abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201312539
Welkom in het datingsites/appstopic!

Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....wat zijn goede foto's...welke ervaringen heb jij?


Date gevonden? Deel het in dit topic: R&P / Het Datingtopic #236 -

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2021 21:34:30 ]
pi_201340191
Wel of niet geen ons of fwb in profiel zetten? Ik wil niet binnen eem dag een relatie maar ben ook geen rondscharreltype atm.
  maandag 13 september 2021 @ 15:55:05 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201340266
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 15:49 schreef Chai het volgende:
Wel of niet geen ons of fwb in profiel zetten? Ik wil niet binnen eem dag een relatie maar ben ook geen rondscharreltype atm.
Niet. Dat komt zo negatief en zuur over.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 13 september 2021 @ 15:56:29 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201340283
Sommige teksten (zal ze omwille van privacy niet kopieren) zijn zo negatief dat ze al afvallen.
"ALS JE OP ZOEK BENT NAAR ONS OF FWB OF ANDERE VIEZIGHEID DAN GA JE JE BEHOEFTE MAAR ERGENS ANDERS ZOEKEN. EN ALS JE GEVACCINEERD BENT OOK"
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201340403
Maar ik krijg nu steeds seksgetinte gesprekken na een paar leuke zinnen en ik vind het vermoeiend. Ik heb bewust geen sexy fotos.
pi_201340525
Ik heb een foto met een huisdier, vraagt zo'n m3n mij of ik net zo ondeugend ben. Etcetc. Ik hoef geen casual seks. ELKE vrouw die geen gedrocht is kan per dag 200 pik krijgen. Het is niet interessant voor ons. Waarom openen mannen zo.
  maandag 13 september 2021 @ 16:32:02 #7
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201340645
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 15:49 schreef Chai het volgende:
Wel of niet geen ons of fwb in profiel zetten? Ik wil niet binnen eem dag een relatie maar ben ook geen rondscharreltype atm.
Zet iets in je profiel als: ik zie wel hoe het loopt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201340846
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 16:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zet iets in je profiel als: ik zie wel hoe het loopt.
Dat heb ik op Bumble. Op zoek naar weet ik nog niet. Mannen denken dan meteen dat ik hun peen wil.
  maandag 13 september 2021 @ 17:26:45 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201341174
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:20 schreef Chai het volgende:
Ik heb een foto met een huisdier, vraagt zo'n m3n mij of ik net zo ondeugend ben. Etcetc. Ik hoef geen casual seks. ELKE vrouw die geen gedrocht is kan per dag 200 pik krijgen. Het is niet interessant voor ons. Waarom openen mannen zo.
Snap ik ook niet. Waarschijnlijk omdat het een groot deel van de mannen aan enige empathie ontbreekt. Op zich gunstig, want dan hoef je daar niet tijdens je relatie achter te komen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201341192
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:20 schreef Chai het volgende:
Ik heb een foto met een huisdier, vraagt zo'n m3n mij of ik net zo ondeugend ben. Etcetc. Ik hoef geen casual seks. ELKE vrouw die geen gedrocht is kan per dag 200 pik krijgen. Het is niet interessant voor ons. Waarom openen mannen zo.
60% van elk vrouwelijk profiel dat ik tegenkom heeft tegenwoordig Geen ONS/Fwb erin staan.

Ik vind het zelf niet per sé arrogant staan of storend ofzo. Niet in hetzelfde rijtje met ''Als je niet het gesprek opent binnen 1 dag na een match dan [...]''

Aan de andere kant vraag ik me af of het geilegaards tegen gaat houden. Er zullen ook mannen zijn die zichzelf dusdanig gods gift to women vinden dat ze in jou -met zo'n tekst- juist een uitdaging zien om het wél te proberen.

Ik had er laatst eentje met een strategie om een man ''uit te lokken''. Die had een bepaalde zin - ik weet even niet meer wat het was - waarop je heel inhoudelijk kon reageren, maar ook meteen richting sekstalk kon sturen. Bij de mannen die er normaal op reageerden wist ze dat ze waarschijnlijk wel goed zat, en degenen die het meteen aangrepen om over hun geslachtsdeel ofzo te praten, die kon ze meteen unmatchen.
pi_201341203
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 17:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
Snap ik ook niet. Waarschijnlijk omdat het een groot deel van de mannen aan enige empathie ontbreekt. Op zich gunstig, want dan hoef je daar niet tijdens je relatie achter te komen.
Maar waarom denken ze dat als het irl not done is te vragen of je wil neuken, vrouwen dat op de app wel willen?

En dan bedoel ik niet seks,je kunt ook normaal een gesprek openen en aangeven dat je fwb wil.
pi_201341262
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 17:27 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
60% van elk vrouwelijk profiel dat ik tegenkom heeft tegenwoordig Geen ONS/Fwb erin staan.

Ik vind het zelf niet per sé arrogant staan of storend ofzo. Niet in hetzelfde rijtje met ''Als je niet het gesprek opent binnen 1 dag na een match dan [...]''

Aan de andere kant vraag ik me af of het geilegaards tegen gaat houden. Er zullen ook mannen zijn die zichzelf dusdanig gods gift to women vinden dat ze in jou -met zo'n tekst- juist een uitdaging zien om het wél te proberen.

Ik had er laatst eentje met een strategie om een man ''uit te lokken''. Die had een bepaalde zin - ik weet even niet meer wat het was - waarop je heel inhoudelijk kon reageren, maar ook meteen richting sekstalk kon sturen. Bij de mannen die er normaal op reageerden wist ze dat ze waarschijnlijk wel goed zat, en degenen die het meteen aangrepen om over hun geslachtsdeel ofzo te praten, die kon ze meteen unmatchen.
Ja, dat is dus waarom ik twijfel, het jaagt de normale mannen mss weg en niet de creeps.

En die reageren ook vies op ALLES, zelfs op foto met kat... stout poesje🤮🤮🤮🤮
  maandag 13 september 2021 @ 17:33:16 #13
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201341264
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 17:28 schreef Chai het volgende:

[..]
Maar waarom denken ze dat als het irl not done is te vragen of je wil neuken, vrouwen dat op de app wel willen?

En dan bedoel ik niet seks,je kunt ook normaal een gesprek openen en aangeven dat je fwb wil.
Omdat 99% op die apps niet eens een normaal gesprek kan voeren met een beetje inhoud. Dat staat los van wat jij in je profiel/tekst zet, want dat lezen die figuren toch niet.
  maandag 13 september 2021 @ 17:33:57 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201341274
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 17:28 schreef Chai het volgende:

[..]
Maar waarom denken ze dat als het irl not done is te vragen of je wil neuken, vrouwen dat op de app wel willen?

En dan bedoel ik niet seks,je kunt ook normaal een gesprek openen en aangeven dat je fwb wil.
Het verschil is dat ze dat irl niet durven. Als ze ueberhaubt al een gesprek durven te beginnen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201341395
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 17:33 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het verschil is dat ze dat irl niet durven. Als ze ueberhaubt al een gesprek durven te beginnen.
Ik match alleen knappe mannen dusje zou denken dat die date ervaring hebben. Ik match geen incels.
  maandag 13 september 2021 @ 18:19:02 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201341878
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 17:43 schreef Chai het volgende:

[..]
Ik match alleen knappe mannen dusje zou denken dat die date ervaring hebben. Ik match geen incels.
Wat heeft dat er mee te maken?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201341936
Alsof knappe mannen niet aan neuken denken :7
afspraak tandarts verzetten
pi_201342027
afspraak tandarts verzetten
pi_201342103
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:19 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Dat die genoeg aandacht krijgen en dus met vrouwen zouden moeten kunnen praten
  maandag 13 september 2021 @ 18:38:42 #20
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201342156
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:34 schreef Chai het volgende:

[..]
Dat die genoeg aandacht krijgen en dus met vrouwen zouden moeten kunnen praten
Wat? :D

Volgens mij hebben die juist een overvloed aan aandacht waardoor juist zulke uitspraken gedaan kunnen worden. Naast jou nog tientalle andere vrouwen.
pi_201342510
quote:
6s.gif Op maandag 13 september 2021 18:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Wat? :D

Volgens mij hebben die juist een overvloed aan aandacht waardoor juist zulke uitspraken gedaan kunnen worden. Naast jou nog tientalle andere vrouwen.
Ja, maar zijn die daar van gediend?
  maandag 13 september 2021 @ 19:09:15 #22
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201342662
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:34 schreef Chai het volgende:

[..]
Dat die genoeg aandacht krijgen en dus met vrouwen zouden moeten kunnen praten
Daar heeft het uiterlijk echt heel weinig mee van doen. :D
pi_201342912
Ja true dan, ze zitten overal
  maandag 13 september 2021 @ 19:29:50 #24
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201342969
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 19:01 schreef Chai het volgende:

[..]
Ja, maar zijn die daar van gediend?
Wat wie? Die vrouwen?

Er is er altijd wel eentje die er wel opin gaat.
  maandag 13 september 2021 @ 23:29:26 #25
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201346952
Hahaaa, van de week een match op Tinder.. helaas was het weer zo'n
laffe unmatchert na 48 uur.. kom ik dr profiel net op Lexa tegen >:) >:) >:) ... waiting for the block O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201350170
quote:
10s.gif Op maandag 13 september 2021 23:29 schreef Sounddragon het volgende:
Hahaaa, van de week een match op Tinder.. helaas was het weer zo'n
laffe unmatchert na 48 uur.. kom ik dr profiel net op Lexa tegen >:) >:) >:) ... waiting for the block O-)
Niet zo raar toch... Als iemand na 2 dagen niet praat gaat het daarna meestal ook niet meer gebeuren. Heb sommige matches al 8 maanden zonder iets tegen elkaar te zeggen :')

Trouwens heb nu ook wel iets raars hoor. Ga soms eten bij een vriend (hij heeft vriendin + kind enzo). Daar komt dus ook af en toe een dame, want zij is weer een vriendin van de vriendin van mijn maat.

Ik dacht al van : wat is nou de bedoeling hiervan, is dit een koppel poging ofzo? Want we zitten dan soms met zijn vieren. Maar die meid besteedt niet heel veel aandacht aan mij. Ik vraag soms wat dingen, niet echt reactie. Later gingen we nog naar een kroegje met zijn vieren, aan de bar zitten. Gaat die chick echt drie krukken bij me vandaan zitten (helemaal aan de andere kant zegmaar).

Ook toen die vriendin van mijn maat zei : ik loop heel ff naar buiten (om te bellen of het met de kleine allemaal goed gaat enzo) zegt ze meteen ''oh ik loop wel ff mee''. Terwijl ik dacht : kan ik met haar wel even praatje maken.

Dus ik dacht : nah, die heeft dus geen interesse in mij, jammer de bammer dan. Maar gisteravond opeens ; like op tinder van haar :{

Vrouwen zijn echt onnavolgbaar soms.
pi_201351376
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 15:49 schreef Chai het volgende:
Wel of niet geen ons of fwb in profiel zetten? Ik wil niet binnen eem dag een relatie maar ben ook geen rondscharreltype atm.
Niet geschikt voor ons/fwb vind ik prima staan.

quote:
"ALS JE OP ZOEK BENT NAAR ONS OF FWB OF ANDERE VIEZIGHEID DAN GA JE JE BEHOEFTE MAAR ERGENS ANDERS ZOEKEN. EN ALS JE GEVACCINEERD BENT OOK"
Op zo'n zure manier idd wat minder :D
pi_201351432
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 11:50 schreef rival het volgende:

[..]
Op zo'n zure manier idd wat minder :D
Zouden er mensen zijn die deze persoon liken? :D
  dinsdag 14 september 2021 @ 12:55:43 #29
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201352331
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:26 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Niet zo raar toch... Als iemand na 2 dagen niet praat gaat het daarna meestal ook niet meer gebeuren. Heb sommige matches al 8 maanden zonder iets tegen elkaar te zeggen :')

Trouwens heb nu ook wel iets raars hoor. Ga soms eten bij een vriend (hij heeft vriendin + kind enzo). Daar komt dus ook af en toe een dame, want zij is weer een vriendin van de vriendin van mijn maat.

Ik dacht al van : wat is nou de bedoeling hiervan, is dit een koppel poging ofzo? Want we zitten dan soms met zijn vieren. Maar die meid besteedt niet heel veel aandacht aan mij. Ik vraag soms wat dingen, niet echt reactie. Later gingen we nog naar een kroegje met zijn vieren, aan de bar zitten. Gaat die chick echt drie krukken bij me vandaan zitten (helemaal aan de andere kant zegmaar).

Ook toen die vriendin van mijn maat zei : ik loop heel ff naar buiten (om te bellen of het met de kleine allemaal goed gaat enzo) zegt ze meteen ''oh ik loop wel ff mee''. Terwijl ik dacht : kan ik met haar wel even praatje maken.

Dus ik dacht : nah, die heeft dus geen interesse in mij, jammer de bammer dan. Maar gisteravond opeens ; like op tinder van haar :{

Vrouwen zijn echt onnavolgbaar soms.
Durft gewoon niet irl.. daarom die koppelpoging van d'r vriendin ws ook.. kei-onzeker..

Probeer eens wat er gebeurt als je d'r matcht 😋

Die unmutsmatch muts heeft gewoon d'r profiel verwijderd op Lexa :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201352364
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:26 schreef Autoscooter het volgende:

[..]
Niet zo raar toch... Als iemand na 2 dagen niet praat gaat het daarna meestal ook niet meer gebeuren. Heb sommige matches al 8 maanden zonder iets tegen elkaar te zeggen :')

Trouwens heb nu ook wel iets raars hoor. Ga soms eten bij een vriend (hij heeft vriendin + kind enzo). Daar komt dus ook af en toe een dame, want zij is weer een vriendin van de vriendin van mijn maat.

Ik dacht al van : wat is nou de bedoeling hiervan, is dit een koppel poging ofzo? Want we zitten dan soms met zijn vieren. Maar die meid besteedt niet heel veel aandacht aan mij. Ik vraag soms wat dingen, niet echt reactie. Later gingen we nog naar een kroegje met zijn vieren, aan de bar zitten. Gaat die chick echt drie krukken bij me vandaan zitten (helemaal aan de andere kant zegmaar).

Ook toen die vriendin van mijn maat zei : ik loop heel ff naar buiten (om te bellen of het met de kleine allemaal goed gaat enzo) zegt ze meteen ''oh ik loop wel ff mee''. Terwijl ik dacht : kan ik met haar wel even praatje maken.

Dus ik dacht : nah, die heeft dus geen interesse in mij, jammer de bammer dan. Maar gisteravond opeens ; like op tinder van haar :{

Vrouwen zijn echt onnavolgbaar soms.
Dat wordt ketsen vriend. Paar smeerveegjes van de autoscooter op je wangen en gaan met die banaan.
  dinsdag 14 september 2021 @ 14:09:12 #31
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201353305
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 september 2021 12:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Durft gewoon niet irl.. daarom die koppelpoging van d'r vriendin ws ook.. kei-onzeker..

Probeer eens wat er gebeurt als je d'r matcht 😋
Of het is het aloude dilemma, moet je bekenden wel of niet liken op de apps. Volgens mij zijn er best mensen die zich verplicht voelen om bekenden te liken.
Als je haar leuk vindt, zou ik haar ook matchen, kijken of ze dan wel wat zegt :)

quote:
Die unmutsmatch muts heeft gewoon d'r profiel verwijderd op Lexa :D _O-
Haha jij jaagt de vrouwen weg :P
Mja op zich weet je ook wel genoeg als iemand je unmatcht. Een berichtje is wat netter, maar unmatchen is toch weer duidelijker als ghosten.
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel
Is just the freight train coming your way...🎶
pi_201353418
Ik had 2 weken geleden intensief en spannend contact met een Tinder dame. De verhoudingen waren duidelijk. Het doel was plezier en wilde sex. Tot ze uit het niets opeens vroeg in de morgen stuurt dat ze me toch niet spannend vond en geen interesse meer had. Raar maargoed, vergeten en doorgaan dus...

Krijg ik gisteravond uit het niets een bericht "Hey, ken je me nog? Ik blijf toch wel heel erg nieuwsgierig naar je..."
Dat was nieuw voor mij. Dat er iemand met hangende pootjes terugkwam.

Dus toen heb ik maar gereageerd dat ze waarschijnlijk na een nachtje slapen mij niet meer zo interessant zal vinden. Als ik eerder zo vervangbaar was heb ik er nu geen goede hoop meer in.
pi_201353854
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 17:28 schreef Chai het volgende:

[..]
Maar waarom denken ze dat als het irl not done is te vragen of je wil neuken, vrouwen dat op de app wel willen?

En dan bedoel ik niet seks,je kunt ook normaal een gesprek openen en aangeven dat je fwb wil.
Omdat bij een klein deel van de mannen, vrouwen zich ook zo gedragen?

Mannen die op de schoonheidsschaal bij 90% van de vrouwen in de smaak vallen krijgen zelf veel van dat soort berichtjes:
"Heb je vanavond wel warme voeten, anders wil ik je best daar mee helpen?" "Ik wil wel komen controleren of je geen copycat bent", zelf eens gekregen: "Nee, ik heb geen huisdieren, wel een klein poesje hihi."
Dat zijn geregeld vrouwen die geen serieuze relatie willen, of deze wens even naar de achtergrond schuiven. Op hun profiel staat vaak dit niet uit gesproken, soms staat er nog "Kijkt rond" of "Op zoek naar nieuwe ontmoetingen" maar geregeld gewoon "op zoek naar een serieuze relatie".

Mannen in dit land zijn direct, dus in plaats van subtiele communicatie is het gewoon domweg: "Hey, heb je tijd en een leeg bed vanavond"?. Waarvan ze weten dat een deel op deze vraag toch positief in gaat, jammer voor de rest denken ze dan.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 14 september 2021 @ 14:52:48 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201353900
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:48 schreef Godshand het volgende:

[..]
Omdat bij een klein deel van de mannen, vrouwen zich ook zo gedragen?

Mannen die op de schoonheidsschaal bij 90% van de vrouwen in de smaak vallen krijgen zelf veel van dat soort berichtjes:
"Heb je vanavond wel warme voeten, anders wil ik je best daar mee helpen?" "Ik wil wel komen controleren of je geen copycat bent", zelf eens gekregen: "Nee, ik heb geen huisdieren, wel een klein poesje hihi."
Dat zijn geregeld vrouwen die geen serieuze relatie willen, of deze wens even naar de achtergrond schuiven. Op hun profiel staat vaak dit niet uit gesproken, soms staat er nog "Kijkt rond" of "Op zoek naar nieuwe ontmoetingen" maar geregeld gewoon "op zoek naar een serieuze relatie".

Mannen in dit land zijn direct, dus in plaats van subtiele communicatie is het gewoon domweg: "Hey, heb je tijd en een leeg bed vanavond"?. Waarvan ze weten dat een deel op deze vraag toch positief in gaat, jammer voor de rest denken ze dan.
Is dat zo? Meteen bij de eerste chat? Ik maak dat nooit mee, maar misschien val ik dan niet in de smaak, alhoewel ik verder berichten genoeg krijg. Ik zou het iig ook niet positief vinden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201353949
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:52 schreef LXIV het volgende:

[..]
Is dat zo? Meteen bij de eerste chat? Ik maak dat nooit mee, maar misschien val ik dan niet in de smaak, alhoewel ik verder berichten genoeg krijg. Ik zou het iig ook niet positief vinden.
Ja, wel mee gemaakt ja. Dan weer niet als opener, maar toch na 10 zinnen wel. Gewoon van vrouwen midden 30 en een vriend van mij die in de top 10 van mannen lijkt te vallen kreeg (inmiddels in een stevige relatie) ze dan wel ze als openingszinnen.

Van "Ik doe niet aan ONS maar voor jou maak ik een uitzondering" tot "Wanneer kan je hier zijn?".

Zinnen waar de incel van droomt, maar ja, verschil moet er zijn.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201354137
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:19 schreef Roellie80 het volgende:
Ik had 2 weken geleden intensief en spannend contact met een Tinder dame. De verhoudingen waren duidelijk. Het doel was plezier en wilde sex. Tot ze uit het niets opeens vroeg in de morgen stuurt dat ze me toch niet spannend vond en geen interesse meer had. Raar maargoed, vergeten en doorgaan dus...

Krijg ik gisteravond uit het niets een bericht "Hey, ken je me nog? Ik blijf toch wel heel erg nieuwsgierig naar je..."
Dat was nieuw voor mij. Dat er iemand met hangende pootjes terugkwam.

Dus toen heb ik maar gereageerd dat ze waarschijnlijk na een nachtje slapen mij niet meer zo interessant zal vinden. Als ik eerder zo vervangbaar was heb ik er nu geen goede hoop meer in.
Wispelturige vrouwen moet je altijd aan de kant zetten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201354154
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:48 schreef Godshand het volgende:
"Nee, ik heb geen huisdieren, wel een klein poesje hihi."
Cringe :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201354259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Of het is het aloude dilemma, moet je bekenden wel of niet liken op de apps. Volgens mij zijn er best mensen die zich verplicht voelen om bekenden te liken.
Als je haar leuk vindt, zou ik haar ook matchen, kijken of ze dan wel wat zegt :)

Dat vind ik altijd zo'n vreemd standpunt. Tinder is initieel begonnen als studentikoze neuk-app. Inmiddels is het wel geevolueerd in een app die door veel mensen wordt gebruikt om een serieuze relatie te vinden.

Maar een impliciete verplichting voelen om een bekend iemand te liken slaat toch nergens op? Waarom zou je dat doen? Niemand kan achterhalen of jij diegene zijn/haar profiel bent tegengekomen, dus hoezo zou je je verplicht voelen om diegene te liken.

Dat is jezelf alleen maar onnodig in ongemakkelijke situaties maneuvreren. Ik ben mijn buurvrouw van 48 wel eens tegen gekomen op tinder, dat had echt wel weird geworden hoor als ik haar een like had gegeven :*
  dinsdag 14 september 2021 @ 18:25:10 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201356853
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Of het is het aloude dilemma, moet je bekenden wel of niet liken op de apps. Volgens mij zijn er best mensen die zich verplicht voelen om bekenden te liken.
Als je haar leuk vindt, zou ik haar ook matchen, kijken of ze dan wel wat zegt :)
[..]
Haha jij jaagt de vrouwen weg :P
Mja op zich weet je ook wel genoeg als iemand je unmatcht. Een berichtje is wat netter, maar unmatchen is toch weer duidelijker als ghosten.
Neuh, er is niets gezegd wat haar weg zou kunnen jagen.. match, ze startte nota bene zelf de chat, hoi, leuke match bladiebla bla dit dat.. ik kom terug met voorstellen (geen eigen naam in mijn profiel), ze vraagt hoe het gaat; ik antwoord 'even druk, onderweg naar bed, 04.00 gaat de wekker morgen (het was 22.30++), dus ik hoop je morgen te spreken..
Ok, slaap lekker.

En de volgende dag ergens rond de klok van 11 check ik mijn chats.. en weg is ze -O-

Als ze op Lexa had gehapt, had ze echt van heel goede huize moeten komen om het recht te lullen.. want iemand die me zo plompverloren unmatcht staat meteen 5-0 achter.

Magoed; ze is nummertje -tig, en vast en zeker niet de laatste :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201357872
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:56 schreef Godshand het volgende:
Ja, wel mee gemaakt ja. Dan weer niet als opener, maar toch na 10 zinnen wel. Gewoon van vrouwen midden 30 en een vriend van mij die in de top 10 van mannen lijkt te vallen kreeg (inmiddels in een stevige relatie) ze dan wel ze als openingszinnen.

Van "Ik doe niet aan ONS maar voor jou maak ik een uitzondering" tot "Wanneer kan je hier zijn?".

Zinnen waar de incel van droomt, maar ja, verschil moet er zijn.
Ja, verschil moet er zijn. Dat geldt ook voor vrouwen, want die worden ook echt niet altijd gekozen door degenen die ze als enigen echt 100% leuk vinden, mij is het iig nog nooit overkomen. Niet eens voor alleen seks. Je kunt niets aan je voorkeuren veranderen. Jullie gooien het altijd zo op instinct, nou, als je alleen seks wilt met iemand waar je verliefd op bent is dat ook instinct, en als die jou nooit willen dan ben je als vrouw niet beter af dan een man.
Maar ga ik dat in ieder bericht van mezelf met zo’n sneer van ik heb het slechter, doe er iets aan door laten schemeren? Nee, want dat doe ik alleen omdat julle het doen. Ik word er zelf namelijk niet blij van, van die slachtofferhouding.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201358535
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ja, verschil moet er zijn. Dat geldt ook voor vrouwen, want die worden ook echt niet altijd gekozen door degenen die ze als enigen echt 100% leuk vinden, mij is het iig nog nooit overkomen. Niet eens voor alleen seks. Je kunt niets aan je voorkeuren veranderen. Jullie gooien het altijd zo op instinct, nou, als je alleen seks wilt met iemand waar je verliefd op bent is dat ook instinct, en als die jou nooit willen dan ben je als vrouw niet beter af dan een man.
Maar ga ik dat in ieder bericht van mezelf met zo’n sneer van ik heb het slechter, doe er iets aan door laten schemeren? Nee, want dat doe ik alleen omdat julle het doen. Ik word er zelf namelijk niet blij van, van die slachtofferhouding.
Gelukkig is er FOK! ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201360739
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:53 schreef Godshand het volgende:
Gelukkig is er FOK! ^O^
Maar word je er nou zelf blij van, dat je er bij vermeld dat je vriend wel in de top 10 mannen zit en jij niet? Oke hij is je vriend dus zoveel wrok zal je jegens hem individueel niet koesteren maar toch.. je moet het wel weer tegen de vrouwen op fok benadrukken.
Ik snap het ook wel, het is ook niet eerlijk en advies van mooie mensen die beweren dat iedereen naar innerlijk kijkt moet je ook niet aannemen enz… realisme moet er zijn maar dan moet je ook voor de realiteit van vrouwen oog hebben.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 22:34:24 #43
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201361413
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 21:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar word je er nou zelf blij van, dat je er bij vermeld dat je vriend wel in de top 10 mannen zit en jij niet? Oke hij is je vriend dus zoveel wrok zal je jegens hem individueel niet koesteren maar toch.. je moet het wel weer tegen de vrouwen op fok benadrukken.
Ik snap het ook wel, het is ook niet eerlijk en advies van mooie mensen die beweren dat iedereen naar innerlijk kijkt moet je ook niet aannemen enz… realisme moet er zijn maar dan moet je ook voor de realiteit van vrouwen oog hebben.
Het is trouwens de top 20, niet de top 10.

Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat vrouwen net zo oppervlakkig als mannen zijn als je tot die categorie behoort :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201362496
Geile tietje...euh, tutjes.
afspraak tandarts verzetten
pi_201362514
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 september 2021 22:34 schreef Nine. het volgende:

[..]
Het is trouwens de top 20, niet de top 10.

Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat vrouwen net zo oppervlakkig als mannen zijn als je tot die categorie behoort :')
Vrouwen kunnen idd heeel oppervlakkig zijn, kijk alleen maar naar hoe hysterisch ze doen bij mannelijke stripshows...dat gedrag zouden mannen eens moeten proberen bij vrouwelijke strippers _O- dan is de wereld te klein :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:56:56 #46
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362522
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
rouwen kunnen idd heeel oppervlakkig zijn, kijk alleen maar naar hoe hysterisch ze doen bij mannelijke stripshows...dat gedrag zouden mannen eens moeten proberen bij vrouwelijke strippers _O- dan is de wereld te klein :P
Precies!
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201362913
Ehh het lijkt me heel erg logisch dat als er oppervlakkigheid bestaat, dit bij beide geslachten voor kan komen.
Dat dit steeds gebracht wordt alsof dit HET nieuws van de eeuw is wanneer het op vrouwen aankomt moet stoppen.
Het is hier al tachtigduizend keer herhaald, als het ooit al nieuws was dan is het nu oud nieuws.
Ja, vrouwen zijn soms hypocriet. Dus? Dat zijn mannen soms ook.

[ Bericht 9% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 15-09-2021 01:33:20 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201366232
Ik had een update beloofd in de match met de Italiaanse die voor mijn gevoel te hard van stapel liep.

Na een week dagelijks allerlei zwijmel appjes en start-de-dag motivatie liedjes dacht ik in ieder geval met een over enthousiaste vrouw te maken te hebben. Misschien komt het omdat ze Italiaanse is en ik die directe aanpak niet gewend ben.Ik had er niet zo'n fijn gevoel bij. het benauwde me nogal. Maar goed, toch afgelopen vrijdag op date gegaan. Ik wilde wel eens uit mijn comfort zone gaan en ik vond het vervelend op de dag zelf af te zeggen.

Klinkt heel plat en zo bedoel ik het niet maar uiterlijk was goed. Mooie verzorgde vrouw maar ik verstond haar maar erg weinig. Er was echt een taalbarrière. Ze sprak zeer gebrekkig Engels/Nederlands. En ik ben wel wat gewend met een buitenlandse vader die altijd half Engels half Nederlands sprak. Ik begreep er maar weinig van. Daardoor was er weinig conversatie. Althans; zij bleef doorkletsen en het is geen moment stil geweest. We zijn bij een sushi restaurant beland want dat wilde ze graag. Gelukkig dus met een tijdsblok van 2 uur. Tijdens het eten merkte ik dat ik vaak wegdreef met mn gedachten. F1 kwalificatie morgen, nog een was doen. Zondag de F1 race kijken. Oh ja ik moet nog vlees uit de vriezer halen. De tijd kon mij niet snel genoeg gaan.
Tijdens het eten vroeg ze wat ik er van vond als ze mijn vriendin zou worden.

Ok, weg bij de sushi. Ik breng haar thuis. Onderweg weer weinig begrepen van wat ze zei. Zij bleef maar doorkletsen terwijl ik geen klap zag door de mist. Spanningsniveau dus hoog. Ze ging wel een cursus Nederlands volgen. Gelukkig maar.

Bij haar thuis geparkeerd met daarbij mijn gedachte dat dit geen match ging worden.Dus dat moment van stilte bij afscheid breekt aan en steekt ze vol haar tong in mijn mond. Als je zoent draai je allebei je hoofd tegengesteld zodat je neus niet in de weg zit. Zij niet hoor. Neuzen tegen elkaar gepropt, mijn hoofd werd stevig vastgepakt en zelfs m'n neus werd nog ff afgelikt. Daarna afscheid genomen.

Gisteren haar verteld dat ze een mooie leuke vrouw is maar ik niet verder wil.

Kans op herhaling: nee
Gelachen ja

[ Bericht 0% gewijzigd door lichtknopje op 15-09-2021 10:26:34 ]
pi_201367087
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 10:20 schreef lichtknopje het volgende:
Ik had een update beloofd in de match met de Italiaanse die voor mijn gevoel te hard van stapel liep.

Na een week dagelijks allerlei zwijmel appjes en start-de-dag motivatie liedjes dacht ik in ieder geval met een over enthousiaste vrouw te maken te hebben. Misschien komt het omdat ze Italiaanse is en ik die directe aanpak niet gewend ben.Ik had er niet zo'n fijn gevoel bij. het benauwde me nogal. Maar goed, toch afgelopen vrijdag op date gegaan. Ik wilde wel eens uit mijn comfort zone gaan en ik vond het vervelend op de dag zelf af te zeggen.

Klinkt heel plat en zo bedoel ik het niet maar uiterlijk was goed. Mooie verzorgde vrouw maar ik verstond haar maar erg weinig. Er was echt een taalbarrière. Ze sprak zeer gebrekkig Engels/Nederlands. En ik ben wel wat gewend met een buitenlandse vader die altijd half Engels half Nederlands sprak. Ik begreep er maar weinig van. Daardoor was er weinig conversatie. Althans; zij bleef doorkletsen en het is geen moment stil geweest. We zijn bij een sushi restaurant beland want dat wilde ze graag. Gelukkig dus met een tijdsblok van 2 uur. Tijdens het eten merkte ik dat ik vaak wegdreef met mn gedachten. F1 kwalificatie morgen, nog een was doen. Zondag de F1 race kijken. Oh ja ik moet nog vlees uit de vriezer halen. De tijd kon mij niet snel genoeg gaan.
Tijdens het eten vroeg ze wat ik er van vond als ze mijn vriendin zou worden.

Ok, weg bij de sushi. Ik breng haar thuis. Onderweg weer weinig begrepen van wat ze zei. Zij bleef maar doorkletsen terwijl ik geen klap zag door de mist. Spanningsniveau dus hoog. Ze ging wel een cursus Nederlands volgen. Gelukkig maar.

Bij haar thuis geparkeerd met daarbij mijn gedachte dat dit geen match ging worden.Dus dat moment van stilte bij afscheid breekt aan en steekt ze vol haar tong in mijn mond. Als je zoent draai je allebei je hoofd tegengesteld zodat je neus niet in de weg zit. Zij niet hoor. Neuzen tegen elkaar gepropt, mijn hoofd werd stevig vastgepakt en zelfs m'n neus werd nog ff afgelikt. Daarna afscheid genomen.

Gisteren haar verteld dat ze een mooie leuke vrouw is maar ik niet verder wil.

Kans op herhaling: nee
Gelachen ja
Leuke update!

Die neuzen :D (en trouwens: bah, zou een afknapper zijn)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201367217
Jeez @lichtknopje :o :o _O-

Maar hey, je moet alles een keer geprobeerd hebben :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')