SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk nou hij heeft nog gelijk over zichzelf ook.quote:Op maandag 13 september 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flauw, je kunt in je hoofd toch ook zelf er Libië, China of Rusland van maken alleen schat ik in dat niet iedereen hier weet hoe die landen vanaf het jaar nulletje naar 2021 zijn gekomen.
Nee je moet wantrouwend zijn tegenover een overheid die inbreuk maakt op jouw godgegeven rechten en vrijheden.quote:Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als ik dimmy goed begrijp moet je dus trappen en rellen tegen alles en iedereen aan want anders ga je eraan.
Terwijl rellende, revolutionaire, gezagsontrouwe, trappelende, wantrouwende en ongehoorzame mensen toch echt vaak prima landsbestuurders zijnquote:Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als ik dimmy goed begrijp moet je dus trappen en rellen tegen alles en iedereen aan want anders ga je eraan.
Nee hoor wat mensen met hun baarmoeder doen moeten ze helemaal zelf weten. Al maken ze er een confettikanon van.quote:Op maandag 13 september 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Mijn lijf, mijn lichaam, mijn keuze, mijn recht maar ondertussen wel meepraten en beslissen over wat er in andermans baarmoeder allemaal gebeurt hoor
Dadelijk moet ik weer belangrijke dingen doen dan mag het weer over snacken en ontlasting gaan.quote:Op maandag 13 september 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
Ah het is een gezellige maandagmiddag zie ik.
Liever dat het weer over poep en kaaskroketjes gaat?quote:Op maandag 13 september 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
Ah het is een gezellige maandagmiddag zie ik.
Wie ben jij om daar meer zeggenschap over te claimen dan degene wiens buik het is?quote:Op maandag 13 september 2021 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor wat mensen met hun baarmoeder doen moeten ze helemaal zelf weten. Al maken ze er een confettikanon van.
Zodra jij echter een ander leven en lichaam in je buik hebt dan gaat die vlieger niet meer op.
Dus ontneem jij vrouwen de rechten waar ze hard voor gestreden hebben?quote:Op maandag 13 september 2021 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tevens interpretabel als natuur gegeven rechten.
Kaaskroketten is wel een prima onderwerp.quote:Op maandag 13 september 2021 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever dat het weer over poep en kaaskroketjes gaat?
Doe ik niet.quote:Op maandag 13 september 2021 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar meer zeggenschap over te claimen dan degene wiens buik het is?
Gatverdamme, kaaskroketjesquote:Op maandag 13 september 2021 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever dat het weer over poep en kaaskroketjes gaat?
Abortus is geen natuurrecht.quote:Op maandag 13 september 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus ontneem jij vrouwen de rechten waar ze hard voor gestreden hebben?
Dus alle ontwikkelingen kunnen het raam uit? Begin maar met je telefoon en pc dan.quote:Op maandag 13 september 2021 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Abortus is geen natuurrecht.
Genomen waar je zin in had bedoel je.quote:Op maandag 13 september 2021 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tevens interpretabel als natuur gegeven rechten.
kaaspuckiesquote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel liever kaassoufleetjes dan. Als ik dan toch kan kiezen.
Je hebt ook met stukjes ham erin, die zijn ook wel goed te doen.quote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
garnalenkrokettenquote:Op maandag 13 september 2021 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Liever kalfs of garnaal ja. Maar kaas is altijd goed.
Nah, ik hou niet zo van ham.quote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt ook met stukjes ham erin, die zijn ook wel goed te doen.
Je hebt een interessante kijk op de werkelijkheid jijquote:Op maandag 13 september 2021 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Abortus is geen natuurrecht.
Heeft echt niets met elkaar te makenquote:Op maandag 13 september 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus alle ontwikkelingen kunnen het raam uit? Begin maar met je telefoon en pc dan.
Liever bitterballen, mexicano's, kroketten of desnoods een kipcornquote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
kon net de wc halenquote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
Kijk hoe het onderwerp toch ineens weer over eten gaat.
Ja sorry ik zocht nog even wat memes op de yankee dump yard. Niet gevonden.quote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
Kijk hoe het onderwerp toch ineens weer over eten gaat.
??quote:Op maandag 13 september 2021 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genomen waar je zin in had bedoel je.
Met mayo?quote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever bitterballen, mexicano's, kroketten of desnoods een kipcorn
Die kroketboer met zelfgemaakte kroketten (waar ik toen over vertelde) gaat een zaak beginnen wat dichterbij mijn huis.quote:
Oh, ik vond het wel een mooie analogie voor je "natuurrecht".quote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft echt niets met elkaar te maken
lijkt me gekquote:Op maandag 13 september 2021 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Die kroketboer met zelfgemaakte kroketten (waar ik toen over vertelde) gaat een zaak beginnen wat dichterbij mijn huis.Maar mijn vader denkt dat hij daar alleen gaat verkopen en niet gaat frituren.
Gevaarlijk.quote:Op maandag 13 september 2021 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Die kroketboer met zelfgemaakte kroketten (waar ik toen over vertelde) gaat een zaak beginnen wat dichterbij mijn huis.Maar mijn vader denkt dat hij daar alleen gaat verkopen en niet gaat frituren.
Degene die die troep ooit heeft verzonnen hadden ze een abortus op moeten uitvoerenquote:
Ja en nou dom komen doenquote:
quote:Op maandag 13 september 2021 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en nou dom komen doenMet je "natuurrecht"
ga toch weg man.
Kruiden verbieden, dadelijk vermoord er iemand een baby mee.quote:Op maandag 13 september 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel een mooie analogie voor je "natuurrecht".
Kruiden die de vrucht afdrijven waren al héél vroeg bekend he...
Ja, dat gaat niet, de efficiënte verdelgingsmiddelen mogen ook al niet meer.quote:Op maandag 13 september 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kruiden verbieden, dadelijk vermoord er iemand een baby mee.
Ik zou wel even raar staan kijken als iemand het probeert ja.quote:Op maandag 13 september 2021 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou jij twee stukken tomaat in je neus willen geduwd krijgen :/?
De enige oplossing.quote:
Je haalt wat dingen door elkaar. Natuurrecht heeft niet te maken met technologische ontwikkeling.quote:Op maandag 13 september 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel een mooie analogie voor je "natuurrecht".
Kruiden die de vrucht afdrijven waren al héél vroeg bekend he...
Dus jij gooit je hormonen ook het raam uit?quote:Op maandag 13 september 2021 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je haalt wat dingen door elkaar. Natuurrecht heeft niet te maken met technologische ontwikkeling.
Ho ho, niet-fokken dan he.quote:Op maandag 13 september 2021 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fokdiscussies
![]()
Maar dan letterlijk over fokken.
Ik ben helemaal voor niet- fokkenquote:
Natuurrecht =/= recht van de sterkstequote:Op maandag 13 september 2021 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en nou dom komen doenMet je "natuurrecht"
ga toch weg man.
Hoezo? Ik heb toch het recht om met mijn lichaam te doen en laten wat ik wil.quote:Op maandag 13 september 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus jij gooit je hormonen ook het raam uit?
Waar staat dat? Of heb jij bepaald dat dat een "natuurrecht" is?quote:Op maandag 13 september 2021 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb toch het recht om met mijn lichaam te doen en laten wat ik wil.
Wetenschappelijke ontwikkeling, da's geen natuurrecht. Aangezien wat voor ontwikkelingen dan ook blijkbaar geen "natuurrecht" is.quote:Op maandag 13 september 2021 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb toch het recht om met mijn lichaam te doen en laten wat ik wil.
Niet luid genoeg?quote:
Ja, maar daar houdt het ook wel bij op.quote:Op maandag 13 september 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Dimmy heeft wel een punt dat je kritisch moet zijn naar de machthebbers.
quote:
* stampvoetquote:Op maandag 13 september 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Dimmy heeft wel een punt dat je kritisch moet zijn naar de machthebbers.
quote:Op maandag 13 september 2021 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, eigenlijk wel, het is zo'n plat toetsenbord en dat typt gewoon niet lekker.
Ik kan er wel op rammen, maar de akoestiek valt tegen.
Is zeker zo. Maar dan kunnen de stampvoeters ook gestampvoet terugverwachten.quote:Op maandag 13 september 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja we kunnen ook blij zijn dat we in een land leven waar mem mag stampvoeten ook al is het soms wat onzinnig :p
Zoals ik al zei je fuseert natuurrecht en technologische ontwikkeling.quote:Op maandag 13 september 2021 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wetenschappelijke ontwikkeling, da's geen natuurrecht. Aangezien wat voor ontwikkelingen dan ook blijkbaar geen "natuurrecht" is.
Een parasiet weghalen is dan ook gewoon een recht.
True, ik ben blij dat ik hier woon en niet ergens anders.quote:Op maandag 13 september 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja we kunnen ook blij zijn dat we in een land leven waar mem mag stampvoeten ook al is het soms wat onzinnig :p
Ja want iedereen mag stampvoeten:pquote:Op maandag 13 september 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is zeker zo. Maar dan kunnen de stampvoeters ook gestampvoet terugverwachten.
Ik fuseer niks, ik haal alleen een voorbeeld aan dat je blijft mijden, namelijk MtF-hormoontherapie.quote:Op maandag 13 september 2021 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoals ik al zei je fuseert natuurrecht en technologische ontwikkeling.
Ik heb niet het recht om iemand te vermoorden, maakt niet uit of ik dat nou met een steen, een pistool of een high tech laser doe.
Anticonceptie daarentegen is wel een natuurrecht en daar maakt het ook niet uit of je dat nou met een schapen darm of moderne betere anticonceptiemiddelen doet.
Neuh, is erbij gesleurd omdat ik "godgegeven" niet erken.quote:Op maandag 13 september 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie heeft er behalve dimmy überhaupt een beeld bij de functionele status van "natuurrecht"?Staat ergens beschreven of bepaald wat dat is?
Neuh. Hoogstens het hamvarken?quote:
Dacht ik al.quote:Op maandag 13 september 2021 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, is erbij gesleurd omdat ik "godgegeven" niet erken.
Neequote:
Heb ik al benoemd, hormoontherapie is een eigen keuze over iemand eigen lichaam. Net als een tatoeage oid. Een foetus is een ander lichaam en een ander leven.quote:Op maandag 13 september 2021 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik fuseer niks, ik haal alleen een voorbeeld aan dat je blijft mijden, namelijk MtF-hormoontherapie.
En leuk dat jij een klompje cellen als leven ziet, maar dan kan je een lintworm ook maar beter laten zitten.
Ik voel me niet gehoord, niemand heeft medelijden met mijn gebrek aan verse stroopwafels.quote:Op maandag 13 september 2021 14:31 schreef Ama het volgende:
Top. Dacht misschien een belangrijke discussie ofzo.
quote:Op maandag 13 september 2021 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel me niet gehoord, niemand heeft medelijden met mijn gebrek aan verse stroopwafels.
Ok, dus zolang het een embryo is, kan de stofzuiger erop. Mooi, duidelijk, einde verhaal.quote:Op maandag 13 september 2021 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb ik al benoemd, hormoontherapie is een eigen keuze over iemand eigen lichaam. Net als een tatoeage oid. Een foetus is een ander lichaam en een ander leven.
De natuur boeit het echt geen ene fuck wie of wat elkaar allemaal vermoord. Er is niet iets als een 'natuurrecht', het zijn slechts bepaalde waarden die we als mensheid met elkaar hebben afgesproken de afgelopen millennia.quote:Op maandag 13 september 2021 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoals ik al zei je fuseert natuurrecht en technologische ontwikkeling.
Ik heb niet het recht om iemand te vermoorden, maakt niet uit of ik dat nou met een steen, een pistool of een high tech laser doe.
Anticonceptie daarentegen is wel een natuurrecht en daar maakt het ook niet uit of je dat nou met een schapen darm of moderne betere anticonceptiemiddelen doet.
Weet niet of het een heel strak plan is om een stofzuiger daar in te frotten hoorquote:Op maandag 13 september 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, dus zolang het een embryo is, kan de stofzuiger erop. Mooi, duidelijk, einde verhaal.
Nee kan ik niet. Ik bak geen dingen he, ik verkoop het alleen.quote:Op maandag 13 september 2021 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga ze voor haar bakken dan
Ze zuigen het wel vaak weg met een slangetje.quote:Op maandag 13 september 2021 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of het een heel strak plan is om een stofzuiger daar in te frotten hoor
Weg met die parasiet.quote:Op maandag 13 september 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, dus zolang het een embryo is, kan de stofzuiger erop. Mooi, duidelijk, einde verhaal.
quote:Op maandag 13 september 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zuigen het wel vaak weg met een slangetje.
Dat zou betekenen 6 tot 8 weken. Zeg maar wat de nieuwe abortus wet in Texas voorschrijft.quote:Op maandag 13 september 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nadat ze armpjes, beentjes en het hoofdje afknippen.quote:Op maandag 13 september 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zuigen het wel vaak weg met een slangetje.
Ze tellen dat op meerdere manieren he, 6 tot 8 weken na bevruchting is 8-10 weken zwanger. Scheelt zo alweer twee weken. Maar die wet in Texas heeft niets met leven te maken, maar alles met onderdrukking. Niet braaf achter de overheid aanlopen enzo.quote:Op maandag 13 september 2021 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zou betekenen 6 tot 8 weken. Zeg maar wat de nieuwe abortus wet in Texas voorschrijft.
Wacht, hoe zit dit precies eigenlijk?quote:Op maandag 13 september 2021 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
6 tot 8 weken na bevruchting is 8-10 weken zwanger
middagjournaal, zullen wel stagaires aan het werk zijnquote:Op maandag 13 september 2021 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens het NOS journaal is Auckland de hoofdstad van Nieuw Zeeland![]()
![]()
Het verschilt nogal per persoon hoe lang een menstruatiecyclus is, gemiddeld is dat ongeveer een maand, maar het kan ook zo een week langer of korter zijn. Het is makkelijker rekenen vanaf de laatste dag bloeden dan vanaf de daadwerkelijke bevruchting (ei-sprong merk je eerder niet dan wel), dus krijg je twee weken "cadeau". Later kunnen ze nog wel uitrekenen aan de hand van echo's geloof ik hoe ver de boel daadwerkelijk is. (En da's weer nuttig om te kunnen zien of alles mooi binnen de marges loopt).quote:Op maandag 13 september 2021 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, hoe zit dit precies eigenlijk?
Oh nou, ik ben blij dat ik er allemaal geen verstand van heb. Je leek het omgekeerde te bedoelen in mijn ogen, maar nu weet ik het helemaal niet meerquote:Op maandag 13 september 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschilt nogal per persoon hoe lang een menstruatiecyclus is, gemiddeld is dat ongeveer een maand, maar het kan ook zo een week langer of korter zijn. Het is makkelijker rekenen vanaf de laatste dag bloeden dan vanaf de daadwerkelijke bevruchting (ei-sprong merk je eerder niet dan wel), dus krijg je twee weken "cadeau". Later kunnen ze nog wel uitrekenen aan de hand van echo's geloof ik hoe ver de boel daadwerkelijk is. (En da's weer nuttig om te kunnen zien of alles mooi binnen de marges loopt).
Even uit m'n hoofd, te lui om de wetenschappelijke onderbouwing op te zoeken.
Welkom bij biologie.quote:Op maandag 13 september 2021 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, ik ben blij dat ik er allemaal geen verstand van heb. Je leek het omgekeerde te bedoelen in mijn ogen, maar nu weet ik het helemaal niet meer
Nu ook al op de radio.quote:Op maandag 13 september 2021 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
middagjournaal, zullen wel stagaires aan het werk zijn
Wellington toch?quote:Op maandag 13 september 2021 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu ook al op de radio.of heb ik de memo gemist dat het wel de hoofdstad is....
Het ís ook gewoon een warrig verhaal. Maar in het ideale geval zou je tellen vanaf de bevruchting, want dan begint de boel daadwerkelijk, en da's even na de eisprong. In de praktijk is dat alleen geen doen om exact te bepalen, tenzij je met ovulatietesten in de weer gaat, dus wordt er gerekend met de datum van de laatste menstruatie. Gemiddeld zou je twee weken later dan een eisprong, dus bevruchting, hebben, maar die twee weken voorafgaand wordt dus meegeteld bij de x weken zwanger.quote:Op maandag 13 september 2021 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, ik ben blij dat ik er allemaal geen verstand van heb. Je leek het omgekeerde te bedoelen in mijn ogen, maar nu weet ik het helemaal niet meer
Hier heeft het allemaal net zo'n beetje geworpen.quote:Op maandag 13 september 2021 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier is trouwens iedereen in de omgeving hartstikke zwanger
Coronaverveling?quote:Op maandag 13 september 2021 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan ook zonder koter als gevolg, da's geen excuus.quote:
quote:Op maandag 13 september 2021 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken helemaal geen vrouwenquote:Op maandag 13 september 2021 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier heeft het allemaal net zo'n beetje geworpen.
Oeiquote:Op maandag 13 september 2021 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik ken helemaal geen vrouwen
Arme Liesje.quote:Op maandag 13 september 2021 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik ken helemaal geen vrouwen
Kijk mij een cabrio hebbenquote:Op maandag 13 september 2021 15:26 schreef kwiwi het volgende:
Dak van de auto wil niet meer dichthandig.
Inb4 morgen: "4000 besmettingen, inhaalslag na ICT-storing."quote:1777 positieve tests, laagste sinds 5 juli
dingen van een maatje die we van mijlenver aan zagen komen zijn ineens in een sneltrein vaart gegaan.quote:
Hmmquote:Op maandag 13 september 2021 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dingen van een maatje die we van mijlenver aan zagen komen zijn ineens in een sneltrein vaart gegaan.
Frans Bakker?quote:
Ja daarom probeerde ik z'n naam maar niet te spellen.quote:Op maandag 13 september 2021 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de man met de moeilijke naam en het grafgebit
Ik ook dankzij IJsdraakjequote:Op maandag 13 september 2021 16:11 schreef Ama het volgende:
@:uitstraling nu ben ik verslaafd aan het nieuwe liedje van Eskimo Callboy.
je bent zelf een shirtquote:Op maandag 13 september 2021 17:24 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik leuker maar is bijna uitverkocht in alle maten.
Ik koop zelden bandshirtjes maar ik vind dit oprecht echt zo geniaal en ik moet nog een shirtje erbij hebben voor thuis.quote:Op maandag 13 september 2021 17:33 schreef Karzai het volgende:
Wel prijzig, maja, je leeft maar een keer
Bijna is dus niet helemaal.quote:Op maandag 13 september 2021 17:24 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik leuker maar is bijna uitverkocht in alle maten.
quote:Op maandag 13 september 2021 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan lijk ik zo'n rollade, niet echt charmant ofzo.
lekker hoor, rollade... met jusquote:Op maandag 13 september 2021 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja moet wel realistisch blijven hoor.
en aromatquote:Op maandag 13 september 2021 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker hoor, rollade... met jus
nee dat was een pic van de interwebsquote:Op maandag 13 september 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had jij nou laatst zelf ook van die enorme knoflooktenen?
quote:Op maandag 13 september 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had jij nou laatst zelf ook van die enorme knoflooktenen?
Ik vond vroeger wel lekker maar heb door mijn moeder sinds ze bij haar nieuwe vriend ging wonen echt een trauma ofzo.quote:Op maandag 13 september 2021 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker hoor, rollade... met jus
Was net knoflook aan het snijden en kwam echt een enorme teen tegenquote:Op maandag 13 september 2021 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dat was een pic van de interwebs
quote:Op maandag 13 september 2021 17:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond vroeger wel lekker maar heb door mijn moeder sinds ze bij haar nieuwe vriend ging wonen echt een trauma ofzo.Vroegâh (en mijn vader nu nog) kregen we dat gewoon warm bij onze aardappels en groente maar mijn moeder en haar vriend haalde het ruim van te voren al uit de pan zodat het helemaal was afgekoeld en dan kreeg je het koud bij je eten.
Echt wtf waarom.
Ja zo voelde ik mij steeds weer als ik daar rollade ging eten.quote:
Mijn telefoon is gloeiend heet.quote:Op maandag 13 september 2021 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
woordgarpen werken toch alleen als ze van @:haags afkomstig zijn
quote:Op maandag 13 september 2021 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn telefoon is gloeiend heet.
Lijkt wel een iFöhn
en zo hoort hetquote:Op maandag 13 september 2021 17:45 schreef Ama het volgende:
En haar vriend ook niet trouwens en die flikkert overal aromat overheen als het op zijn bord ligt. @:ettovanbelgie
Nee man bah. Oke die man is boven de 60, dan mag het misschien.quote:
Mijn haar naar rotte eierenquote:Op maandag 13 september 2021 17:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n haar ruikt zo lekker naar Lush.
quote:Op maandag 13 september 2021 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee man bah. Oke die man is boven de 60, dan mag het misschien.
Eeeuhm, Hongaarse ontmoet met bedenkelijke persoonlijke hygiene?quote:Op maandag 13 september 2021 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn haar naar rotte eieren
Omdat je van mijn generatie bent en niemand van onze generatie eet dat (vrijwillig).quote:Op maandag 13 september 2021 17:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
aromat? Jazeker, waarom zou ik daar over liegen
JAWEL...quote:Op maandag 13 september 2021 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat je van mijn generatie bent en niemand van onze generatie eet dat (vrijwillig).
Maar dat kan maar aromat eet echt niemand van tussen de 0 en de 60.quote:Op maandag 13 september 2021 17:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAWEL...
Daarbij hou ik ook van antiek en oude boeken dusseh....
KOM ER NU AANquote:Op maandag 13 september 2021 17:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat kan maar aromat echt niemand van tussen de 0 en de 60.
Kut mijn tekst klopte niet en nu kan ik je quote niet meer wijzigen.quote:
muahahahahahaquote:Op maandag 13 september 2021 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Kut mijn tekst klopte niet en nu kan ik je quote niet meer wijzigen.
quote:Op maandag 13 september 2021 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat ben je sowieso ahahaha
Was het je al opgevallen dat 'ie de "bush" likt?quote:
Dat zie je toch meteen.quote:Op maandag 13 september 2021 17:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was het je al opgevallen dat 'ie de "bush" likt?
Nee, zwavelhoudend thermaalwaterquote:Op maandag 13 september 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, Hongaarse ontmoet met bedenkelijke persoonlijke hygiene?
Yup dat soort details etsen zich in mijn hoofd en die weet ik op mijn sterfbed nogquote:Op maandag 13 september 2021 17:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was het je al opgevallen dat 'ie de "bush" likt?
Ik heb 'm vooral zitten luisteren, niet perse kijken.quote:Op maandag 13 september 2021 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen.Hypa Hypa is ook zo heerlijk fout en heb ik ook minstens 100x geluisterd denk ik.
Ik beide haha, clip is ook gewoon geweldig. Net als de vorige videoclip.quote:Op maandag 13 september 2021 18:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm vooral zitten luisteren, niet perse kijken.
De WBTBWB-versie is helemaal mooi qua clip, de crappy budgetversie.quote:
Oh, snel gegaan alsnog. Ik heb het overwogen, maar de support vind ik echtechtecht niet leuk.quote:Op maandag 13 september 2021 18:02 schreef Ama het volgende:
Zag dat concert in NL helaas al is uitverkocht.
In jouw geval kun je daar rustig wat langer voor uittrekkenquote:
ga je naar bznquote:Op maandag 13 september 2021 18:02 schreef Ama het volgende:
Zag dat concert in NL helaas al is uitverkocht.
heb ik altijd helemaal jouw band gevonden... gezellig hossen en zoquote:
quote:Op maandag 13 september 2021 18:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb ik altijd helemaal jouw band gevonden... gezellig hossen en zo
Bonfirequote:Op maandag 13 september 2021 18:55 schreef kwiwi het volgende:
De verkoop van m'n meubels op de lokale marktplaats wil nog niet echt lukken.. Zelfs voor 1 euro wil niemand 3 boekenkasten in goede staat hebben
Gewoon bijzetten dat ie van Tina Turner is geweestquote:Op maandag 13 september 2021 18:55 schreef kwiwi het volgende:
De verkoop van m'n meubels op de lokale marktplaats wil nog niet echt lukken.. Zelfs voor 1 euro wil niemand 3 boekenkasten in goede staat hebben
quote:Op maandag 13 september 2021 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon bijzetten dat ie van Tina Turner is geweest
je kan op z'n minst een juicy verhaal ervan makenquote:Op maandag 13 september 2021 18:55 schreef kwiwi het volgende:
Kaartje erin leggen 'it's simply the best'quote:
ja je hebt tenslotte maar één designgeile randidioot nodig die erin traptquote:
dat was op dat ESF 2 jaar geleden al een beetje chanant.quote:Op maandag 13 september 2021 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus, madonna ziet er ook uit alsof ze een paar TIA's gehad heeft.
Eens even zien..quote:Op maandag 13 september 2021 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
Haha zag het net bij boulevard. De teringquote:Op maandag 13 september 2021 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
Heb ik dat normaal wel dagelijks dan?quote:Op maandag 13 september 2021 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geen pics van snacks vandaag?
dat jaquote:Op maandag 13 september 2021 19:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha zag het net bij boulevard. De tering
nee, maar is wel gezelligquote:Op maandag 13 september 2021 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik dat normaal wel dagelijks dan?
Goed bezigquote:Op maandag 13 september 2021 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb helemaal zelf de afvoer ontstopt![]()
Gedverdegadver wat een vieze drek kwam daar uitmaar hij stroomt weer helemaal door en al mijn nagels zijn nog heel
![]()
Verwenwijntje wel verdiend lijkt me![]()
Weten we meteen waar jouw afkeer van abortus vandaan komt.quote:Op maandag 13 september 2021 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb helemaal zelf de afvoer ontstopt![]()
Gedverdegadver wat een vieze drek kwam daar uitmaar hij stroomt weer helemaal door en al mijn nagels zijn nog heel
![]()
nee, ga dit weekend pas weer shoppenquote:Op maandag 13 september 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nog nieuw oud papier te showen?
Ja ik ook! Er gaat eindelijk weer eens een beurs doorquote:Op maandag 13 september 2021 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ga dit weekend pas weer shoppen
quote:Op maandag 13 september 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weten we meteen waar jouw afkeer van abortus vandaan komt.
Dan bedoel je vast Emmen bij Dalfsen.quote:Op maandag 13 september 2021 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, naar het PRACHTIGE emmen
quote:Op maandag 13 september 2021 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan bedoel je vast Emmen bij Dalfsen.
quote:Op maandag 13 september 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
ik had vandaag met mijn collegas over die coronapas. Vertelde 1 collega die gevaccineerd is dat ze laatst beetje moest hoesten en en andere collega vroeg van heb je je wel laten testen want ik ben niet gevaccineerd
![]()
Maar ik weet dus niet welke collega dat is
Zijn wel te vinden hoor, 500 euro. Stirnpanzer erbij is pas echt lastig.quote:Op maandag 13 september 2021 19:42 schreef Karzai het volgende:
ik zoek nog een ss helm met een kogelgat erin
Ach beetje kattenkwaad.quote:Op maandag 13 september 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dit gelezen?![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)odenster-onder-schot
quote:Op maandag 13 september 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
ik had vandaag met mijn collegas over die coronapas. Vertelde 1 collega die gevaccineerd is dat ze laatst beetje moest hoesten en en andere collega vroeg van heb je je wel laten testen want ik ben niet gevaccineerd
![]()
Maar ik weet dus niet welke collega dat is
nou dus datquote:Op maandag 13 september 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Dan laat je je toch juist prikken
Lekker omgekeerde wereld.quote:Op maandag 13 september 2021 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dus dat![]()
maar die persoon vond dat men dus blijkbaar maar meost uitkijken met hoesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |