Ze zijn niet ongeslagen gebleven en die speler hep een blessure.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vorig jaar ongeslagen kampioen hè. Beste speler is gebleven. Wordt een pittig potje.
Oei. Dat is ie inderdaad ja.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Beste speler is wel geblesseerd toch geloof ik?
Edit: Sporting Portugal kan woensdag in de thuiswedstrijd tegen Ajax geen beroep doen op Pedro Gonçalves. Trainer Rúben Amorim verwacht dat zijn sterspeler nog zeker een week niet inzetbaar is.
Die wedstrijd daarvoor hadden ze het kampioenschap gepakt hè. Dus een wel te verklaren nederlaag.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn niet ongeslagen gebleven en die speler hep een blessure.
(wel maar 1 verloren, 4-3 van Benfica)
Dat zeker, en het zal lastig zat worden. Coates en Inacio zijn er overigens ook niet bij.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die wedstrijd daarvoor hadden ze het kampioenschap gepakt hè. Dus een wel te verklaren nederlaag.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Beste speler is wel geblesseerd toch geloof ik?
Coates is die ontzettende zuiger van een speler toch? Dat scheelt ook wel ja.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeker, en het zal lastig zat worden. Coates en Inacio zijn er overigens ook niet bij.
Zeker met de portugese manier van voetballen is het met Blind op de flank kwetsbaarquote:Op woensdag 15 september 2021 14:28 schreef Simmertje het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vanavond het liefst gewoon Tagliafico op links ziet? Ik vind Blind echt 3x minder op links en zou juist nu voor ervaring kiezen centraal achterin.
Portugezen kunnen er geen reet van.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zeker met de portugese manier van voetballen is het met Blind op de flank kwetsbaar
Daarnaast benut je op die positie gewoon niet zijn grootste kracht, het voetballende gedeelte. Vanuit het centrum is hij opbouwend gewoon veel nuttiger dan op links.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zeker met de portugese manier van voetballen is het met Blind op de flank kwetsbaar
Vind ik ook. Zeker ook omdat Martinez er zo weinig van kan achterin.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:28 schreef Simmertje het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vanavond het liefst gewoon Tagliafico op links ziet? Ik vind Blind echt 3x minder op links en zou juist nu voor ervaring kiezen centraal achterin.
quote:Op woensdag 15 september 2021 15:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zeker ook omdat Martinez er zo weinig van kan achterin.
Kijk even de Europese wedstrijden waar hij centraal achterin stond terug. Hij heeft geen benul van ruimtes en wat er om hem heen gebeurt, geen snelheid om dat te corrigeren en wordt tegen een enigszins fysiek sterke spits als een schooljongen aan de kant gezet.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 16:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kijk even de Europese wedstrijden waar hij centraal achterin stond terug. Hij heeft geen benul van ruimtes en wat er om hem heen gebeurt, geen snelheid om dat te corrigeren en wordt tegen een enigszins fysiek sterke spits als een schooljongen aan de kant gezet.
Allemaal leuk en aardig in de eredivisie als je 9 van de 10 keer de extreem dominante partij bent, maar zelfs dan heb je daar met Blind een veel betere optie voor.
Maar wat doet hij lekker fanatiek hè.
Tegen zo'n domme post kan geen enkel argument op.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sterk. Ook op de inhoud zoals gewoonlijk.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen zo'n domme post kan geen enkel argument op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |