Uiteraardquote:Op maandag 27 september 2021 20:57 schreef SQ het volgende:
Gaan we ons nou echt weer collectief verbazen over de huizenprijzen in de regio Amsterdam?
Tonnetje er af. Qua vraagprijs dan.quote:Op maandag 27 september 2021 20:56 schreef TheVulture het volgende:
430000? En de hele hut moet verbouwd worden
Hahahahaquote:Op maandag 27 september 2021 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik had Martijn nu een klap gegeven denk ik
Het is echt een prachtige locatie voor een jong gezin. De heide ligt achter de huizen aan de overkant van de straat. Er ligt een hele mooie kinderspeeltuin.quote:Op maandag 27 september 2021 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Oh 330000, da's nog bizar voor zo'n lege huls.
Covid he. Kappers zijn dicht.quote:Op maandag 27 september 2021 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso, wat is er toch met die Martijn gebeurd. Behalve wat kilo's erbij zit ook dat haar er zo raar opgeplakt
Het blijft toch bizar. 330k voor zo'n bouwval. Maar je kunt het verwachten rond Amsterdam inderdaad.quote:Op maandag 27 september 2021 20:57 schreef SQ het volgende:
Gaan we ons nou echt weer collectief verbazen over de huizenprijzen in de regio Amsterdam?
Oh ja, dat zijn verzachtende omstandighedenquote:Op maandag 27 september 2021 20:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Covid he. Kappers zijn dicht.
Maar hij presenteerde toch rond die tijd The Voice? Daar heb kappers & visagie enzo?quote:Op maandag 27 september 2021 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja, dat zijn verzachtende omstandigheden
Deze heb ik een aantal maanden geleden bekeken. Daar kreeg ik buikpijn van.quote:Op maandag 27 september 2021 21:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het blijft toch bizar. 330k voor zo'n bouwval. Maar je kunt het verwachten rond Amsterdam inderdaad.
Deze mensen zijn niet zo leuk.quote:Op maandag 27 september 2021 21:05 schreef Stepperoller het volgende:
Puzzeltocht is leuk als ze dan al veel op te merken hebben over het uiteindelijke huis en dat huis ook onthouden.
En terechtquote:Op maandag 27 september 2021 21:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Deze heb ik een aantal maanden geleden bekeken. Daar kreeg ik buikpijn van.
https://www.funda.nl/koop(...)370740-geuzenweg-19/
Die ligt op een rot locatie en heeft geen kavel. En is écht een bouwval.quote:Op maandag 27 september 2021 21:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Deze heb ik een aantal maanden geleden bekeken. Daar kreeg ik buikpijn van.
https://www.funda.nl/koop(...)370740-geuzenweg-19/
quote:
quote:Op maandag 27 september 2021 21:12 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Die ligt op een rot locatie en heeft geen kavel. En is écht een bouwval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |