nee, ik probeer nog even en anders helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ticketsswap even kijken. Altijd mensen die toch niet kunnen gaan.
Valt soms nog wat vrij uit verlopen wachtrijen, maar dan moet je nog veel meer mazzel hebben.quote:
4 was de limietquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:23 schreef Nielsch het volgende:
M'n vriendin kwam 3 voor 11 in de rij op 5025 maar kon toch vrij snel 1 ticket bemachtigen. 2 kon niet. Geen idee of 1 pp ook de limiet was.
Ik vraag me dus af of buitenfestivals die zich vooral in tenten afspelen zoals Lowlands en Awakenings worden aangemerkt als binnenlocaties? Zou toch niet?quote:
Voor het rookverbod is het wel een binnenlokatiequote:Op maandag 21 februari 2022 16:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of buitenfestivals die zich vooral in tenten afspelen zoals Lowlands en Awakenings worden aangemerkt als binnenlocaties? Zou toch niet?
Mag hopen dat 1G gewoon weg is in augustus. Liever nog veel eerder.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In augustus geen Corona oplopen lijkt me toch ook weer geen onmogelijke opgave.
Dat hopen we allemaal. Maar laten we niet alvast preventief woedend wordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mag hopen dat 1G gewoon weg is in augustus. Liever nog veel eerder.
En hier ook, festival in het noorden van Frankrijk: https://www.instagram.com/p/Ca1yMJKoQ-y/quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:19 schreef Aisumasen het volgende:
Nog wat potentiële Lowlands-toevoer: https://www.greenman.net/line-up/2022/
Je kan het oplopen als je vlak voor Lowlands op vakantie bent geweest naar het Buitenland.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In augustus geen Corona oplopen lijkt me toch ook weer geen onmogelijke opgave.
Lowlands zal nooit 1G gaan doen.. al moeten ze de Bravo/ voorheen Grolsch/ India vol zetten met stoelen (alpha is open en x-ray gaat normaal geen 500 man in)..quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Je kan het oplopen als je vlak voor Lowlands op vakantie bent geweest naar het Buitenland.
Je kan beter lekker thuis blijven week voor Lowlands.
Alpha denk gewoon, uurtje of 5, veel fansquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Snow Patrol naar Lokerse Feesten, dat zou ik ook wel een mooie naam vinden voor in de Bravo. Zeker als ze de oudere hits spelen.
Niceeeeeequote:Op woensdag 16 maart 2022 09:17 schreef indiaantje89 het volgende:
+The Kooks
https://thekooks.com/tour/
vooral mooi, weten we dat we elders kunnen kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja ik vind het stiekem ook best leuk. Een soort van nostalgie.
Zo veel spannends staat er niet dit jaar, dus dit zal zomaar een optie kunnen zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
vooral mooi, weten we dat we elders kunnen kijken
Tame Impala zat jaar terug in dezelfde grabbelton en heeft Lowlands niet voor gekozen, omdat die er de laatste editie nog stonden met dezelfde op 'Currents' gestuwde set als in 2015. Doen nu 3 x uitverkochte HMH, 18,000 man.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
Pukkelpop heeft lineup compleet zeggen ze. Met slipknot, cypress hill, tame impala, limp bizkit o.a. ..
Ik mis toch enkele grote namen eigenlijk. Het is leuk maar had iets meer verwacht. Slipknot zou leuk zijn maar wellicht geen Lowlands-affiche. Tame Impala hebben we net gehad (nou ja net...)quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Het feest is hier nog niet uitgebarsten na de laatste lichting?:
Burna Boy | Jack Harlow | Frenna Deluxe | Kevin & The Animals | The Kooks | Oscar and the Wolf | Caribou | Declan McKenna | Dubioza kolektiv | ENNY | FKJ | GAYLE | Koffee | Remi Wolf | Yves Tumor | Kamo mphela | Lauren Sanderson | Nana Adjoa | Tkay Maidza | Yussef Dayes
Bij mij ook niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |