abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201680402
Er wordt doorgegroeid, de een harder dan de ander. Cupcake pakt er gemiddeld 7 gram per dag bij, loopt daarmee steeds verder achter op de rest van de familie. Bijna tijd voor vast voer!
Maar, klein als hij is, komt hij prima mee.

Kiek hem klimmen 8-)

Afdalen is nog ingewikkeld (vandaar krabpaal op zijn kant)
https://i.imgur.com/DkWs8gD.mp4

Hij niet als enige. Scharrelscharrel.

Cappuccino liet me gisteren zien dat hij grote kater plassen kan doen op de bak.

Mamma vindt me steeds leuker, moet er wel elke keer met een kriebel aan herinnerd worden maar dan is het purrepurre. Hopelijk vergeeft ze het me dat ik gisteravond blijkbaar te weinig brokjes had neergezet. Bakje vanmorgen leeg :o :@ Ik ben goedgekeurd als oppas, want als zij er is wordt ze bestormd.

Kittens snappen vast voer nog niet. Is ook op. Want mamma :Y)

Uitbraak poging!

Nog meer scharrel
https://i.imgur.com/SNISuaT.mp4

Ik dacht even dat ze een toeval had, zo lagen de pootjes te twitchen… bleek een grondige wasbeurt te zijn _O-

Ik ben gepromoveerd naar matras.

En na een half uur scharrelen stortte iedereen min of meer in.

Grootste en kleinste broer. En een zus

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201680749
O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:53:14 #153
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_201680758
Foto's! *O*
Wat een enorm verschil tussen Cappucino en Cupcake. Komt toch wel goed hé met Cupcake?
pi_201684869
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:53 schreef Pippi het volgende:
Foto's! *O*
Wat een enorm verschil tussen Cappucino en Cupcake. Komt toch wel goed hé met Cupcake?
Ja, cappuccino zit nu op zo’n 430 gram, het cupcakeje op 242 gram :D

Ik houd een slagje om de arm… hij was het kleinste bij geboorte en van daaruit is het een logische redenatie dat hij in zo’n groot nest net wat minder makkelijk melk krijgt dan de rest. En het bijtrekt zodra we naar vast voer gaan. Maar er kan ook een lichamelijke oorzaak achter zitten natuurlijk…
Maar als ik kijk hoe levendig en vlot hij is, en hoe goed hij zich mee ontwikkelt met de rest (kan alles wat zij kunnen en soms zelf wat meer, alleen is hij een maatje kleiner), denk ik voor nu toch aan (de meest gunstige) deur 1.
Ik heb het inmiddels allebei meegemaakt.

Hij scharrel-rent nu rond, onder het maken van vervaarlijke geluidjes _O- O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:09:20 #155
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201685462
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er wordt doorgegroeid, de een harder dan de ander. Cupcake pakt er gemiddeld 7 gram per dag bij, loopt daarmee steeds verder achter op de rest van de familie. Bijna tijd voor vast voer!
Maar, klein als hij is, komt hij prima mee.

Kiek hem klimmen 8-)
[ afbeelding ]

Afdalen is nog ingewikkeld (vandaar krabpaal op zijn kant)
https://i.imgur.com/DkWs8gD.mp4

Hij niet als enige. Scharrelscharrel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Cappuccino liet me gisteren zien dat hij grote kater plassen kan doen op de bak.
[ afbeelding ]

Mamma vindt me steeds leuker, moet er wel elke keer met een kriebel aan herinnerd worden maar dan is het purrepurre. Hopelijk vergeeft ze het me dat ik gisteravond blijkbaar te weinig brokjes had neergezet. Bakje vanmorgen leeg :o :@ Ik ben goedgekeurd als oppas, want als zij er is wordt ze bestormd.
[ afbeelding ]

Kittens snappen vast voer nog niet. Is ook op. Want mamma :Y)
[ afbeelding ]

Uitbraak poging!
[ afbeelding ]

Nog meer scharrel
https://i.imgur.com/SNISuaT.mp4

Ik dacht even dat ze een toeval had, zo lagen de pootjes te twitchen… bleek een grondige wasbeurt te zijn _O-
[ afbeelding ]

Ik ben gepromoveerd naar matras.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En na een half uur scharrelen stortte iedereen min of meer in.
[ afbeelding ]

Grootste en kleinste broer. En een zus
[ afbeelding ]

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z
Ik moest bij het eerste filmpje bevestigen dat ik 18+ ben :o :P
pi_201685502
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 20:09 schreef maily het volgende:

[..]
Ik moest bij het eerste filmpje bevestigen dat ik 18+ ben :o :P
Ik vernam van iemand anders al dergelijke berichten. Imgur kan niet omgaan met paaldansen blijkbaar? _O-
  Spellchecker vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:12:15 #157
197773 crew  maily
pi_201685507
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 20:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik vernam van iemand anders al dergelijke berichten. Imgur kan niet omgaan met paaldansen blijkbaar? _O-
_O-
pi_201686310
Of iets met pussy en pole? O-)

Heerlijke beelden weer. Chartreuse blijft prachtig, die ogen O+

En op het tweede filmpje zie je hoe mager ze is, als ze zit te eten...
pi_201692271
Kitten kamer uitgebreid… scharrelscharrelscharrel ^O^
Weer een kleine uitbraak van geïrriteerde oogjes, dus aan de slag met watjes en oogzalf.
Daarna drinken bij moeder… die alles er weer aflikt.

Waar doe ik het voor :') _O-
pi_201705153
Oogjes weer opgeklaard, tijd voor eerste uitstap.

De vier groterikken mochten mee zodat de mini’s wat rustiger bij mamma konden drinken.
Cupcakeje was wat afgevallen :o Dus toch wat extra grammetjes flesvoeding erin. Die hij vrijwel direct weer kwijt was, want onder veel gekreun en gepiep werd door hem als eerste van het nestje een grote kater drol op de bak geproduceerd 8-)

Groterikken maakten kennis met bank. Scharrelscharrel

Chartreuse vindt me nu best leuk, maar toen ik het vierde kind van de borst rukte kreeg ik een blaas _O_

De kinders… die vonden de uitstap top. Waar het vorige nestje wat onhandiger en vooral terughoudender was, werd er nu rondgewandeld, geklommen… en ik heb weer een schootnest O+

Cayenne liet haar bikini zien

En toen :Z :Z :Z :Z (er zijn er echt vier in beeld)

Plan lijkt gewerkt te hebben: bij terugkeer lag de drieling bij mam aan de tet.
En de verloren vierling werd met open pootjes en diverse stevige likken verwelkomd O+
Binnenkort mag mam ook mee. Deze dame is tam genoeg.
  zondag 10 oktober 2021 @ 15:23:43 #161
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_201705289
Wat een leuke update O+
pi_201706358
Wat een ontzettend leuk nest! En fijn dat moeder ook zo op haar gemak is. Hoe oud wordt moeder geschat?
pi_201706698
Hele fijne update weer!
pi_201706741
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 16:23 schreef Annika77 het volgende:
Wat een ontzettend leuk nest! En fijn dat moeder ook zo op haar gemak is. Hoe oud wordt moeder geschat?
Ik heb geen idee :@ Zelf denk ik een jaar of drie… jong genoeg om slagroom te blijven maken en de boel bij te houden (en eerste nesten zijn niet zo groot).
pi_201706773
Omdat het zo’n luie zondag is.. en ze zo leuk zijn O+

Het is nu nog meer graven voor de show dan echte prestaties… maar ik ben wel wel blij dat ik bij het asiel om een grotere bak heb gevraagd. Wordt bijna tijd _O-

Het cupcakeje had er netjes wat grammen bij gedronken, wilde de extra voeding en vooral het stomme flesje dus echt niet :{w
Mamma maken we er altijd blij mee. Kinders leren uit bakje eten kan dan ook beter als moeder er niet bij is :P

Scharrelklim. Bijna aan de top!
https://i.imgur.com/2LEQ3MC.mp4

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 10-10-2021 17:03:51 ]
pi_201706807
De Cupcake ligt nu, kwartiertje na resoluut weigeren van extra melk, te lurken bij de mem. Beste plekje ook nog. Ik snap de knul wel O+
  zondag 10 oktober 2021 @ 21:40:23 #167
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_201710187
Superleuke foto's en filmpje!
Wat een leuke mama en kittens. O+
Kids zijn lekker de boel aan het onderzoeken met hun wiebelpootjes en spriet-staartjes. O+
Mama is ook relaxed, wat een fijn nestje. :)
pi_201717065
Ik ben hier thuis vriend aan het ompraten voor een kitten erbij, kind is allang voor een knuffelkitten O+
pi_201717105
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:35 schreef Yinny het volgende:
Ik ben hier thuis vriend aan het ompraten voor een kitten erbij, kind is allang voor een knuffelkitten O+
Goed bezig, je weet waar je ze kunt vinden :P
pi_201719266
Gezinsuitstap *O* Was de planning. Moeder vond het zo spannend, dat een open deur haar niet deed verleiden haar kamer uit te komen.

Jong gezin maar in de grote bak, want het lieve kleine mandje is… te klein

Bank gebarricadeerd, want anders moet ik ze daar onderuit grabbelen /slim B-)

Maar… het laminaat bleek LAVA :o Het kleed was iets beter… maar de benen van tante Cat bleken het best O+ _O-

https://i.imgur.com/v6OKAEm.mp4

Cerise viel in de vulkaan. Gelukkig bikini aan :+

Toen stortte iedereen erin

Boze wereld bekijken vanaf de veilige plek

Het cupcakeje was net klaar met mijn broek opeten
https://i.imgur.com/FS0Q1Ri.mp4

Haal de vulkaan weg… dan heb je dit

Laat de vulkaan wegwandelen (even kijken of moeder alsnog durft te komen) en dan heb je een paar kittens die luid piepend de grote gevaren trotseren, op zoek naar tante Cat *;

Met moeder afwezig was het een goed moment om vast voer te gaan proberen.
De meesten lustten het wel, na enige overreding (en ultra luxe voer plek). Helaas zat de Cupcake daar niet bij.
Nu moeten ze nog leren dat de vinger waarvan ze het leren eten inderdaad vlees bevat, maar niet om door scherpe poezen tandjes gegeten te worden :X Gelukkig wordt het bordje ook al door wat volk gesnapt.

Na al deze wijze levenslessen was het goed dutten en tijd om naar mamma terug te gaan. Met al het vast voer gesmeerpoets zal zij veel te wassen hebben.
  Spellchecker maandag 11 oktober 2021 @ 19:00:57 #171
197773 crew  maily
pi_201719386
Wat een heerlijkheid O+
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:05:27 #172
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_201721446
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_201723826
Cupcake deed net zijn grootste fles melk van allemaal. Inclusief een beetje gemorste melk van mijn hand aflikken, al blijft dat nog moeilijk.

En drie van de grutjes hebben nu vergadering… in de grote overdekte kattenbak _O-
pi_201724569
Cupcake O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_201732891
Lava, check :7

Al gingen er ook een paar voorzichtig op verkenning in de directe omgeving.

Het Cupcakeje heeft met wapperende oortjes vandaag twee keer een (voor zijn doen) royale fles leeg gezopen *O*
Veel minder dan wat hij per dag nodig heeft, maar hij haalt natuurlijk ook nog bij de mamma. Gaat een goede groeidag worden vandaag :Y

De rest begint juist minder hard aan te komen. Logisch ook. Mamma gaat de groeiende behoefte niet bijhouden en ze zijn nu een stuk actiever. De Proeverij der Natvoer kent wisselende successen. We blijven oefenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')