Merino was vrij om te doen en laten wat hij wou. Van Ginkel en Boscagli hadden daar veel moeite mee. ik schat i dat met Sangaré, dat in de uitwedstrijd beter gaat en zou er dan zeker niet van staan te kijken als PSV daar wint.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In het slot, ja. Hoewel in dat duel ook enigszins meespeelde dat Merino, Zubimendi en Oyarzabal net terug waren van de Olympische Spelen. Gisteren heb ik het helaas niet kunnen zien als vaste la Real-kijker, maar ik had vooraf een zege van PSV niet verbazingwekkend gevonden. PSV speelt op pressie, juist als je Real Sociedad de bal geeft en jezelf ingraaft spelen ze je vanzelf kapot. De fitheid van David Silva blijft daar ook een eeuwig wankel dingetje; met of zonder hem een welt van verschil.
Dan krijg je weer dat gedoe van ze nemen Europees voetbal niet serieus, etc.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:08 schreef Cherni het volgende:
[..]
Klopt. Het is jammer dat het weer net niet lukt om te winnen. Het is niet slecht maar het lukt PSV maar niet om het eens naar hun zijde te trekken in een EU competitie als het echt nodig is. En daar baal je van. Spel je slecht dan heb je er meer vrede mee.
Vriend @LitmanenAFCA heeft hier overduidelijk een andere mening over.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Barrenetxea drukt ook nog helemaal geen grote stempel op dit Real Sociedad, hoewel hij dit seizoen inderdaad goed is begonnen.
Die krijgen groepskorting bij de GGZ op vertoon van hun SCC of FR1908 tatoeagequote:Op vrijdag 17 september 2021 13:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe een Feyenoord supporter zich moet voelen...
Dat is echt heel goedkoop gezwets, steeds. Twente in 2012 (v Schalke?) en PSV onder Advocaat in 2012 vond ik de enige aanwijsbare gevallen die het Europese voetbal niet serieus namen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan krijg je weer dat gedoe van ze nemen Europees voetbal niet serieus, etc.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan krijg je weer dat gedoe van ze nemen Europees voetbal niet serieus, etc.
quote:Op donderdag 16 september 2021 22:55 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV neemt de EL weer eens niet serieus.
Zonder Sangaré en met Noni en Zahavi uit vorm, Pröpper er niet bij, dan merk je bij PSV ook heel erg dat er weinig breedte in de selectie zit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:08 schreef Cherni het volgende:
[..]
Klopt. Het is jammer dat het weer net niet lukt om te winnen. Het is niet slecht maar het lukt PSV maar niet om het eens naar hun zijde te trekken in een EU competitie als het echt nodig is. En daar baal je van. Spel je slecht dan heb je er meer vrede mee.
Pröpper zat wel op de bank toch?quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zonder Sangaré en met Noni en Zahavi uit vorm, Pröpper er niet bij, dan merk je bij PSV ook heel erg dat er weinig breedte in de selectie zit.
Het is de positie waar PSV in zit. Had Barca geen interesse gehad in De Jong, dan scheelt dat al een slok op een borrel. Maar ja, naar de Nederlandse competitie ga je alleen als je geen betere opties hebt, zo is het dan ook weer.
Als die fit genoeg was had natuurlijk altijd minuten gemaakt over Thomas gisteren.quote:
lijkt me ook maar waarom zat hij dan op de bank?quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als die fit genoeg was had natuurlijk altijd minuten gemaakt over Thomas gisteren.
Klopt zie ik. Play offs lastste 16.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nummer 3 gaat volgens mij naar het conference toernooitje dus das wel een mooi vangnet. Verder valt Monaco wel mee natuurlijk. Zijn ook slecht gestart in de eigen competitie
Geen idee eerlijk gezegd. Misschien voor het geval er absoluut een middenvelder in moest (blessures, rode kaart oid). Volgens mij zat er buiten Thomas namelijk geen middenvelder op de bank.quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook maar waarom zat hij dan op de bank?
Topper?quote:Op zondag 19 september 2021 11:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Nou, nou, nou. DE TOPPER leeft hier enorm he. Met hoeveel gaan we dit keer verliezen?
Dit gaat 5-1 worden voor PSV.quote:Op zondag 19 september 2021 11:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Nou, nou, nou. DE TOPPER leeft hier enorm he. Met hoeveel gaan we dit keer verliezen?
Als de groep de wedstrijd van donderdag goed is doorgekomen en met een goede insteek de wedstrijd ingaat, moet PSV dit gewoon winnen. Feyenoord heeft meer dan 2 volle dagen extra rust gehad, en dat zou je kunnen opbreken wanneer het een close wedstrijd gaat worden.quote:Op zondag 19 september 2021 11:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Blijkbaar is dit nog steeds een topper, ik zie het overal staan en dus praat ik ze schaapachtig na.quote:
Er is maar één topperquote:Op zondag 19 september 2021 11:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit nog steeds een topper, ik zie het overal staan en dus praat ik ze schaapachtig na.
De fake media noemt AZ - PSV ook al een topper. We leven in een betekenisloze tijd.
We spelen thuis, dat helpt. Daarbij zou dit PSV geen moeite moeten hebben met Feyenoord. Maar we zijn gewoon al te vaak zo mensonterend slecht tegen ze.quote:Op zondag 19 september 2021 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als de groep de wedstrijd van donderdag goed is doorgekomen en met een goede insteek de wedstrijd ingaat, moet PSV dit gewoon winnen. Feyenoord heeft meer dan 2 volle dagen extra rust gehad, en dat zou je kunnen opbreken wanneer het een close wedstrijd gaat worden.
Bedankt.quote:Op zondag 19 september 2021 11:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV - Ajax en Ajax - PSV natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |