SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn schoenen zijn al redelijk hysterischquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lange paardenstaart en schoenen in een kleur die je nooit verwacht.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee hoe die erin gekomen is; ik zoek wel een lief beestje
quote:Indonesian Minister: Backpackers Are Not Welcome In Bali Upon Reopening
https://www.traveloffpath(...)Vz1n_4BIzxjBG6-dAoKA
Dimmyquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee hoe die erin gekomen is; ik zoek wel een lief beestje
Arme beest heeft maar 1 oogquote:
Pre-Corona, zes miljoen backpackers per jaar, snap niet wat er backpack aan was danquote:
True, mn pa heeft ook een markiesje met 1 oo, die red zich op zich ook prima.quote:
ja arrogant gedacht dit. De gemiddelde backpacker geeft daar het jaarsalaris van de gemiddelde local uitquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pre-Corona, zes miljoen backpackers per jaar, snap niet wat er backpack aan was danmaar hoe willen de inwoners van Bali aan hun dagelijkse hapje rijst komen dan?
Het is een cycloop, stuur Odysseus er op afquote:
"We will filter tourists that come visit. We don’t want backpackers to come so that Bali remains clean, where the people who come are of quality."quote:
Ja precies en 6 miljoen is me nogal een aantalquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja arrogant gedacht dit. De gemiddelde backpacker geeft daar het jaarsalaris van de gemiddelde local uit
Nou ja als je 1 miljoen luxe toeristen ervoor in de plaats krijgt heb je je opbrengst al wel weer goed gemaakt denk ikquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies en 6 miljoen is me nogal een aantal
'We willen geen drugs- en sekstoeristen meer en geen vieze hippies en tokkies.'quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"We will filter tourists that come visit. We don’t want backpackers to come so that Bali remains clean, where the people who come are of quality."
Lol
Wil ik ook niet op vakantie. Bali here I come!quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'We willen geen drugs- en sekstoeristen meer en geen vieze hippies en tokkies.'
Meer voor ons beschaafde mensenquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil ik ook niet op vakantie. Bali here I come!
Ja die geven veel meer geld uit maar dan moet gehele gehele eiland omschakelen en restaurantjes met kaarslicht en pinguïns gaan beginnen in plaats van broodje bapao en stukken pizza langs de weg.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als je 1 miljoen luxe toeristen ervoor in de plaats krijgt heb je je opbrengst al wel weer goed gemaakt denk ik
ja mooi tochquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"We will filter tourists that come visit. We don’t want backpackers to come so that Bali remains clean, where the people who come are of quality."
Lol
moet er wel wat te vinden zijn voor de rich and famous.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die geven veel meer geld uit maar dan moet gehele gehele eiland omschakelen en restaurantjes met kaarslicht en pinguïns gaan beginnen in plaats van broodje bapao en stukken pizza langs de weg.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mooi tochEr waren ook ministers in thailand die vergelijkbare dingen hebben gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |