29 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel bizar dat Horizon 2 en Gran Turismo 7 binnen een maand van elkaar uitkomen.
Terwijl dit najaar niks is uitgekomen behalve Death Stranding DE van Sony.
GTA V Enhanced and Expanded komt in maart 2022 rond de launch van GT7 uitquote:Op zondag 28 november 2021 22:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Minstens zo bizar is dat we eigenlijk sinds launch niet veel hebben gezien en straks in februari opeens een enorme stortvloed aan must buys krijgen. Dat is nog los van games zonder release date, zijnde God of War of de GTA enhancement + expansion.
Ik had m dan niet voor 60, maar idd wel eerst normale, de 2 packs en aftermath..... En nu kan ik me voornemen dat niet meer te doen, maar ik ken mezelfquote:Op zondag 28 november 2021 00:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor 60 euro de normale editie gekocht en daarna kreeg hé die Kombat Pack 1, Aftermath-uitbreiding en Kombat Pack 2 (samen met de Ultimate-editie).
Ja op launch de game kopen en dan de eerste Season Pass kopen is niet meer aan te raden
Kena in September. Da's ook al net najaarquote:Op zondag 28 november 2021 22:29 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel bizar dat Horizon 2 en Gran Turismo 7 binnen een maand van elkaar uitkomen.
Terwijl dit najaar niks is uitgekomen behalve Death Stranding DE van Sony.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |