SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was Malle Babbe.quote:
Ik neem je angst uiterst serieus, ik ben immers zelf ook fobisch geweest voor spinnen?quote:Op maandag 13 september 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Ben gewoon aan et googlen naar dingen die kunnen helpen voor het laatste raam. Dan is therapie echt 15 stappen te ver.
Sowieso neem iemand met zijn angst serieus en kom niet met sarcastische opmerkingen
Ja maar wacht even, je zegt zelf een angst te hebben.. waarom is therapie dan 15 stappen te ver?quote:Op maandag 13 september 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende: Ben gewoon aan et googlen naar dingen die kunnen helpen voor het laatste raam. Dan is therapie echt 15 stappen te ver. Sowieso neem iemand met zijn angst serieus en kom niet met sarcastische opmerkingen
![]()
omdat dat nu niet relevant is. Die spinnen hangen er nu. Overigens schiet ik kon het niet laten bij mij in het verkeerde keelgat. Ik geef niemand zo adviesquote:Op maandag 13 september 2021 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar wacht even, je zegt zelf een angst te hebben.. waarom is therapie dan 15 stappen te ver?
Ik had deze gemist en had zonder het MI gekund.quote:
Spin in je keelgatquote:Op maandag 13 september 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat dat nu niet relevant is. Die spinnen hangen er nu. Overigens schiet ik kon het niet laten bij mij in het verkeerde keelgat. Ik geef niemand zo advies
Maar we zeiden ook tegen CL dat we hoopten dat ze naar buiten ging, weet nog dat de hele SC super trots was toen ze naar de bios ging.quote:Op maandag 13 september 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
Toen jij met je corona angst zat @:cherrylips heb ik je ook serieus genomen. Je niet belachelijk gemaakt of sarcastisch mee gereageerd op andere posters die onaardige dingen zeiden. Dus waarom doet jij dat wel dan? Vind het serieus vals
Ik maakte je aanvankelijk ook niet belachelijk. Ik en liesje en de rest menen het ook echt uit de grond van ons hart als we zeggen dat therapie je kan helpen. Beter dan die vage middeltjes die je steeds weer aandraagt. Maar jij knalt meteen de hakken in het zand en beschuldigt ons van vals gedrag en dat we je niet serieus nemen en dat het probleem bij ons ligt. Ja doei hoor. Zoek het dan ook maar uit.quote:Op maandag 13 september 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
Toen jij met je corona angst zat @:cherrylips heb ik je ook serieus genomen. Je niet belachelijk gemaakt of sarcastisch mee gereageerd op andere posters die onaardige dingen zeiden. Dus waarom doet jij dat wel dan? Vind het serieus vals
Scheelt dat je spinnen niet vaak langs ziet zeilen.quote:
Ik heb het niet over de oplossing liesje maar de toon en de opmerkingen die er na komen.quote:Op maandag 13 september 2021 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar we zeiden ook tegen CL dat we hoopten dat ze naar buiten ging, weet nog dat de hele SC super trots was toen ze naar de bios ging.Dat het niet de oplossing is die je hoopt betekent niet dat mensen dan vals tegen je doen off je belachelijk maken he?
De opmerking die je er na plaatste? Waarom?quote:Op maandag 13 september 2021 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maakte je aanvankelijk ook niet belachelijk. Ik en liesje en de rest menen het ook echt uit de grond van ons hart als we zeggen dat therapie je kan helpen. Beter dan die vage middeltjes die je steeds weer aandraagt. Maar jij knalt meteen de hakken in het zand en beschuldigt ons van vals gedrag en dat we je niet serieus nemen en dat het probleem bij ons ligt. Ja doei hoor. Zoek het dan ook maar uit.
En ik heb er sindsdien ook aan gewerkt. Ik deel echt niet alles hier op Fok.quote:Op maandag 13 september 2021 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar we zeiden ook tegen CL dat we hoopten dat ze naar buiten ging, weet nog dat de hele SC super trots was toen ze naar de bios ging.Dat het niet de oplossing is die je hoopt betekent niet dat mensen dan vals tegen je doen off je belachelijk maken he?
Welke precies?quote:Op maandag 13 september 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De opmerking die je er na plaatste? Waarom?
Zou het dat zijn?quote:Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga voortaan de rooie klats dagen in Foqueville bijhouden in de OP, roept u maar.
quote:Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga voortaan de rooie klats dagen in Foqueville bijhouden in de OP, roept u maar.
quote:
Dit noem ik vals.quote:Op maandag 13 september 2021 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe durf je voor te stellen dat je de oorzaak aanpakt!
schijnt goed tegen muggen te zijnquote:Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Mooi man!quote:
Oh, ben ik daarom de pisang.quote:Op maandag 13 september 2021 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schijnt goed tegen muggen te zijn
Ik kan de OP nog editten als je een vermoeden hebt bij sommigen.quote:Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Shit man net laatste dag.quote:Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Omdat iedereen weet dat ze tegen een muur praat. Het is namelijk altijd hetzelfde riedeltje.quote:
Bij mij de 1equote:
ik ben niet ongesteld. Heb het gewoon niet met dat valse gedoequote:Op maandag 13 september 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan de OP nog editten als je een vermoeden hebt bij sommigen.
Heel vies MI van een tampon-baton.quote:Op maandag 13 september 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben van de week weer. We wisselen elkaar mooi af.
Die interpreteer je echt fout. Zoals ik al uitlegde kon ik het niet laten, daar bedoelde ik mee dat ik niet weer op mijn vingers kon gaan zitten om niet met die oplossing te komen. Omdat ik het zo sneu vind dat jij op maandagavond alweer druk dingetjes aan het googlen bent tegen spinnen. Ik begrijp je aversie tegen therapie ook gewoon niet zo goed.quote:Op maandag 13 september 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de oplossing liesje maar de toon en de opmerkingen die er na komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |