SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn schoenen zijn al redelijk hysterischquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lange paardenstaart en schoenen in een kleur die je nooit verwacht.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee hoe die erin gekomen is; ik zoek wel een lief beestje
quote:Indonesian Minister: Backpackers Are Not Welcome In Bali Upon Reopening
https://www.traveloffpath(...)Vz1n_4BIzxjBG6-dAoKA
Dimmyquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee hoe die erin gekomen is; ik zoek wel een lief beestje
Arme beest heeft maar 1 oogquote:
Pre-Corona, zes miljoen backpackers per jaar, snap niet wat er backpack aan was danquote:
True, mn pa heeft ook een markiesje met 1 oo, die red zich op zich ook prima.quote:
ja arrogant gedacht dit. De gemiddelde backpacker geeft daar het jaarsalaris van de gemiddelde local uitquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pre-Corona, zes miljoen backpackers per jaar, snap niet wat er backpack aan was danmaar hoe willen de inwoners van Bali aan hun dagelijkse hapje rijst komen dan?
Het is een cycloop, stuur Odysseus er op afquote:
"We will filter tourists that come visit. We don’t want backpackers to come so that Bali remains clean, where the people who come are of quality."quote:
Ja precies en 6 miljoen is me nogal een aantalquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja arrogant gedacht dit. De gemiddelde backpacker geeft daar het jaarsalaris van de gemiddelde local uit
Nou ja als je 1 miljoen luxe toeristen ervoor in de plaats krijgt heb je je opbrengst al wel weer goed gemaakt denk ikquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies en 6 miljoen is me nogal een aantal
'We willen geen drugs- en sekstoeristen meer en geen vieze hippies en tokkies.'quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"We will filter tourists that come visit. We don’t want backpackers to come so that Bali remains clean, where the people who come are of quality."
Lol
Wil ik ook niet op vakantie. Bali here I come!quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'We willen geen drugs- en sekstoeristen meer en geen vieze hippies en tokkies.'
Meer voor ons beschaafde mensenquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil ik ook niet op vakantie. Bali here I come!
Ja die geven veel meer geld uit maar dan moet gehele gehele eiland omschakelen en restaurantjes met kaarslicht en pinguīns gaan beginnen in plaats van broodje bapao en stukken pizza langs de weg.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als je 1 miljoen luxe toeristen ervoor in de plaats krijgt heb je je opbrengst al wel weer goed gemaakt denk ik
ja mooi tochquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"We will filter tourists that come visit. We don’t want backpackers to come so that Bali remains clean, where the people who come are of quality."
Lol
moet er wel wat te vinden zijn voor de rich and famous.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die geven veel meer geld uit maar dan moet gehele gehele eiland omschakelen en restaurantjes met kaarslicht en pinguīns gaan beginnen in plaats van broodje bapao en stukken pizza langs de weg.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mooi tochEr waren ook ministers in thailand die vergelijkbare dingen hebben gezegd
eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ze willen jou toch nog steeds hebben wel?
Rebel.quote:
Die geven weer geld uit aan andere dingenquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als je 1 miljoen luxe toeristen ervoor in de plaats krijgt heb je je opbrengst al wel weer goed gemaakt denk ik
Ga jij er werkenquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet er wel wat te vinden zijn voor de rich and famous.
Ik las Bal ipv Bali en maakte me zorgen op meerdere manieren.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Bali is nu toch ook islamitisch? Was toch iets met een drankverbod?
Volgens mij voorheen wel, veel Australische jeugd, Bali was de enige plek met vertier op 5000 kilometer afstand.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest. Weet niet of je daar als buitenlander mag werken eigenlijk
ja geloof nog steeds veel aussies die er heen gaan. Denk dat het er wel leuk isquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij voorheen wel, veel Australische jeugd, Bali was de enige plek met vertier op 5000 kilometer afstand.
Ik ben in Egypte ook meermalen knetterzat geworden hoor, tot dansen bovenop de bus aan toequote:Op dinsdag 14 september 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Bali is nu toch ook islamitisch? Was toch iets met een drankverbod?
Naja, dat alcoholverbod zou dan de minste zorg zijn lijkt me?quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las Bal ipv Bali en maakte me zorgen op meerdere manieren.
ja het zal vast wel kunnen maar het is toch leuker als je gewoon openlijk een drankje mag drinkenquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben in Egypte ook meermalen knetterzat geworden hoor, tot dansen bovenop de bus aan toe
Ja zeker wel maar toch heeft langs de oevers van de Nijl huisgestookte Johnnie Talker whisky drinken met de locals ook wel wat, het zijn soms net mensen die islamieten.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het zal vast wel kunnen maar het is toch leuker als je gewoon openlijk een drankje mag drinken
Aaibaar.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:18 schreef kwiwi het volgende:
Ok blijkbaar kun je brie geen 2 weken open bewaren..
Hibiscus ijsthee 8 maanden in de koelkast laten staan en je hebt Egyptische alcoholquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:16 schreef Karzai het volgende:
in egypte kon je gewoon bier kopen, sterke drank maakte ze ook zelf. Was niet te zuipen
Ja dat is Karkade.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:17 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij kon je daar blind van worden
Krijg je dan niet zo'n dikke slijmprop erin?quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hibiscus ijsthee 8 maanden in de koelkast laten staan en je hebt Egyptische alcohol
quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je dan niet zo'n dikke slijmprop erin?
Smaakt naar Roosviceequote:Op dinsdag 14 september 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso, wie drinkt er voor z'n lol hibiscus?
Tuurlijk wel. Wat moet het doen? Schimmelen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:18 schreef kwiwi het volgende:
Rook je het niet?quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:18 schreef kwiwi het volgende:
We moeten 95 procent van de schimmels op Aarde nog leren kennen en classificeren, eating for science.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wat moet het doen? Schimmelen?![]()
ach, je moet even zoeken, maar ze hebben ook gewoon koffie en broodjes daar.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Starbucks is net als de Mac, eigenlijk altijd een vergissing
Zetten ze er Bipo in plaats van Buda op.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:32 schreef Karzai het volgende:
Overpriced frappucino met je naam erop en een rietje?
Nee gewoon een cappuccino. Maar die is niet bijzonder. En het personeel stond enorm te knuppelen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:32 schreef Karzai het volgende:
Overpriced frappucino met je naam erop en een rietje?
Cheesecakequote:Op dinsdag 14 september 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, je moet even zoeken, maar ze hebben ook gewoon koffie en broodjes daar.
Knuppelen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee gewoon een cappuccino. Maar die is niet bijzonder. En het personeel stond enorm te knuppelen.
Heeft balletje ook niet voor Starbucks gewerkt ooit?quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klunzen. Maakte er een puinhoop van
Ik begin ook te twijfelen om hem te halen. Heb vaccinatie + herstelbewijs maar vraag me af hoelang dat geldig is en blijft.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:40 schreef Ama het volgende:
Kan eindelijk over een maand mijn tweede vaccin halen.
Van een cappuccino? Bij een "je had maar één taak" koffietent?quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klunzen. Maakte er een puinhoop van
quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft balletje ook niet voor Starbucks gewerkt ooit?
@:bitterbal.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van een cappuccino? Bij een "je had maar één taak" koffietent?Zo zo
Ik voel me gedwongen wil ik straks ergens naar binnen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik begin ook te twijfelen om hem te halen. Heb vaccinatie + herstelbewijs maar vraag me af hoelang dat geldig is en blijft.
lekker op tijd, dacht dat ze het zo rustig haddenquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:40 schreef Ama het volgende:
Kan eindelijk over een maand mijn tweede vaccin halen.
Ja is zoquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voel me gedwongen wil ik straks ergens naar binnen.
Werk aan de winkel voor cougarbal dusquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was meer een surfdude.
@:bitterbal voordat je een dweiltje nodig hebt; hij leek 16
Smek smek smek.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil sowieso pas na mijn verjaardag en schijnbaar is hier over een maand pas plek.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker op tijd, dacht dat ze het zo rustig hadden
Ik ben net een Kirby, maar echt snel eten kan ik niet.quote:
Met smac?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb macaroni als lunch, voelt tokkie
Ik had nog niets gegeten, helpt dat bij het begrip?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:04 schreef gianni61 het volgende:
jeetje, zit ik in een andere tijdzone ofzo?
Ik moet straks naar de tandarts dus dat is mijn excuus.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:04 schreef gianni61 het volgende:
Limburg toch?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:04 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had nog niets gegeten, helpt dat bij het begrip?
De broodjes zijn net gearriveerdquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ja, weet ik toch niet?quote:
Kan die dokter dat niet alleen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:06 schreef Karzai het volgende:
Zo naar de dokter gaan ze met een kameraatje in mijn neus kijken
gaat ze had ik moeten zeggenquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan die dokter dat niet alleen?
Kortpittig?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet binnenkort naar de kapper, maar ik heb geen zin.
NOOITquote:
Oei, pizza Hawaiiquote:
Vraag aan je schoonmoeder of ze het even wil bijpuntenquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nog niet of ik dat wel wil.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vraag aan je schoonmoeder of ze het even wil bijpunten
En de rest loopt voor schut.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat er maar 8 vrouwen op de wereld zijn die kort haar staan.
Het gebeurt hier al jaaaaren. Maar vannacht hebben ze ze allemaal maar in één keer gedaan.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sowieso, auto's in brand steken.
Dan zijn er meerdere hoekjes van je af..
nee joh. die franse frietjes met je die sausquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Starbucks is net als de Mac, eigenlijk altijd een vergissing
ja 2 keer.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft balletje ook niet voor Starbucks gewerkt ooit?
@:bitterbal.
ja ik eigenlijk ook. Misschien morgenavond maar eens kijken. Of vrijdag.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt hoor,ik zag de foto dat deze nog niet in brand stond.quote:
Ik heb daar destijds wel eens een "kopje koffie" gedronken maar dan had je me wel onthouden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:18 schreef bitterbal het volgende:
schiphol starbucks was echt leuk. in de top 10 van drukste starbucks zaken wereldwijd stonden we op nummer 5
Bij die tent aan het water hadden ze frietjes met knoflooksmaakquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. die franse frietjes met je die saus
Was zeker vrij die dagquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb daar destijds wel eens een "kopje koffie" gedronken maar dan had je me wel onthouden.
oh ook lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij die tent aan het water hadden ze frietjes met knoflooksmaak
Zijn ze er in een keer vanafquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gebeurt hier al jaaaaren. Maar vannacht hebben ze ze allemaal maar in één keer gedaan.
Geen tijd om te klunzenquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:18 schreef bitterbal het volgende:
schiphol starbucks was echt leuk. in de top 10 van drukste starbucks zaken wereldwijd stonden we op nummer 5
Die Jappen bleven maar met rolcontainers vol met sushi slepenquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:23 schreef bitterbal het volgende:
we hadden ook met die japanners die p schiphol sushi maakte een ruildeal![]()
we zijn uiteindelijk er ook vrijwel allemaal uitgegooid![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Jappen bleven maar met rolcontainers vol met sushi slepen
Als jij nu een Starbucks binnen loopt, gaan er alarms af zeker?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:23 schreef bitterbal het volgende:
we hadden ook met die japanners die p schiphol sushi maakte een ruildeal![]()
we zijn uiteindelijk er ook vrijwel allemaal uitgegooid![]()
Misschien moeten ze specifiek in de bijbel zetten dat je geen auto's in de fik mag zetten.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze er in een keer vanaf
lifetime banquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij nu een Starbucks binnen loopt, gaan er alarms af zeker?
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verklaart de poster:
W A N T E D
[ afbeelding ]
Fried or alive!
Vast niet.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar misschien hebben ze toch nog iets geheim weten te houden
Dat doen ze bewust he, dat lekken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gratis vakanties naar Thailand.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs ik ben er weleens geweest. De wereld is te klein.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb daar destijds wel eens een "kopje koffie" gedronken maar dan had je me wel onthouden.
Reanimeren dan!!!quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Er gaan hier een hoop mooie vrouwen het hoekje om
Nou ja, ze lopen gewoon. Ik zit even op een straathoek met een lekker briesjequote:
Kunnen ze bijstellen op de reacties van het volk.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat doen ze bewust he, dat lekken.
RIPquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Er gaan hier een hoop mooie vrouwen het hoekje om
weet ik :pquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat doen ze bewust he, dat lekken.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gratis vakanties naar Thailand.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kunnen ze bijstellen op de reacties van het volk.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ze lopen gewoon. Ik zit even op een straathoek met een lekker briesje
Steekt nu iemand een paffertje op
Een greep uit de reacties; "En NEE, de vergelijking maken met een gele ster is volstrekt uit den boze volgens enkele hypocriete moraalridders. Het is precies hetzelfde, alleen worden nu wereldwijd mensen gediscrimineerd en niet slechts een paar miljoen Joodse mensen. Wat is dus ERGER? Zie je het nu nog niet dan ben je knettergek en een fascist."quote:
Ik wil me niet eens meer verwonderen over dat soort uitspraken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een greep uit de reacties; "En NEE, de vergelijking maken met een gele ster is volstrekt uit den boze volgens enkele hypocriete moraalridders. Het is precies hetzelfde, alleen worden nu wereldwijd mensen gediscrimineerd en niet slechts een paar miljoen Joodse mensen. Wat is dus ERGER? Zie je het nu nog niet dan ben je knettergek en een fascist."
Ik reageer alleen nog maar zoquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil me niet eens meer verwonderen over dat soort uitspraken.
Net zoals iemand op Twitter die een afwijzing bij een terrasje vergeleek met naar de gaskamer gestuurd worden in een concentratiekamp. Links is leven en rechts is dood, ofzo.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil me niet eens meer verwonderen over dat soort uitspraken.
Ja, groot gelijk. Alle redelijkheid is toch vertrokken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reageer alleen nog maar zo
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals iemand op Twitter die een afwijzing bij een terrasje vergeleek met naar de gaskamer gestuurd worden in een concentratiekamp. Links is leven en rechts is dood, ofzo.
beetje goulash achtig?quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat gisteren twintig minuten in een ruimte met bordje gözkamra
Oh, ander bordje.quote:
Vingers in de gaatjes hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat gisteren twintig minuten in een ruimte met bordje gözkamra
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een greep uit de reacties; "En NEE, de vergelijking maken met een gele ster is volstrekt uit den boze volgens enkele hypocriete moraalridders. Het is precies hetzelfde, alleen worden nu wereldwijd mensen gediscrimineerd en niet slechts een paar miljoen Joodse mensen. Wat is dus ERGER? Zie je het nu nog niet dan ben je knettergek en een fascist."
hmm dat lust ik nietquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwerver die een oud matras rookt
Ja als jij het niet met mij eens bent ben je een fascist, klaarquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals iemand op Twitter die een afwijzing bij een terrasje vergeleek met naar de gaskamer gestuurd worden in een concentratiekamp. Links is leven en rechts is dood, ofzo.
Ik vraag me af of dat pure zwakzinnigheid is, boosheid op het eigen schrale leven of gewoon angst, of een combinatie hiervan?quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
collega uit de keuken vergeleek het gisteren ook met de jodenvervolging.
Echt zo zwakzinnig
nou kan mij prima voorstellen dat je het met al die coronamaatregelen niet eens bent maar hoe kan je het vergelijken met mensen die naar een concentratiekamp werden gestuurd en vergast puur op basis van een religie of afkomst?quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat pure zwakzinnigheid is, boosheid op het eigen schrale leven of gewoon angst, of een combinatie hiervan?
Hebben ze niet zelf bedacht he. Hebben ze gehoord van iemand die dingen zei die wel leuk klonken. Willem Engel of zo.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kan mij prima voorstellen dat je het met al die coronamaatregelen niet eens bent maar hoe kan je het vergelijken met mensen die naar een concentratiekamp werden gestuurd en vergast puur op basis van een religie of afkomst?
Is dat beter dan mensen tegen de muur willen zetten die het niet jou eens zijn? Of werkt zoiets maar één kant op?quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als jij het niet met mij eens bent ben je een fascist, klaar
Gevoel van onmacht waardoor "de tegenpartij" aantrekkelijk wordt en van daaruit een echo chamber in. Gewoon eng hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kan mij prima voorstellen dat je het met al die coronamaatregelen niet eens bent maar hoe kan je het vergelijken met mensen die naar een concentratiekamp werden gestuurd en vergast puur op basis van een religie of afkomst?
Dat gaat niet, want dan moeten ze een coronapas laten zien.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Die idioten zouden eens naar een holocaustmuseum moeten gaan.
Dan houden we straks alleen nog gevaccineerden over en horen we dat soort uitspraken niet meer.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Echt zo zwakzinnig
quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want dan moeten ze een coronapas laten zien.
Freaky hoe mensen zo heftig tegenover elkaar kunnen komen te staan hč.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gevoel van onmacht waardoor "de tegenpartij" aantrekkelijk wordt en van daaruit een echo chamber in. Gewoon eng hoe dat werkt.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat beter dan mensen tegen de muur willen zetten die het niet jou eens zijn? Of werkt zoiets maar één kant op?
#durftevragen
Sommige vormen van onderscheid zijn wat relevanter dan anderequote:Op dinsdag 14 september 2021 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat beter dan mensen tegen de muur willen zetten die het niet jou eens zijn? Of werkt zoiets maar één kant op?
#durftevragen
Jep.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Freaky hoe mensen zo heftig tegenover elkaar kunnen komen te staan hč.
Het is inmiddels pure haat, onbegrip en walging jegens elkaar.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.![]()
Kijk, ergens je twijfels bij zetten, dikke prima. Maar met die groep is gewoon geen enkel gesprek meer mogelijk.
Hmm. Dan hoop ik voor jou dat jij je altijd aan de goede kant blijft bevinden van de mensen die bepalen wat de waarheid mag zijnquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige vormen van onderscheid zijn wat relevanter dan andere
Een van mijn vrienden die is ook gevoelig voor allerlei conspiracies, die is gewoon onmogelijk van bepaalde standpunten af te brengen. Zodra je even met ze meegaat in hun gedachtengang denken ze dat ze winnaar zijn van de discussie en dat je het altijd fout gehad hebt en nu pas het licht hebt gezien. Dat zijn niet echt discussies meer.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.![]()
Kijk, ergens je twijfels bij zetten, dikke prima. Maar met die groep is gewoon geen enkel gesprek meer mogelijk.
Deze link mocht ik gisteren niet makenquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden die is ook gevoelig voor allerlei conspiracies, die is gewoon onmogelijk van bepaalde standpunten af te brengen. Zodra je even met ze meegaat in hun gedachtengang denken ze dat ze winnaar zijn van de discussie en dat je het altijd fout gehad hebt en nu pas het licht hebt gezien. Dat zijn niet echt discussies meer.
Zo is kerel een vriend kwijtgeraakt, hij kwam teveel met feiten ipv mee te gaan in de conspiracies.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden die is ook gevoelig voor allerlei conspiracies, die is gewoon onmogelijk van bepaalde standpunten af te brengen. Zodra je even met ze meegaat in hun gedachtengang denken ze dat ze winnaar zijn van de discussie en dat je het altijd fout gehad hebt en nu pas het licht hebt gezien. Dat zijn niet echt discussies meer.
Feitenquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo is kerel een vriend kwijtgeraakt, hij kwam teveel met feiten ipv mee te gaan in de conspiracies.
Dus we zijn nu shills.
Maar jij bent toch net zo goed overtuigd van je gelijk? Dus is het van twee kanten geen discussie maar twee eenpersoons echochambers die elkaar tegenkomenquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt natuurkunde onder "echochamber"?quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij bent toch net zo goed overtuigd van je gelijk? Dus is het van twee kanten geen discussie maar twee eenpersoons echochambers die elkaar tegenkomen
Ik durf best wat ruimte te geven in een discussie, maar die wordt meteen afgepakt en krijg je niet meer terug. Ik ben de redelijkheid zelve.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij bent toch net zo goed overtuigd van je gelijk? Dus is het van twee kanten geen discussie maar twee eenpersoons echochambers die elkaar tegenkomen
Ik ga die discussie ook niet meer aan,heeft geen zin.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Echt zo zwakzinnig
nee heb ik ook niet gedaanquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga die discussie ook niet meer aan,heeft geen zin.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:42 schreef Ama het volgende:
Jeej heb een nood vulling. Ziet er wel lelijk uit maar goed toch niemand die het ziet verder en nu kan ik tot januari met een gerust hart weer alles eten.
Fart-earthersquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt natuurkunde onder "echochamber"?
/chemtrails en flatearthers
Jaaa. Kon eerst ook wel maar deed ik iets te enthousiast denk ik met een afbrokkelende kies/vulling.quote:
Nouuuu, die zijn vrij zacht, dus toch een beetje oplettenquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:42 schreef Ama het volgende:
Jeej heb een nood vulling. Ziet er wel lelijk uit maar goed toch niemand die het ziet verder en nu kan ik tot januari met een gerust hart weer alles eten.
In combi met de de TT?quote:
Ruimte en twijfel zijn altijd goedquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik durf best wat ruimte te geven in een discussie, maar die wordt meteen afgepakt en krijg je niet meer terug. Ik ben de redelijkheid zelve.
Oh gelukkigquote:
Ik vroeg net aan haar kan ik weer harde dingen eten en toen zei ze ja hoor alleen uurtje wachten want moet uitharden. Volgens mij is dit gewoon zelfde als normale vulling alleen iets minder netjes gedaan omdat er toch een kroon komt.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nouuuu, die zijn vrij zacht, dus toch een beetje opletten
Lol je mag alle links maken die je wilt he? Je stelde dat iedereen nu tegen het vaccin is sowieso al een complotdenker is. Ik was het daar gewoon niet mee eens.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze link mocht ik gisteren niet maken
Kijk uit, daar gaan we weer.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol je mag alle links maken die je wilt he? Je stelde dat iedereen nu tegen het vaccin is sowieso al een complotdenker is. Ik was het daar gewoon niet mee eens.
...niet voor rede vatbaar.quote:
was er ruzie?quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...niet voor rede vatbaar.
Ik ga al, ik ga al.
jaaaaaaaa 200 euro gespaard aan zegeltjesquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik durf best wat ruimte te geven in een discussie, maar die wordt meteen afgepakt en krijg je niet meer terug. Ik ben de redelijkheid zelve.
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
ik ben wel blij dat ik gewoon vertrouwen heb in de vaccinaties. Lijkt mij echt naar nu omdaar zo tegen te zijn.
Geen idee of het echt ruzie was, maar ik heb m'n portie loze internetdiscussies wel weer gehad voor deze week.quote:
Wacht maar tot de persco is geweest.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee of het echt ruzie was, maar ik heb m'n portie loze internetdiscussies wel weer gehad voor deze week.
Allemaal aan de therapie.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordt er eigenlijk actief wat gedaan met de prikangst-groep? Ik dacht gelezen te hebben dat er flink wat jeugd afhaakt om die reden.
Die wel tattoos hebben?quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordt er eigenlijk actief wat gedaan met de prikangst-groep? Ik dacht gelezen te hebben dat er flink wat jeugd afhaakt om die reden.
Nah, ik heb wel wat beters te doen dan persco kijken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wacht maar tot de persco is geweest.
Ik zeg niets.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel wat beters te doen dan persco kijken.
Ik kan jullie ook nooit even rustig laten spelen zonder toezicht hequote:Op dinsdag 14 september 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee of het echt ruzie was, maar ik heb m'n portie loze internetdiscussies wel weer gehad voor deze week.
Heeeeyquote:Op dinsdag 14 september 2021 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En mensen met echte angst voor naalden.
Okee,maar zijn dat er echt veel?quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En mensen met echte angst voor naalden.
Mwehehehe.quote:
maar daar merk jij verder toch helemaal niks vanquote:Op dinsdag 14 september 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:
die koper van de beneden woning hieronder laat echt alles doenNieuwe keuken dus ook
Geen idee.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee,maar zijn dat er echt veel?
Ik wil ze niet allemaal op de koffie, denk ik.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee,maar zijn dat er echt veel?
Apple eventquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel wat beters te doen dan persco kijken.
Dan kijk ik ook even weg,tappen ze drie of vier buisjes af.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:01 schreef Ama het volgende:
Maar naaldje van de vaccin stelt niks voor. Bloed prikken vind ik wel naar.
Ik heb toch niks van Apple.quote:
Ander naaldje, andere achterliggende gedachte. medische omgeving, etc.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:01 schreef Ama het volgende:
Maar in ziekenhuis lachen ze mij altijd uit als ik dat zeg. :S Maar je hebt piercings en tattoo's!!!! hoe kan dat dan.
Tja.
Ja doe ik ook, hoewel ik tegenwoordig het wel iets beter kan hebben maar blijf er geen fan van. Ben na 30 piercings ofzo ook wel klaar met piercings laten zetten, daar ben ik alleen maar banger voor aan het worden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kijk ik ook even weg,tappen ze drie of vier buisjes af.
Laat je overhalen dan.quote:
Voelde de eerste serieus echt nauwelijks. Tweede was wel even een gemeen prikje maar duurt ook maar 2 seconden ofzo.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:01 schreef Ama het volgende:
Ik zeg dan altijd: maar daar krijg ik iets voor terug.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ander naaldje, andere achterliggende gedachte. medische omgeving, etc.
Het is de leeftijd. Welkom.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, hoewel ik tegenwoordig het wel iets beter kan hebben maar blijf er geen fan van. Ben na 30 piercings ofzo ook wel klaar met piercings laten zetten, daar ben ik alleen maar banger voor aan het worden.
Bloedprikken vind ik naar omdat ik er een keer door flauwgevallen ben.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:01 schreef Ama het volgende:
Bij deze een QR code.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd: maar daar krijg ik iets voor terug.
Meisje die ik ken zoekt nog proefpersonen om te oefenen, met een pro erbij hoor, maar de groeten haha. Maar heb er ook wel genoeg nu.quote:
Niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Angst is ook vaak onredelijk en onlogisch.
Her Rabbit.quote:
Da's wel zo'n beetje de definitie van een irrationele angst ja.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Angst is ook vaak onredelijk en onlogisch.
Dat was geen dansen hoor.quote:
Draakjequote:
Fruitige Friendquote:
Dat zat 'm meer in het gebrek aan danskunsten van het publiek hoor.quote:
neuh, vooral niet met alle dj's die daar warenquote:
Dit helpt allemaal niet tegen angst hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:07 schreef UitStraling het volgende:
Bloed afnemen kan ook wel een beetje pijnlijk zijn maar gewoon een beetje relativeren voor dat eventjes dat zoiets duurt, als een leeuw aan je voeten begint met je leven opeten dan doet dan nog veel zeerderder
Goed uitkijken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:08 schreef Ama het volgende:
Snap zelf ook wel dat het meer pijn doet als een leeuw mij begint op te eten maar dat is een rare vergelijking. Het doet ook meer pijn als ik onder een bus terecht kom, ja oke en nu.
Wat er eigenlijk staat is dat je niet te flauw en zeikerig met jezelf moet zijn, that helpsquote:Op dinsdag 14 september 2021 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit helpt allemaal niet tegen angst hoor.
Ademhalingsoefeningen kunnen toepassen is nuttiger dan denken "oh, ik word tenminste niet opgevroten". Denk ik zo.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:07 schreef UitStraling het volgende:
Bloed afnemen kan ook wel een beetje pijnlijk zijn maar gewoon een beetje relativeren voor dat eventjes dat zoiets duurt, als een leeuw aan je voeten begint met je levend opeten dan doet dan nog veel zeerderder
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat er eigenlijk staat is dat je niet te flauw en zeikerig met jezelf moet zijn, that helps
Ligt aan de mate van angst. Bij een beetje angst kan relativeren nog wel helpen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het is toch een kromme vergelijking?
Expres misschien wel omdat je introvert bent.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb lastige aderen, ze zitten altijd met die naald in mn arm te wroeten
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het is toch een kromme vergelijking?
Da's vaak allang bekend hoor, dat het een onzinreactie is. Beter jezelf dingen aanleren om te voorkomen dat je in die irrationele paniek schiet.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat er eigenlijk staat is dat je niet te flauw en zeikerig met jezelf moet zijn, that helps
En als je wel in de paniek schiet, leren hoe je daar snel weer uitkomt.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's vaak allang bekend hoor, dat het een onzinreactie is. Beter jezelf dingen aanleren om te voorkomen dat je niet in die irrationele paniek schiet.
Ah, fudge, nu staat m'n fout er alsnog.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als je wel in de paniek schiet, leren hoe je daar snel weer uitkomt.
Ja precies en hoe doe je dat, door te relativeren toch?quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als je wel in de paniek schiet, leren hoe je daar snel weer uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |