Wat is de september 2021 bonus ranking?quote:Op donderdag 16 september 2021 15:52 schreef wimderon het volgende:
Zelfs Sasja kan weer winnen met de Roodhooftbonus.
DSM sinds augustus mag er ook bij en zelfs Intermarche heeft volgens mij een kleine bonus in de laatste weken.quote:Op vrijdag 17 september 2021 07:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat is de september 2021 bonus ranking?
1. Bahrein-bonus
2. Pat-bonus
3. Roodhooft-bonus
4. Vohters-bonus
Discuss.
De meeste zeges in september zijn gewoon voor Jumbo-Visma. De Zeeman-bonus! (al werkt die maar voor twee renners)quote:Op vrijdag 17 september 2021 07:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat is de september 2021 bonus ranking?
1. Bahrein-bonus
2. Pat-bonus
3. Roodhooft-bonus
4. Vohters-bonus
Discuss.
Is Bennett al afgestapt?quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog 15 km op het Kampioenschap van Vlaanderen: Jakobsen, Groenewegen of iemand anders?
Live op Sporza.
Dan heb je de Ronde van Turkije, waar 3sdehand hem elke sprintetappe als gevaarlijke outsider zag, gemist.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:29 schreef wimderon het volgende:
Casper Pedersen geeft geen flikker om Cees Bol.
Toch al wat overwinninkjes en dikke ereplaatsen geboekt in de laatste 12 maanden. Behoorlijk rappe jongen die nog niet heel lang furore maakt als sprinter. Hij heeft alleen net de pech dat er nu 345485290384234390248 anderen zijn die beter zijn. Drie jaar eerder en hij is vaste klant in de nationale selecties.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Wessel Krul...nog nooit van gehoord.
Het vaccin is wel het nieuwe favoriete excuus van de renners he?quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:30 schreef Pistolero het volgende:
Ah, volgens Dylan kwam het door het vaccin dat hij viesslecht was in de Benelux Tour.
Heeft Van Vliet een probleem? Voorstel: de wedstrijden mengen. Starten in Valkenburg en de Limburgse heuvels, om via de Druivenstreek in Leuven ons een weg te maken naar de stenen van Roubaix.quote:Parijs-Roubaix van 2021 is nog niet gereden, maar de editie van 2022 roept nu al vragen op. De oorspronkelijke datum - zondag 10 april - kan niet behouden worden door de Franse presidentsverkiezingen en dus gaat de organisatie op zoek naar een uitwijkmogelijkheid. De Amstel Gold Race lijkt te moeten concurreren met de hel.
Je kan best paar weken minder zijn, maar geen maanden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:30 schreef Pistolero het volgende:
Ah, volgens Dylan kwam het door het vaccin dat hij viesslecht was in de Benelux Tour.
UCI gaat die koersen natuurlijk nooit op dezelfde dag plannenquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft Van Vliet een probleem? Voorstel: de wedstrijden mengen. Starten in Valkenburg en de Limburgse heuvels, om via de Druivenstreek in Leuven ons een weg te maken naar de stenen van Roubaix.
Ik denk dat wij ook verkiezingen hebben op 10 april 2022quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft Van Vliet een probleem? Voorstel: de wedstrijden mengen. Starten in Valkenburg en de Limburgse heuvels, om via de Druivenstreek in Leuven ons een weg te maken naar de stenen van Roubaix.
Die zijn bij ons nooit in het weekendquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ook verkiezingen hebben op 10 april 2022
En ook niet een paar weken na de Gemeenteraadsverkiezingen gok ikquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zijn bij ons nooit in het weekend
Serieus?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer, tijdens mijn verjaardag Parijs - Roubaix is toch altijd genot.
Ja, heb ik een excuus om niet aan die flauwekulfeestjes te doenquote:
Oke dus geen bezoek, dan snap ik het.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, heb ik een excuus om niet aan die flauwekulfeestjes te doen
Is een samen-wielrennen-kijken-feestje een optie?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, heb ik een excuus om niet aan die flauwekulfeestjes te doen
Ik ken gelukkig wel wat mensen die fietsen allerminst vervelend vinden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is een samen-wielrennen-kijken-feestje een optie?
Dat contract bij UAE tot 2027 wordt waarschijnlijk nu overtroffen in lengte.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:14 schreef Steven184 het volgende:
Tadej wordt volwassen en gaat trouwen
Een aantal usuals waren in elk geval van de partij: SPT / [Wielrennen] #235 - Met Kruijswijk als GIRO winnaar *O*quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:37 schreef Beregd het volgende:
https://sporza.be/nl/2021(...)dekte~1631889180326/
Waar waren jullie toen dit wonder voltrok?
Toen had @Rellende_Rotscholier nog een totaal misplaatste hateboner voor onze Mollema.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een aantal usuals waren in elk geval van de partij: SPT / [Wielrennen] #235 - Met Kruijswijk als GIRO winnaar *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |