Mooi einde van zen carrière.quote:Op maandag 13 september 2021 00:10 schreef Faraday01 het volgende:
gaat Djoko hier een 6-0 om zijn oren krijgen?

helaas deze game gaat hij houdenquote:Op maandag 13 september 2021 00:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi einde van zen carrière.

Nee, mijn favoriete user in dit topic.quote:

Dan heb ik wel alle vertrouwen in Medvedev verlorenquote:Op maandag 13 september 2021 00:13 schreef Federer-fan het volgende:
Het zou toch ook wel weer cool zijn als Djokovic nog terugkomt van deze achterstand en wint.

Net als onze vrolijke Balkan Barbaarquote:

Hijzelf ook denk ik.quote:Op maandag 13 september 2021 00:14 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dan heb ik wel alle vertrouwen in Medvedev verloren

Ja, hij lijkt gewoon enorm mentaal moe.quote:Op maandag 13 september 2021 00:15 schreef superniger het volgende:
Ach. Blijft een top seizoen voor Djokovic. Met name zijn Roland Garros overwinning.

Juichen voor de winnaarquote:Op maandag 13 september 2021 00:16 schreef Federer-fan het volgende:
Wat raar, ze juichen nu net zo hard voor Med als net steeds voor Djokovic.

Nee, Djokovic heeft een ander shirt aan.quote:Op maandag 13 september 2021 00:22 schreef Alpha0 het volgende:
Hé staat een andere speler tegenover Medvedev! Hoe kan dat nou?!

Jij mag niet alles zien.quote:Op maandag 13 september 2021 00:22 schreef Federer-fan het volgende:
Af en toe zie ik een reactie verschijnen en die verdwijnt dan meteen. Weet iemand hoe dat kan?

Ja heer.quote:

Jij zegt het, ik denk het.quote:

Wat zijn benedenmensen?quote:Op maandag 13 september 2021 00:23 schreef monkyyy het volgende:
Benedenmensen die niet op een tennistribune horen

Ja, gelukkig heeft hij een dubbele break, maar ik weet niet of dat hem gaat redden.quote:

Tegenovergestelde van een bovenmensquote:

Haha.quote:Op maandag 13 september 2021 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van een bovenmens
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |