Het is bijna een literair stukjequote:Op woensdag 15 september 2021 10:20 schreef lichtknopje het volgende:
Ik had een update beloofd in de match met de Italiaanse die voor mijn gevoel te hard van stapel liep.
Na een week dagelijks allerlei zwijmel appjes en start-de-dag motivatie liedjes dacht ik in ieder geval met een over enthousiaste vrouw te maken te hebben. Misschien komt het omdat ze Italiaanse is en ik die directe aanpak niet gewend ben.Ik had er niet zo'n fijn gevoel bij. het benauwde me nogal. Maar goed, toch afgelopen vrijdag op date gegaan. Ik wilde wel eens uit mijn comfort zone gaan en ik vond het vervelend op de dag zelf af te zeggen.
Klinkt heel plat en zo bedoel ik het niet maar uiterlijk was goed. Mooie verzorgde vrouw maar ik verstond haar maar erg weinig. Er was echt een taalbarrière. Ze sprak zeer gebrekkig Engels/Nederlands. En ik ben wel wat gewend met een buitenlandse vader die altijd half Engels half Nederlands sprak. Ik begreep er maar weinig van. Daardoor was er weinig conversatie. Althans; zij bleef doorkletsen en het is geen moment stil geweest. We zijn bij een sushi restaurant beland want dat wilde ze graag. Gelukkig dus met een tijdsblok van 2 uur. Tijdens het eten merkte ik dat ik vaak wegdreef met mn gedachten. F1 kwalificatie morgen, nog een was doen. Zondag de F1 race kijken. Oh ja ik moet nog vlees uit de vriezer halen. De tijd kon mij niet snel genoeg gaan.
Tijdens het eten vroeg ze wat ik er van vond als ze mijn vriendin zou worden.
Ok, weg bij de sushi. Ik breng haar thuis. Onderweg weer weinig begrepen van wat ze zei. Zij bleef maar doorkletsen terwijl ik geen klap zag door de mist. Spanningsniveau dus hoog. Ze ging wel een cursus Nederlands volgen. Gelukkig maar.
Bij haar thuis geparkeerd met daarbij mijn gedachte dat dit geen match ging worden.Dus dat moment van stilte bij afscheid breekt aan en steekt ze vol haar tong in mijn mond. Als je zoent draai je allebei je hoofd tegengesteld zodat je neus niet in de weg zit. Zij niet hoor. Neuzen tegen elkaar gepropt, mijn hoofd werd stevig vastgepakt en zelfs m'n neus werd nog ff afgelikt. Daarna afscheid genomen.
Gisteren haar verteld dat ze een mooie leuke vrouw is maar ik niet verder wil.
Kans op herhaling: nee
Gelachen ja
Grote kans dat ze gewoon geen zin heeft en meer geniet van de aandacht. Als er echt een klik is, kan een date heel snel geregeld worden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:23 schreef Ypmaha het volgende:
Hoelang blijven jullie meestal met een match appen voordat jullie afspreken? Ik heb nu al twee weken een match maar ze heeft nog maar 3 berichtjes gestuurd ofzo. Ik vraag me af of ze wel wil afspreken.
Misschien durft ze het zelf niet te vragen en is ze niet zo'n apper? Je kunt beter aan haar vragen hoe ze erover denkt?quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:23 schreef Ypmaha het volgende:
Hoelang blijven jullie meestal met een match appen voordat jullie afspreken? Ik heb nu al twee weken een match maar ze heeft nog maar 3 berichtjes gestuurd ofzo. Ik vraag me af of ze wel wil afspreken.
Ja, ze zei dat ze druk had. Maarja, nu antwoord ze wel. De eerste keus had haar denk ik afgewezen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:33 schreef Avianflu het volgende:
3 berichtjes in 2 weken klinkt niet heel erg hoopvol.
Maar goed iedereen is anders en je weet ook niet wat er nu in haar leven speelt. Ik zou zeggen vraag het haar gewoon, je hebt niets te verliezen.
Of misschien was ze echt druk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:08 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja, ze zei dat ze druk had. Maarja, nu antwoord ze wel. De eerste keus had haar denk ik afgewezen.
2 weken of zo. Daarna heeft verder appen geen zin meer. Het is toch eigenlijk alleen maar een potentiële match. Je weet het pas bij echt contact. Ook niet te moeilijk doen als dat niks is.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:23 schreef Ypmaha het volgende:
Nee joh, dat is voor normale mensen, stel je voor dat je even 10seconde van je tijd vrij moet maken voor zoiets. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar als je uiteindelijk besluit om telefoonnummers uit te wisselen, dan ben je toch van plan om elkaar beter te leren kennen en toewerken naar een date? Niet dat je dan 24/7 moet gaan appen, maar dagelijks of om de dag een aantal berichten moet dan toch wel lukken?
De vrouwen die ik date vallen natuurlijk automatisch ook op wat oudere mannen. Anders zouden ze mij niet daten. Wat dat betreft ben je als man weer in het voordeel.quote:
Ligt er natuurlijk een beetje aan over wat onder "ouder" verstaan wordt.quote:Op zondag 19 september 2021 21:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
De vrouwen die ik date vallen natuurlijk automatisch ook op wat oudere mannen. Anders zouden ze mij niet daten. Wat dat betreft ben je als man weer in het voordeel.
Ik heb het over 35 tot 40. Daar zijn echt veel vrouwen te vinden die 10-15 jaar leeftijdsverschil prima vinden. En dat zijn vaak ook echt mooie vrouwen, goedopgeleid e.d.quote:Op zondag 19 september 2021 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk een beetje aan over wat onder "ouder" verstaan wordt.
In de range van 25-35 is het gewoon echt drama.
Vind ik nogal tegen vallen eigenlijk. Ik zie juist rond de 35 zoeken naar 28-38 ofzo. Maar misschien komt het ook omdat we op een ander platform zitten, of het algoritme ons andere mensen toont...quote:Op zondag 19 september 2021 21:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb het over 35 tot 40. Daar zijn echt veel vrouwen te vinden die 10-15 jaar leeftijdsverschil prima vinden. En dat zijn vaak ook echt mooie vrouwen, goedopgeleid e.d.
Nu zullen er misschien meer zijn die liever een man van hun eigen leeftijd hebben, maar dus ook nog voldoende die juist liever een oudere man hebben.
Ja, of omdat jij niet die ouwe beer bent waar ze zo naarstig naar op zoek zijn.quote:Op zondag 19 september 2021 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vind ik nogal tegen vallen eigenlijk. Ik zie juist rond de 35 zoeken naar 28-38 ofzo. Maar misschien komt het ook omdat we op een ander platform zitten, of het algoritme ons andere mensen toont...
Waarom minder afspreken dan?quote:Op zondag 19 september 2021 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, of omdat jij niet die ouwe beer bent waar ze zo naarstig naar op zoek zijn.
Ik heb genoeg matches tussen de 27-34. Komt alleen wat minder van afspreken helaas.
Gesprekken die niet lopen, dus dan is de stap naar afspreken ook onmogelijk.quote:
Nee op die fiets, sowieso is die range al wat serieuzer lijkt mij?quote:Op zondag 19 september 2021 21:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb het over 35 tot 40. Daar zijn echt veel vrouwen te vinden die 10-15 jaar leeftijdsverschil prima vinden. En dat zijn vaak ook echt mooie vrouwen, goedopgeleid e.d.
Nu zullen er misschien meer zijn die liever een man van hun eigen leeftijd hebben, maar dus ook nog voldoende die juist liever een oudere man hebben.
Waarom wil je alleen maar een jongere vrouw? Alleen maar om haar uiterlijk. Waarom zou ze dat willen. Vind ik een houding alsof vrouwen minderwaardig zouden zijn qua karakter en dat maar moeten compenseren met het willen van een oudere man.quote:Op zondag 19 september 2021 21:50 schreef LXIV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |