Ja, cappuccino zit nu op zo’n 430 gram, het cupcakeje op 242 gramquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:53 schreef Pippi het volgende:
Foto's!
Wat een enorm verschil tussen Cappucino en Cupcake. Komt toch wel goed hé met Cupcake?
Ik moest bij het eerste filmpje bevestigen dat ik 18+ benquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er wordt doorgegroeid, de een harder dan de ander. Cupcake pakt er gemiddeld 7 gram per dag bij, loopt daarmee steeds verder achter op de rest van de familie. Bijna tijd voor vast voer!
Maar, klein als hij is, komt hij prima mee.
Kiek hem klimmen![]()
[ afbeelding ]
Afdalen is nog ingewikkeld (vandaar krabpaal op zijn kant)
https://i.imgur.com/DkWs8gD.mp4
Hij niet als enige. Scharrelscharrel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cappuccino liet me gisteren zien dat hij grote kater plassen kan doen op de bak.
[ afbeelding ]
Mamma vindt me steeds leuker, moet er wel elke keer met een kriebel aan herinnerd worden maar dan is het purrepurre. Hopelijk vergeeft ze het me dat ik gisteravond blijkbaar te weinig brokjes had neergezet. Bakje vanmorgen leeg![]()
Ik ben goedgekeurd als oppas, want als zij er is wordt ze bestormd.
[ afbeelding ]
Kittens snappen vast voer nog niet. Is ook op. Want mamma![]()
[ afbeelding ]
Uitbraak poging!
[ afbeelding ]
Nog meer scharrel
https://i.imgur.com/SNISuaT.mp4
Ik dacht even dat ze een toeval had, zo lagen de pootjes te twitchen… bleek een grondige wasbeurt te zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik ben gepromoveerd naar matras.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En na een half uur scharrelen stortte iedereen min of meer in.
[ afbeelding ]
Grootste en kleinste broer. En een zus
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vernam van iemand anders al dergelijke berichten. Imgur kan niet omgaan met paaldansen blijkbaar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest bij het eerste filmpje bevestigen dat ik 18+ ben![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vernam van iemand anders al dergelijke berichten. Imgur kan niet omgaan met paaldansen blijkbaar?
Ik heb geen ideequote:Op zondag 10 oktober 2021 16:23 schreef Annika77 het volgende:
Wat een ontzettend leuk nest! En fijn dat moeder ook zo op haar gemak is. Hoe oud wordt moeder geschat?
Goed bezig, je weet waar je ze kunt vindenquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:35 schreef Yinny het volgende:
Ik ben hier thuis vriend aan het ompraten voor een kitten erbij, kind is allang voor een knuffelkitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |