Aaah bronson, ouwe verkrachter!quote:Op maandag 13 september 2021 22:40 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij toch. Prima kerel.
Zal ze nu wel spijt van hebben nu hij zo beroemd is geworden.quote:Op maandag 13 september 2021 22:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Valt mee, heeft mijn vriendin toen ze jong waren nog eens tegen haar wil zijn studentenflatje in proberen te trekken
Daar krijg je een like voor.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zal ze nu wel spijt van hebben nu hij zo beroemd is geworden.
Weet dat ik dit enorm waardeer.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar krijg je een like voor.
Nee hoor, ik verdien meer dan hij, dus voor het geld had ze het zeker niet hoeven doenquote:Op woensdag 15 september 2021 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zal ze nu wel spijt van hebben nu hij zo beroemd is geworden.
Verdienen ja, maar ontvang je het ook?quote:Op woensdag 15 september 2021 18:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verdien meer dan hij, dus voor het geld had ze het zeker niet hoeven doen
Haha ja, ik krijg elke maand meer netto gestort dan een presentatortje van een voetbalclub omroepjequote:Op woensdag 15 september 2021 18:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verdienen ja, maar ontvang je het ook?
Een vuilnisman verdient in mijn optiek ook meer dan iemand die zo’n showtje aan elkaar kletst, echter krijgt die het niet.
Ze is een gold-digger dus?quote:Op woensdag 15 september 2021 18:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verdien meer dan hij, dus voor het geld had ze het zeker niet hoeven doen
Prima voor je e-penis dit. Lekker bezig maat.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha ja, ik krijg elke maand meer netto gestort dan een presentatortje van een voetbalclub omroepje
Opschepper.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha ja, ik krijg elke maand meer netto gestort dan een presentatortje van een voetbalclub omroepje
Pics.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wij zijn hier erg van onder de indruk.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gewoon hard op z'n neus TOETeren.quote:Op maandag 13 september 2021 22:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Valt mee, heeft mijn vriendin toen ze jong waren nog eens tegen haar wil zijn studentenflatje in proberen te trekken
ik heb een bloedhekel aan figuren zoals jij.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik word er fokswild van.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik heb een bloedhekel aan figuren zoals jij.
Van mij heb je in elk geval een like te pakken.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik verdien meer dan @:gutanoth Benieuwd of zijn vriendin voor mijn "charmes" gaat vallen.
Spelen jullie niet vandaag?quote:Op donderdag 16 september 2021 18:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb jij andere onderwerpen waar we op een doordeweekse dag over kunnen discussiëren?
quote:
Bron: https://www.psv.nl/psv/agenda.htmquote:donderdag - 16 september 2021
21:00 PSV - Real Sociedad
Geboortedag René van de Kerkhof
Geboortedag Willy van de Kerkhof
Geboortedag Yuri Nikiforov
Uhu, het beest zou vandaag erg bruikbaar zijn geweest. Ik ben benieuwd of de Spanjaarden met hun sterkste elf op komen draven.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:36 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
We gaan Sangare weer erg missen vanavond.
Vinicius en Romero op de bankquote:Op donderdag 16 september 2021 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ook echt een prima bank: Mvogo, Teze, Pröpper, Guti, Mauro, Vinícius, Bruma, Romero, Doan, Thomas, Vertessen
Ik weet nog steeds niet goed wat ik van Mwene moet vinden. Ik vind m hem nooit erg (storend) slecht spelen maar hij is ook nooit opvallend goed. Soms vergeet ik haast dat die jongen bestaat, hij is ook erg klein wat niet erg helpt.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Mwene Teze voorbij? (Op alle fronten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |