SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was Malle Babbe.quote:
Ik neem je angst uiterst serieus, ik ben immers zelf ook fobisch geweest voor spinnen?quote:Op maandag 13 september 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Ben gewoon aan et googlen naar dingen die kunnen helpen voor het laatste raam. Dan is therapie echt 15 stappen te ver.
Sowieso neem iemand met zijn angst serieus en kom niet met sarcastische opmerkingen
Ja maar wacht even, je zegt zelf een angst te hebben.. waarom is therapie dan 15 stappen te ver?quote:Op maandag 13 september 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende: Ben gewoon aan et googlen naar dingen die kunnen helpen voor het laatste raam. Dan is therapie echt 15 stappen te ver. Sowieso neem iemand met zijn angst serieus en kom niet met sarcastische opmerkingen
![]()
omdat dat nu niet relevant is. Die spinnen hangen er nu. Overigens schiet ik kon het niet laten bij mij in het verkeerde keelgat. Ik geef niemand zo adviesquote:Op maandag 13 september 2021 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar wacht even, je zegt zelf een angst te hebben.. waarom is therapie dan 15 stappen te ver?
Ik had deze gemist en had zonder het MI gekund.quote:
Spin in je keelgatquote:Op maandag 13 september 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat dat nu niet relevant is. Die spinnen hangen er nu. Overigens schiet ik kon het niet laten bij mij in het verkeerde keelgat. Ik geef niemand zo advies
Maar we zeiden ook tegen CL dat we hoopten dat ze naar buiten ging, weet nog dat de hele SC super trots was toen ze naar de bios ging.quote:Op maandag 13 september 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
Toen jij met je corona angst zat @:cherrylips heb ik je ook serieus genomen. Je niet belachelijk gemaakt of sarcastisch mee gereageerd op andere posters die onaardige dingen zeiden. Dus waarom doet jij dat wel dan? Vind het serieus vals
Ik maakte je aanvankelijk ook niet belachelijk. Ik en liesje en de rest menen het ook echt uit de grond van ons hart als we zeggen dat therapie je kan helpen. Beter dan die vage middeltjes die je steeds weer aandraagt. Maar jij knalt meteen de hakken in het zand en beschuldigt ons van vals gedrag en dat we je niet serieus nemen en dat het probleem bij ons ligt. Ja doei hoor. Zoek het dan ook maar uit.quote:Op maandag 13 september 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
Toen jij met je corona angst zat @:cherrylips heb ik je ook serieus genomen. Je niet belachelijk gemaakt of sarcastisch mee gereageerd op andere posters die onaardige dingen zeiden. Dus waarom doet jij dat wel dan? Vind het serieus vals
Scheelt dat je spinnen niet vaak langs ziet zeilen.quote:
Ik heb het niet over de oplossing liesje maar de toon en de opmerkingen die er na komen.quote:Op maandag 13 september 2021 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar we zeiden ook tegen CL dat we hoopten dat ze naar buiten ging, weet nog dat de hele SC super trots was toen ze naar de bios ging.Dat het niet de oplossing is die je hoopt betekent niet dat mensen dan vals tegen je doen off je belachelijk maken he?
De opmerking die je er na plaatste? Waarom?quote:Op maandag 13 september 2021 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maakte je aanvankelijk ook niet belachelijk. Ik en liesje en de rest menen het ook echt uit de grond van ons hart als we zeggen dat therapie je kan helpen. Beter dan die vage middeltjes die je steeds weer aandraagt. Maar jij knalt meteen de hakken in het zand en beschuldigt ons van vals gedrag en dat we je niet serieus nemen en dat het probleem bij ons ligt. Ja doei hoor. Zoek het dan ook maar uit.
En ik heb er sindsdien ook aan gewerkt. Ik deel echt niet alles hier op Fok.quote:Op maandag 13 september 2021 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar we zeiden ook tegen CL dat we hoopten dat ze naar buiten ging, weet nog dat de hele SC super trots was toen ze naar de bios ging.Dat het niet de oplossing is die je hoopt betekent niet dat mensen dan vals tegen je doen off je belachelijk maken he?
Welke precies?quote:Op maandag 13 september 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De opmerking die je er na plaatste? Waarom?
Zou het dat zijn?quote:Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga voortaan de rooie klats dagen in Foqueville bijhouden in de OP, roept u maar.
quote:Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga voortaan de rooie klats dagen in Foqueville bijhouden in de OP, roept u maar.
quote:
Dit noem ik vals.quote:Op maandag 13 september 2021 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe durf je voor te stellen dat je de oorzaak aanpakt!
schijnt goed tegen muggen te zijnquote:Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Mooi man!quote:
Oh, ben ik daarom de pisang.quote:Op maandag 13 september 2021 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schijnt goed tegen muggen te zijn
Ik kan de OP nog editten als je een vermoeden hebt bij sommigen.quote:Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Shit man net laatste dag.quote:Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Omdat iedereen weet dat ze tegen een muur praat. Het is namelijk altijd hetzelfde riedeltje.quote:
Bij mij de 1equote:
ik ben niet ongesteld. Heb het gewoon niet met dat valse gedoequote:Op maandag 13 september 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan de OP nog editten als je een vermoeden hebt bij sommigen.
Heel vies MI van een tampon-baton.quote:Op maandag 13 september 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben van de week weer. We wisselen elkaar mooi af.
Die interpreteer je echt fout. Zoals ik al uitlegde kon ik het niet laten, daar bedoelde ik mee dat ik niet weer op mijn vingers kon gaan zitten om niet met die oplossing te komen. Omdat ik het zo sneu vind dat jij op maandagavond alweer druk dingetjes aan het googlen bent tegen spinnen. Ik begrijp je aversie tegen therapie ook gewoon niet zo goed.quote:Op maandag 13 september 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de oplossing liesje maar de toon en de opmerkingen die er na komen.
hahahahahaahhaquote:Op maandag 13 september 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel vies MI van een tampon-baton.
Ik ook. Rode klats boksquote:Op maandag 13 september 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 september 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan de OP nog editten als je een vermoeden hebt bij sommigen.
quote:
Noteer er even driequote:Op maandag 13 september 2021 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bij mij de 1emaar ik ga me nergens mee bemoeien hier, te vermoeiend
![]()
Mag ik zeggen dat je in het algemeen nogal moeite hebt met hechten op de langere duur?quote:Op maandag 13 september 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben niet ongesteld. Heb het gewoon niet met dat valse gedoe
Ken je dat verhaal van die twee smerige wijven die elkaars tampons gebruikten in een pashokje van de Primarkquote:Op maandag 13 september 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel vies MI van een tampon-baton.
Nee.quote:Op maandag 13 september 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van die twee smerige wijven die elkaars tampons gebruikten in een pashokje van de Primark
het is geen aversie maar het is op maandag avond als de angst het grootst is nit het juiste moment om therapie te gaan zeggen. Dat doe je bv als iemand niet op dat moment met die spin bezig is.quote:Op maandag 13 september 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die interpreteer je echt fout. Zoals ik al uitlegde kon ik het niet laten, daar bedoelde ik mee dat ik niet weer op mijn vingers kon gaan zitten om niet met die oplossing te komen. Omdat ik het zo sneu vind dat jij op maandagavond alweer druk dingetjes aan het googlen bent tegen spinnen. Ik begrijp je aversie tegen therapie ook gewoon niet zo goed.
En we leefden allemaal echt met je mee, hoop dat je dat ook zo ervaren hebt.quote:Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik heb er sindsdien ook aan gewerkt. Ik deel echt niet alles hier op Fok.
Komen ze juist op af, ook als je geil bent/seks hebt gehadquote:Op maandag 13 september 2021 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schijnt goed tegen muggen te zijn
Is er ooit een goede timing dan?quote:Op maandag 13 september 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is geen aversie maar het is op maandag avond als de angst het grootst is nit het juiste moment om therapie te gaan zeggen. Dat doe je bv als iemand niet op dat moment met die spin bezig is.
Verkeerde timing. echt.
Vertelquote:Op maandag 13 september 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van die twee smerige wijven die elkaars tampons gebruikten in een pashokje van de Primark
Ja hoorquote:Op maandag 13 september 2021 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En we leefden allemaal echt met je mee, hoop dat je dat ook zo ervaren hebt.
Naar welke film was je nou eigenlijk?quote:Op maandag 13 september 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hooren ik heb ook naar jullie geluisterd
Volgens mij is er geen goede timing voor dat.quote:Op maandag 13 september 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is geen aversie maar het is op maandag avond als de angst het grootst is nit het juiste moment om therapie te gaan zeggen. Dat doe je bv als iemand niet op dat moment met die spin bezig is.
Verkeerde timing. echt.
nou ja als iemand er niet mee bezig is zodat die persoon daar over kan nadenken.quote:Op maandag 13 september 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is er ooit een goede timing dan?
Wanneer moet ze het dan wel zeggen, als je op woensdag zingend de afwas staat te doen?quote:Op maandag 13 september 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verkeerde timing. echt.
👊quote:Op maandag 13 september 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is er ooit een goede timing dan?
doen honden ookquote:Op maandag 13 september 2021 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Komen ze juist op af, ook als je geil bent/seks hebt gehad
Oh...goor om te weten..quote:
Wat staat hier?quote:Op maandag 13 september 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet vreemd dat vrouwen bij elkaar die gelijk hebben.
Vandaag naar Escape Room. Maar ben twee weken geleden ook naar Don't Breathe en Jungle Cruise geweest.quote:Op maandag 13 september 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar welke film was je nou eigenlijk?
Is net als bij vrouwen die samen in huis wonen. in deze SC gaan de mensies ook synchroon.quote:Op maandag 13 september 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet vreemd dat vrouwen bij elkaar die gelijk hebben.
Sla wel altijd maandje over dus of het echt altijd zo is.quote:Op maandag 13 september 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zeg je tegen iemand die dagelijks bezig is met oplossingen te bedenken tegen de hoogtes in haar leven, misschien helpt een lift wel? Of ik koop een graafmachine en maak de hele wereld vlak? Dat is een prima moment om te zeggen, misschien kan je wel niets tegen de hoogtes doen maar wellicht kan je iets met je vrees?quote:Op maandag 13 september 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als iemand er niet mee bezig is zodat die persoon daar over kan nadenken.
zeg je dta ook tegen iemand met hoogtevrees als iemand op hoogste staat, in zijn broek schijt. JA THERAPIE KON HET NIET LATEN HOOR
nee toch?
Ik twijfel ook of ik niet gewoon ga doorslikken.quote:Op maandag 13 september 2021 21:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Sla wel altijd maandje over dus of het echt altijd zo is.
Ja, die andere had ik ergens wel langs zien komen.quote:Op maandag 13 september 2021 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag naar Escape Room. Maar ben twee weken geleden ook naar Don't Breathe en Jungle Cruise geweest.
Ik zal dit retweeten naar siswetquote:Op maandag 13 september 2021 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat als je in je broek poept zelf wel tot het besef komt dat het zo niet langer kan.
Ik sla altijd 6 maanden over, die hoofdpijn en rugpijn elke maand heb ik geen zin inquote:Op maandag 13 september 2021 21:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Sla wel altijd maandje over dus of het echt altijd zo is.
Er is alleen een risicootje op doorbraakbloedingen bij meer maanden achtereen doorslikken (daarom deed ik max drie maanden), da wast wel.quote:Op maandag 13 september 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik twijfel ook of ik niet gewoon ga doorslikken.
Ik ben 87, wat staat hier?quote:Op maandag 13 september 2021 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal dit retweeten naar siswet
Ik mag eigenlijk helemaal niet meer van de huisarts maar ben eigenwijs en doe toch maandje wel en dan weer maandje niet. Kreeg op den duur zieke buikpijn steeds enz en dat is nu wel weer weg.quote:Op maandag 13 september 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik twijfel ook of ik niet gewoon ga doorslikken.
Ik slikte eerst door vanwege zwemmen maar dat is geen excuus meer.quote:Op maandag 13 september 2021 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is alleen een risicootje op doorbraakbloedingen bij meer maanden achtereen doorslikken (daarom deed ik max drie maanden), da wast wel.
Hier had ik op den duur ook veel last van. Slik nu ook microgynon 50 ipv 30.quote:Op maandag 13 september 2021 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is alleen een risicootje op doorbraakbloedingen bij meer maanden achtereen doorslikken (daarom deed ik max drie maanden), da wast wel.
Ik heb ook 30 maar krijg steeds een ander merk. zou niks uit moeten maken maar had laatst weer gedoe bij doorslikken en toen zag ik pas dat ik een ander merk had gekregen.quote:Op maandag 13 september 2021 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier had ik op den duur ook veel last van. Slik nu ook microgynon 50 ipv 30.
Oh, geen zin in die onzin vind ik excuus genoeg hoor.quote:Op maandag 13 september 2021 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slikte eerst door vanwege zwemmen maar dat is geen excuus meer.
Dat spul fuckte echt met m'n hoofd.quote:Op maandag 13 september 2021 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier had ik op den duur ook veel last van. Slik nu ook microgynon 50 ipv 30.
Het maakt uit. /ervaringquote:Op maandag 13 september 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook 30 maar krijg steeds een ander merk. zou niks uit moeten maken maar had laatst weer gedoe bij doorslikken en toen zag ik pas dat ik een ander merk had gekregen.
Hoi.quote:Op maandag 13 september 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je mee bier drinken en voetbal kijken?
Hopelijk geen negatieve spiraal.quote:Op maandag 13 september 2021 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen zin in die onzin vind ik excuus genoeg hoor.
[..]
Dat spul fuckte echt met m'n hoofd.Gelukkig kon ik met 20 ook uit de voeten, maar sinds spiraal is het wel écht heel veel beter.
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 13 september 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoofdpijn wilde niet van wijken weten vandaag, maar toch de hele dag lekker bezig geweest
wanneer moet je weer naar het vaderland?quote:Op maandag 13 september 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoofdpijn wilde niet van wijken weten vandaag, maar toch de hele dag lekker bezig geweest
moest lachenquote:Op maandag 13 september 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk geen negatieve spiraal.
Naja, in dit geval eerder een positieve dus.quote:Op maandag 13 september 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk geen negatieve spiraal.
Ik heb idee dat ik emotioneel enz juist wat stabieler ben weer.quote:Op maandag 13 september 2021 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen zin in die onzin vind ik excuus genoeg hoor.
[..]
Dat spul fuckte echt met m'n hoofd.Gelukkig kon ik met 20 ook uit de voeten, maar sinds spiraal is het wel écht heel veel beter.
M'n zwager is apotheker en hij vindt van niet. Typisch.quote:
Ik kreeg de laatste jaren steeds goedkoopste optie.quote:Op maandag 13 september 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook 30 maar krijg steeds een ander merk. zou niks uit moeten maken maar had laatst weer gedoe bij doorslikken en toen zag ik pas dat ik een ander merk had gekregen.
Pfff als ff kon.quote:Op maandag 13 september 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je mee bier drinken en voetbal kijken?
Ja precies. En ook met die tekorten een paar jaar terug en met Corona was er ook weer een tekort. En dan schuiven ze de strips in hun eigen doosjes van de apotheek en heb je het niet door.quote:Op maandag 13 september 2021 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kreeg de laatste jaren steeds goedkoopste optie.
Ja, dat het niet uit zou maken heb ik ook wel vaker gehoord, maar m'n labiele buien waren spontaan weg toen ik weer terugging naar m'n niet-vergoede variant.quote:Op maandag 13 september 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zwager is apotheker en hij vindt van niet. Typisch.
M'n zus werkt ook in een apotheek en vindt ook van niet. Maar zij pakt natuurlijk gewoon steeds netjes microgynon en ik heb nu m'n derde merk in twee jaar ofzo.
Omg ja met corona was er een tekort maar gelukkig had ik net geluk met mijn voorraadje toen.quote:Op maandag 13 september 2021 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. En ook met die tekorten een paar jaar terug en met Corona was er ook weer een tekort. En dan schuiven ze de strips in hun eigen doosjes van de apotheek en heb je het niet door.
Kan hoor, dat je zelf heftigere hormoonpieken hebt.quote:Op maandag 13 september 2021 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb idee dat ik emotioneel enz juist wat stabieler ben weer.Prikpil vond ik ideaal maar toen ik hem tijdje terug weer nam bleef ik maar ongesteld pff terwijl ik vroeger juist tegenovergestelde had.
Ik vanavond een. Dat is ook echt bij hoge uitzondering.quote:Op maandag 13 september 2021 21:50 schreef Koen66 het volgende:
ik had gisteren bier... dat was best ff een tijdje geleden
Ik kreeg steeds voor drie maanden. Prima, maar dan niet steeds een andere.quote:Op maandag 13 september 2021 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg ja met corona was er een tekort maar gelukkig had ik net geluk met mijn voorraadje toen.
Dus als mijn vriendin vervelend is ligt dat aan de inkoper van Menzis’?quote:Op maandag 13 september 2021 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat het niet uit zou maken heb ik ook wel vaker gehoord, maar m'n labiele buien waren spontaan weg toen ik weer terugging naar m'n niet-vergoede variant.
En daar ben ik niet uniek in.
Nee dat ligt dan waarschijnlijk gewoon aan jou.quote:Op maandag 13 september 2021 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus als mijn vriendin vervelend is ligt dat aan de inkoper van Menzis’?
Ik wil 'm niet inkoppen.quote:Op maandag 13 september 2021 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus als mijn vriendin vervelend is ligt dat aan de inkoper van Menzis’?
Dank.quote:Op maandag 13 september 2021 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat ligt dan waarschijnlijk gewoon aan jou.
'Nicequote:Op maandag 13 september 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezwommen en heel veel door de stad gesjokt
Zaterdagquote:Op maandag 13 september 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wanneer moet je weer naar het vaderland?
Niet zo vals doenquote:Op maandag 13 september 2021 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie je wel Bitterbal heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 13 september 2021 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh dear.quote:Op maandag 13 september 2021 21:59 schreef CherryLips het volgende:
O ja die vieze tamponwijven! Bijna vergeten dit pareltje weer eens met jullie te delen.
Vanaf 4:20 ongeveer.
OMGquote:Op maandag 13 september 2021 21:59 schreef CherryLips het volgende:
O ja die vieze tamponwijven! Bijna vergeten dit pareltje weer eens met jullie te delen.
Ok keesquote:Op maandag 13 september 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Mot je kijkuh Sjonnie, wat een geile wijvuh.
Ik dacht meteen aan jou, dit zijn jouw typesquote:Op maandag 13 september 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Mot je kijkuh Sjonnie, wat een geile wijvuh.
Hodverquote:Op maandag 13 september 2021 21:59 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2021 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Of juist de de evolutietheorie niet bestaatquote:Op maandag 13 september 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Die tweeling is weer een mooi bewijsje dat God niet bestaat.
Kejjenagaan hoe erg het is.quote:
https://www.rtlboulevard.(...)haron-zwanger-vriendquote:Op maandag 13 september 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of juist de de evolutietheorie niet bestaat
Ik ken deze mensen nietquote:Op maandag 13 september 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)haron-zwanger-vriend
Die ene heeft een anus op d'r been en die andere een bloederige tampon.quote:
weer wat geheugenposities vernaggeldquote:Op maandag 13 september 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik tot een kwartier geleden ook niet.
nicequote:Op maandag 13 september 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Woensdag wat drinken met een paar oud-collega’s
wat heb je met introvert Buda gedaan?quote:Op maandag 13 september 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Woensdag wat drinken met een paar oud-collega’s
rest van het jaar blijft die binnenquote:Op maandag 13 september 2021 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wat heb je met introvert Buda gedaan?
quote:Op maandag 13 september 2021 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wat heb je met introvert Buda gedaan?
Dat sowiesoquote:Op maandag 13 september 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
rest van het jaar blijft die binnen
Lijkt me wel zodra die weer in Nederland is.quote:Op maandag 13 september 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
rest van het jaar blijft die binnen
Vertel ons meer over de Poolse.quote:Op maandag 13 september 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, heel tof. Een Turk, Roemeen en een Poolse.
Een watquote:Op maandag 13 september 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik had hier gewoon een leven vroeger
Anna. Jaar of 40. Al zeker 10 jaar gelukkig met haar vrouw Zsofiquote:Op maandag 13 september 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertel ons meer over de Poolse.
Hmm, zegt me niks?quote:Op maandag 13 september 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo’n ding wat normale mensen hebben
Hij zegt maar rare dingen sinds die daar n de Balkan zitquote:Op maandag 13 september 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar buda het over heeft
Ik zou wel weten wat ik zou voorstellen dan na biertje vierquote:Op maandag 13 september 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anna. Jaar of 40. Al zeker 10 jaar gelukkig met haar vrouw Zsofi
quote:Op maandag 13 september 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zegt maar rare dingen sinds die daar n de Balkan zit
Volgens mij is ze erg goed in judo.quote:Op maandag 13 september 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou wel weten wat ik zou voorstellen dan na biertje vier
Wees blij dat ik het geen Joegoslavië noemquote:Op maandag 13 september 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Centraal Europa. Karpatisch bekken desnoods.
Kinkyquote:Op maandag 13 september 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is ze erg goed in judo.
Dan worden ze hier erg boosquote:Op maandag 13 september 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij dat ik het geen Joegoslavië noem
Ja dat kun je verwachten met die Joegoslaven inderdaadquote:Op maandag 13 september 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan worden ze hier erg boos
quote:Op maandag 13 september 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kun je verwachten met die Joegoslaven inderdaad
Hoe komt die bij jullie te werken?quote:Op maandag 13 september 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, dan had ik toch wel leukere collega’s. De Russische raketgeleerde bijvoorbeeld
Alleen als het zo open en groen is als hier hoorquote:Op maandag 13 september 2021 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor LTVDK ook wel leuk feestje aangezien het op een industrieterrein is
Zij was bloedstollend mooi en enorm intelligent. Dus ze mocht algoritmes ontwikkelen. Betaalde beter dan raketten bouwen.quote:Op maandag 13 september 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe komt die bij jullie te werken?
Hier ook eentje die ruimtevaarttechniek gestudeerd heeft, heeft ook zelf wat spul rondzweven in de ruimte.quote:Op maandag 13 september 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, dan had ik toch wel leukere collega’s. De Russische raketgeleerde bijvoorbeeld
Vast niet. Zal wel een donker hok zijn.quote:Op maandag 13 september 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als het zo open en groen is als hier hoor
Die heeft zelf een satteliet gebouwd?quote:Op maandag 13 september 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook eentje die ruimtevaarttechniek gestudeerd heeft, heeft ook zelf wat spul rondzweven in de ruimte.
hij kan in den haag naar de grote marktquote:Op maandag 13 september 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben M. ik woon gewoon in Nederland.
Vanaf 25 september ben ik niet meer welkom in restaurants, culturele locaties, bij ceremonies, mag ik niet meer reizen en anderszins deelnemen aan de samenleving. Allemaal omdat ik weiger me te bekeren tot de nieuwe krankzinnige ideologie.
Als je dit een aantal keren leest, denk je...wtf? Is dit de samenleving die jij wil?
Ik wist dat het er aan zat te komen en toch maakt het me boos en verdrietig tegelijk, omdat er nog zo veel mensen zijn die dit blijkbaar doodnormaal vinden. Ik houd mijn rug recht, blijf in mijn kracht staan en strijd in liefde door zolang het nodig is. Wat doe jij?
quote:Op maandag 13 september 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kom ik niet hoor, moet wel een beetje lebensraum zijnquote:Op maandag 13 september 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast niet. Zal wel een donker hok zijn.
Ze is een zij maar hoezo dat dan, komt daar een vrij kamp of wat?quote:Op maandag 13 september 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij kan in den haag naar de grote markt
Die hadden aangegeven niet te controleren. NOg wat andere zaken in den haag ook geloof ikquote:Op maandag 13 september 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is een zij maar hoezo dat dan, komt daar een vrij kamp of wat?
Ja best veel zaken en tentjes die zeggen zich niet eraan te gaan houden toch maar dat zal wel weer gaan liggen dat protest, in heel veel landen hebben ze dezelfde maatregelen al genomen en daar schikt iedereen zich tijdelijk wel naar.quote:Op maandag 13 september 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hadden aangegeven niet te controleren. NOg wat andere zaken in den haag ook geloof ik
Waarom heb je die niet aan de haak geslagen en was je een keurige huisman geworden?quote:
Klein stukje maarquote:Op maandag 13 september 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft zelf een satteliet gebouwd?
Ik ga lekker feesten met mijn vrienden en naar de kroegquote:Op maandag 13 september 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Vanaf 25 september ben ik niet meer welkom in restaurants, culturele locaties, bij ceremonies, mag ik niet meer reizen en anderszins deelnemen aan de samenleving. Allemaal omdat ik weiger me te bekeren tot de nieuwe krankzinnige ideologie.
Als je dit een aantal keren leest, denk je...wtf? Is dit de samenleving die jij wil?
Ik wist dat het er aan zat te komen en toch maakt het me boos en verdrietig tegelijk, omdat er nog zo veel mensen zijn die dit blijkbaar doodnormaal vinden. Ik houd mijn rug recht, blijf in mijn kracht staan en strijd in liefde door zolang het nodig is. Wat doe jij?
quote:Op maandag 13 september 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga lekker feesten met mijn vrienden en naar de kroeg
Dat heb je dan wel mis vrind.quote:Op maandag 13 september 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan jou, dit zijn jouw types
quote:Op maandag 13 september 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga lekker feesten met mijn vrienden en naar de kroeg
Wij hadden een Fransoos die zijn hele repertoire heeft uitgeprobeerd. Die heeft nooit meer dan een ijskoude blik gekregenquote:Op maandag 13 september 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je die niet aan de haak geslagen en was je een keurige huisman geworden?
Amateurquote:Op maandag 13 september 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden een Fransoos die zijn hele repertoire heeft uitgeprobeerd. Die heeft nooit meer dan een ijskoude blik gekregen
Omdat ze een oogje op jou hadquote:Op maandag 13 september 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden een Fransoos die zijn hele repertoire heeft uitgeprobeerd. Die heeft nooit meer dan een ijskoude blik gekregen
quote:Op maandag 13 september 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
vandaag zei een jongen uit de keuken geen vaccinatie te nemen omdat iemand op tv was geweest en die kreeg een week na zijn vaccinatie ineens kanker
Dat snap ik wel bij zo'n gladde Fransoosquote:Op maandag 13 september 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nu niet vals spelen hequote:Op maandag 13 september 2021 22:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben CL en ik woon in Nederland. Op 25 september verandert er geen kut voor me.
We hebben binnenkort vriendenweekend en aantal niet-gevaccineerden moeten nog even kijken of ze wel mee willen.quote:
*poef* kanker.quote:Op maandag 13 september 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
vandaag zei een jongen uit de keuken geen vaccinatie te nemen omdat iemand op tv was geweest en die kreeg een week na zijn vaccinatie ineens kanker
Enkelband en boodschappen laten bezorgen.quote:Op maandag 13 september 2021 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken een ongevaccineerde die wel wekelijks in een museum te vinden is dus die is niet blij.
En kun je wel ergens eten afhalen als je niet gevaccineerd bent of mag je helemaal niet meer naar binnen?
Heb best wel problemen gehad met dwang en verplichtingen.quote:Op maandag 13 september 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Neuhquote:Op maandag 13 september 2021 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ze een oogje op jou had
Creepquote:Op maandag 13 september 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat snap ik wel bij zo'n gladde Fransoos
Sowieso mensen die in hun kracht staan.quote:Op maandag 13 september 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb best wel problemen gehad met dwang en verplichtingen.
Maar als je nu niet doorhebt dat NL toch voor 99% vaccinatie gaat en jij aan het kortste eind trekt, nou dan ga lekker in je kracht staan.
Met liefde..
Thuis..,
Alleen…
Gaan wij wel zuipen!
Ja daar lopen wij ook tegenaan, van de zeven eentje niet gevaccineerd en die staat op het punt om helemaal te radicaliseren maar die komen we tegemoet dus we gaan de 24e met zijn allen uit eten, kan hij ook nog mee, solidariteit.quote:Op maandag 13 september 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben binnenkort vriendenweekend en aantal niet-gevaccineerden moeten nog even kijken of ze wel mee willen.
I'm Johnnie, this is my family and we are from Hollandquote:Op maandag 13 september 2021 22:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben CL en ik woon in Nederland. Op 25 september verandert er geen kut voor me.
kan zich laten testen toch?quote:Op maandag 13 september 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar lopen wij ook tegenaan, van de zeven eentje niet gevaccineerd en die staat op het punt om helemaal te radicaliseren maar die komen we tegemoet dus we gaan de 24e met zijn allen uit eten, kan hij ook nog mee, solidariteit.
Dus ze is weer op de markt?quote:Op maandag 13 september 2021 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze is uiteindelijk met een Amerikaan getrouwd. Waar ze ook weer van is gescheiden. Ik heb altijd gezegd dat er geen klik tussen die twee was.
quote:Op maandag 13 september 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat snap ik wel bij zo'n gladde Fransoos
quote:Hiep hiep hoera: Aboutaleb is de 'beste burgemeester van de wereld'
https://www.rijnmond.nl/n(...)QdnH8D9FRpUh2iobF66w
Ja, dat zijn wel de tot leven gewekte nageboortes van deze wereld hoor.quote:Op maandag 13 september 2021 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso mensen die in hun kracht staan.
Geen idee, ik heb haar ontvolgd op facebook omdat ik een beetje moe werd van de kijk-mij-eens-mooi-zijn-foto’squote:
Ik ben een zwakke neuroot maar van "in m'n kracht staan" moet ik een beetje overgeven in m'n mond.quote:Op maandag 13 september 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel de tot leven gewekte nageboortes van deze wereld hoor.
In je kracht staan…wat betekend dat eigenlijk.
Dat je een zwakke neuroot bent.
Bij ons 2 op de 14, maar die hebben de vrije keuze om zich te laten testen.quote:Op maandag 13 september 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar lopen wij ook tegenaan, van de zeven eentje niet gevaccineerd en die staat op het punt om helemaal te radicaliseren maar die komen we tegemoet dus we gaan de 24e met zijn allen uit eten, kan hij ook nog mee, solidariteit.
Dat is dan meteen onaantrekkelijk toch? Ik ken best een hoop knappe vrouwen maar dat gedrag maakt iemand meteen lelijk.quote:Op maandag 13 september 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb haar ontvolgd op facebook omdat ik een beetje moe werd van de kijk-mij-eens-mooi-zijn-foto’s
Denk het eigenlijk nietquote:Op maandag 13 september 2021 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onmogelijk![]()
Hebben die mensen nooit van Femke Halsema gehoord?
Vermoeiendquote:Op maandag 13 september 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan meteen onaantrekkelijk toch? Ik ken best een hoop knappe vrouwen maar dat gedrag maakt iemand meteen lelijk.
Ja als we daarna uit eten gaan dan zullen ze het zelf mogen regelen, hun eigen keuze.quote:Op maandag 13 september 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij ons 2 op de 14, maar die hebben de vrije keuze om zich te laten testen.
Moeilijke discussies bij mensen die heilig geloven in zelf heling.quote:Op maandag 13 september 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed hij heeft wel een rijbewijs dus ik zei al, ja inleveren dat rijbewijs want dat is ook manipulatie van jouw vrijheden, die regering heeft jou helemaal niet te verplichten om een rijbewijs te halen om de weg op te mogen, laat ze de moord krijgen, opkomen voor je vrijheden godverdomme
Wat voorn hond?quote:Op maandag 13 september 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vermoeiend
Even gecheckt: ze heeft een man, kind en hond
Bij ons is iedereen verstandig. Verwacht je dat nou bij Twentse boeren?quote:Op maandag 13 september 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij ons 2 op de 14, maar die hebben de vrije keuze om zich te laten testen.
Ja die vriend van me wacht ook even af. Hij schijnt vaker heftig te reageren op medicijnen of wat allergische reacties te hebben dus hij zag het niet zo zitten.quote:Op maandag 13 september 2021 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Hoorde vandaag dat er bij ons ook nog best wel veel mensen geen vaccin hebben genomen of nog twijfelen. Was ik verbaasd over. Laatst woordenwisseling met die Albanese ex die nu getrouwd is, hij wil 9 maanden wachten om te kijken of je er niet onvruchtbaar van wordt. Zijn vrouw werkt in het onderwijs is wel gevaccineerd (verplicht)
Deze jongen zat in januari 2020 al berichtjes naar duizenden mensen te mailen aan het bedrijf wat we aan Corona zouden gaan doen nadat ik hem verteld had van een mysterieus virus in China, iedereen verklaarde hem voor gek maar nu is hij zelf 180 graden in zijn mening gedraaid, logisch ook want het is gewoon een bang wantrouwig iemand.quote:Op maandag 13 september 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moeilijke discussies bij mensen die heilig geloven in zelf heling.
Op het werk zit zo’n slimme brave huisvader die fullblown wappie gegaan.
Wat mij vooral zo verbaasd heeft, is dat het dus mensen kunnen zijn van wie je dat echt totaal niet had verwacht. Helemaal niet met complotten bezig enzo. Als er iets is wat deze pandemie veroorzaakt heeft is dat sommige mensen echt opeens een totaal andere, rare kant zijn op gefladderd.quote:Op maandag 13 september 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moeilijke discussies bij mensen die heilig geloven in zelf heling.
Op het werk zit zo’n slimme brave huisvader die fullblown wappie gegaan.
valse testquote:Op maandag 13 september 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zaterdag even een zelftest gedaan voor ik naar de fysio ging. Knetter positief natuurlijk.
Nee grapje. Negatief.
Ja maar dat snap ik wel. Ik heb bij een andere locatie een oudere collega die van elke inenting die ze gehad heeft (gele koorts, etc) er echt heel erg ziek van is geworden. Ze doet dus liever een test als dat nodig is. Dat begrijp ik. Maar bij mensen die denken dat je er onvruchtbaar van wordt trek ik wel even mijn wenkbrauwen op.quote:Op maandag 13 september 2021 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die vriend van me wacht ook even af. Hij schijnt vaker heftig te reageren op medicijnen of wat allergische reacties te hebben dus hij zag het niet zo zitten.
Je kende ze al wel denk ik, bijna in chronologische volgorde, Roswell, JFK, de Maanlandingen, graancirkels, 9/11, Covid-19, de klimaathoax, het zijn precies dezelfde mensen.quote:Op maandag 13 september 2021 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat mij vooral zo verbaasd heeft, is dat het dus mensen kunnen zijn van wie je dat echt totaal niet had verwacht. Helemaal niet met complotten bezig enzo. Als er iets is wat deze pandemie veroorzaakt heeft is dat sommige mensen echt opeens een totaal andere, rare kant zijn op gefladderd.
quote:FHM (Australia) released an issue this month with a bonus 'FHM 2004 Survival
Diary'. There are many "did-you-know" facts listed on the pages thoughout
this diary and, curiously enough, there is a small blurb about Freddie Mercury in
the November section.
This is the article:
At a launch in 1978, Freddie hired dwarves to walk around with plates of
cocaine on their heads.
Sex
While shagging in a Philippine brothel in the '80s, a rentboy being
"pleasured" by Freddie suffered a prolapsed rectum. "Bring me another!" he
shouted. "This one's broken!"
Bikes
Once challenged by Judas Priest's Rob Halford to prove he was manly enough
to wear leather, they raced each other on superbikes.
Blood
When dying, he suffered up to 12 hours of blood transfusions every day,
having to take medication intraveneously.
Maar dan wel allemaal massaal de naderende Terminator AI apocalyps ontkennenquote:Op maandag 13 september 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kende ze al wel denk ik, bijna in chronologische volgorde, Roswell, JFK, de Maanlandingen, graancirkels, 9/11, Covid-19, de klimaathoax, het zijn precies dezelfde mensen.
Nee dat is dus niet zo. Het zijn niet precies dezelfde mensen. Dat zijn wel een soort typetjes. Maar hier is een groep waarvan ik het echt niet had verwacht.quote:Op maandag 13 september 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kende ze al wel denk ik, bijna in chronologische volgorde, Roswell, JFK, de Maanlandingen, graancirkels, 9/11, Covid-19, de klimaathoax, het zijn precies dezelfde mensen.
Dat met die dwergen en drugs lijkt me nog wel watquote:
Nee joh, dit zijn ineens andere mensen.quote:Op maandag 13 september 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan komt dat nog welquote:Op maandag 13 september 2021 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zo. Het zijn niet precies dezelfde mensen. Dat zijn wel een soort typetjes. Maar hier is een groep waarvan ik het echt niet had verwacht.
Die vent was nu (in deze tijd) net zo hard gecanceld!quote:Op maandag 13 september 2021 23:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat met die dwergen en drugs lijkt me nog wel wat![]()
Oh god ja, de "cancelcultuur"quote:Op maandag 13 september 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die vent was nu (in deze tijd) net zo hard gecanceld!
Dit ja. Vind je dat niet raar? Ik wel, bij sommigen denk ik echt van hoe dan? En dan heb ik het nog niet eens over het de overheid zijn vieze pedofielen niveau, dat soort mensen ken ik echt niet, hoop ik.quote:Op maandag 13 september 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, dit zijn ineens andere mensen.
Dat waren gekkies. Nu zie je soms doodnormale mensen afglijden.
In Playa del Carmen kreeg je in een "disco" bij een fles tequila een dwergje mee die op je nek ging zitten en je af en toe een slokje in de mond gaf op de dansvloer, denk niet dat zoiets nog kanquote:Op maandag 13 september 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die vent was nu (in deze tijd) net zo hard gecanceld!
Nou ik kan dus niet goed inschatten hoe iemand in de coronacrisis staat, daarom ben ik hier voorzichtig in. Bij andere complotten heb je soms aan een paar blikken of woorden genoeg om te beseffen, dont go there.quote:
Nou soms wel ja.quote:Op maandag 13 september 2021 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit ja. Vind je dat niet raar? Ik wel, bij sommigen denk ik echt van hoe dan? En dan heb ik het nog niet eens over het de overheid zijn vieze pedofielen niveau, dat soort mensen ken ik echt niet, hoop ik.
quote:Op maandag 13 september 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Playa del Carmen kreeg je in een "disco" bij een fles tequila een dwergje mee die op je nek ging zitten en je af en toe een slokje in de mond gaf op de dansvloer, denk niet dat zoiets nog kan
In mijn ervaring zijn dat dezelfde mensen.quote:Op maandag 13 september 2021 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik kan dus niet goed inschatten hoe iemand in de coronacrisis staat, daarom ben ik hier voorzichtig in. Bij andere complotten heb je soms aan een paar blikken of woorden genoeg om te beseffen, dont go there.
En die dwergen nu allemaal werkloosquote:Op maandag 13 september 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Playa del Carmen kreeg je in een "disco" bij een fles tequila een dwergje mee die op je nek ging zitten en je af en toe een slokje in de mond gaf op de dansvloer, denk niet dat zoiets nog kan
Mijn dwergje had wel lol zelf hoorquote:Op maandag 13 september 2021 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Sorry.
Nee dat kan echt niet, had ook nooit moeten kunnen maar ik moest wel lachen.
Gewoon intelligente mensen, die je altijd hoog hebt ingeschat, nuchtere van die no nonsense mensen. Die dan bewust niet het vaccin nemen.quote:Op maandag 13 september 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou soms wel ja.
Zoals al gezegd, niet in mijn vriendenkring (we zijn allemaal streetsmart) maar sommige mensen in de zakelijke wereld: kats van t padje.
En dat zijn echt geen graancirkel wappies.
Ga voor de gein eens een discussie aan over een van de andere grote complotten van de laatste 70 jaar?quote:Op maandag 13 september 2021 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon intelligente mensen, die je altijd hoog hebt ingeschat, nuchtere van die no nonsense mensen. Die dan bewust niet het vaccin nemen.
Ja nou ja dat is dus echt niet zo in mijn optiek. Maar misschien hebben we het over verschillende dingen. Ik heb het dus niet over de wappies he? Niet die op het malieveld staan schreeuwende mensen, niet de pannenslaanders, gewoon de buurman, je schoonzusje, de normale mensen die dan opeens tegen het vaccin zijn, en dat je dan denkt huh?quote:Op maandag 13 september 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn dat dezelfde mensen.
Ja daar heb ik het ook over.quote:Op maandag 13 september 2021 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou ja dat is dus echt niet zo in mijn optiek. Maar misschien hebben we het over verschillende dingen. Ik heb het dus niet over de wappies he? Niet die op het malieveld staan schreeuwende mensen, niet de pannenslaanders, gewoon de buurman, je schoonzusje, de normale mensen die dan opeens tegen het vaccin zijn, en dat je dan denkt huh?
Ik zou dat win-win vinden.quote:Op maandag 13 september 2021 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat snap ik wel. Ik heb bij een andere locatie een oudere collega die van elke inenting die ze gehad heeft (gele koorts, etc) er echt heel erg ziek van is geworden. Ze doet dus liever een test als dat nodig is. Dat begrijp ik. Maar bij mensen die denken dat je er onvruchtbaar van wordt trek ik wel even mijn wenkbrauwen op.
Neeweeheeeeeequote:Op maandag 13 september 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het ook over.
Ik denk dat ze van 9 van de 10 niet eens weten waar het over gaat.quote:Op maandag 13 september 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga voor de gein eens een discussie aan over een van de andere grote complotten van de laatste 70 jaar?
De twijfelaarsquote:Op maandag 13 september 2021 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou ja dat is dus echt niet zo in mijn optiek. Maar misschien hebben we het over verschillende dingen. Ik heb het dus niet over de wappies he? Niet die op het malieveld staan schreeuwende mensen, niet de pannenslaanders, gewoon de buurman, je schoonzusje, de normale mensen die dan opeens tegen het vaccin zijn, en dat je dan denkt huh?
ook niet oud gewordenquote:Op maandag 13 september 2021 23:21 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)ftijd-overleden.html
rip Mr Lingo
Ik dacht eigenlijk dat hij ouder was. Dan was hij in de 30 toen hij met Lingo begon.quote:
Jou ken ik niet goed genoeg om daar verbazing of wat dan ook bij te voelen.quote:Op maandag 13 september 2021 23:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
De twijfelaarsDie er nu nog niet aan willen, zoals ik, heel raar idd.
Loop hier toch al een tijdje rond te struinen, maar ok. Bedankt dat ik mag twijfelenquote:Op maandag 13 september 2021 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jou ken ik niet goed genoeg om daar verbazing of wat dan ook bij te voelen.En er is ook verder niets mis met twijfelen he? Dat moet elk mens voor zich weten. Maar dat je soms verbaasd kan zijn over de weigeraars. (en ook dat mag elk mens voor zich weten uiteraard)
De illuminatie hep Marilyn Monroe vermoord!quote:Op maandag 13 september 2021 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
Maar volgens US ben je nu altijd al een complotdenker geweest. Hoe denk je over UFO's?
Ineens weet je wel wie ik ben en US, ok. Meisiequote:Op maandag 13 september 2021 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
Maar volgens US ben je nu altijd al een complotdenker geweest. Hoe denk je over UFO's?
Geloof me nou maarquote:Op maandag 13 september 2021 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2021 23:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ineens weet je wel wie ik ben en US, ok. Meisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |