abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201338202

Over architectonische grapjes, dit is de wijk Bispebjerg in Kopenhagen. Fietsafstand van centrum.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 september 2021 @ 12:58:29 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201338237
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201338310
Tivoli in Kopenhagen! Zo'n sfeervol, tof, historisch pretparkje O+ O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201338429
Ik was in Billund (augustus)
Werewolf
pi_201338437
Ik wil naar bed.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201338710
@z80

Ook nog een raar architectuurding: het stadspark Superkilen.
Het is gemeubileerd met spullen uit de hele wereld. Ik zal vast verklappen dat er ergens een fietsenrek uit Nijmegen te vinden is :D

Moderator / Redactie Sport maandag 13 september 2021 @ 13:47:53 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201338762
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201338821
quote:
9s.gif Op maandag 13 september 2021 13:47 schreef borisz het volgende:
Ach... Frans Bakker overleden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-boulange-overleden
Sjonge, en nog best jong ook.

Wat houdt je tegen, Lonaa. Ga toch.

Was wel amusant ( voor de buitenstaander): een driftige gefrustreerde peuter buiten, die niks wilde en toch om zijn moeder schreeuwde. 😂 Hij is nu binnen en het is nu opvallend stil.

Zo word ik nog nieuwsgierig naar Kopenhagen. B-)
pi_201338863
quote:
Ja ik las het net.
Hij heeft mij nog gefilmd tijdens de grootste band van Nederland op de Grote markt in Haarlem.
Aardige vent met veel bedrijfjes en dingen her en der. Een bezige bij.
Kloteziekte -O-
pi_201338870
Gaaf die architectuur Tele!
pi_201339146
quote:
2s.gif Op maandag 13 september 2021 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil naar bed.
Ik sliep voor de lunch al een uurtje, dus ik zeg doen! :7
pi_201339308
Ik ga nu ook powernappen.
Doodmoei -O-
Heb alleen nog maar boodschapjes op de fiets gedaan :?
Zeker nog van gister.
En @Lonaa ook ?
pi_201339395
quote:
2s.gif Op maandag 13 september 2021 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil naar bed.
Dan ga je?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201339855
Zo, vriezers en koelkast ontdooit en schoongemaakt. Pokkewerk, maar was nodig, vooral de vriezers
We have far more in common than that which devides us..
pi_201340170
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 14:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dan ga je?
@Lonaa En noem je het een ‘herstel dutje’ en verdiend na de weekend inspanningen. ^O^

Goed bezig kaatje, ook eens plannen.
pi_201340190
Lonaa is terug van boodschappen en gaat nu op de bank liggen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201340251
Ik lag in bed, voelde me heel moe, soort hoofdpijntje die zeurt én een onrustig hart/hoofd.
Ineens dacht ik aan die VGZ-mindfullnessapp die ik al 2 jaar op mijn tel heb staan.
Paar oefeningetjes gedaan (standaard dingetjes) en het maakt je echt rustiger ^O^
Ga ik dus ook weer vaker oppakken O+
pi_201340346
quote:
Whut?
Werewolf
pi_201340426
quote:
Hij heette echt François Boulanger hè?
Haarlemmer idd. Fanatiek pubquizzer :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201340435
quote:
2s.gif Op maandag 13 september 2021 15:49 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa is terug van boodschappen en gaat nu op de bank liggen.
Topic nummer 1
FB / /me functie werkt hier nu ook.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 13 september 2021 @ 16:20:34 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201340524
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 16:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Hij heette echt François Boulanger hè?
Haarlemmer idd. Fanatiek pubquizzer :D
Boulangé.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201340857
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 16:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Boulangé.
Oh pardon, je hebt helemaal gelijk, ik moet ook niet koken en posten tegelijk ;).
pi_201341514
Voor degenen die TV Gelderland kunnen ontvangen (en ook terug te vinden op YouTube).
Amir is een hele lieve vriend, met een mooi verhaal die ook mooie films maakt. Morgen om 1730
https://www.gld.nl/artikel/7369459/gld-doc-bijdragen

@Isabeau, volgens mij hebben jullie elkaar ontmoet
  maandag 13 september 2021 @ 18:03:23 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_201341688
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:44 schreef Tele6 het volgende:
@:z80

Ook nog een raar architectuurding: het stadspark Superkilen.
Het is gemeubileerd met spullen uit de hele wereld. Ik zal vast verklappen dat er ergens een fietsenrek uit Nijmegen te vinden is :D

[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.detail.de%2Ffileadmin%2F_processed_%2F8%2Ff%2Fcsm_7_Superkilen_Kopenhagen_Iwan_baan_03_5c3d2f774e.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Deze ligt wel een eindje uit de richting. Zeker als het enkel om een pleintje gaat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 13 september 2021 @ 18:08:18 #25
63722 z80
I fink you freaky
pi_201341753
Rondje van gister zit toch wat zwaarder in de benen dan gedacht.
Via de dijk naar de sportschool ging nog. Daarna was het gedaan met de kracht. Nog wel de rest van de geplande training afgewerkt. Nu wachten op de oven voor de rundvlees lasagne, en daarna een bak druiven die duidelijk aan de tht datum zitten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201342111
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 17:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor degenen die TV Gelderland kunnen ontvangen (en ook terug te vinden op YouTube).
Amir is een hele lieve vriend, met een mooi verhaal die ook mooie films maakt. Morgen om 1730
https://www.gld.nl/artikel/7369459/gld-doc-bijdragen

@:Isabeau, volgens mij hebben jullie elkaar ontmoet
Ja, klopt :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201342113
quote:
Wat grappig en goed gevonden :D
Jij hebt echt een olifantengeheugen he >:O
pi_201343495
Ik heb eindelijk morgen niets _O_ Geen afspaken, geen werk O+ Nou wilde ik wel heel graag ook niets doen, maar het wordt huishouden 8-)

quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 15:54 schreef Blues het volgende:
Ik lag in bed, voelde me heel moe, soort hoofdpijntje die zeurt én een onrustig hart/hoofd.
Ineens dacht ik aan die VGZ-mindfullnessapp die ik al 2 jaar op mijn tel heb staan.
Paar oefeningetjes gedaan (standaard dingetjes) en het maakt je echt rustiger ^O^
Ga ik dus ook weer vaker oppakken O+
Ik ben begonnen met mediteren. Stelt nog niks voor hoor, maar het begin is er. Mindfulness is volgens mij een vorm van meditatie. Mooi idd om tot rust te komen O+

Ik doe het voor ik ga slapen na een nachtdienst, kijken of het helpt om beter te slapen - dus ipv direct thuis achter pc te kruipen ga ik nu Poes knuffelen, ontbijtje maken, lezen, mediteren, tanden poetsen en naar bed. Daarom 's morgens geen berichtjes op FOK meer van mij. Bleef ook vaak domweg veel te lang hangen. 'Te moe om naar bed te gaan' :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201343603
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 18:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat grappig en goed gevonden :D
Jij hebt echt een olifantengeheugen he >:O
Deze ken ik gewoon uit m'n hoofd, komt geen zoekwerk aan te pas. In mijn hoofd is 'ie nogal makkelijk, topicnr 1. Ik denk dat het in dit geval ook in Dannys hoofd zo was, want het was natuurlijk niet echt het eerste topic ooit ;)
pi_201343632
Aha, ons dorp op tv. w/ en Blues’dorp w/ Evenementen en restaurants.

Wat een verstandige Isa👍🏼
pi_201343651
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Daarom 's morgens geen berichtjes op FOK meer van mij.
Oh, dus dan hoef ik me ook niet meer "schuldig" te voelen als ik geen / te laat een ochtendfoto plaats :D

Maareh, fijn als het helpt met betere rust. Rust is zo belangrijk.
pi_201343759
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 20:07 schreef sigme het volgende:

Oh, dus dan hoef ik me ook niet meer "schuldig" te voelen als ik geen / te laat een ochtendfoto plaats :D

Maareh, fijn als het helpt met betere rust. Rust is zo belangrijk.
Ik kijk in de trein nog wel op mijn telefoon en dan brengen je foto's altijd een beetje positiviteit en schoonheid O+
Blijf vooral ook Hagewinde plaatsen _O_ Dat groeit nu volop. Op alle ongewenste plaatsen :+

Ik had ook nog een foto gemaakt. Moment.
pi_201343782
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik kijk in de trein nog wel op mijn telefoon en dan brengen je foto's altijd een beetje positiviteit en schoonheid O+
Blijf vooral ook Hagewinde plaatsen _O_ Dat groeit nu volop. Op alle ongewenste plaatsen :+

Ik had ook nog een foto gemaakt. Moment.
Oh ok, dan blijf ik proberen "op tijd" te zijn :D
Kom maar op met die foto, jij maakt altijd mooie foto's.
pi_201343804
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eindelijk morgen niets _O_ Geen afspaken, geen werk O+ Nou wilde ik wel heel graag ook niets doen, maar het wordt huishouden 8-)

Ik ben begonnen met mediteren. Stelt nog niks voor hoor, maar het begin is er. Mindfulness is volgens mij een vorm van meditatie. Mooi idd om tot rust te komen O+

Ik doe het voor ik ga slapen na een nachtdienst, kijken of het helpt om beter te slapen - dus ipv direct thuis achter pc te kruipen ga ik nu Poes knuffelen, ontbijtje maken, lezen, mediteren, tanden poetsen en naar bed. Daarom 's morgens geen berichtjes op FOK meer van mij. Bleef ook vaak domweg veel te lang hangen. 'Te moe om naar bed te gaan' :X
Hoort bij mindfull, meditatie. Er zitten allerlei 'oefeningen' in de app.

En alles dát je doet in een rustigere modus doen met aandacht voor wát je doet helpt ook meer om in het nu te zijn zodat je niet afgeleid wordt van allerlei gedachtes of onrust.

Goed om dit te proberen Isa. Hoop dat het je goed laat slapen en uitrusten.
Wat sigme zegt is een understatement heb ik nu wel geleerd; rust is zo belangrijk.
Alleen moet iedereen ff uitvissen wat wanneer het beste werkt.

De grotemoeiii is vandaag bij mij niet weggeweest, maar voel me er wel rustig bij :D Heb ik toch wat :P
pi_201343842
Jij was op een gegeven moment foto's van knoppen.zaden aan het plaatsen en toen zag ik deze. Nooit bij stil gestaan, maar ik vond het serieus super mooi. Zo groot als mijn hand overigens!

Ik denk dat het deze was:

Ik kon niet zo snel vinden welke witte schermbloemige dit dan was.
pi_201343859
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Jij was op een gegeven moment foto's van knoppen.zaden aan het plaatsen en toen zag ik deze. Nooit bij stil gestaan, maar ik vond het serieus super mooi. Zo groot als mijn hand overigens!

[ afbeelding ]

Oh ja! Deze heeft een mooie naam die ik kwijt ben.. heb m ook hier een keer gepost O+
pi_201343869
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:17 schreef Isabeau het volgende:

[ afbeelding ]

Ik denk dat het deze was:
[ afbeelding ]

Ik kon niet zo snel vinden welke witte schermbloemige dit dan was.
Peen!

Beide foto's idd. Mooi hè, peen. Ik denk dat ik het een van de meest mysterieuze bloemen vind.
pi_201343881
Peen *G*
pi_201343885
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh ja! Deze heeft een mooie naam die ik kwijt ben.. heb m ook hier een keer gepost O+
Peen }:|

Over smaak valt niet te twisten, maar om 'peen' een mooie naam te vinden, hmmm. Nee, vind ik niet. Pien?

-edit- ghehe, ninja edit not ninja ;)
pi_201343908
quote:
10s.gif Op maandag 13 september 2021 20:19 schreef sigme het volgende:

Peen }:|

Over smaak valt niet te twisten, maar om 'peen' een mooie naam te vinden, hmmm. Nee, vind ik niet. Pien?
Ja want de combi vind ik leuk. Die enorm interessante plant met zo'n naam.
Geweldig O+
pi_201343915
Hihi :+
pi_201343918
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:18 schreef Blues het volgende:
En wat zo stom is, ik had die prachtige bollen nog nooit eerder opgemarkt :o

Peen. Is er geen mooiere, langere naam voor die plant? peen klinkt zo. Ja. Peen. _O-
pi_201343937
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En wat zo stom is, ik had die prachtige bollen nog nooit eerder opgemarkt :o

Peen. Is er geen mooiere, langere naam voor die plant? peen klinkt zo. Ja. Peen. _O-
Daucus carota

Hmpf.
pi_201343971

Geen wonder dat wij 'm niet echt kennen, @Isabeau!
pi_201343977
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:15 schreef Blues het volgende:

Hoort bij mindfull, meditatie. Er zitten allerlei 'oefeningen' in de app.

En alles dát je doet in een rustigere modus doen met aandacht voor wát je doet helpt ook meer om in het nu te zijn zodat je niet afgeleid wordt van allerlei gedachtes of onrust.

Goed om dit te proberen Isa. Hoop dat het je goed laat slapen en uitrusten.
Wat sigme zegt is een understatement heb ik nu wel geleerd; rust is zo belangrijk.
Alleen moet iedereen ff uitvissen wat wanneer het beste werkt.

De grotemoeiii is vandaag bij mij niet weggeweest, maar voel me er wel rustig bij :D Heb ik toch wat :P
Als ik nu terug kijk op mijn 'nachtdienst-carriere' dan heb ik van slaap altijd een ondergeschoven kindje gemaakt op werkdagen :X En dan als zombie functioneren. Ik maak inmiddels ook geen afspraken meer. Ging vroeger rustig ookj naar verjaardagen etc. Dan maar wat minder slapen, dacht ik dan. Maar dat doe ik niet meer.

En super dat het je rustiger heeft gemaakt. je schijnt het te moeten oefenen, tot rust komen. En dan word je er steeds beter in.
pi_201343984
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 20:22 schreef sigme het volgende:

Daucus carota

Hmpf.
Hmm.

Klinkt als een Harry Potter spreuk.
pi_201343995
quote:
3s.gif Op maandag 13 september 2021 20:23 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Geen wonder dat wij 'm niet echt kennen, @:isabeau!
Oh! verrassend :o
pi_201344010
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hmm.

Klinkt als een Harry Potter spreuk.
Carrots!
pi_201344018
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als ik nu terug kijk op mijn 'nachtdienst-carriere' dan heb ik van slaap altijd een ondergeschoven kindje gemaakt op werkdagen :X En dan als zombie functioneren. Ik maak inmiddels ook geen afspraken meer. Ging vroeger rustig ookj naar verjaardagen etc. Dan maar wat minder slapen, dacht ik dan. Maar dat doe ik niet meer.

En super dat het je rustiger heeft gemaakt. je schijnt het te moeten oefenen, tot rust komen. En dan word je er steeds beter in.
Ook dat 'zegt zij van de app'.

En de bedrijfsarts zei dat 2 jr geleden toen ik na ziekenhuisgedoe aan het opbouwen was.
Maar jaaaaaaaaaaaaa ik dacht.. ja hoor, prima, ik kom er ZELLUF wel bovenop :P

Uiteindelijk worden we wel eens een keer wijzer :+ Jij ook *G* Hoop dat het je gaat helpen :*
pi_201344023
quote:
De plant is rijk aan caroteen en vitamine B en onze eetbare wortel stamt van de wilde Peen af.
pi_201344035
quote:
3s.gif Op maandag 13 september 2021 20:23 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Geen wonder dat wij 'm niet echt kennen, @:isabeau!
Staat volop langs de zeeweg.
En dit snap ik nu :P
pi_201344043
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:25 schreef Blues het volgende:

Ook dat 'zegt zij van de app'.

En de bedrijfsarts zei dat 2 jr geleden toen ik na ziekenhuisgedoe aan het opbouwen was.
Maar jaaaaaaaaaaaaa ik dacht.. ja hoor, prima, ik kom er ZELLUF wel bovenop :P

Uiteindelijk worden we wel eens een keer wijzer :+ Jij ook *G* Hoop dat het je gaat helpen :*
Ja, iets met wijsheid & jaren :')
pi_201344190
Ik ben ook een keer met FOK naar De Efteling geweest. Na mijn nachtdienst _O- omg :X Dat was misschien wel het ergste, het slapen maar gewoon overslaan.
pi_201344783
quote:
10s.gif Op maandag 13 september 2021 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een keer met FOK naar De Efteling geweest. Na mijn nachtdienst _O- omg :X Dat was misschien wel het ergste, het slapen maar gewoon overslaan.
Wat zal jij op weg naar huis geslapen hebben (hopelijk was je met de trein)
pi_201344905
Ik twijfelde de laatste keer bij jullie eftelingmeetom na m'n nachtdienst aan te schuiven, maar moest die avond ook nog 'n nacht dus leek me toch wat onverstandig :+

Nu ook nog 'n nachtdienst werken en dan 'n week vrijv(zou naar de UK maar vanwege duidelijke redenen gaan we dat nog maar even niet doen) , hoop dat ik wat kan bijtrekken want ben de laatste tijd behoorlijk moe :/ wil iig 'n saunadag nemen
pi_201345798
Rust nemen, dat vind ik echt moeilijk. Of nou ja: tot rust komen. Rust nemen is voor mij al heel lang op de bank tv gaan liggen kijken en niks doen, maar dat is toch niet echt tot rust komen.
Wat wel, dat weet ik dus eigenlijk niet echt. Echt niks doen vind ik heel moeilijk. M'n hoofd gaat dan alle kanten op en ik word er heel onrustig van. Alleen met muziek luisteren lijk ik m'n hoofd leeg te kunnen maken. Dus ik heb Acda&de Munnik op staan, lig in bed en ga kwartiertje muziek luisteren :) hopelijk daarna rozig en klaar om te slapen!
Slaap lekker voor jullie ook! :W
pi_201345934
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Rust nemen, dat vind ik echt moeilijk. Of nou ja: tot rust komen. Rust nemen is voor mij al heel lang op de bank tv gaan liggen kijken en niks doen, maar dat is toch niet echt tot rust komen.
Wat wel, dat weet ik dus eigenlijk niet echt. Echt niks doen vind ik heel moeilijk. M'n hoofd gaat dan alle kanten op en ik word er heel onrustig van. Alleen met muziek luisteren lijk ik m'n hoofd leeg te kunnen maken. Dus ik heb Acda&de Munnik op staan, lig in bed en ga kwartiertje muziek luisteren :) hopelijk daarna rozig en klaar om te slapen!
Slaap lekker voor jullie ook! :W
Is ook lastig, echte rust.
Ik begreep ook nooit wat ze daarmee bedoelden, want wat jij zegt... TV kijken is ook weer met je hoofd bezig zijn.
Met die app gaat het wel beter = gratiezz van vgz.
pi_201346142
Ik ben daar ook heel slecht in, echt rust pakken. Heb altijd het gevoel dat ik nog van alles moet doen/ een gehaast gevoel ipv ontspanning als ik gewoon ff voor de tv hang. Vandaar ook dat ik wel echt toe ben aan 'n dagje sauna komende week daar kom ik wel echt even tot rust
pi_201346248
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:03 schreef z80 het volgende:

[..]
Deze ligt wel een eindje uit de richting. Zeker als het enkel om een pleintje gaat.
Nou ja, met de fiets ben je er zo.

Het is inderdaad geen locatie waar je uren doorbrengt. Maar ik heb me er destijds toch wel 1-1.5 uur vermaakt met alle rare objecten bekijken/beklimmen en bordjes erbij lezen.
pi_201348200
Goedemorgen :Z :W
  dinsdag 14 september 2021 @ 07:40:19 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201348262
Goedemorgen..
Ik werd vanmorgen wakker met de TT naast me *) O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 14 september 2021 @ 07:45:18 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201348292
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 07:40 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen..
Naast? :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201348356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 07:40 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen..
Ik denk niet dat dat de tips zijn waar @z80 naar op zoek is _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 september 2021 @ 07:59:11 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201348377
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 07:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat de tips zijn waar @:z80 naar op zoek is _O-
Aannames :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201349232
Fysio zei niet hockeyen vandaag en ook niet zondag. Toch nog even nagevraagd, wat nou als ik wonder boven wonder voor zondag al helemaal geen pijn meer heb? Dan moet ik testen met tien minuutjes hardlopen, sprintjes en wenden en keren en als dat allemaal geen pijn oplevert dan mag ik zondag wel hockeyen. Duimen jullie met me mee? :+ ik heb stiekem wel een beetje goede hoop :Y .
Ze denkt forse blauwe plek naar binnen toe, maar paar testjes voor meniscus / buitenste kruisband letsel waren ook positief. Ze denkt door die blauwe plek, en dat past ook beter bij wat er is gebeurd, maar ze kan het nog niet 100% uitsluiten. Ik denk dat ze gelijk heeft met de blauwe plek, want heb ook eens m'n binnenste kruisband ingescheurd en dat voelde wel echt als een andere pijn en toen had ik twee dagen erna echt nog veel meer pijn en kon ik echt de bewegingen nog niet die ik nu wel gewoon kan.
pi_201349256
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Fysio zei niet hockeyen vandaag en ook niet zondag. Toch nog even nagevraagd, wat nou als ik wonder boven wonder voor zondag al helemaal geen pijn meer heb? Dan moet ik testen met tien minuutjes hardlopen, sprintjes en wenden en kerenz en als dat allemaal geen pijn oplevert dan mag ik zondag wel hockeyen. Duimen jullie met me mee? :+ ik heb stiekem wel een beetje goede hoop :Y .
Ze denkt forse blauwe plek naar binnen toe, maar paar testjes voor meniscus / buitenste kruisband letsel waren ook positief. Ze denkt door die blauwe plek, en dat past ook beter bij wat er is gebeurd, maar ze kan het nog niet 100% uitsluiten. Ik denk dat ze gelijk heeft met de blauwe plek, want heb ook eens m'n binnenste kruisband ingescheurd en dat voelde wel echt als een andere pijn en toen had ik twee dagen erna echt nog veel meer pijn en kon ik echt de bewegingen nog niet die ik nu wel gewoon kan.
Heb je zoveel pijn van die klap op je been? Dat heb ik gemist joh. Wat klote!
pi_201349264
Ik heb nog wel een lieve foto, de katten lagen samen op de bank gister, verstrengeld.
pi_201349266
Mogguh :O

Ik ben echt brak, pff.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201349287
quote:
Fysio zei niet hockeyen vandaag en ook niet zondag. Toch nog even nagevraagd, wat nou als ik wonder boven wonder voor zondag al helemaal geen pijn meer heb? Dan moet ik testen met tien minuutjes hardlopen, sprintjes en wenden en keren en als dat allemaal geen pijn oplevert dan mag ik zondag wel hockeyen. Duimen jullie met me mee? :+ ik heb stiekem wel een beetje goede hoop :Y .
Joh! Dan is die klap veel harder aangekomen dan je eerst dacht. Wel voorzichtig aan doen!
pi_201349296
Ahw, shit van je knie @vlindertje89 . Maar wees er wel echt voorzichtig mee, mijn zus heeft een soortgelijk iets gehad en is er uiteindelijk jaren zoet mee geweest.
pi_201349331
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:21 schreef sigme het volgende:

[..]
Heb je zoveel pijn van die klap op je been? Dat heb ik gemist joh. Wat klote!
Zondag deed t wel veel pijn ook in rust, gisteren al wat minder maar bij bewegen nog wel veel, en vandaag voelde het ook al wel wat beter, lopen doet nog wel beetje pijn maar stuk minder. Dus ik dacht al, zal je zien, maak ik afspraak is het voorbij. Maar trap af bv doet nog steeds pijn (en die beweging gaat ook niet soepel) en toen ik even stukje ging rennen in de kamer om te proberen deed dat toch ook nog best veel pijn :X . En het voelt ook niet zo stabiel, 'zwabbert' beetje voor m'n gevoel als ik ga rennen. Dus ik was hier al wel een beetje bang voor, maar toch viel het me tegen :')

Ik lees nu terug dat ik er zondag ook wel redelijk licht over heb gepraat hier, ik heb na het spelen van de tweede helft met pijnstillers (wat wellicht niet zo slim was) de hele middag half mank gelopen, vooral met één been getrapt tijdens het fietsen en met pijn vertrokken gezicht aan tafel gezeten, en 's nachts zes keer wakker geworden van de pijn bij draaien in slaap ondanks nog wat paracetamol. Dus ik wist al wel dat het niet helemaal goed was, maar ik was nog in de ontkenningsfase hier denk ik :')

[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 14-09-2021 09:32:00 ]
pi_201349445
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:25 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Zondag deed t wel veel pijn ook in rust, gisteren al wat minder maar bij bewegen nog wel veel, en vandaag voelde het ook al wel wat beter, lopen doet nog wel beetje pijn maar stuk minder. Dus ik dacht al, zal je zien, maak ik afspraak is het voorbij. Maar trap af bv doet nog steeds pijn (en die beweging gaat ook niet soepel) en toen ik even stukje ging rennen in de kamer om te proberen deed dat toch ook nog best veel pijn :X . En het voelt ook niet zo stabiel, 'zwabbert' beetje voor m'n gevoel. Dus ik was hier al wel een beetje bang voor, maar toch viel het me tegen :')

Ik lees nu terug dat ik er zondag ook wel redelijk licht over heb gepraat hier, ik heb na het spelen van de tweede helft met pijnstillers (wat wellicht niet zo slim was) de hele middag half mank gelopen, vooral met één been getrapt tijdens het fietsen en met pijn vertrokken gezicht aan tafel gezeten, en 's nachts zes keer wakker geworden van de pijn bij draaien in slaap ondanks nog wat paracetamol. Dus ik wist al wel dat het niet helemaal goed was, maar ik was nog in de ontkenningsfase hier denk ik :')
Babbelen in een slowchat is vele malen nuttiger en onthullender dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen, vind je niet?
pi_201349514
quote:
10s.gif Op maandag 13 september 2021 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Daar heb ik jou gezien!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201349787
@vlindertje89 beterschap aan je knie! Balen joh. Dat zoiets zo hard aan kan komen :o

@Candaasje wat fijn voor dat katje O+
pi_201349888
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:37 schreef Tally het volgende:
Daar heb ik jou gezien!
Waarschijnlijk wat hyper. Want ik word heel erg hyper van slaaptekort. En daarna stort ik in :')

Vlinder, je knie! :o Zo ernstig leek het eerst niet, maar zo te lezen had je al wel heel veel alarmsignalen o|O Ik hoop ook dat het zondag al over is, maar ik zou er niet op rekenen en je moet ook geen alarmsignalen meer negeren :{ Gezonde knie is belangrijker dan hockey. Beterschap!

Oh Candaasje, wat fijn voor dat katje. Heeft het diertje geen eigenaar, of wat is daar aan de hand?
pi_201349947
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Babbelen in een slowchat is vele malen nuttiger en onthullender dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen, vind je niet?
Dit is wel een prima indruk van hoe ik meestal reageer, inderdaad. Zelf eigenlijk wel weten dat het niet goed is, maar naar buiten toe dat pas later aangeven. Zelfde met de werkdruk hoor, als ik bij een collega aangeef dat ik het toch wel wat veel vind en wel een beetje moet oppassen nu dan betekent dat eigenlijk dat ik al een maand ergens drie kilometer voorbij m'n grens aan het ronddolen ben.
Al moet ik zeggen dat ik me er vaak ook wel een soort van bewust van ben en het een soort 'whishful thinking' is, maar dit keer echt in m'n hoofd had zitten dat ik zondag ook al wel wat beter had laten doorschemeren hoe het voelde :') toch nog wat meer werk aan de winkel dan ik dacht. Dus ja, zeker inzichtgevend :s)

@Tele6 ja het was ook best hard, die sticks buigen niet mee :X en ze raakte m'n knie ipv de bal (zij wilde bal wegslaan, ik wilde dat voorkomen zodat wij weer konden aanvallen en liep er dus op af, maar zij kon de slagbeweging niet meer inhouden) dus zat ook best wat kracht achter. Hoort erbij, gebeurt niet vaak, alleen wel jammer in de eerste wedstrijd na corona :+
pi_201349956
Oh ja het katje van @Candaasje wilde ik nog op reageren O+ wat fijn dat het is gelukt!
pi_201349985
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:21 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh :O

Ik ben echt brak, pff.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn O+ 5 maanden is ook nog zo jong.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201350023
Ach dat katje, wat fijn dat het geholpen kan worden. Lijkt me ook als baasje gruwelijk, de wetenschap dat je dat niet kunt betalen en misschien een verschrikkelijke keuze moet maken. Maar door dit soort fondsen is dat voorkomen
pi_201350151
Wat rot van je knie, vlindertje! Luister naar de deskundige én naar het lichaam!
Niet alles wegmasseren met paracetamol ook.

Zeg, is @Myraela al op vakantie? Al even niet gezien.
pi_201350216
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:24 schreef AnneX het volgende:
Wat rot van je knie, vlindertje! Luister naar de deskundige én naar het lichaam!
Niet alles wegmasseren met paracetamol ook.

Zeg, is @:Myraela al op vakantie? Al even niet gezien.
Ja zij is op vakantie
pi_201350381
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Waarschijnlijk wat hyper. Want ik word heel erg hyper van slaaptekort. En daarna stort ik in :')

Vlinder, je knie! :o Zo ernstig leek het eerst niet, maar zo te lezen had je al wel heel veel alarmsignalen o|O Ik hoop ook dat het zondag al over is, maar ik zou er niet op rekenen en je moet ook geen alarmsignalen meer negeren :{ Gezonde knie is belangrijker dan hockey. Beterschap!

Oh Candaasje, wat fijn voor dat katje. Heeft het diertje geen eigenaar, of wat is daar aan de hand?
SPOILER
pi_201350618
@Candaasje is zo'n noodfonds nou iets waar je ook als 'gewoon persoon' zoals bij elk ander goed doel aan kan schenken? Of is het iets van puur je werkgever?
Want zoiets zou ik nou wel wat aan doneren als dat zou kunnen :)
pi_201350671
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:58 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Candaasje is zo'n noodfonds nou iets waar je ook als 'gewoon persoon' zoals bij elk ander goed doel aan kan schenken? Of is het iets van puur je werkgever?
Want zoiets zou ik nou wel wat aan doneren als dat zou kunnen :)
Voor zover ik weet niet nee, dit is echt vanuit de werkgever. (Elke dierenarts kan per jaar max 1000 euro opbouwen geloof ik, afhankelijk van hoeveel fte hij/zij werkt). Er zijn wel stichtingen die dit doen. Vanuit de dierenbescherming is er dacht ik een fonds voor mensen die onder het minimumloon verdienen, en in Tilburg zit Dier in Nood.
pi_201350806
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:42 schreef Candaasje het volgende:

SPOILER
Och, wat een ellende toch. Maar ook hartverwarmend dat het baasje zo zijn/haar best heeft gedaan en dus ook heel graag wil dat het diertje geholpen wordt. En ook fijn dat er potjes en organisaties zijn om eventueel in nood bij te springen.
pi_201350891
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 11:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Och, wat een ellende toch. Maar ook hartverwarmend dat het baasje zo zijn/haar best heeft gedaan en dus ook heel graag wil dat het diertje geholpen wordt. En ook fijn dat er potjes en organisaties zijn om eventueel in nood bij te springen.
Ja, en het is zo'n leuk beestje O+ Stond gisteren alweer rond te dansen en te MIEUWWWen in d'r hok. Wel natuurlijk steeds omvallend, want hey, twee gebroken poten :') maar je bent een kat of je bent het niet natuurlijk.
pi_201352206
Zen werkje buiten aan het doen. Spruiten schoonmaken.
Vanavond in de airfryer met kerrie-mayo :9
Maar waarom worden ze bij onze supermarkt 'hotelspruiten' genoemd.

SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door Blues op 14-09-2021 14:03:37 ]
pi_201352275
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:32 schreef sigme het volgende:

[..]
:Y *O* :D
pi_201352286
quote:
Ik zou ff wat langer rust nemen ;)
pi_201352696
Mmm...ik kreeg net wat stofstaaltjes binnen om te zien wat ik daarvan kan maken. Kan meteen gaan stofzuigen. Lapje van 4x20 cm pluist als een gek. Voelt lekker aan maar ik daar niets van maken.
pi_201353261
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm...ik kreeg net wat stofstaaltjes binnen om te zien wat ik daarvan kan maken. Kan meteen gaan stofzuigen. Lapje van 4x20 cm pluist als een gek. Voelt lekker aan maar ik daar niets van maken.
Oh vreselijk zoiets.
Ik heb zo'n 'winter' ribbroek, een bordeaux rode. Die pluist zelf niet maar pikt alles op en zit dan helemaal vol.. zo jammer.

* Blues is ipv lopen/sporten/fietsen opritje en tuin gaan doen.
Zweten :D
pi_201353345
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh vreselijk zoiets.
Ik heb zo'n 'winter' ribbroek, een bordeaux rode. Die pluist zelf niet maar pikt alles op en zit dan helemaal vol.. zo jammer.

* Blues is ipv lopen/sporten/fietsen opritje en tuin gaan doen.
Zweten :D
Ik heb laatst een broek weggedaan, die trok ook van alles aan, kattenharen, stofjes echt alles en het was er niet af te krijgen. Droeg 'm nooit meer, misschien dat iemand anders er wel blij mee is.

Ik wilde net de uitkering aanvragen...ben ik te vroeg. Eind van de week nog maar een keer. En ook moet ik me inschrijven op werk.nl. Dat doe ik dan ook maar gelijk. Wat een gekloot allemaal.
pi_201353357
'Moet' dat per 1/10?
pi_201353371
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn dat j eeerst het staaltje kreeg! Stel je voor dat je de stof had gekocht :X

Blues, ik heb geen idee wat hotelspruiten zijn 8)7 Nooit eerder die naam gezien. Zien er uit als heel gewone spruiten.
pi_201353424
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat fijn dat j eeerst het staaltje kreeg! Stel je voor dat je de stof had gekocht :X

Blues, ik heb geen idee wat hotelspruiten zijn 8)7 Nooit eerder die naam gezien. Zien er uit als heel gewone spruiten.
Was ik ook wel erg blij mee. Is ook niet echt goedkoop dus dan wil je er ook wel iets mee doen. Maar ik had zo'n 10 staaltjes besteld. Wil een donkerbruine broek maken, maar op het scherm zie je de kleuren niet goed en kan je het ook helemaal niet voelen. Nu weet ik welke stof ik daarvoor ga bestellen.

@Blues, ja, ontslag is per 1/10. En in mijn vakgebied is in de buurt geen werk (ja, 4 weken vervanging). Een fllink eind in de achterhoek is wel eea aan vacatures, maar bagger busverbinding (2 uur) en met wagenziekte is dat geen optie.
pi_201353800
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:20 schreef Kaatje1 het volgende:

@:Blues, ja, ontslag is per 1/10. En in mijn vakgebied is in de buurt geen werk (ja, 4 weken vervanging). Een fllink eind in de achterhoek is wel eea aan vacatures, maar bagger busverbinding (2 uur) en met wagenziekte is dat geen optie.
Een hele zoektocht wordt dat.
Heb je een mail-abbo op vacature-zoektermen?
En je linked-in ook geupdated?
pi_201353983
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Was ik ook wel erg blij mee. Is ook niet echt goedkoop dus dan wil je er ook wel iets mee doen. Maar ik had zo'n 10 staaltjes besteld. Wil een donkerbruine broek maken, maar op het scherm zie je de kleuren niet goed en kan je het ook helemaal niet voelen. Nu weet ik welke stof ik daarvoor ga bestellen.

@:Blues, ja, ontslag is per 1/10. En in mijn vakgebied is in de buurt geen werk (ja, 4 weken vervanging). Een fllink eind in de achterhoek is wel eea aan vacatures, maar bagger busverbinding (2 uur) en met wagenziekte is dat geen optie.
Er kan natuurlijk op elk moment in de nabije toekomst een vacature komen waar je perfect in past *O* Regio Arnhem/Nijmegen moet toch te doen zijn?
pi_201354089
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Een hele zoektocht wordt dat.
Heb je een mail-abbo op vacature-zoektermen?
En je linked-in ook geupdated?
Met linked-in ben ik bezig. Maar ik heb nu ruzie met de opmaak. Volgende week heb ik een afspraak met een vriend die dat beroepsmatig doet.
En ja, heel veel vacature-abbo's. Maar daar kan ook nog wel het eea gestoomlijnd worden. Geef je aan dat je in Arnhem +10 km zoekt. Komen er vacatures uit Breda naar voren. Maar ook basis arts UWV...hoe dan?
pi_201354555
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 15:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Met linked-in ben ik bezig. Maar ik heb nu ruzie met de opmaak. Volgende week heb ik een afspraak met een vriend die dat beroepsmatig doet.
En ja, heel veel vacature-abbo's. Maar daar kan ook nog wel het eea gestoomlijnd worden. Geef je aan dat je in Arnhem +10 km zoekt. Komen er vacatures uit Breda naar voren. Maar ook basis arts UWV...hoe dan?
Dat is echt overal :D dat slaat helemaal nergens op. Hoe goed je die filters ook invult.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201354720
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 15:30 schreef Tally het volgende:

[..]
Dat is echt overal :D dat slaat helemaal nergens op. Hoe goed je die filters ook invult.
Vorige week zag ik ergens een vacature tekst met flink wat taalfouten en ook tegenstellingen in de werkzaamheden en opleidingseisen. Kan 'm nu niet meer terugvinden. Maar ik stond op het punt om aan te bieden om hun teksten na te kijken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')