abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 15 september 2021 @ 17:58:10 #197
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201372233
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 17:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Geen antwoord op de vraag.
Ik breng op ieder moment dat ik mij in de openbare ruimte begeef potentieel iemand in gevaar. Maar levenslang binnen blijven dan met zijn allen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201372294
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 17:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik breng op ieder moment dat ik mij in de openbare ruimte begeef potentieel iemand in gevaar. Maar levenslang binnen blijven dan met zijn allen?
Take the red pill
pi_201372448
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 17:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik breng op ieder moment dat ik mij in de openbare ruimte begeef potentieel iemand in gevaar. Maar levenslang binnen blijven dan met zijn allen?
Maar ik neem aan dat je er alles aan doet het te voorkomen

Of kruip je dronken zonder rijbewijs achter het stuur? Schiet je wild om je heen met een mitrailleur?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201372501
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201372514
quote:
Jij vindt mensen richting vaccinatie dwingen iets om te juichen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201372526
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Maar ik neem aan dat je er alles aan doet het te voorkomen

Of kruip je dronken zonder rijbewijs achter het stuur? Schiet je wild om je heen met een mitrailleur?
? Zit je dit nou serieus met normaal participeren in de samenleving te vergelijken?.

Jezus Christus man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201372551
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Maar ik neem aan dat je er alles aan doet het te voorkomen

Of kruip je dronken zonder rijbewijs achter het stuur? Schiet je wild om je heen met een mitrailleur?
? Zit je dit nou serieus met normaal participeren in de samenleving te vergelijken?.

Jezus Christus man.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 17:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Waarom zou jij de vrijheid mogen hebben anderen in gevaar te brengen
... Wat een uitholling van termen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2021 @ 18:33:05 #204
88815 The_Emotion
98.3
pi_201372590
M'n glazen bol had deze iig wel goed.

quote:
4s.gif Op vrijdag 18 december 2020 08:53 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Geen prikje, geen privileges
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201372598
quote:
... Mijn maag keert zich om.

En kom nou. Alle landen doen elkaar na met extreme nonsense verzinnen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201372612
quote:
9s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef The_Emotion het volgende:
M'n glazen bol had deze iig wel goed.
[..]

Privilege is iets extra krijgen, sinds wanneer is dat als je normaal je leven leeft??

Net zo iets als White privilege. Ook zo een doorgedrukt propaganda item.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2021 @ 18:41:27 #207
88815 The_Emotion
98.3
pi_201372702
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Privilege is iets extra krijgen, sinds wanneer is dat als je normaal je leven leeft??

Net zo iets als White privilege. Ook zo een doorgedrukt propaganda item.
Alles wat je gegeven is, kan afgenomen worden.
Wil je iets terug, dan moet je er wat voor over hebben. Zie het maar als een extraatje, dat je na een bewijs ergens mag gaan lunchen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201372720
quote:
2s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:41 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Alles wat je gegeven is, kan afgenomen worden.
Wil je iets terug, dan moet je er wat voor over hebben. Zie het maar als een extraatje, dat je na een bewijs ergens mag gaan lunchen.
Nee dankje ik blijf liever een gezond stel hersens houden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2021 @ 18:50:56 #209
88815 The_Emotion
98.3
pi_201372796
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee dankje ik blijf liever een gezond stel hersens houden.
Ik ben inmiddels al gezwicht. ;(
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201372853
quote:
2s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:50 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Ik ben inmiddels al gezwicht. ;(
Een andere user die eerst veel kritiek had op het coronabeleid is inmiddels ook om: Za
COR / De ziekenhuizen liggen vol met ongevaccineerden.

Het gaat de goede kant op. De groep antivaxxers wordt steeds kleiner. ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201373164
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij vindt mensen richting vaccinatie dwingen iets om te juichen?
Niemand wordt gedwongen..
Testen mag ook.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201373195
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
? Zit je dit nou serieus met normaal participeren in de samenleving te vergelijken?.

Jezus Christus man.

ludo mist het punt weer helemaal
quote:
[..]
... Wat een uitholling van termen.
Nope, ieders vrijheid heeft grenzen. Wil je dat niet.... Dan is er vast nog wel een wad voor je om op te wonen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201373205
quote:
9s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef The_Emotion het volgende:
M'n glazen bol had deze iig wel goed.
[..]

Nope want testen mag ook, vaccinatie blijft vrijwillig
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201373219
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Een andere user die eerst veel kritiek had op het coronabeleid is inmiddels ook om: Za
COR / De ziekenhuizen liggen vol met ongevaccineerden.

Het gaat de goede kant op. De groep antivaxxers wordt steeds kleiner. ^O^
ZA die om is... Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 15 september 2021 @ 19:53:48 #215
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201373627
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
... Mijn maag keert zich om.

En kom nou. Alle landen doen elkaar na met extreme nonsense verzinnen...
Vaccinatie verlangen van zorgpersoneel, je weet wel, die mensen die veel met kwetsbaren werken. Hoe is dat extreme nonsens?
Huilen dan.
  woensdag 15 september 2021 @ 20:32:34 #216
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201374202
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Maar ik neem aan dat je er alles aan doet het te voorkomen

Of kruip je dronken zonder rijbewijs achter het stuur? Schiet je wild om je heen met een mitrailleur?
Moet ik bij iedere parkeerplaats een alcoholtest doen of word ik bij iedere zaak preventief gefouilleerd?

Gooi er anders nog wat overdrijving in om je zwakke standpunt te verdedigen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 15 september 2021 @ 20:34:19 #217
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201374217
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 19:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]
ludo mist het punt weer helemaal
[..]
Nope, ieders vrijheid heeft grenzen. Wil je dat niet.... Dan is er vast nog wel een wad voor je om op te wonen
Niemand bestrijdt dat je geen onbeperkte vrijheid hebt of moet hebben. Maar in dat spanningsveld kruip je toch niet richting de wil van de overheid.

Echt :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201374305
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 20:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Moet ik bij iedere parkeerplaats een alcoholtest doen of word ik bij iedere zaak preventief gefouilleerd?
Nee, omdat we accepteren dat onze persoonlijke vrijheden niet zo ver gaan
quote:
Gooi er anders nog wat overdrijving in om je zwakke standpunt te verdedigen.
Standpunt is sterk, jouw begrip niet zo
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201374326
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 20:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Niemand bestrijdt dat je geen onbeperkte vrijheid hebt of moet hebben. Maar in dat spanningsveld kruip je toch niet richting de wil van de overheid.

Echt :')
De wil van de overheid?
Wat dacht je van de wil van 1 miljoen mensen in Nederland met een auto-immuunziekte die niet buitengesloten wensen te worden omdat een stel aanstellers geen prik durven te nemen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201374440
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Kom op zeg. Geweld is niet goed te praten.
Political geweld ook niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 15 september 2021 @ 20:51:31 #221
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201374463
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 20:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]
De wil van de overheid?
Wat dacht je van de wil van 1 miljoen mensen in Nederland met een auto-immuunziekte die niet buitengesloten wensen te worden omdat een stel aanstellers geen prik durven te nemen
Precies want dat prikje lost alle problemen op is inmiddels gebleken.

Zit je lekker met je auto-immunziekte in een restaurantje word je besmet door een vaxxer. Lekkerman
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201374748
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 12:59 schreef mir1986 het volgende:
Extra coronaprik is 'de redding' voor Israël: 'Anders was het hier een ramp geworden'
ANP
Is het zinvol om een extra coronaprik te nemen, bovenop de vaccinatie die je al hebt gehad? En voor wie moet die prik zijn?
De Gezondheidsraad adviseerde gisteren om voorlopig alleen de mensen met een ernstige afweerstoornis een extra shot te geven, terwijl in Israël iedereen 'm al kan halen. Volgens deskundigen met succes.

Ahh, derde, vierde, vijfde prik. Succes met je levenslange abonnement bij Pfizer.inc
tsja, volgens sommige hier mogen de kwetsbaar/risicogroepen geen covid vax nemen.
Ik vraag me nog hoe groot die kwetsbaar/risicogroepjes zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201374781
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 20:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Precies want dat prikje lost alle problemen op is inmiddels gebleken.

Zit je lekker met je auto-immunziekte in een restaurantje word je besmet door een vaxxer. Lekkerman
Maar je mag wel de vax nemen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201376094
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 20:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Precies want dat prikje lost alle problemen op is inmiddels gebleken.

Zit je lekker met je auto-immunziekte in een restaurantje word je besmet door een vaxxer. Lekkerman
:O
Kans daarop is iig flink kleiner

https://www.scientias.nl/(...)reesde-deltavariant/
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201376115
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:03 schreef Tingo het volgende:

[..]
tsja, volgens sommige hier mogen de kwetsbaar/risicogroepen geen covid vax nemen.
Ik vraag me nog hoe groot die kwetsbaar/risicogroepjes zijn.
Oh van wie niet?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 15 september 2021 @ 22:54:07 #226
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201377172
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
... Mijn maag keert zich om.

En kom nou. Alle landen doen elkaar na met extreme nonsense verzinnen...
Gevalletje chaos creeren om vervolgens de oplossing ala foie gras injecteer methode er in te rammen en doodgemoedereerd er bij staan te verkondigen dat het allemaal in ons belang is.

Kijkend naar Engeland e.a. geeft toch wel wat hoop dat de coronapas-stupiditeit ook net zo snel weer van de baan zou kunnen zijn, Anderzijds is er Frankrijk waar ze dit al maanden hanteren en ondanks flinke protestacties het volk er nog steeds mee discrimineren..
Nederland, vaak het braafste kneusje van de groep, dat neigt de foute kant op te gaan zou je dan al snel zeggen... We gaan het zien.

Inmiddels 3/4e van de horeca hier heeft zich verenigd. Een handjevol kijkt het nog even aan vanwege de zgn dreiging tot boete of zelfs sluiting. Na dik 1.5jaar krom te hebben gelegen met wat dubbeltjes op de bank kan je het ze niet eens kwalijk nemen. De meeste hier zullen dan ook -zonder het van de daken te schreeuwen- iedereen toelaten en geen apartheid-maatregelen invoeren. Probeer het maar te handhaven als minimaal de helft van alle horeca in elke stad dit doet,

Het is overigens te triest voor woorden dat er geen krachtig, massaal geluid vanuit het volk afgevuurd wordt dat deze situatie onwenselijk en onacceptabel is. Eigenlijk heb je als land al verloren wanneer zoiets als dit zonder morren en minimale tegenstand ingevoerd kan worden. Kersje op de taart is dan ook het deel van het volk dat zichzelf als de BOA met onderscheidingstekens op de kraag van de moraalridder-orde.zowat de taak van de overheid probeert uit te voeren, veelal vanwege de angst die aangepraat is, want oh..het virus is zo, oh zo verschrikkelijk.

Enfin, de shitshow gaat volijk verder...
Mai pben rai~!
pi_201377550
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 22:54 schreef KNAK het volgende:
Het is overigens te triest voor woorden dat er geen krachtig, massaal geluid vanuit het volk afgevuurd wordt dat deze situatie onwenselijk en onacceptabel is. Eigenlijk heb je als land al verloren wanneer zoiets als dit zonder morren en minimale tegenstand ingevoerd kan worden. Kersje op de taart is dan ook het deel van het volk dat zichzelf als de BOA met onderscheidingstekens op de kraag van de moraalridder-orde.zowat de taak van de overheid probeert uit te voeren, veelal vanwege de angst die aangepraat is, want oh..het virus is zo, oh zo verschrikkelijk.
De meerderheid van de Nederlanders staat achter dit beleid:

quote:
Meerderheid achter coronatoegangsbewijs
De meeste Nederlanders hebben begrip voor de uitgelekte plannen van het kabinet voor een coronatoegangsbewijs in onder meer de horeca. 55 procent vindt het terecht als je in een café of restaurant via de CoronaCheck-app moet bewijzen dat je gevaccineerd bent, negatief getest of hersteld van covid-19. Bij de bioscopen ligt dat percentage iets hoger: 59 procent. Ruim een kwart is tegen en 14 procent is neutraal.
https://nos.nl/artikel/23(...)tiekloof-aanzienlijk
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 15 september 2021 @ 23:44:53 #228
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201377660
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 22:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]
:O
Kans daarop is iig flink kleiner

https://www.scientias.nl/(...)reesde-deltavariant/

Ja je bent erg selectief met je 'kans is flink kleiner'. Enkele nullen achter de komma meer.

Maar wel komen met kreten als 'anderen in gevaar brengen'.

Je begint aardig te radicaliseren.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 15 september 2021 @ 23:47:08 #229
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201377676
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 23:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De meerderheid van de Nederlanders staat achter dit beleid:
[..]

Een meerderheid van 2200 mensen. Lekker representatief.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 15 september 2021 @ 23:48:29 #230
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201377683
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 23:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De meerderheid van de Nederlanders staat achter dit beleid:
[..]

Los van de betrouwbaarheid van dergelijke onderzoekjes, iets wat een eigen forum zou verdienen, simpelweg omdat we het hier hebben over een ongekend bizarre,idiote, oneergelijke maar belangrijke situatie, hebben we het hier over een poll van 2000 mensen. 0.011%?

quote:
Onderzoeksverantwoording
Dit onderzoek vond plaats van vrijdagmiddag 10 tot maandagochtend 13 september 2021. Er werkten in totaal 2.207 Nederlanders van 18 jaar of ouder mee aan dit onderzoek. Het grootste deel hiervan (n=1.995) is afkomstig uit het I&O Research Panel en 212 respondenten vulden de vragenlijst in via het panel van PanelClix.
Je zal het dus denk ik vast niet heel erg vinden als ik daar mijn poepert mee af zou vegen als ik een Edet-tekort zou hebben in mijn huisje?
Mai pben rai~!
  woensdag 15 september 2021 @ 23:49:59 #231
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201377692
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 23:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Een meerderheid van 2200 mensen. Lekker representatief.
:')

....wat moet je hier nou mee
Mai pben rai~!
  woensdag 15 september 2021 @ 23:52:20 #232
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201377708
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 23:49 schreef KNAK het volgende:

[..]
:')

....wat moet je hier nou mee
Je ziet het resultaat: of zoals voetbalmanager voor de absolute waarheid aannemen.

Of zoals jij terecht stelt en ook mijn voorkeur verdient:je reet mee afvegen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201377742
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 23:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja je bent erg selectief met je 'kans is flink kleiner'. Enkele nullen achter de komma meer.

Maar wel komen met kreten als 'anderen in gevaar brengen'.

Je begint aardig te radicaliseren.
50-60%...die nullen achter de komma maken natuurlijk niks uit
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201377744
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 23:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Een meerderheid van 2200 mensen. Lekker representatief.
Ja hoor, is ruim voldoende voor een statistisch representatieve steekproef. Voorwaarde is natuurlijk wel dat de respondenten ook representatief zijn voor de bevolking. De onderzoeksbureau’s kunnen hiervoor gecertificeerd worden volgens ISO 20252. I&O Research is dat ongetwijfeld.

https://nl.surveymonkey.com/mp/sample-size-calculator/
  donderdag 16 september 2021 @ 00:02:26 #235
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201377763
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 23:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Je ziet het resultaat: of zoals voetbalmanager voor de absolute waarheid aannemen.

Of zoals jij terecht stelt en ook mijn voorkeur verdient:je reet mee afvegen.
Het is verschrikkelijk ernstig. Die troep staat op een staatsplatform, wordt door nog steeds vele mensen dagelijks (voor)gelezen. Krant, radio, TV...
Mai pben rai~!
pi_201377902
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 00:02 schreef KNAK het volgende:

[..]
Het is verschrikkelijk ernstig. Die troep staat op een staatsplatform, wordt door nog steeds vele mensen dagelijks (voor)gelezen. Krant, radio, TV...
Datzelfde staatsplatform wil trouwens ook een klimaatjournaal:

quote:
NPO-voorzitter Shula Rijxman wil een klimaatjournaal
Wie het - volgens kritische sociale mediagebruikers al genoemde - ’doemjournaal’ gaat presenteren is nog niet duidelijk, maar wel dat Shula Rijxman wil dat een dergelijk bulletin regelmatig op televisie komt. Dat zei de voorzitter van de raad van bestuur van de NPO op het Cross Media Congres in Amsterdam. Met een regelmatig terugkerend programma, hoopt Rijxman dat het onderwerp duurzaamheid en klimaat structureel aandacht krijgt.
https://www.telegraaf.nl/(...)-een-klimaatjournaal
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201377914
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 23:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ja hoor, is ruim voldoende voor een statistisch representatieve steekproef. Voorwaarde is natuurlijk wel dat de respondenten ook representatief zijn voor de bevolking. De onderzoeksbureau’s kunnen hiervoor gecertificeerd worden volgens ISO 20252. I&O Research is dat ongetwijfeld.

https://nl.surveymonkey.com/mp/sample-size-calculator/
Dat zal best.

Maar "de meerderheid staat achter het beleid" ophangen aan zo'n flutpool deelnemers, over zo'n discutabel onderwerp is gewoon nonsens.

Of het aan de vormvereisten voldoet van een wetenschappelijke steekproef is mij egal.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201377921
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 23:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]
50-60%...die nullen achter de komma maken natuurlijk niks uit
Ja 50% op 0.02 is 0.01
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201378026
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 00:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat zal best.

Maar "de meerderheid staat achter het beleid" ophangen aan zo'n flutpool deelnemers, over zo'n discutabel onderwerp is gewoon nonsens.

Of het aan de vormvereisten voldoet van een wetenschappelijke steekproef is mij egal.
Het is geen "flutpool aan deelnemers". I&O Research is een gerenommeerd onderzoeksbureau dat voldoet aan alle kwaliteitseisen voor hun research panel. Het volledige onderzoek, plus verantwoording (op de laatste pagina) is te vinden op: https://www.ioresearch.nl(...)ptember-2021-def.pdf

quote:
Verantwoording
Dit onderzoek vond plaats van vrijdagmiddag 10 tot maandagochtend 13 september 2021.
Er werkten in totaal 2.207 Nederlanders van 18 jaar of ouder mee aan dit onderzoek.
Het grootste deel hiervan (n=1.995) is afkomstig uit het I&O Research Panel en 212 respondenten vulden de vragenlijst in via het panel van PanelClix.
Weging en marges
De onderzoeksresultaten zijn gewogen op geslacht, leeftijd, regio, opleidingsniveau en stemgedrag bij de Tweede Kamerverkiezingen in maart 2021. De weging is uitgevoerd conform de richtlijnen van de Gouden Standaard. Hiermee is de steekproef representatief voor de kiesgerechtigde Nederlandse inwoners (18+), voor wat betreft deze achtergrondkenmerken. Bij onderzoek is er sprake van een betrouwbaarheidsinterval en onnauwkeurigheidsmarges. In dit onderzoek gaan we uit van een betrouwbaarheid van 95 procent. Bij een steekproef van n=2.000 en een uitkomst van 50 procent is er sprake van een foutmarge van plus of min 2,2 procent.
Dus tja, dat een aantal lieden in dit topic er "hun reet mee afvegen" maakt precies 0,0 indruk totdat zij zelf met een onderzoek komen met dezelfde kwaliteit.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tourniquet op 16-09-2021 01:27:30 ]
pi_201378100
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 00:56 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Het is geen "flutpool aan deelnemers". I&O Research is een gerenommeerd onderzoeksbureau dat voldoet aan alle kwaliteitseisen voor hun research panel. Het volledige onderzoek, plus verantwoording (op de laatste pagina) is te vinden op: https://www.ioresearch.nl(...)21-ieno-research.pdf
[..]
Dus tja, dat een aantal lieden in dit topic er "hun reet mee afvegen" maakt precies 0,0 indruk totdat zij zelf met een onderzoek komen met dezelfde kwaliteit.
Onder 2200 personen.

Zaak gesloten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201378140
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 01:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Onder 2200 personen.

Zaak gesloten.
Mijn excuses, ik had een ander onderzoek gelinkt. Nu de juiste, zie edit van mijn eerdere post.


Populatie: 13.800.000 (aantal kiesgerechtigde Nederlanders)
Betrouwbaarheid: 95%
Foutmarge: 2,2%

Aantal resultaten nodig: 1985.

Dat andere onderzoek had n=965 en dat betekent dus een iets hogere foutmarge dan bij dit onderzoek.
pi_201378431
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 19:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]
ludo mist het punt weer helemaal
[..]
Nope, ieders vrijheid heeft grenzen. Wil je dat niet.... Dan is er vast nog wel een wad voor je om op te wonen
Als je zo denkt ben je gewoon ziek in je hoofd. Zo segregeren om helemaal niks. Wauw.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201378435
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 19:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]
ludo mist het punt weer helemaal
[..]
Nope, ieders vrijheid heeft grenzen. Wil je dat niet.... Dan is er vast nog wel een wad voor je om op te wonen
Als je zo denkt ben je gewoon ziek in je hoofd. Zo segregeren om helemaal niks. Wauw.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 19:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Niemand wordt gedwongen..
Testen mag ook.
!!

Als jouw auto een dikke kras heeft is het geen onrecht je had immers naast je auto kunnen blijven staan om je auto te beschermen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201378439
quote:
7s.gif Op woensdag 15 september 2021 19:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vaccinatie verlangen van zorgpersoneel, je weet wel, die mensen die veel met kwetsbaren werken. Hoe is dat extreme nonsens?
Als het kwetsbaren significant zou beschermen oid heb je misssssschiennnnn een punt. Maar dan nog hak je met een enorm botte bijl.

Dubbel debiel dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201378447
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 23:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De meerderheid van de Nederlanders staat achter dit beleid:
[..]

Lekker die propaganda. Lol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')