Sjonge, en nog best jong ook.quote:Op maandag 13 september 2021 13:47 schreef borisz het volgende:
Ach... Frans Bakker overleden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-boulange-overleden
Ja ik las het net.quote:Op maandag 13 september 2021 13:47 schreef borisz het volgende:
Dan ga je?quote:
@Lonaa En noem je het een ‘herstel dutje’ en verdiend na de weekend inspanningen.quote:
Whut?quote:Op maandag 13 september 2021 13:47 schreef borisz het volgende:
Hij heette echt François Boulanger hè?quote:Op maandag 13 september 2021 13:47 schreef borisz het volgende:
Topic nummer 1quote:Op maandag 13 september 2021 15:49 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa is terug van boodschappen en gaat nu op de bank liggen.
Boulangé.quote:Op maandag 13 september 2021 16:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij heette echt François Boulanger hè?
Haarlemmer idd. Fanatiek pubquizzer
Oh pardon, je hebt helemaal gelijk, ik moet ook niet koken en posten tegelijkquote:
Deze ligt wel een eindje uit de richting. Zeker als het enkel om een pleintje gaat.quote:Op maandag 13 september 2021 13:44 schreef Tele6 het volgende:
@:z80
Ook nog een raar architectuurding: het stadspark Superkilen.
Het is gemeubileerd met spullen uit de hele wereld. Ik zal vast verklappen dat er ergens een fietsenrek uit Nijmegen te vinden is
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.detail.de%2Ffileadmin%2F_processed_%2F8%2Ff%2Fcsm_7_Superkilen_Kopenhagen_Iwan_baan_03_5c3d2f774e.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Ja, kloptquote:Op maandag 13 september 2021 17:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor degenen die TV Gelderland kunnen ontvangen (en ook terug te vinden op YouTube).
Amir is een hele lieve vriend, met een mooi verhaal die ook mooie films maakt. Morgen om 1730
https://www.gld.nl/artikel/7369459/gld-doc-bijdragen
@:Isabeau, volgens mij hebben jullie elkaar ontmoet
Wat grappig en goed gevondenquote:Op maandag 13 september 2021 16:10 schreef sigme het volgende:
Topic nummer 1
FB / /me functie werkt hier nu ook.
Ik ben begonnen met mediteren. Stelt nog niks voor hoor, maar het begin is er. Mindfulness is volgens mij een vorm van meditatie. Mooi idd om tot rust te komenquote:Op maandag 13 september 2021 15:54 schreef Blues het volgende:
Ik lag in bed, voelde me heel moe, soort hoofdpijntje die zeurt én een onrustig hart/hoofd.
Ineens dacht ik aan die VGZ-mindfullnessapp die ik al 2 jaar op mijn tel heb staan.
Paar oefeningetjes gedaan (standaard dingetjes) en het maakt je echt rustiger
Ga ik dus ook weer vaker oppakken
Deze ken ik gewoon uit m'n hoofd, komt geen zoekwerk aan te pas. In mijn hoofd is 'ie nogal makkelijk, topicnr 1. Ik denk dat het in dit geval ook in Dannys hoofd zo was, want het was natuurlijk niet echt het eerste topic ooitquote:Op maandag 13 september 2021 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat grappig en goed gevonden![]()
Jij hebt echt een olifantengeheugen he
Oh, dus dan hoef ik me ook niet meer "schuldig" te voelen als ik geen / te laat een ochtendfoto plaatsquote:Op maandag 13 september 2021 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Daarom 's morgens geen berichtjes op FOK meer van mij.
Ik kijk in de trein nog wel op mijn telefoon en dan brengen je foto's altijd een beetje positiviteit en schoonheidquote:Op maandag 13 september 2021 20:07 schreef sigme het volgende:
Oh, dus dan hoef ik me ook niet meer "schuldig" te voelen als ik geen / te laat een ochtendfoto plaats
Maareh, fijn als het helpt met betere rust. Rust is zo belangrijk.
Oh ok, dan blijf ik proberen "op tijd" te zijnquote:Op maandag 13 september 2021 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk in de trein nog wel op mijn telefoon en dan brengen je foto's altijd een beetje positiviteit en schoonheid![]()
Blijf vooral ook Hagewinde plaatsenDat groeit nu volop. Op alle ongewenste plaatsen
![]()
Ik had ook nog een foto gemaakt. Moment.
Hoort bij mindfull, meditatie. Er zitten allerlei 'oefeningen' in de app.quote:Op maandag 13 september 2021 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eindelijk morgen nietsGeen afspaken, geen werk
Nou wilde ik wel heel graag ook niets doen, maar het wordt huishouden
Ik ben begonnen met mediteren. Stelt nog niks voor hoor, maar het begin is er. Mindfulness is volgens mij een vorm van meditatie. Mooi idd om tot rust te komen![]()
Ik doe het voor ik ga slapen na een nachtdienst, kijken of het helpt om beter te slapen - dus ipv direct thuis achter pc te kruipen ga ik nu Poes knuffelen, ontbijtje maken, lezen, mediteren, tanden poetsen en naar bed. Daarom 's morgens geen berichtjes op FOK meer van mij. Bleef ook vaak domweg veel te lang hangen. 'Te moe om naar bed te gaan'
Oh ja! Deze heeft een mooie naam die ik kwijt ben.. heb m ook hier een keer gepostquote:Op maandag 13 september 2021 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Jij was op een gegeven moment foto's van knoppen.zaden aan het plaatsen en toen zag ik deze. Nooit bij stil gestaan, maar ik vond het serieus super mooi. Zo groot als mijn hand overigens!
[ afbeelding ]
Peen!quote:Op maandag 13 september 2021 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Jij was op een gegeven moment foto's van knoppen.zaden aan het plaatsen en toen zag ik deze. Nooit bij stil gestaan, maar ik vond het serieus super mooi. Zo groot als mijn hand overigens!
[ afbeelding ]
Ik denk dat het deze was:
[ afbeelding ]
Ik kon niet zo snel vinden welke witte schermbloemige dit dan was.
Peenquote:Op maandag 13 september 2021 20:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ja! Deze heeft een mooie naam die ik kwijt ben.. heb m ook hier een keer gepost
Ja want de combi vind ik leuk. Die enorm interessante plant met zo'n naam.quote:Op maandag 13 september 2021 20:19 schreef sigme het volgende:
Peen![]()
Over smaak valt niet te twisten, maar om 'peen' een mooie naam te vinden, hmmm. Nee, vind ik niet. Pien?
En wat zo stom is, ik had die prachtige bollen nog nooit eerder opgemarktquote:Op maandag 13 september 2021 20:18 schreef Blues het volgende:
Oh ja! Deze heeft een mooie naam die ik kwijt ben.. heb m ook hier een keer gepost
Daucus carotaquote:Op maandag 13 september 2021 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat zo stom is, ik had die prachtige bollen nog nooit eerder opgemarkt![]()
Peen. Is er geen mooiere, langere naam voor die plant? peen klinkt zo. Ja. Peen.
Als ik nu terug kijk op mijn 'nachtdienst-carriere' dan heb ik van slaap altijd een ondergeschoven kindje gemaakt op werkdagenquote:Op maandag 13 september 2021 20:15 schreef Blues het volgende:
Hoort bij mindfull, meditatie. Er zitten allerlei 'oefeningen' in de app.
En alles dát je doet in een rustigere modus doen met aandacht voor wát je doet helpt ook meer om in het nu te zijn zodat je niet afgeleid wordt van allerlei gedachtes of onrust.
Goed om dit te proberen Isa. Hoop dat het je goed laat slapen en uitrusten.
Wat sigme zegt is een understatement heb ik nu wel geleerd; rust is zo belangrijk.
Alleen moet iedereen ff uitvissen wat wanneer het beste werkt.
De grotemoeiii is vandaag bij mij niet weggeweest, maar voel me er wel rustig bijHeb ik toch wat
Hmm.quote:
Oh! verrassendquote:Op maandag 13 september 2021 20:23 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Geen wonder dat wij 'm niet echt kennen, @:isabeau!
Carrots!quote:Op maandag 13 september 2021 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm.
Klinkt als een Harry Potter spreuk.
Ook dat 'zegt zij van de app'.quote:Op maandag 13 september 2021 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik nu terug kijk op mijn 'nachtdienst-carriere' dan heb ik van slaap altijd een ondergeschoven kindje gemaakt op werkdagenEn dan als zombie functioneren. Ik maak inmiddels ook geen afspraken meer. Ging vroeger rustig ookj naar verjaardagen etc. Dan maar wat minder slapen, dacht ik dan. Maar dat doe ik niet meer.
En super dat het je rustiger heeft gemaakt. je schijnt het te moeten oefenen, tot rust komen. En dan word je er steeds beter in.
quote:De plant is rijk aan caroteen en vitamine B en onze eetbare wortel stamt van de wilde Peen af.
Staat volop langs de zeeweg.quote:Op maandag 13 september 2021 20:23 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Geen wonder dat wij 'm niet echt kennen, @:isabeau!
Ja, iets met wijsheid & jarenquote:Op maandag 13 september 2021 20:25 schreef Blues het volgende:
Ook dat 'zegt zij van de app'.
En de bedrijfsarts zei dat 2 jr geleden toen ik na ziekenhuisgedoe aan het opbouwen was.
Maar jaaaaaaaaaaaaa ik dacht.. ja hoor, prima, ik kom er ZELLUF wel bovenop
Uiteindelijk worden we wel eens een keer wijzerJij ook
Hoop dat het je gaat helpen
Wat zal jij op weg naar huis geslapen hebben (hopelijk was je met de trein)quote:Op maandag 13 september 2021 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een keer met FOK naar De Efteling geweest. Na mijn nachtdienstomg
Dat was misschien wel het ergste, het slapen maar gewoon overslaan.
Is ook lastig, echte rust.quote:Op maandag 13 september 2021 21:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Rust nemen, dat vind ik echt moeilijk. Of nou ja: tot rust komen. Rust nemen is voor mij al heel lang op de bank tv gaan liggen kijken en niks doen, maar dat is toch niet echt tot rust komen.
Wat wel, dat weet ik dus eigenlijk niet echt. Echt niks doen vind ik heel moeilijk. M'n hoofd gaat dan alle kanten op en ik word er heel onrustig van. Alleen met muziek luisteren lijk ik m'n hoofd leeg te kunnen maken. Dus ik heb Acda&de Munnik op staan, lig in bed en ga kwartiertje muziek luisterenhopelijk daarna rozig en klaar om te slapen!
Slaap lekker voor jullie ook!
Nou ja, met de fiets ben je er zo.quote:Op maandag 13 september 2021 18:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Deze ligt wel een eindje uit de richting. Zeker als het enkel om een pleintje gaat.
Naast?quote:Op dinsdag 14 september 2021 07:40 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen..
Ik werd vanmorgen wakker met de TT naast me![]()
Ik denk niet dat dat de tips zijn waar @z80 naar op zoek isquote:Op dinsdag 14 september 2021 07:40 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen..
Ik werd vanmorgen wakker met de TT naast me![]()
Aannamesquote:Op dinsdag 14 september 2021 07:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de tips zijn waar @:z80 naar op zoek is
Heb je zoveel pijn van die klap op je been? Dat heb ik gemist joh. Wat klote!quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Fysio zei niet hockeyen vandaag en ook niet zondag. Toch nog even nagevraagd, wat nou als ik wonder boven wonder voor zondag al helemaal geen pijn meer heb? Dan moet ik testen met tien minuutjes hardlopen, sprintjes en wenden en kerenz en als dat allemaal geen pijn oplevert dan mag ik zondag wel hockeyen. Duimen jullie met me mee?ik heb stiekem wel een beetje goede hoop
.
Ze denkt forse blauwe plek naar binnen toe, maar paar testjes voor meniscus / buitenste kruisband letsel waren ook positief. Ze denkt door die blauwe plek, en dat past ook beter bij wat er is gebeurd, maar ze kan het nog niet 100% uitsluiten. Ik denk dat ze gelijk heeft met de blauwe plek, want heb ook eens m'n binnenste kruisband ingescheurd en dat voelde wel echt als een andere pijn en toen had ik twee dagen erna echt nog veel meer pijn en kon ik echt de bewegingen nog niet die ik nu wel gewoon kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh! Dan is die klap veel harder aangekomen dan je eerst dacht. Wel voorzichtig aan doen!quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Fysio zei niet hockeyen vandaag en ook niet zondag. Toch nog even nagevraagd, wat nou als ik wonder boven wonder voor zondag al helemaal geen pijn meer heb? Dan moet ik testen met tien minuutjes hardlopen, sprintjes en wenden en keren en als dat allemaal geen pijn oplevert dan mag ik zondag wel hockeyen. Duimen jullie met me mee?ik heb stiekem wel een beetje goede hoop
.
Ze denkt forse blauwe plek naar binnen toe, maar paar testjes voor meniscus / buitenste kruisband letsel waren ook positief. Ze denkt door die blauwe plek, en dat past ook beter bij wat er is gebeurd, maar ze kan het nog niet 100% uitsluiten. Ik denk dat ze gelijk heeft met de blauwe plek, want heb ook eens m'n binnenste kruisband ingescheurd en dat voelde wel echt als een andere pijn en toen had ik twee dagen erna echt nog veel meer pijn en kon ik echt de bewegingen nog niet die ik nu wel gewoon kan.
Zondag deed t wel veel pijn ook in rust, gisteren al wat minder maar bij bewegen nog wel veel, en vandaag voelde het ook al wel wat beter, lopen doet nog wel beetje pijn maar stuk minder. Dus ik dacht al, zal je zien, maak ik afspraak is het voorbij. Maar trap af bv doet nog steeds pijn (en die beweging gaat ook niet soepel) en toen ik even stukje ging rennen in de kamer om te proberen deed dat toch ook nog best veel pijnquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je zoveel pijn van die klap op je been? Dat heb ik gemist joh. Wat klote!
Babbelen in een slowchat is vele malen nuttiger en onthullender dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen, vind je niet?quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:25 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Zondag deed t wel veel pijn ook in rust, gisteren al wat minder maar bij bewegen nog wel veel, en vandaag voelde het ook al wel wat beter, lopen doet nog wel beetje pijn maar stuk minder. Dus ik dacht al, zal je zien, maak ik afspraak is het voorbij. Maar trap af bv doet nog steeds pijn (en die beweging gaat ook niet soepel) en toen ik even stukje ging rennen in de kamer om te proberen deed dat toch ook nog best veel pijn. En het voelt ook niet zo stabiel, 'zwabbert' beetje voor m'n gevoel. Dus ik was hier al wel een beetje bang voor, maar toch viel het me tegen
Ik lees nu terug dat ik er zondag ook wel redelijk licht over heb gepraat hier, ik heb na het spelen van de tweede helft met pijnstillers (wat wellicht niet zo slim was) de hele middag half mank gelopen, vooral met één been getrapt tijdens het fietsen en met pijn vertrokken gezicht aan tafel gezeten, en 's nachts zes keer wakker geworden van de pijn bij draaien in slaap ondanks nog wat paracetamol. Dus ik wist al wel dat het niet helemaal goed was, maar ik was nog in de ontkenningsfase hier denk ik![]()
Daar heb ik jou gezien!quote:Op maandag 13 september 2021 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een keer met FOK naar De Efteling geweest. Na mijn nachtdienstomg
Dat was misschien wel het ergste, het slapen maar gewoon overslaan.
Waarschijnlijk wat hyper. Want ik word heel erg hyper van slaaptekort. En daarna stort ik inquote:
Dit is wel een prima indruk van hoe ik meestal reageer, inderdaad. Zelf eigenlijk wel weten dat het niet goed is, maar naar buiten toe dat pas later aangeven. Zelfde met de werkdruk hoor, als ik bij een collega aangeef dat ik het toch wel wat veel vind en wel een beetje moet oppassen nu dan betekent dat eigenlijk dat ik al een maand ergens drie kilometer voorbij m'n grens aan het ronddolen ben.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Babbelen in een slowchat is vele malen nuttiger en onthullender dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen, vind je niet?
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:21 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh![]()
Ik ben echt brak, pff.Wat fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 maanden is ook nog zo jong.
I solemnly swear i'm up to no good
Ja zij is op vakantiequote:Op dinsdag 14 september 2021 10:24 schreef AnneX het volgende:
Wat rot van je knie, vlindertje! Luister naar de deskundige én naar het lichaam!
Niet alles wegmasseren met paracetamol ook.
Zeg, is @:Myraela al op vakantie? Al even niet gezien.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wat hyper. Want ik word heel erg hyper van slaaptekort. En daarna stort ik in
Vlinder, je knie!Zo ernstig leek het eerst niet, maar zo te lezen had je al wel heel veel alarmsignalen
Ik hoop ook dat het zondag al over is, maar ik zou er niet op rekenen en je moet ook geen alarmsignalen meer negeren
Gezonde knie is belangrijker dan hockey. Beterschap!
Oh Candaasje, wat fijn voor dat katje. Heeft het diertje geen eigenaar, of wat is daar aan de hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik weet niet nee, dit is echt vanuit de werkgever. (Elke dierenarts kan per jaar max 1000 euro opbouwen geloof ik, afhankelijk van hoeveel fte hij/zij werkt). Er zijn wel stichtingen die dit doen. Vanuit de dierenbescherming is er dacht ik een fonds voor mensen die onder het minimumloon verdienen, en in Tilburg zit Dier in Nood.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:58 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Candaasje is zo'n noodfonds nou iets waar je ook als 'gewoon persoon' zoals bij elk ander goed doel aan kan schenken? Of is het iets van puur je werkgever?
Want zoiets zou ik nou wel wat aan doneren als dat zou kunnen
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:42 schreef Candaasje het volgende:
Och, wat een ellende toch. Maar ook hartverwarmend dat het baasje zo zijn/haar best heeft gedaan en dus ook heel graag wil dat het diertje geholpen wordt. En ook fijn dat er potjes en organisaties zijn om eventueel in nood bij te springen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, en het is zo'n leuk beestjequote:Op dinsdag 14 september 2021 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, wat een ellende toch. Maar ook hartverwarmend dat het baasje zo zijn/haar best heeft gedaan en dus ook heel graag wil dat het diertje geholpen wordt. En ook fijn dat er potjes en organisaties zijn om eventueel in nood bij te springen.
[ Bericht 18% gewijzigd door Blues op 14-09-2021 14:03:37 ]
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Babbelen in een slowchat is vele malen nuttiger en onthullender dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen, vind je niet?
Ik zou ff wat langer rust nemenquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Fysio zei niet hockeyen vandaag en ook niet zondag. Toch nog even nagevraagd, wat nou als ik wonder boven wonder voor zondag al helemaal geen pijn meer heb? Dan moet ik testen met tien minuutjes hardlopen, sprintjes en wenden en keren en als dat allemaal geen pijn oplevert dan mag ik zondag wel hockeyen. Duimen jullie met me mee?ik heb stiekem wel een beetje goede hoop
.
Oh vreselijk zoiets.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm...ik kreeg net wat stofstaaltjes binnen om te zien wat ik daarvan kan maken. Kan meteen gaan stofzuigen. Lapje van 4x20 cm pluist als een gek. Voelt lekker aan maar ik daar niets van maken.
Ik heb laatst een broek weggedaan, die trok ook van alles aan, kattenharen, stofjes echt alles en het was er niet af te krijgen. Droeg 'm nooit meer, misschien dat iemand anders er wel blij mee is.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh vreselijk zoiets.
Ik heb zo'n 'winter' ribbroek, een bordeaux rode. Die pluist zelf niet maar pikt alles op en zit dan helemaal vol.. zo jammer.
* Blues is ipv lopen/sporten/fietsen opritje en tuin gaan doen.
Zweten
Wat fijn dat j eeerst het staaltje kreeg! Stel je voor dat je de stof had gekochtquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm...ik kreeg net wat stofstaaltjes binnen om te zien wat ik daarvan kan maken. Kan meteen gaan stofzuigen. Lapje van 4x20 cm pluist als een gek. Voelt lekker aan maar ik daar niets van maken.
Was ik ook wel erg blij mee. Is ook niet echt goedkoop dus dan wil je er ook wel iets mee doen. Maar ik had zo'n 10 staaltjes besteld. Wil een donkerbruine broek maken, maar op het scherm zie je de kleuren niet goed en kan je het ook helemaal niet voelen. Nu weet ik welke stof ik daarvoor ga bestellen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat fijn dat j eeerst het staaltje kreeg! Stel je voor dat je de stof had gekocht
Blues, ik heb geen idee wat hotelspruiten zijnNooit eerder die naam gezien. Zien er uit als heel gewone spruiten.
Een hele zoektocht wordt dat.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:20 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues, ja, ontslag is per 1/10. En in mijn vakgebied is in de buurt geen werk (ja, 4 weken vervanging). Een fllink eind in de achterhoek is wel eea aan vacatures, maar bagger busverbinding (2 uur) en met wagenziekte is dat geen optie.
Er kan natuurlijk op elk moment in de nabije toekomst een vacature komen waar je perfect in pastquote:Op dinsdag 14 september 2021 14:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Was ik ook wel erg blij mee. Is ook niet echt goedkoop dus dan wil je er ook wel iets mee doen. Maar ik had zo'n 10 staaltjes besteld. Wil een donkerbruine broek maken, maar op het scherm zie je de kleuren niet goed en kan je het ook helemaal niet voelen. Nu weet ik welke stof ik daarvoor ga bestellen.
@:Blues, ja, ontslag is per 1/10. En in mijn vakgebied is in de buurt geen werk (ja, 4 weken vervanging). Een fllink eind in de achterhoek is wel eea aan vacatures, maar bagger busverbinding (2 uur) en met wagenziekte is dat geen optie.
Met linked-in ben ik bezig. Maar ik heb nu ruzie met de opmaak. Volgende week heb ik een afspraak met een vriend die dat beroepsmatig doet.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Een hele zoektocht wordt dat.
Heb je een mail-abbo op vacature-zoektermen?
En je linked-in ook geupdated?
Dat is echt overalquote:Op dinsdag 14 september 2021 15:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met linked-in ben ik bezig. Maar ik heb nu ruzie met de opmaak. Volgende week heb ik een afspraak met een vriend die dat beroepsmatig doet.
En ja, heel veel vacature-abbo's. Maar daar kan ook nog wel het eea gestoomlijnd worden. Geef je aan dat je in Arnhem +10 km zoekt. Komen er vacatures uit Breda naar voren. Maar ook basis arts UWV...hoe dan?
Vorige week zag ik ergens een vacature tekst met flink wat taalfouten en ook tegenstellingen in de werkzaamheden en opleidingseisen. Kan 'm nu niet meer terugvinden. Maar ik stond op het punt om aan te bieden om hun teksten na te kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2021 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is echt overaldat slaat helemaal nergens op. Hoe goed je die filters ook invult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |