Veel al gezien of nog nooit van gehoord en ik skip sowieso alle hiphop. Niet helemaal mijn lijst dus.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Het feest is hier nog niet uitgebarsten na de laatste lichting?:
Burna Boy | Jack Harlow | Frenna Deluxe | Kevin & The Animals | The Kooks | Oscar and the Wolf | Caribou | Declan McKenna | Dubioza kolektiv | ENNY | FKJ | GAYLE | Koffee | Remi Wolf | Yves Tumor | Kamo mphela | Lauren Sanderson | Nana Adjoa | Tkay Maidza | Yussef Dayes
Bij mij ook niet hoor.
Om mezelf aan te vullen; ik lees op Festileaks dat OATW de zaterdag headlined en dus waarschijnlijk de dance-achtige afsluiter is na Arctic Monkeys. Dat idee vind ik dus wel tof en ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken op alle dagen. Haalt wel wat druk weg op het begin van de nacht denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:54 schreef Niveath het volgende:
[..]
Veel al gezien of nog nooit van gehoord en ik skip sowieso alle hiphop. Niet helemaal mijn lijst dus.
Caribou is wel tof en lijkt me nice als afsluiter ná de headliner. Maar weet niet of dat ze dat überhaupt op die manier van plan zijn.
en dan is er ook nog eens Heineken ... tsja.. we vermaken ons wel.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Het feest is hier nog niet uitgebarsten na de laatste lichting?:
Burna Boy | Jack Harlow | Frenna Deluxe | Kevin & The Animals | The Kooks | Oscar and the Wolf | Caribou | Declan McKenna | Dubioza kolektiv | ENNY | FKJ | GAYLE | Koffee | Remi Wolf | Yves Tumor | Kamo mphela | Lauren Sanderson | Nana Adjoa | Tkay Maidza | Yussef Dayes
Bij mij ook niet hoor.
ik ben ook hardcore: QOTSA, EODM, Interpol etc fan maar ik ga zeker kijken bij Oscar and the Wolf en Stromae, ach jeweetzelluf, je komt terrein op en hebt je plan strak in elkaar zitten, je ziet links wat leuks blonds met mooie benen kijkt iets te lang, en hoort ergens uit een tent muziek komen die je raakt... zegt tegen de groep, zie jullie straks wel en staat een heel optreden van Sleigh Bells mee te maken!quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb vooral het idee "I'm getting to old for this shit". De Burna Boys en Jack Harlow's doen mij eigenlijk helemaal niks. Eigenlijk vind ik The Kooks het leukste van dit lijstje.
Zal wel tof zijn!quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Hot Chip had zichzelf bevestigd op hun website. Maar is er nu weer afgehaald.
De tweede keer dat het via een FOK!ker is gelukt!quote:Op zondag 20 maart 2022 10:37 schreef ondeugend het volgende:
Mocht iemand een kaartje hebben en toch niet kunnen?
* ondeugend houdt zich aanbevolen
We komen er eigenlijk eentje tekort maar die konden we niet kopen door de limiet en door het snelle uitverkopen.
jullie hebben mn nummer, doen we nog een alcholische versnapering aldaar!quote:Op donderdag 21 april 2022 23:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De tweede keer dat het via een FOK!ker is gelukt!
Heel veel dank @:TALIN![]()
We gaan nu met 5 dames! Hoeraaaaaa!
Dat lijkt mij wel!quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:54 schreef TALIN het volgende:
[..]
jullie hebben mn nummer, doen we nog een alcholische versnapering aldaar!
hoe meer zielen hoe meer vreught!
veel plezier dames!
https://www.omroepflevola(...)dig-op-groene-stroomquote:Grootste solar carport ter wereld geopend, Lowlands binnenkort volledig op groene stroom
Op het parkeerterrein bij het festivalterrein in Biddinghuizen is de grootste solar carport ter wereld geopend. Het parkeerterrein is overdekt met 90.000 zonnepanelen en die beslaan een oppervlakte van 35 hectare. Dat komt neer op zo'n zeventig voetbalvelden. De solar carport is een initiatief van Lowlands, dat op het naastliggende terrein een keer per jaar een meerdaags festival houdt.
Het park wekt groene stroom op voor 10.000 huishoudens, dat staat gelijk aan het verbruik tijdens honderd Lowlands-weekenden. Directeur Eric van Eerdenburg van Lowlands is trots op het zonnepark dat nu naast het festivalterrein staat. "Dit is groter dan ik zelf had durven dromen."
Het doel van Van Eerdenburg is om het zonnepark aan te sluiten op een batterij. Dat is volgens het festival de tweede stap die nu gezet moet worden. Tot nu toe had Lowlands aggregaten nodig om het festival van stroom te voorzien. Het festival wil daar in binnen twee jaar van af zijn en helemaal op groene energie draaien.
Van Eerdenburg geeft aan al vijftien jaar bezig te zijn om het zonnepark bij het festivalterrein te krijgen. "Het is echt super belangrijk voor ons jonge publiek, voor de toekomst van Nederland, voor groene energie en een betere toekomst", zegt Van Eerdenburg. Volgens hem wordt van Nederland in 2030 en 2050 een naar toekomstbeeld geschetst, waar de festivaldirecteur niet aan wil bijdragen. "Wij moeten onderdeel zijn van de oplossing en niet van het probleem."
De stroom die nu op het parkeerterrein wordt opgewekt door het zonnepark gaat het stroomnet op. Lowlands zelf gebruikt één procent van de stroom die met de solar carport wordt opgewekt.
Die schapen ;-)quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
https://www.omroepflevola(...)dig-op-groene-stroom
Oh my my... Bacardi cola voor 9.90?quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:11 schreef ondeugend het volgende:
Was het ons al bekend dat de muntprijs 330 eurocenten gaat zijn deze editie?
Zag het net toevallig in de fac staan.
Het moet ff indalen bij me
Misschien beter solliciteren voor een bardienst op LL.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh my my... Bacardi cola voor 9.90?Dat wordt genoeg eigen drank meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |