Jammer dat je me meteen in dit hoekje drukt, want ik vind de posts van @Pistolero overdreven emogejank in combinatie met een tank accuzuur.quote:
Er is geen excuus voor niet-onderbouwde ''Het komt nooit meer goed'' posts.quote:Op zondag 12 september 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van @:pistolero is het toch wel redelijk bekend dat ie compleet kan doorslaan in het negatieve?
Kan mij herinneren dat hij na een gelijkspelletje tegen Sparta dacht dat Feyenoord een degradatiekandidaat zou zijn en vond dat we de slechte verdediging in de Eredivisie ooit hadden (dit was in dezelfde periode als de ‘Feyenoord heeft de beste verdediging van de Eredivisie’-post van @:kapiteintje ).
Hij onderbouwt het anders prima dat het nooit meer goed komt, er is namelijk een huurspeler niet wedstrijdfit voor dinsdag.quote:Op zondag 12 september 2021 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is geen excuus voor niet-onderbouwde ''Het komt nooit meer goed'' posts.
toxicquote:Op zondag 12 september 2021 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij onderbouwt het anders prima dat het nooit meer goed komt, er is namelijk een huurspeler niet wedstrijdfit voor dinsdag.
Ik ken heel die user nietquote:Op zondag 12 september 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van @:pistolero is het toch wel redelijk bekend dat ie compleet kan doorslaan in het negatieve?
Kan mij herinneren dat hij na een gelijkspelletje tegen Sparta dacht dat Feyenoord een degradatiekandidaat zou zijn en vond dat we de slechte verdediging in de Eredivisie ooit hadden (dit was in dezelfde periode als de ‘Feyenoord heeft de beste verdediging van de Eredivisie’-post van @:kapiteintje ).
Drie Europese thuisduels in een volle Kuip dusquote:Op zondag 12 september 2021 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Zoek een plaatsje in de zon.
Eredivisie > KKD > Tweede Divisie > O21 divisie 1 > O21 divisie 2quote:
quote:Op zondag 12 september 2021 23:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eredivisie > KKD > Tweede Divisie > O21 divisie 1 > O21 divisie 2
Feyenoord -21 speelt nu in O21 divisie 1. Dat is een competitie van slechts 8 ploegen waarvan de kampioen een promotie/degradatie speelt tegen het slechtste -21 team uit de Tweede Divisie. En de onderste twee teams degraderen naar O21 divisie 2.
Feyenoord -21 heeft de eerste twee wedstrijden verloren en staat stijf onderaan. Degradatie zou wel een doodsteek zijn voor de jeugdopleiding en heel Feyenoord. Als jong talentvol spelertje denk je dan wel 2x na als Feyenoord aanklopt.
En dan kom je dus in een vicieuze cirkel terecht waarin talentvolle jeugdspelers niet meer naar Feyenoord willen komen waardoor het niveau steeds lager wordt en kans op promoveren naar hogere divisies dus ook..
Bedankt voor al deze feiten. Niet gecheckt, ga er vanuit dat je het juist hebt.quote:Op zondag 12 september 2021 23:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord -21 speelt nu in O21 divisie 1. Dat is een competitie van slechts 8 ploegen waarvan de kampioen een promotie/degradatie speelt tegen het slechtste -21 team uit de Tweede Divisie. En de onderste twee teams degraderen naar O21 divisie 2.
Feyenoord -21 heeft de eerste twee wedstrijden verloren en staat stijf onderaan.
Nouja, twee wedstrijden, twee keer nadenken, het matched wel.quote:Degradatie zou wel een doodsteek zijn voor de jeugdopleiding en heel Feye
noord. Als jong talentvol spelertje denk je dan wel 2x na als Feyenoord aanklopt.
Twee wedstrijden. Twee wedstrijden. En dan heb jij het al over een vicieuze cirkel waar je niet meer uit komt en de doodsteek voor de jeugdopleiding. Twee. Wedstrijden.quote:En dan kom je dus in een vicieuze cirkel terecht waarin talentvolle jeugdspelers niet meer naar Feyenoord willen komen waardoor het niveau steeds lager wordt en kans op promoveren naar hogere divisies dus ook..
Dank voor je dramatische uiteenzetting.quote:Op zondag 12 september 2021 23:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord -21 heeft de eerste twee wedstrijden verloren en staat stijf onderaan. Degradatie zou wel een doodsteek zijn voor de jeugdopleiding en heel Feyenoord. Als jong talentvol spelertje denk je dan wel 2x na als Feyenoord aanklopt.
En dan kom je dus in een vicieuze cirkel terecht waarin talentvolle jeugdspelers niet meer naar Feyenoord willen komen waardoor het niveau steeds lager wordt en kans op promoveren naar hogere divisies dus ook..
Enige waar ik het mee oneens ben is het ‘komende jaren’ punt, voor dit jaar is plek 3 normaal gesproken het maximaal haalbare en misschien volgend jaar ook (tenzij PSV of Ajax ineens een flopseizoen draait, maar dat hebben we niet echt in eigen hand), maar ik hoop dat Feyenoord nu toch wel de middelen aan het creëren is om daarna structureel aan te haken. De hele scouting is omgegooid, de jeugdopleiding is bezig met een duidelijke visie, Slot probeert herkenbaar spel te spelen en slaagt daar verrassend snel in èn er staat meer waarde dan ooit op het veld. Het gaat echt de goede kant op.quote:Op maandag 13 september 2021 09:10 schreef fetX het volgende:
Schitterend hè, dat opportunisme.
Paar weken geleden las ik hier nog dat Utrecht na de overwinning op Feyenoord ineens een concurrent was. Vervolgens verliezen ze bij Twente terwijl ze een week eerder met hangen en wurgen 0-0 speelden bij Groningen.
Feyenoord speelt 4/5 goede wedstrijden (Atlético incluis) en mensen gaan ineens roepen dat we wellicht wel kampioen kunnen worden of tweede. Na een nederlaag tegen Elfsborg in een wedstrijd die er totaal niet meer toe deed en een niet onoverkomelijke nederlaag in Utrecht slaat de stemming meteen weer om en kunnen we er niks meer van.
Nu verliest O21 twee keer en kan het hele nieuwe beleid de prullenbak in.
Och, wat is voetbal toch heerlijk opportuun en vermakelijk. Ga er nou maar vanuit dat het de komende jaren hooguit plek 3/4 wordt en een jeugdteam wat echt niet even in de KKD terecht komt. En verder ook eens met @:scrummie , dat is echt niet ineens de heilige graal hoor.
Deze gigantische baas die ook nog eens veel te bescheiden is naar mijn meningquote:Op zondag 12 september 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
@:klaasweetalles
Verander maximaal naar makkelijk en ik ben het volledig eens met je postquote:Op maandag 13 september 2021 10:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enige waar ik het mee oneens ben is het ‘komende jaren’ punt, voor dit jaar is plek 3 normaal gesproken het maximaal haalbare en misschien volgend jaar ook (tenzij PSV of Ajax ineens een flopseizoen draait, maar dat hebben we niet echt in eigen hand), maar ik hoop dat Feyenoord nu toch wel de middelen aan het creëren is om daarna structureel aan te haken. De hele scouting is omgegooid, de jeugdopleiding is bezig met een duidelijke visie, Slot probeert herkenbaar spel te spelen en slaagt daar verrassend snel in èn er staat meer waarde dan ooit op het veld. Het gaat echt de goede kant op.
Ik blijf bijzonder positief over alle ontwikkelingen de laatste tijd, de pot tegen Elfsborg thuis is één van de beste die ik ons ooit heb zien spelen, maar de realitycheck tegen Utrecht en de geflopte deadline day liet ook wel zien dat we nog niet de middelen hebben om een brede selectie te bouwen waarmee we constant kunnen presteren, zoals PSV en Ajax dat wel kunnen. Echter, zoals ik al zei, die middelen worden nu hopelijk gecreëerd.
Het gaat goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |