Je zou haast een camera mee laten lopenquote:Op zondag 26 september 2021 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was een avondje weg, natvoer helemaal op, flink brokjes gegeten, kattenbak is gebruikt.
Kinders lagen weer alleen maar aan de tevredenheid en spoortjes grit in hun mand kon ik zien dat moeder aan haar plichten voldoet. Zou wel fijn zijn als ze er wat vaker bij gaat liggen, ze hebben echt zuigbehoefte die ze normaal meteen aan de mem kunnen bevredigen. Nu lijken het een soort flessekittens+ .
quote:Op zondag 26 september 2021 23:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je zou haast een camera mee laten lopen
Wat fijn voor Belle!quote:Op maandag 27 september 2021 15:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag zijn ze een dag alleen. Ik heb de mand toch maar weer verbouwd, het eerste onhandige, wiebelige maar vooral nieuwsgierige snoetje dook op bij de rand.
Dus nu deken op de grond en daar de kap van de bak bovenop. Wellicht verleidt dat hokje moeder tot meer aanwezigheid.
Want ze zat weer in de boekenkast. Maar vannacht is er aandacht genoeg geweest. Alles is gegroeid![]()
En met zo’n grote hoop is het ook makkelijker elkaar warm houden natuurlijk.
Brokjes en drinken gaan ook hard dus ze weet de weg wel. Zolang ik me er niet mee bemoei en alleen voor catering zorg![]()
Verder kreeg ik een filmpje van spelende poes. Niet Boo (die zat erbij en keek ernaar) maar Belle die zich in de meest gekke bochten wrong voor de speelhengel![]()
Uitgemoederd, minder drukte om haar heen en nu speels meisje durven zijn
Ik schrok me dood. Ik dacht dat ze de regenboogbrug over waren gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:26 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik schrok me dood. Ik dacht dat ze de regenboogbrug over waren gegaan.
Oh jeetjequote:Op dinsdag 28 september 2021 21:26 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik schrok me dood. Ik dacht dat ze de regenboogbrug over waren gegaan.
Oh, en die Belle, wat goed🥰quote:Op maandag 27 september 2021 15:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag zijn ze een dag alleen. Ik heb de mand toch maar weer verbouwd, het eerste onhandige, wiebelige maar vooral nieuwsgierige snoetje dook op bij de rand.
Dus nu deken op de grond en daar de kap van de bak bovenop. Wellicht verleidt dat hokje moeder tot meer aanwezigheid.
Want ze zat weer in de boekenkast. Maar vannacht is er aandacht genoeg geweest. Alles is gegroeid![]()
En met zo’n grote hoop is het ook makkelijker elkaar warm houden natuurlijk.
Brokjes en drinken gaan ook hard dus ze weet de weg wel. Zolang ik me er niet mee bemoei en alleen voor catering zorg![]()
Verder kreeg ik een filmpje van spelende poes. Niet Boo (die zat erbij en keek ernaar) maar Belle die zich in de meest gekke bochten wrong voor de speelhengel![]()
Uitgemoederd, minder drukte om haar heen en nu speels meisje durven zijn
Hebben?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:42 schreef vencodark het volgende:
Cilantro.![]()
Wat een prachtig beestje.
* vencodark is verliefd.
Do not tempt me.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hebben?
Tegen de tijd dat ze op de site komen vliegen ze weg, denk ik. Omdat er dan weinig kitten aanbod is.
Hopelijk kan ik weer een mooie set maken met moeders. Ik houd van nesten in even aantallen
Die echtgenoot vindt wel een ander huisquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Do not tempt me.![]()
![]()
Ik ben 100% kattenmens maar mijn echtgenoot niet.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die echtgenoot vindt wel een ander huis
Niemand die het weetquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
![]()
![]()
Deze foto:
afbeelding
What the fuck gebeurt hier dan?
Je ziet het niet aan de poes (ze is ook heerlijk zachtquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:03 schreef Phaidra het volgende:
Oh man, die kluwen kittens!![]()
Maar wat een aanslag op het moederlijfje idd
.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gezin doet het goed![]()
Chartreuse voelt zich steeds meer op haar gemak. Nog altijd een beetje afwachtend, maar ze meldt zich inmiddels al af en toe met een hoofdje tegen mijn hand *bonk*. Rugkriebels zijn sowieso oké en bij haar kinders komen liggen als ik er al bij zit is geen probleem. Ze houdt alles goed in de gaten maar kan ook al ontspannen plat liggen. In de boekenkast (waar ze de eerste dagen zowat woonde) heb ik haar nauwelijks meer gezien.
Ze eet zo’n 200 gram kitten brokken per dag. Plus tweemaal daags natvoer.
Maar dat mag ook wel, want er wordt veel gedronken. Cappuccino is in 24 uur 25 gram bijgekomen![]()
Cupcake lag net nog zo vast aan de tet geklonken, die heb ik maar laten liggen, mag straks op de weegschaal. Vanmorgen zaten er in ieder geval al wat grammetjes bij![]()
Waar die 200+ gram aan voer aan opgaan, vraagt u?
Arme mammaKeer op keer wordt ze bestormd.
https://i.imgur.com/GZ22o6h.mp4
Maar dat levert wel dit op (3,5 kitten hoofd richting camera, ik was tevreden)
[ afbeelding ]
De jeugd scharrelt al dapper rond. Spelen een beetje met elkaar, veel snuffelen en aan alle nieuwe oppervlakken proeven. Spelen met mij of speelgoed is nog te ingewikkeld. Volgens mij heb ik wel weer een klimnestDe eersten hingen al met vier voetjes in de krabpaal
Ja, cappuccino zit nu op zo’n 430 gram, het cupcakeje op 242 gramquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:53 schreef Pippi het volgende:
Foto's!
Wat een enorm verschil tussen Cappucino en Cupcake. Komt toch wel goed hé met Cupcake?
Ik moest bij het eerste filmpje bevestigen dat ik 18+ benquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er wordt doorgegroeid, de een harder dan de ander. Cupcake pakt er gemiddeld 7 gram per dag bij, loopt daarmee steeds verder achter op de rest van de familie. Bijna tijd voor vast voer!
Maar, klein als hij is, komt hij prima mee.
Kiek hem klimmen![]()
[ afbeelding ]
Afdalen is nog ingewikkeld (vandaar krabpaal op zijn kant)
https://i.imgur.com/DkWs8gD.mp4
Hij niet als enige. Scharrelscharrel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cappuccino liet me gisteren zien dat hij grote kater plassen kan doen op de bak.
[ afbeelding ]
Mamma vindt me steeds leuker, moet er wel elke keer met een kriebel aan herinnerd worden maar dan is het purrepurre. Hopelijk vergeeft ze het me dat ik gisteravond blijkbaar te weinig brokjes had neergezet. Bakje vanmorgen leeg![]()
Ik ben goedgekeurd als oppas, want als zij er is wordt ze bestormd.
[ afbeelding ]
Kittens snappen vast voer nog niet. Is ook op. Want mamma![]()
[ afbeelding ]
Uitbraak poging!
[ afbeelding ]
Nog meer scharrel
https://i.imgur.com/SNISuaT.mp4
Ik dacht even dat ze een toeval had, zo lagen de pootjes te twitchen… bleek een grondige wasbeurt te zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik ben gepromoveerd naar matras.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En na een half uur scharrelen stortte iedereen min of meer in.
[ afbeelding ]
Grootste en kleinste broer. En een zus
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vernam van iemand anders al dergelijke berichten. Imgur kan niet omgaan met paaldansen blijkbaar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest bij het eerste filmpje bevestigen dat ik 18+ ben![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vernam van iemand anders al dergelijke berichten. Imgur kan niet omgaan met paaldansen blijkbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |