SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk nou hij heeft nog gelijk over zichzelf ook.quote:Op maandag 13 september 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flauw, je kunt in je hoofd toch ook zelf er Libië, China of Rusland van maken alleen schat ik in dat niet iedereen hier weet hoe die landen vanaf het jaar nulletje naar 2021 zijn gekomen.
Nee je moet wantrouwend zijn tegenover een overheid die inbreuk maakt op jouw godgegeven rechten en vrijheden.quote:Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als ik dimmy goed begrijp moet je dus trappen en rellen tegen alles en iedereen aan want anders ga je eraan.
Terwijl rellende, revolutionaire, gezagsontrouwe, trappelende, wantrouwende en ongehoorzame mensen toch echt vaak prima landsbestuurders zijnquote:Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als ik dimmy goed begrijp moet je dus trappen en rellen tegen alles en iedereen aan want anders ga je eraan.
Nee hoor wat mensen met hun baarmoeder doen moeten ze helemaal zelf weten. Al maken ze er een confettikanon van.quote:Op maandag 13 september 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Mijn lijf, mijn lichaam, mijn keuze, mijn recht maar ondertussen wel meepraten en beslissen over wat er in andermans baarmoeder allemaal gebeurt hoor
Dadelijk moet ik weer belangrijke dingen doen dan mag het weer over snacken en ontlasting gaan.quote:Op maandag 13 september 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
Ah het is een gezellige maandagmiddag zie ik.
Liever dat het weer over poep en kaaskroketjes gaat?quote:Op maandag 13 september 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
Ah het is een gezellige maandagmiddag zie ik.
Wie ben jij om daar meer zeggenschap over te claimen dan degene wiens buik het is?quote:Op maandag 13 september 2021 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor wat mensen met hun baarmoeder doen moeten ze helemaal zelf weten. Al maken ze er een confettikanon van.
Zodra jij echter een ander leven en lichaam in je buik hebt dan gaat die vlieger niet meer op.
Dus ontneem jij vrouwen de rechten waar ze hard voor gestreden hebben?quote:Op maandag 13 september 2021 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tevens interpretabel als natuur gegeven rechten.
Kaaskroketten is wel een prima onderwerp.quote:Op maandag 13 september 2021 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever dat het weer over poep en kaaskroketjes gaat?
Doe ik niet.quote:Op maandag 13 september 2021 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar meer zeggenschap over te claimen dan degene wiens buik het is?
Gatverdamme, kaaskroketjesquote:Op maandag 13 september 2021 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever dat het weer over poep en kaaskroketjes gaat?
Abortus is geen natuurrecht.quote:Op maandag 13 september 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus ontneem jij vrouwen de rechten waar ze hard voor gestreden hebben?
Dus alle ontwikkelingen kunnen het raam uit? Begin maar met je telefoon en pc dan.quote:Op maandag 13 september 2021 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Abortus is geen natuurrecht.
Genomen waar je zin in had bedoel je.quote:Op maandag 13 september 2021 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tevens interpretabel als natuur gegeven rechten.
kaaspuckiesquote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel liever kaassoufleetjes dan. Als ik dan toch kan kiezen.
Je hebt ook met stukjes ham erin, die zijn ook wel goed te doen.quote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
garnalenkrokettenquote:Op maandag 13 september 2021 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Liever kalfs of garnaal ja. Maar kaas is altijd goed.
Nah, ik hou niet zo van ham.quote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt ook met stukjes ham erin, die zijn ook wel goed te doen.
Je hebt een interessante kijk op de werkelijkheid jijquote:Op maandag 13 september 2021 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Abortus is geen natuurrecht.
Heeft echt niets met elkaar te makenquote:Op maandag 13 september 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus alle ontwikkelingen kunnen het raam uit? Begin maar met je telefoon en pc dan.
Liever bitterballen, mexicano's, kroketten of desnoods een kipcornquote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
kon net de wc halenquote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
Kijk hoe het onderwerp toch ineens weer over eten gaat.
Ja sorry ik zocht nog even wat memes op de yankee dump yard. Niet gevonden.quote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
Kijk hoe het onderwerp toch ineens weer over eten gaat.
??quote:Op maandag 13 september 2021 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genomen waar je zin in had bedoel je.
Met mayo?quote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever bitterballen, mexicano's, kroketten of desnoods een kipcorn
Die kroketboer met zelfgemaakte kroketten (waar ik toen over vertelde) gaat een zaak beginnen wat dichterbij mijn huis.quote:
Oh, ik vond het wel een mooie analogie voor je "natuurrecht".quote:Op maandag 13 september 2021 14:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft echt niets met elkaar te maken
lijkt me gekquote:Op maandag 13 september 2021 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Die kroketboer met zelfgemaakte kroketten (waar ik toen over vertelde) gaat een zaak beginnen wat dichterbij mijn huis.Maar mijn vader denkt dat hij daar alleen gaat verkopen en niet gaat frituren.
Gevaarlijk.quote:Op maandag 13 september 2021 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Die kroketboer met zelfgemaakte kroketten (waar ik toen over vertelde) gaat een zaak beginnen wat dichterbij mijn huis.Maar mijn vader denkt dat hij daar alleen gaat verkopen en niet gaat frituren.
Degene die die troep ooit heeft verzonnen hadden ze een abortus op moeten uitvoerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |