SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoezo was ie dan niet bij Opgelicht! ?quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:13 schreef de_boswachter het volgende:
Oplichter Overmars was gisteren op Tros Radar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wellicht volgende week?quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo was ie dan niet bij Opgelicht! ?U MAD?![]()
met Onana?quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo was ie dan niet bij Opgelicht! ?![]()
Mmmm. Klaassen. Baal er toch van.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Volgens mij missen ze bij Sporting ook het nodige. Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat we kunnen verwachten morgen. Gezien het feit dat we het altijd lastig hebben tegen Portugese clubs zal het wel weer een draak van een pot worden. Minimaal een puntje halen zou prima zijn.![]()
Ja en je tweede nummer 10 is er ook niet dus nu moet je daar met iemand spelen die er eigenlijk nooit staat, lijkt mij niet echt optimaal.quote:![]()
Ik hoop dat we morgen een aanval zullen zien van Neres-Tadic of Haller-Antony met Berghuis daarachter. Alleen denk ik niet dat ETH Tadic en Haller gaat banken. Dan krijg je dus Tadic-Haller-Antony... en dat lijkt me in een uitwedstrijd in de CL geen goede keuze. Je moet juist pijlsnelle vleugels hebben om in de omschakeling toe te slaan.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Hopelijk heeft Ajax zelf ook het geduld, beetje Portugese sluwheid zou fijn zijn. Wij moeten niet, zij wel.![]()
Trouwens, ik hoop wel dat ten Hag gewoon weer Tagliafico op linksback zet. Blind op links is echt een ramp, gewoon weer lekker terug naar het centrum.![]()
Wij moeten ook. Je moet gewoon 2x van ze winnen wil je door.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:44 schreef Simmertje het volgende:
Hopelijk heeft Ajax zelf ook het geduld, beetje Portugese sluwheid zou fijn zijn. Wij moeten niet, zij wel.![]()
Ja klopt. Of Martinez LB...dat kan toch ook prima?quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Trouwens, ik hoop wel dat ten Hag gewoon weer Tagliafico op linksback zet. Blind op links is echt een ramp, gewoon weer lekker terug naar het centrum.![]()
Dat is lichtelijk overdreven. Het lijkt me gewoon dé concurrent voor plek 2 dus 4 puntjes zou meer dan prima zijn en ook met 3 punten tegen Sporting kun je 'gewoon' door.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wij moeten ook. Je moet gewoon 2x van ze winnen wil je door.![]()
Martinez is beter in vorm dan Blind. Maar misschien is Blind wel heel belangrijk in de organisatie achterin. Zou niet goed weten wie ik op zou stellen. De rest van het elftal lijkt me vrij logisch aangezien Haller ze er vrij eenvoudig inprikt, al zie ik liever Tadic in de spits en Neres op links.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja klopt. Of Martinez LB...dat kan toch ook prima?![]()
maar beter win je deze gewoonquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is lichtelijk overdreven. Het lijkt me gewoon dé concurrent voor plek 2 dus 4 puntjes zou meer dan prima zijn en ook met 3 punten tegen Sporting kun je 'gewoon' door.![]()
Gaat nog moeilijk genoeg worden.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
denk het ook, ik ken ze echt niet maar als je 1-1 tegen Porto speelt kan je ook een resultaat tegen Ajax halenquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat nog moeilijk genoeg worden.![]()
Winnen zou natuurlijk ideaal zijn, maar gelijkspelen is gewoon een prima uitslag. Alleen niet op de Atalanta manier, als je 0-2 voor komt dan moet je het gewoon kunnen uitspelen.![]()
dat rekenvoetbal ligt Ajax nooit zoquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:44 schreef Simmertje het volgende:
Winnen zou natuurlijk ideaal zijn, maar gelijkspelen is gewoon een prima uitslag. Alleen niet op de Atalanta manier, als je 0-2 voor komt dan moet je het gewoon kunnen uitspelen.![]()
Vorig jaar ongeslagen kampioen hè. Beste speler is gebleven. Wordt een pittig potje.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook, ik ken ze echt niet maar als je 1-1 tegen Porto speelt kan je ook een resultaat tegen Ajax halenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Beste speler is wel geblesseerd toch geloof ik?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vorig jaar ongeslagen kampioen hè. Beste speler is gebleven. Wordt een pittig potje.
Edit: Sporting Portugal kan woensdag in de thuiswedstrijd tegen Ajax geen beroep doen op Pedro Gonçalves. Trainer Rúben Amorim verwacht dat zijn sterspeler nog zeker een week niet inzetbaar is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: