Echt hé. Mokerdom die @Cocoquote:Op woensdag 15 september 2021 21:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is de illustratie van een ruggengraat.
Gezien vanuit 3 verschillende perspectieven.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is de illustratie van een ruggengraat.
Leuk allenquote:Op woensdag 15 september 2021 21:05 schreef Oriente het volgende:
Ik heb PSG dan maar aan gezet, die gaan met 2-0 verliezen van Brugge
Ik zal eens een video van je zusje maken vanuit 3 verschillende perspectieven.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Gezien vanuit 3 verschillende perspectieven.
Krijg jij ook een erectie van Tadic?quote:Op woensdag 15 september 2021 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze mag wel aan het KOPFKE zitten JAAAAAAA
Mogen plaatjes ook al niet meer? Forum is wel gezellig gewordenquote:Op woensdag 15 september 2021 21:07 schreef Slobeend het volgende:
Het is weer duidelijk wie er in dit topic zit.
Dit mag op zich ook wel in B&H gok ik.quote:
@Kapiteintjequote:Op woensdag 15 september 2021 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste tijd verdwijnen hier ook een hoop users
@Scrummiequote:Op woensdag 15 september 2021 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste tijd verdwijnen hier ook een hoop users
Belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mogen plaatjes ook al niet meer? Forum is wel gezellig geworden
Achja gelukkig is fok wel wokequote:Op woensdag 15 september 2021 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Kapiteintje
@:Scrummie
@:JanCees
@:Saind
@:Doublepain
Als goedmakertje een nieuwe post van mevrouw Sterk.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was niks te zien dus KPD onwaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op woensdag 15 september 2021 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Kapiteintje
@:Scrummie
@:JanCees
@:Saind
@:Doublepain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |