SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Grote Markt godenquote:Op maandag 13 september 2021 19:46 schreef bitterbal het volgende:
maar goed de bedrijfsleidster wacht nog af wat er wordt gezegd over personeel. We hebben wel al de scan apps gedownload en ze werken al.
De grote markt in den haag, wat bekende plein is met horeca heeft op fb al te kennen gegeven dat zij zich hier niet aan gaan houden en iedereen welkom blijft
afgeprijsd?quote:Op maandag 13 september 2021 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Heb een dag oude pasta gekocht bij de ah
zon stoommaaltijd
Daar gaan je darmen.quote:Op maandag 13 september 2021 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Heb een dag oude pasta gekocht bij de ah
zon stoommaaltijd
Gezellig tochquote:Op maandag 13 september 2021 19:50 schreef Haags het volgende:
Zit ik nog steeds bovenop die bus in een bootje samen met @:franticdj
je eigen madurodam aan het bouwenquote:Op maandag 13 september 2021 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf morgen kan ik (hopelijk) weer bouwen. Want dan komt mijn Big Ben nanobrickpakketje hier aan..![]()
![]()
Wat is nanobrick?quote:Op maandag 13 september 2021 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf morgen kan ik (hopelijk) weer bouwen. Want dan komt mijn Big Ben nanobrickpakketje hier aan..![]()
![]()
ben je expres zo ver weg gaan zitten van mij?quote:
Ik wil nog steeds een fietsmandje voor op het stuur. Misschien dat je daar in kan...quote:Op maandag 13 september 2021 19:50 schreef Haags het volgende:
Zit ik nog steeds bovenop die bus in een bootje samen met @:franticdj
Als een soort ET?quote:Op maandag 13 september 2021 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een fietsmandje voor op het stuur. Misschien dat je daar in kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |