Cosnefroy moest diep, diep, diep vooroverbuigen om op een stukje bijtrapafdaling in het wiel te blijven. De handen zijn allang in de lucht gestoken.quote:Op zondag 12 september 2021 16:35 schreef Chiappucci het volgende:
José is net zo zegezeker als Koffieplanter.
Zou niet de eerste Fransoos zijn die een act opvoertquote:Op zondag 12 september 2021 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cosnefroy moest diep, diep, diep vooroverbuigen om op een stukje bijtrapafdaling in het wiel te blijven. De handen zijn allang in de lucht gestoken.
Maar José was een uur geleden al een referaat aan het houden over hoe het EK een heel groot iets is.quote:Op zondag 12 september 2021 16:42 schreef Zwansen het volgende:
Let op, over een minuut of 15-20 is een EK ineens een koers dat gelijkstaat aan een monument.
Lachwekkend inderdaad.quote:Op zondag 12 september 2021 16:42 schreef Zwansen het volgende:
Let op, over een minuut of 15-20 is een EK ineens een koers dat gelijkstaat aan een monument.
Eerlijk is eerlijk. Dit parcours is meer WK-waardig dan die prutsklinkertjes in Leuven. Wat gaat dat een deceptie worden...quote:Op zondag 12 september 2021 16:42 schreef Zwansen het volgende:
Maar dat verschil in status heeft ook wel invloed op t deelnemersveld.quote:Op zondag 12 september 2021 16:46 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Dit parcours is meer WK-waardig dan die prutsklinkertjes in Leuven. Wat gaat dat een deceptie worden...
Wat heeft het voor zin, Remco verliest zelfs een sprint van Steven Kruijswijk.quote:Op zondag 12 september 2021 16:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Keihard in de remmen knijpen, volop pokeren.
Ja, waarom denk je dat ik zeg wat ik zeg? Laat de rest maar terugkomen nu.quote:Op zondag 12 september 2021 16:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin, Remco verliest zelfs een sprint van Steven Kruijswijk.
Sonny wint ook als de rest weer aansluit. Die gaat zeker niet meetrappen.quote:Op zondag 12 september 2021 16:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Keihard in de remmen knijpen, volop pokeren.
Maar er is geen pokeren meer aan. Zijn kans om te winnen is nu 0%.quote:Op zondag 12 september 2021 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik zeg wat ik zeg? Laat de rest maar terugkomen nu.
Stapje hoger dan Skoda dat dan weer wel.quote:Op zondag 12 september 2021 16:47 schreef Makamba_ het volgende:
Italië het land van de schitterende automerken wordt gesponsord door Suzuki
quote:Op zondag 12 september 2021 16:49 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Stapje hoger dan Skoda dat dan weer wel.
De Belgische Boogerdquote:Op zondag 12 september 2021 16:49 schreef Sasman het volgende:
Het koersIQ van Remco is ook wel ontzettend laagNu gewoon niet meer de kop nemen. Alles of niks laatste 2 km...
Nogmaals, waarom denk je dat ik zeg wat ik zeg? Op deze manier kan hij niet winnen, maar hij kan Colbrelli wel doen laten verliezen.quote:Op zondag 12 september 2021 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar er is geen pokeren meer aan. Zijn kans om te winnen is nu 0%.
Vind je? Zelfs de charmante Jimmy is uit het assortiment.quote:Op zondag 12 september 2021 16:49 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Stapje hoger dan Skoda dat dan weer wel.
Tweede is ook mooi. En een keertje voor Tadej eindigen...quote:Op zondag 12 september 2021 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik zeg wat ik zeg? Laat de rest maar terugkomen nu.
In België worden op dit moment twee huizen kort en klein geslagen.quote:Op zondag 12 september 2021 16:51 schreef Szura het volgende:
Ik vind het erg jammer dat Karl het commentaar niet geeft
Ik denk dat je Leuven een beetje onderschat. 270 is aardig lang hè. Dit is slechts 180.quote:Op zondag 12 september 2021 16:46 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Dit parcours is meer WK-waardig dan die prutsklinkertjes in Leuven. Wat gaat dat een deceptie worden...
'Zilver is ook mooi'quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zou Sven hebben gezegd tegen Remco
Kom op hequote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zou Sven hebben gezegd tegen Remco
Doet ie het tochquote:Op zondag 12 september 2021 16:54 schreef franklop het volgende:
Nu niet meer op kop komen. Als Rev zijnde
Sonny is in bloedvorm, De Poog weer in opbouw.quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijft wel absurd dat Colbrelli volgt waar Pogacar past
Bij de NOS hadden ze het erover dat hij bij de junioren zo gewend is hele pelotons alleen weg te rijden dat hij een dusdanige finale niet gewend is.quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef H.Vviv het volgende:
Zie je wel vaker dat bij sterke renners het tactisch rijden zo slecht is.
Zie ook VDP.quote:Op zondag 12 september 2021 16:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bij de NOS hadden ze het erover dat hij bij de junioren zo gewend is hele pelotons alleen weg te rijden dat hij een dusdanige finale niet gewend is.
Klinkt reëel.
quote:Op zondag 12 september 2021 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco moet er in deze ronde aan beginnen, aldus besloten.
quote:
quote:Op zondag 12 september 2021 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben zegezeker. Dit is binnen.
quote:Op zondag 12 september 2021 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sonny en Cosfenroy zouden beter meerijden om de medaille vast te stellen. Er gaat straks niets aan te doen zijn.
Ach neequote:Op zondag 12 september 2021 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cosnefroy moest diep, diep, diep vooroverbuigen om op een stukje bijtrapafdaling in het wiel te blijven. De handen zijn allang in de lucht gestoken.
Laat ze ajb uit eerbetoon voor de grote Gilbert een rondje Cote de Kin, Redoute uittekenen.quote:Op zondag 12 september 2021 16:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat je Leuven een beetje onderschat. 270 is aardig lang hè. Dit is slechts 180.
Remco was niet sterk genoeg Sonny op de klim te lossen. Dat kun je hem niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Tactisch echt ontzettend geblunderd.
Zeer pijnlijk.quote:
quote:
Dat is precies het punt. Toen bleek dat hij Colbrelli er niet afkreeg had hij gewoon keihard in de remmen moeten knijpen.quote:Op zondag 12 september 2021 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Remco was niet sterk genoeg Sonny op de klim te lossen. Dat kun je hem niet kwalijk nemen.
quote:Op zondag 12 september 2021 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Remco exceptioneel dom zilver, Sonny exceptioneel bleek goud
Als Evenepoel niet overneemt, dan wint Colbrelli ook. Sonny had desnoods Cosnefroy laten terugkeren.quote:Op zondag 12 september 2021 16:58 schreef Sasman het volgende:
Enorm gebrek aan koersIQ...Deze ervaring zal hem hopelijk helpen in de toekomst.
Kinderlijk weggezet..
Dat niet nee, wel dat hij met Colbrelli in zijn wiel naar de finish rijdt.quote:Op zondag 12 september 2021 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Remco was niet sterk genoeg Sonny op de klim te lossen. Dat kun je hem niet kwalijk nemen.
Dan rijdt Sonny met 30km/h op kop en wint hij alsnog de sprint.quote:Op zondag 12 september 2021 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is precies het punt. Toen bleek dat hij Colbrelli er niet afkreeg had hij gewoon keihard in de remmen moeten knijpen.
Kan je tenminste nog wat gokken...Nu rijd je vollebak door met een snellere man in je wiel, rijd je zelfs nog meer op kop dan de Italiaan zelf.quote:Op zondag 12 september 2021 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Evenepoel niet overneemt, dan wint Colbrelli ook. Sonny had desnoods Cosnefroy laten terugkeren.
Het gaat er niet om of hij dan wel of niet wint, het gaat erom dat hij op die manier zichzelf een kans geeft. Keihard met Sonny naar de streep rijden is een 100% nederlaag, keihard pokeren is dat niet, hoe klein de kans ook.quote:Op zondag 12 september 2021 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan rijdt Sonny met 30km/h op kop en wint hij alsnog de sprint.
Victor tegen Mollema, nadat Almeida weg was, was ook een pareltje.quote:Op zondag 12 september 2021 16:57 schreef Szura het volgende:
Remco heeft een koers-IQ dat onder het vriespunt ligt
Nul procent na deze debaclequote:Op zondag 12 september 2021 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Dus, hoe hoog schatten jullie de kans in dat Remco straks gaat slaven voor Wout?
Wat seksistisch :$quote:Op zondag 12 september 2021 17:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Sow, Die Sonny heeft een best meiske om hem in te hangen.
Gele helmen voor België.quote:Op zondag 12 september 2021 17:03 schreef Pino112 het volgende:
Maar België heeft de top 11 gedomineerd!
Dirk Kuyt weet vast wel wat adresjes.quote:Op zondag 12 september 2021 17:01 schreef ijs_beer het volgende:
Ah op Sporza stellen ze ook dat er nog aan het hoofd van Evenepoel gewerkt moet worden.
Kan ook nog vanuit het wiel proberen wegpoefen, des te beter als Colbrelli dan traag op kop rijdtquote:Op zondag 12 september 2021 17:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of hij dan wel of niet wint, het gaat erom dat hij op die manier zichzelf een kans geeft. Keihard met Sonny naar de streep rijden is een 100% nederlaag, keihard pokeren is dat niet, hoe klein de kans ook.
Morele winnaarsquote:Op zondag 12 september 2021 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Belgjes in de breedte wel goed.
Jeetje, dat moet echt 100 maal lastiger coachbaar zijn dan een Bakkali of een Ihataren. Respect voor PSV.quote:
Stefano Pirazzi, Lars Boom, Remco Evenepoel.quote:
Heb jij eigenlijk al een namechange overwogen?quote:
Na dit debacle betaal ik Danny die 25 euro met liefde ja.quote:Op zondag 12 september 2021 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een namechange overwogen?
Ik geloof er niks van. Die gaat gewoon op 100km kansloos aanvallen.quote:Op zondag 12 september 2021 17:30 schreef Szura het volgende:
R.EV bevestigt bij Hancock z'n slavenrol voor Wout op het WK
Toch juist wat je wil? Met 3 man moet Sonny keuzes gaan maken.quote:Op zondag 12 september 2021 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Evenepoel niet overneemt, dan wint Colbrelli ook. Sonny had desnoods Cosnefroy laten terugkeren.
En dan moet het WK op eigen bodem met Super Wout nog komen...quote:Op zondag 12 september 2021 20:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, José is toch altijd de rust zelve, maar dit commentaar was toch wel wat overmoedig.
Hier gaat echt niemand op inquote:Op zondag 12 september 2021 21:34 schreef kibo het volgende:
Uiteindelijk moeten wij blij zijn dat t zo gelopen is.
REV had de Ottenbros van de 21e eeuw geweest.
Colbrelli in het wiel van Wout naar de overwinning?quote:Op zondag 12 september 2021 21:34 schreef kibo het volgende:
Uiteindelijk moeten wij blij zijn dat t zo gelopen is.
REV had de Ottenbros van de 21e eeuw geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |