SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Grote Markt godenquote:Op maandag 13 september 2021 19:46 schreef bitterbal het volgende:
maar goed de bedrijfsleidster wacht nog af wat er wordt gezegd over personeel. We hebben wel al de scan apps gedownload en ze werken al.
De grote markt in den haag, wat bekende plein is met horeca heeft op fb al te kennen gegeven dat zij zich hier niet aan gaan houden en iedereen welkom blijft
afgeprijsd?quote:Op maandag 13 september 2021 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Heb een dag oude pasta gekocht bij de ah
zon stoommaaltijd
Daar gaan je darmen.quote:Op maandag 13 september 2021 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Heb een dag oude pasta gekocht bij de ah
zon stoommaaltijd
Gezellig tochquote:Op maandag 13 september 2021 19:50 schreef Haags het volgende:
Zit ik nog steeds bovenop die bus in een bootje samen met @:franticdj
je eigen madurodam aan het bouwenquote:Op maandag 13 september 2021 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf morgen kan ik (hopelijk) weer bouwen. Want dan komt mijn Big Ben nanobrickpakketje hier aan..![]()
![]()
Wat is nanobrick?quote:Op maandag 13 september 2021 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf morgen kan ik (hopelijk) weer bouwen. Want dan komt mijn Big Ben nanobrickpakketje hier aan..![]()
![]()
ben je expres zo ver weg gaan zitten van mij?quote:
Ik wil nog steeds een fietsmandje voor op het stuur. Misschien dat je daar in kan...quote:Op maandag 13 september 2021 19:50 schreef Haags het volgende:
Zit ik nog steeds bovenop die bus in een bootje samen met @:franticdj
Als een soort ET?quote:Op maandag 13 september 2021 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een fietsmandje voor op het stuur. Misschien dat je daar in kan...
ja ben het nu aan het etenquote:Op maandag 13 september 2021 19:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet goed op de datum gelet dus, je kan ermee terug gaan, heb je het bonnetje nog?
Ik zit achterin zodat ik propjes kan schieten naar voren.quote:Op maandag 13 september 2021 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben je expres zo ver weg gaan zitten van mij?
Dan schreeuw ik wel...
ZEG...
AMA DE PAMA...
Ohquote:Op maandag 13 september 2021 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soort Lego, maar dan kleiner
Maar jij bent bejaard.quote:
quote:Op maandag 13 september 2021 19:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit achterin zodat ik propjes kan schieten naar voren.
Wat heeft dat ermee te makenquote:
Speelgoed niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 13 september 2021 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken![]()
Ik word zo'n hippe oma die nog in de 80 de pan uit swingt yoooo
Ik ben laatst begonnen met wat jij ook doet, met 0 geld en op zo'n kavel en met die uitdagingen. Dus ik had eindelijk met mijn eerste jongvolwassene, een relatie, getrouwd en toen ik vond dat ze genoeg vaardigheden had een baby. Hoera, een tweeling. En was nog een beetje in verwarring voor wie de eerst geborene was, degene die ik als eerste een naam gaf. Werden ze peuter werd de ander als eerste jarig. Naja gedoe, maar ben ook nog steeds bezig met om peuters op 5 te krijgen, net niet gelukt want met 2 is dat toch wat lastiger blabla Nou die kinders waren inmiddels best groot dus ik dacht, ok nog 1 baby dan voor ze oud werden, gister geboren. Een drieling.quote:
quote:Op maandag 13 september 2021 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben laatst begonnen met wat jij ook doet, met 0 geld en op zo'n kavel en met die uitdagingen. Dus ik had eindelijk met mijn eerste jongvolwassene, een relatie, getrouwd en toen ik vond dat ze genoeg vaardigheden had een baby. Hoera, een tweeling. En was nog een beetje in verwarring voor wie de eerst geborene was, degene die ik als eerste een naam gaf. Werden ze peuter werd de ander als eerste jarig. Naja gedoe, maar ben ook nog steeds bezig met om peuters op 5 te krijgen, net niet gelukt want met 2 is dat toch wat lastiger blabla Nou die kinders waren inmiddels best groot dus ik dacht, ok nog 1 baby dan voor ze oud werden, gister geboren. Een drieling.Nu heb ik 2 opgesloten in een schuurtje zonder deur. Misschien haal ik ze er nog wel uit hoor, maar ik woon nog half in een tent en nu zit ik alweer aan 7 gezinsleden en dat wil ik helemaal niet.
En moet ook nog sparen voor de knight voor mijn eerste bewoner dood gaat.
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gewaardeerd vrees ikquote:Op maandag 13 september 2021 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speelgoed niet kunnen waarderen.
Oooh, gewoon een gat in je jeugd.quote:Op maandag 13 september 2021 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gewaardeerd vrees ik
#oudeziel
Ik wist niet eens dat het kon. De eerste heet Jasmijn, de 2e heet neehe en de derde heet pfff. Neehe en Pfff mogen opgehaald worden wat mij betreft.quote:
ik vind het wat bijdehand wel allemaalquote:Op maandag 13 september 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
Je komt straks nergens meer binnen zonder vaccin bewijs als je wil eten of drinken.Of herstelbewijs mag ook denk ik.
In Den Haag zo te lezen welquote:Op maandag 13 september 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
Je komt straks nergens meer binnen zonder vaccin bewijs als je wil eten of drinken.Of herstelbewijs mag ook denk ik.
Schuld van Fokquote:Op maandag 13 september 2021 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh, gewoon een gat in je jeugd.
Ze zouden overal een weegschaal moeten neerzetten en als je meer dan 100 kilo weegt kom je er niet in.quote:Op maandag 13 september 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2021 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het kon. De eerste heet Jasmijn, de 2e heet neehe en de derde heet pfff. Neehe en Pfff mogen opgehaald worden wat mij betreft.
Baalde ook al van die tweeling. Dacht nu even lekker de tijd te hebben voor het volgende kind.quote:Op maandag 13 september 2021 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
De kans is ook wel klein.Ik vond m'n tweeling al zat werk, en die heb ik van een random townie.
Eh, beetje zo'n ding zien groeien huehue enzo.quote:Op maandag 13 september 2021 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Schuld van Fok![]()
Nee geen idee, nooit wat aan gevonden eigenlijk
quote:Op maandag 13 september 2021 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze zouden overal een weegschaal moeten neerzetten en als je meer dan 100 kilo weegt kom je er niet in.
ja onze bedrijfsleidster is zeer pro vaccinatie. Als het aan haar lag had ongevaccineerd personeel niet meer mogen werken dus wij doen gewoon braaf meequote:Op maandag 13 september 2021 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In Den Haag zo te lezen wel![]()
Onzin overigens om dat naar de uitbaters te verplaatsen, maar goed.
wat, jij hebt kids?quote:Op maandag 13 september 2021 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
De kans is ook wel klein.Ik vond m'n tweeling al zat werk, en die heb ik van een random townie.
Dat is en blijft wel leuk speelgoed jaquote:Op maandag 13 september 2021 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, beetje zo'n ding zien groeien huehue enzo.
https://9gag.com/gag/abV7p78quote:Op maandag 13 september 2021 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze zouden overal een weegschaal moeten neerzetten en als je meer dan 100 kilo weegt kom je er niet in.
neequote:Op maandag 13 september 2021 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van een random townie, wist je dat niet?
Dat stekelvarken?quote:Op maandag 13 september 2021 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heeft het niet overleefd
Ja joh, tienertweeling.quote:
M'n eerste legacypoppetje ging dood aan d'r bed voor ik überhaupt goed begonnen was.quote:Op maandag 13 september 2021 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Daarom sloot ik m'n kind op tot de dood haar kwam halen en toen ging hij Rock Paper Scissors spelen met de moeder.
Leeftijd is niet relevant.quote:
Moloquote:Op maandag 13 september 2021 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is en blijft wel leuk speelgoed ja
oh dat wist ik nietquote:Op maandag 13 september 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beide.
Bij het luipaard was één van die stekels in het hart gekomen.
Dag Koen!quote:
Klopt, ik was al zeer vroeg bejaardquote:
Hoe dan?quote:Op maandag 13 september 2021 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n eerste legacypoppetje ging dood aan d'r bed voor ik überhaupt goed begonnen was.
Murphybed is dodelijk.quote:
ik heb mij altijd afgevraagd waarom het er tot 99 op staatquote:Op maandag 13 september 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
Lego is er voor 4 tot 99 jaar![]()
[ afbeelding ]
Typisch Amerikaanse vinding ook dat.. een human tosti ironquote:Op maandag 13 september 2021 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Murphybed is dodelijk.Klapt 'ie dicht met Sim er nog in enzo.
quote:Op maandag 13 september 2021 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Murphybed is dodelijk.Klapt 'ie dicht met Sim er nog in enzo.
Discolampquote:Op maandag 13 september 2021 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
zelfs m’n 3 disco lampen aan staan.. die stoplicht dingen die elke tiener in de jaren 90 had
Zit leuk spul tussen.quote:Op maandag 13 september 2021 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dat is van het kleiner leven uitbreiding ofzo denk ik? Die heb ik niet. Maar overweeg ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |