Er moet nu eenmaal een deur in naar het balkonquote:Op zondag 24 oktober 2021 19:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tophuisje hoor.
Heeft an sich ook wel wat.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er moet nu eenmaal een deur in naar het balkon. En ik wil niet dat ons nieuwe raam straks 30cm onder het aanrechtblad verdwijnt.
Alleen op een scherm is het niet goed te zien.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:14 schreef lipje het volgende:
https://www.ralkleuren.com/
Succes ik zeg 7006 maar 7003 zou ook nog kunnen
Slim om het op deze manier te doen, lokatie en vertikaal komt overeen met wat het straks wordt das toch anders dan een staaltje in de winkel op een horizontaal vlak.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Alleen op een scherm is het niet goed te zien.![]()
Maar we blijven gewoon testers kopen en deurtjes schilderen
Kostte ons zo’n 5 min bij de keukenboer maar ieder zijn ding om zijn tijd in dit leven te vullen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Alleen op een scherm is het niet goed te zien.![]()
Maar we blijven gewoon testers kopen en deurtjes schilderen
Gelukkig hoeven we er nog geen half jaar tegenaan te kijkenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:48 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Slim om het op deze manier te doen, lokatie en vertikaal komt overeen met wat het straks wordt das toch anders dan een staaltje in de winkel op een horizontaal vlak.
Tja..we hadden bij Nolte nou eenmaal het kleurtje gevondenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kostte ons zo’n 5 min bij de keukenboer maar ieder zijn ding om zijn tijd in dit leven te vullen natuurlijk
https://palette.com/pico/quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:14 schreef Seven. het volgende:
Nu hebben we besloten welk kleurtje het moet worden. Dus nu begint de zoektocht naar het juiste RAL nummer:
[ afbeelding ]
Links vind ik te grijs.
Rechts vindt Six. overdag te paars (ik niet maar ik ben dan ook gek op taupe).
Dit zoeken we dus:
[ afbeelding ]
We hebben het bij K14 laten bepalen maar geen 100% match. K14 levert onze frontjes en die kunnen spuiten en elke gewenste RAL of NCS kleur. En idd, gaandeweg kom ik er wel achter dar RAL niet uitgebreid achter. Verfwinkel dan maarquote:Op woensdag 27 oktober 2021 08:27 schreef Randy_S het volgende:
Waarom ben je op zoek naar een ralkleur? Dat is een hele beperkte kleurenset. Neem het staaltje mee naar een verfwinkel en laat de exacte kleur bepalen. Vervolgens mengen ze de verf exact op maat voor je.
Jazeker, warmtepomp met 1900 euro subsidie dit jaar en de ISDE subsidies gaan van 20% naar 30% dus ik verwacht in 2022 aanzienlijk meer subsidie dan dat.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:47 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik neem aan dat je wel voor een warmtepomp gaat waar je subsidie op kan aanvragen?
Op een gemiddelde zondag ? Ben je levensmoe ?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:50 schreef Seven. het volgende:
Ik probeer Six. zover te krijgen om vandaag naar Ikea te gaan.
Dat was ook mijn reactie. Het is ook nog eens slecht weer.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Op een gemiddelde zondag ? Ben je levensmoe ?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Op een gemiddelde zondag ? Ben je levensmoe ?
Ze hadden de bestelling netjes voor Six. verzameld, hij is alweer onderweg naar huis. Hij vindt dat geen probleem, zolang hij maar niet de hele winkel door hoeft.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactie. Het is ook nog eens slecht weer.
Maar ik ben er wel handiger in geworden om snel door de Ikea te gaan: tevoren bepalen wat je wilt hebben en een lijst maken, kijken waar je de spullen in het magazijn kunt vinden en evt. een zo efficiënt mogelijke route ernaartoe uitstippelen. En nooit naar iets anders kijken. Laat je niet afleiden!!11!
Lukt mij meestal ook wel. Maar toch vind ik het vaak ook wel leuk om rond te neuzen. Maar niet als ik Six. bij me heb, dan wordt het echt al heel snel ellendequote:Op zondag 31 oktober 2021 11:04 schreef BE het volgende:
Ja, ik kan het ook hoor, gewoon even huphup, daarheen waar je moet zijn en weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |