Ik heb het geloof ik al twintig jaar en ik heb veertien vrienden.quote:Op zondag 12 september 2021 23:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook, heerlijk rustig
haar cumbek is nooit wat geworden zeg.....quote:Op zondag 12 september 2021 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ziet Kim Clijsters eruit zeg. Ze lijkt op Charlene Theron, in de film Monster.
Ik hoop dat Nadal nog 1x de AO kan winnen zodat ie elke slam minimaal 2x heeft. Als dat lukt zou ie op 22 kunnen komen op RG en het is altijd nog maar de vraag hoe goed Djokovic blijft.quote:Op zondag 12 september 2021 23:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind Djokovic een heel eng mannetje, met zijn antivac gedoe en rare dieet. Maar het record is een kwestie van tijd dus daar maak ik me niet druk om.
Gun Medvedev deze slag dan wel weer
Ja, zou mooi zijn, maar gek genoeg kan ik er ook mee leven als vanavond het definitieve einde van de grote drie inluidt.quote:Op zondag 12 september 2021 23:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nadal nog 1x de AO kan winnen zodat ie elke slam minimaal 2x heeft. Als dat lukt zou ie op 22 kunnen komen op RG en het is altijd nog maar de vraag hoe goed Djokovic blijft.
Wie zei dat?quote:Op zondag 12 september 2021 23:07 schreef hhh38 het volgende:
Als een krokodil loert ie op z'n kans, mooie uitdrukking
Federer is over, Nadal alleen nog eventueel in Parijs maar van Djokovic zijn we nog niet afquote:Op zondag 12 september 2021 23:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zou mooi zijn, maar gek genoeg kan ik er ook mee leven als vanavond het definitieve einde van de grote drie inluidt.
Reageren op Facebook, waarom doe je dat jezelf aan? Ik las vorige week een bericht op AD FB pagina: Woonwagenkamp in één of ander boerenhol kon dwangsommen verwachten omdat ze openbare parkeerplaatsen als opslagplaats voor hun oud ijzer gebruikten. Het begon met 1 aanhangwagen, inmiddels waren het er al een stuk of 5 met boel vuilnis en rotzooi er omheen.quote:Op zondag 12 september 2021 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje offtopic, maar reageren jullie op Facebook weleens op posts over tennis? Ik waagde het laatst daar te zeggen dat ik vond dat Djokovic geluk had gehad dat hij die ballenjongen niet had geraakt met de bal die hij boos wegsloeg, omdat hij dan best gediskwalificeerd had kunnen worden. Ik kreeg me daar een haatreacties over me heen.Was benieuwd of dat ook jullie dat weleens overkomt en of je daar dan nog op ingaat.
Daar ben ik ook bang voor ja. Zou Federer dit jaar nog zeggen dat hij stopt?quote:Op zondag 12 september 2021 23:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Federer is over, Nadal alleen nog eventueel in Parijs maar van Djokovic zijn we nog niet af
Eens, 20-20-20 zou prachtig zijn maar ik kan me niet voorstellen dat Djokovic en Nadal geen enkele GS meer winnen.quote:Op zondag 12 september 2021 23:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zou mooi zijn, maar gek genoeg kan ik er ook mee leven als vanavond het definitieve einde van de grote drie inluidt.
Omdat ik naïef ben. Ik denk dan dat er inhoudelijk wordt gereageerd op een feitelijk bedoelde opmerking.quote:Op zondag 12 september 2021 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Reageren op Facebook, waarom doe je dat jezelf aan?
Ja, inderdaad, op Facebook, Instagram, en YouTube maar ook op LinkedIn en ook hier helaas wel.quote:Ik las vorige week een bericht op AD FB pagina: Woonwagenkamp in één of ander boerenhol kon dwangsommen verwachten omdat ze openbare parkeerplaatsen als opslagplaats voor hun oud ijzer gebruikten. Het begon met 1 aanhangwagen, inmiddels waren het er al een stuk of 5 met boel vuilnis en rotzooi er omheen.
Het gros van de reacties hierop was: Laat die mensen iets bijverdienen! Schandalig van die NSB buren! Kutgemeente moet zich overal mee bemoeien! Het is nergens zo schoon als bij de mensen van een woonwagenkamp.
Dan valt je toch niets meer in. Podium voor het gepauperte, verschrikkelijk.
Dat denk ik wel. Vind je dat fijner dan Engels commentaar?quote:Op zondag 12 september 2021 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De commentatrice van Eurosport. Is dat Kristie Boogert?
Van Djokovic kan ik me dat ook niet goed voorstellen, maar van Nadal helaas wel.quote:Op zondag 12 september 2021 23:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, 20-20-20 zou prachtig zijn maar ik kan me niet voorstellen dat Djokovic en Nadal geen enkele GS meer winnen.
Federer heeft toch de meeste magie om zich hangen en zal dat vanwege zijn fysiek niet meer regelmatig kunnen tonen. Ik hoop op nog een keer Wimbledon met een paar toverballen. Als hij verstandig is zwaait hij vandaag nog af.quote:Op zondag 12 september 2021 23:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Zou Federer dit jaar nog zeggen dat hij stopt?
Hoe kom ik aan Engels commentaar?quote:Op zondag 12 september 2021 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Vind je dat fijner dan Engels commentaar?
Heb je een I/II- of een language/taalknop op je afstandsbediening?quote:Op zondag 12 september 2021 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan Engels commentaar?
Ik stoor me er niet aan overigens.
Stond erbij hoe veel slagen het waren - 28 ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |