abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201321612
pi_201321640

Goeiste assist ooit.
  zondag 12 september 2021 @ 13:22:53 #4
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_201321736
Makkelijk eerste
pi_201321782
quote:
14s.gif Op zondag 12 september 2021 12:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]
doe niet zo verheven

@:el-stinho
Jammer dat je me meteen in dit hoekje drukt, want ik vind de posts van @Pistolero overdreven emogejank in combinatie met een tank accuzuur.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zondag 12 september 2021 @ 13:37:52 #6
474254 GurneyIsBestOke
pi_201321857
Van @Pistolero is het toch wel redelijk bekend dat ie compleet kan doorslaan in het negatieve?

Kan mij herinneren dat hij na een gelijkspelletje tegen Sparta dacht dat Feyenoord een degradatiekandidaat zou zijn en vond dat we de slechte verdediging in de Eredivisie ooit hadden (dit was in dezelfde periode als de ‘Feyenoord heeft de beste verdediging van de Eredivisie’-post van @kapiteintje ).
Makkelijk eerste
pi_201321886
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van @:pistolero is het toch wel redelijk bekend dat ie compleet kan doorslaan in het negatieve?

Kan mij herinneren dat hij na een gelijkspelletje tegen Sparta dacht dat Feyenoord een degradatiekandidaat zou zijn en vond dat we de slechte verdediging in de Eredivisie ooit hadden (dit was in dezelfde periode als de ‘Feyenoord heeft de beste verdediging van de Eredivisie’-post van @:kapiteintje ).
Er is geen excuus voor niet-onderbouwde ''Het komt nooit meer goed'' posts.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zondag 12 september 2021 @ 13:47:07 #8
474254 GurneyIsBestOke
pi_201321954
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 13:40 schreef El-Stinho het volgende:

[..]
Er is geen excuus voor niet-onderbouwde ''Het komt nooit meer goed'' posts.
Hij onderbouwt het anders prima dat het nooit meer goed komt, er is namelijk een huurspeler niet wedstrijdfit voor dinsdag.
Makkelijk eerste
pi_201323316
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hij onderbouwt het anders prima dat het nooit meer goed komt, er is namelijk een huurspeler niet wedstrijdfit voor dinsdag.
toxic
pi_201330927
Toch lekker met een mannetje of 19 naar Israël.
Slot verricht een wereldprestatie als we rond kerst nog mee doen om P3 en overwinteren in Europa.
#12 is not for sale!
pi_201331134
twitter

Zoek een plaatsje in de zon.
  zondag 12 september 2021 @ 22:16:28 #12
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201331718
Dessers - Linssen, dat is niet best. Scheelt wel een slok op een borrel ipv Jahanbakhsh / Nelson.

Maar zelfs tegen Haifa moet dat lukken.
  zondag 12 september 2021 @ 22:35:43 #13
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201332060
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van @:pistolero is het toch wel redelijk bekend dat ie compleet kan doorslaan in het negatieve?

Kan mij herinneren dat hij na een gelijkspelletje tegen Sparta dacht dat Feyenoord een degradatiekandidaat zou zijn en vond dat we de slechte verdediging in de Eredivisie ooit hadden (dit was in dezelfde periode als de ‘Feyenoord heeft de beste verdediging van de Eredivisie’-post van @:kapiteintje ).
Ik ken heel die user niet
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 12 september 2021 @ 22:43:09 #14
268491 fetX
pi_201332158
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik ken heel die user niet
Houden zo.
  zondag 12 september 2021 @ 22:46:33 #15
474254 GurneyIsBestOke
pi_201332214
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

Zoek een plaatsje in de zon.
Drie Europese thuisduels in een volle Kuip dus :)
Makkelijk eerste
pi_201332838
Gaat niet goedkomen met -21 kkd hè? ;(
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_201333101
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 23:31 schreef De_Pel het volgende:
Gaat niet goedkomen met -21 kkd hè? ;(
Eredivisie > KKD > Tweede Divisie > O21 divisie 1 > O21 divisie 2

Feyenoord -21 speelt nu in O21 divisie 1. Dat is een competitie van slechts 8 ploegen waarvan de kampioen een promotie/degradatie speelt tegen het slechtste -21 team uit de Tweede Divisie. En de onderste twee teams degraderen naar O21 divisie 2.

Feyenoord -21 heeft de eerste twee wedstrijden verloren en staat stijf onderaan. Degradatie zou wel een doodsteek zijn voor de jeugdopleiding en heel Feyenoord. Als jong talentvol spelertje denk je dan wel 2x na als Feyenoord aanklopt.

En dan kom je dus in een vicieuze cirkel terecht waarin talentvolle jeugdspelers niet meer naar Feyenoord willen komen waardoor het niveau steeds lager wordt en kans op promoveren naar hogere divisies dus ook..
pi_201334496
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 23:54 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Feyenoord -21 speelt nu in O21 divisie 1. Dat is een competitie van slechts 8 ploegen waarvan de kampioen een promotie/degradatie speelt tegen het slechtste -21 team uit de Tweede Divisie. En de onderste twee teams degraderen naar O21 divisie 2.

Feyenoord -21 heeft de eerste twee wedstrijden verloren en staat stijf onderaan. Degradatie zou wel een doodsteek zijn voor de jeugdopleiding en heel Feyenoord. Als jong talentvol spelertje denk je dan wel 2x na als Feyenoord aanklopt.

En dan kom je dus in een vicieuze cirkel terecht waarin talentvolle jeugdspelers niet meer naar Feyenoord willen komen waardoor het niveau steeds lager wordt en kans op promoveren naar hogere divisies dus ook..
:')
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_201335151
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 06:16 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
:')
Goed argument wel.
pi_201335246
quote:

[..]

Feyenoord -21 heeft de eerste twee wedstrijden verloren en staat stijf onderaan.
Bedankt voor al deze feiten. Niet gecheckt, ga er vanuit dat je het juist hebt.
quote:
Degradatie zou wel een doodsteek zijn voor de jeugdopleiding en heel Feye
noord. Als jong talentvol spelertje denk je dan wel 2x na als Feyenoord aanklopt.
Nouja, twee wedstrijden, twee keer nadenken, het matched wel.

quote:
Twee wedstrijden. Twee wedstrijden. En dan heb jij het al over een vicieuze cirkel waar je niet meer uit komt en de doodsteek voor de jeugdopleiding. Twee. Wedstrijden.

Nog los van dat het compleet achterlijk is om na twee wedstrijden al dat soort dingen op tafel te gooien, slaat het ook nog eens nergens op. Die KKD (uiteindelijk) zou mooi zijn, zie er echt wel de voordelen van, maar het is niet de heilige graal ofzoiets, en ook niet hét argument om voor een bepaalde club te kiezen.
pi_201335287
quote:

[..]

Dank voor je dramatische uiteenzetting.

Desalniettemin, wordt van dat -21 al best een tijdje een speerpuntje gemaakt. Vorig seizoen ging het al niet best, vervolgens start je met 2 nederlagen. Redelijk channant…
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 13 september 2021 @ 09:10:14 #22
268491 fetX
pi_201335387
Schitterend hè, dat opportunisme.

Paar weken geleden las ik hier nog dat Utrecht na de overwinning op Feyenoord ineens een concurrent was. Vervolgens verliezen ze bij Twente terwijl ze een week eerder met hangen en wurgen 0-0 speelden bij Groningen.

Feyenoord speelt 4/5 goede wedstrijden (Atlético incluis) en mensen gaan ineens roepen dat we wellicht wel kampioen kunnen worden of tweede. Na een nederlaag tegen Elfsborg in een wedstrijd die er totaal niet meer toe deed en een niet onoverkomelijke nederlaag in Utrecht slaat de stemming meteen weer om en kunnen we er niks meer van.

Nu verliest O21 twee keer en kan het hele nieuwe beleid de prullenbak in.

Och, wat is voetbal toch heerlijk opportuun en vermakelijk. Ga er nou maar vanuit dat het de komende jaren hooguit plek 3/4 wordt en een jeugdteam wat echt niet even in de KKD terecht komt. En verder ook eens met @Scrummie , dat is echt niet ineens de heilige graal hoor.
  maandag 13 september 2021 @ 10:01:05 #23
474254 GurneyIsBestOke
pi_201336057
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 09:10 schreef fetX het volgende:
Schitterend hè, dat opportunisme.

Paar weken geleden las ik hier nog dat Utrecht na de overwinning op Feyenoord ineens een concurrent was. Vervolgens verliezen ze bij Twente terwijl ze een week eerder met hangen en wurgen 0-0 speelden bij Groningen.

Feyenoord speelt 4/5 goede wedstrijden (Atlético incluis) en mensen gaan ineens roepen dat we wellicht wel kampioen kunnen worden of tweede. Na een nederlaag tegen Elfsborg in een wedstrijd die er totaal niet meer toe deed en een niet onoverkomelijke nederlaag in Utrecht slaat de stemming meteen weer om en kunnen we er niks meer van.

Nu verliest O21 twee keer en kan het hele nieuwe beleid de prullenbak in.

Och, wat is voetbal toch heerlijk opportuun en vermakelijk. Ga er nou maar vanuit dat het de komende jaren hooguit plek 3/4 wordt en een jeugdteam wat echt niet even in de KKD terecht komt. En verder ook eens met @:scrummie , dat is echt niet ineens de heilige graal hoor.
Enige waar ik het mee oneens ben is het ‘komende jaren’ punt, voor dit jaar is plek 3 normaal gesproken het maximaal haalbare en misschien volgend jaar ook (tenzij PSV of Ajax ineens een flopseizoen draait, maar dat hebben we niet echt in eigen hand), maar ik hoop dat Feyenoord nu toch wel de middelen aan het creëren is om daarna structureel aan te haken. De hele scouting is omgegooid, de jeugdopleiding is bezig met een duidelijke visie, Slot probeert herkenbaar spel te spelen en slaagt daar verrassend snel in èn er staat meer waarde dan ooit op het veld. Het gaat echt de goede kant op.

Ik blijf bijzonder positief over alle ontwikkelingen de laatste tijd, de pot tegen Elfsborg thuis is één van de beste die ik ons ooit heb zien spelen, maar de realitycheck tegen Utrecht en de geflopte deadline day liet ook wel zien dat we nog niet de middelen hebben om een brede selectie te bouwen waarmee we constant kunnen presteren, zoals PSV en Ajax dat wel kunnen. Echter, zoals ik al zei, die middelen worden nu hopelijk gecreëerd.

Het gaat goed :)
Makkelijk eerste
pi_201336184
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]

@:klaasweetalles
Deze gigantische baas die ook nog eens veel te bescheiden is naar mijn mening _O_
Gio _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 13-09-2021 10:11:46 ]
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 12:07:20 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201337588
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 10:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Enige waar ik het mee oneens ben is het ‘komende jaren’ punt, voor dit jaar is plek 3 normaal gesproken het maximaal haalbare en misschien volgend jaar ook (tenzij PSV of Ajax ineens een flopseizoen draait, maar dat hebben we niet echt in eigen hand), maar ik hoop dat Feyenoord nu toch wel de middelen aan het creëren is om daarna structureel aan te haken. De hele scouting is omgegooid, de jeugdopleiding is bezig met een duidelijke visie, Slot probeert herkenbaar spel te spelen en slaagt daar verrassend snel in èn er staat meer waarde dan ooit op het veld. Het gaat echt de goede kant op.

Ik blijf bijzonder positief over alle ontwikkelingen de laatste tijd, de pot tegen Elfsborg thuis is één van de beste die ik ons ooit heb zien spelen, maar de realitycheck tegen Utrecht en de geflopte deadline day liet ook wel zien dat we nog niet de middelen hebben om een brede selectie te bouwen waarmee we constant kunnen presteren, zoals PSV en Ajax dat wel kunnen. Echter, zoals ik al zei, die middelen worden nu hopelijk gecreëerd.

Het gaat goed :)
Verander maximaal naar makkelijk en ik ben het volledig eens met je post :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')