45quote:
En toen had je veel dates hèquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:56 schreef Faxie het volgende:
Ik heb laatst nieuwe pasfoto's moeten maken voor rijbewijs, en ik moet zeggen dat ik maar een tikkeltje ouder lijk na 10 jaar
Dit 100000xquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
shoooots fiiiired
Fokboys be fokboys ook weer hoor... vrouw post stomme actie van man.
Fokboys be like: "je bent vast zelf stom" / "ja maar ik..."
Of iemand om van te houden. 2 zachte armen om hem heen. Die hem altijd beschermen zouwen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja iemand moest het doen maar eigenlijk hoop ik dat faxie genoeg te neuken heeft
Ja mag ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of iemand om van te houden. 2 zachte armen om hem heen. Die hem altijd beschermen zouwen.
Guus Meeuwisquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of iemand om van te houden. 2 zachte armen om hem heen. Die hem altijd beschermen zouwen.
Vrouwen willen emotie zienquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:40 schreef Faxie het volgende:
Shots fired? Met een klappertjespistool dan
Dat was Danny de Munkquote:
Dat is Guus nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Guus Meeuwis![]()
Maar dat is Faxie wel gegund inderdaad, iedereen trouwens
Oooooh.....quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 19:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat grijze haren betreft is niet echt een leeftijd aan te binden. Ik sprak laatst iemand van 38 die had ze al. Bij mij begon het pas rond mijn 44e echt zichtbaar te worden. Hiervoor een plukje alleen achterop mijn hoofd
Je denkt dat vrouwen echt een grappige/leuke opening gaan typen? Een 'hey' kan je krijgen, alsof je een hond bentquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:24 schreef Idioteque het volgende:
Ik meld me ook maar eens. Ben alweer een tijdje vrijgezel en heb inmiddels al wat apps geprobeerd. Zijn sites als E-matching, Parship of Lexa aan te raden om eens te proberen?
Ik denk dat ik zelf ook vaak wel moeite heb met het verzinnen van een goede openingszin. Dat komt misschien ook door het gebrek aan info op de profielen. Ik heb Bumble ook geprobeerd. Het leek me wel interessant om te zien hoe het gaat als de vrouw het gesprek moet starten. Het blijkt dat het voor vrouwen niet veel makkelijker is om iets origineels te verzinnen. Negen van de tien keer beginnen ze het gesprek met een gifje dat hallo zegt.
Ik had pas een dame in de chat die het gordijn gewoon open gooide; elke dame boven de 40 die geen grijze haren heeft, verft. simpel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oooooh.....![]()
Maar grijze haren hoeven geen afknapper te zijn inderdaad, meestal past het ook wel bij de persoon.
Niet altijd, maar best vaak inderdaad..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:08 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je denkt dat vrouwen echt een grappige/leuke opening gaan typen? Een 'hey' kan je krijgen, alsof je een hond bent
Als iemand al niet de moeite neemt om z'n profiel in te vullen, verwacht ik ook geen originele openingszin. (Ik skip de profielen zonder info meestal)quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:24 schreef Idioteque het volgende:
Ik meld me ook maar eens. Ben alweer een tijdje vrijgezel en heb inmiddels al wat apps geprobeerd. Zijn sites als E-matching, Parship of Lexa aan te raden om eens te proberen?
Ik denk dat ik zelf ook vaak wel moeite heb met het verzinnen van een goede openingszin. Dat komt misschien ook door het gebrek aan info op de profielen. Ik heb Bumble ook geprobeerd. Het leek me wel interessant om te zien hoe het gaat als de vrouw het gesprek moet starten. Het blijkt dat het voor vrouwen niet veel makkelijker is om iets origineels te verzinnen. Negen van de tien keer beginnen ze het gesprek met een gifje dat hallo zegt.
Of ze trekken een lelijke bek en draaien zich om.. weet je meteen hoe laat het is; tijd voor de volgende in linequote:Op zondag 3 oktober 2021 10:24 schreef LXIV het volgende:
Net als vroeger in de disco. Dan had je van die nerds die de hele avond liepen te broeden op een openingszin die er vervolgens stamelend en slecht verstaanbaar uit kwam. Kansloos.
Beter loop je zelfverzekerd op de mooiste vrouw w ter plaatsen af, lacht, geeft een knipoog en zegt “Hey babe!”
Dan giechelen ze eerst, gaan dan een beetje draaien en aan hun haren plukken en zo komt het op gang.
Openingszinnen….
Ik kom hier ook genoeg Duitse profielen tegen, maar mijn Duits is echt té brak om echt inhoudelijke gesprekken te voeren zonder de halve tijd met google translate in de weer te zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:40 schreef LXIV het volgende:
Het is opmerkelijk hoeveel rare vrouwen er op die sites zitten. Normaal kom je die niet zo vaak tegen.
Gisteren leuke date gehad met een Duitse vrouw. Lijkt me erg lief en ook intelligent. En ik kon meteen mijn Duits ophalen als bijkomend voordeel.
Haha vaak welquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:08 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je denkt dat vrouwen echt een grappige/leuke opening gaan typen? Een 'hey' kan je krijgen, alsof je een hond bent
Deze was expat in Eindhovenquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kom hier ook genoeg Duitse profielen tegen, maar mijn Duits is echt té brak om echt inhoudelijke gesprekken te voeren zonder de halve tijd met google translate in de weer te zijn.
Wel jammer, want er zitten genoeg leuke vrouwen in Duitsland op de apps.
Frappant trouwens dat ik veel meer Duitse profielen tegen kom op Tinder dan op Lexa.. ik zit echt maar een handvol kilometers van de grens.
Ah, playtime!quote:
Lijkt me logisch; als je vindt wat je zoekt ben je pleite, duhhuh..quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:56 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat er grofweg 2 types zijn op datingsites: mensen die er een paar maanden rondkijken, een vrouw (of man) vinden en weer vertrekken en mensen die er nooit meer vanaf komen.
Ook voor zeker 50% van de FOK!kers nuttig...quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:48 schreef LXIV het volgende:
Ik kijk nu “ love on the spectrum “ op Netflix. Gaat over autisten die gaan daten. Voor 50% van de mannen nuttig om ook te kijken.
80% van de fokkersquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ook voor zeker 50% van de FOK!kers nuttig...
Dat is autoselectie natuurlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:03 schreef Ciclon het volgende:
Ik ben goed bezig op bumble en tinder. 7 nummers in 3 dagen. Woensdag afspraakje met 1. Ik merk alleen dat het allemaal wat overkill is.
Verder staat er in mijn beide profielen dat ik op zoek ben naar ONS of FWB, en ik moet zeggen, de resultaten zijn een stuk beter dan dat ik er naar toe moet werken in het gesprek. Vrouwen lijken op de 1 of andere manier ook veel gewilliger.
Goede tip. Ik zet zoiets bewust er nooit in omdat het misschien "afschrikt". Maar blijkt dus niet het geval.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:03 schreef Ciclon het volgende:
Ik ben goed bezig op bumble en tinder. 7 nummers in 3 dagen. Woensdag afspraakje met 1. Ik merk alleen dat het allemaal wat overkill is.
Verder staat er in mijn beide profielen dat ik op zoek ben naar ONS of FWB, en ik moet zeggen, de resultaten zijn een stuk beter dan dat ik er naar toe moet werken in het gesprek. Vrouwen lijken op de 1 of andere manier ook veel gewilliger.
Ik denk nu juist dat het er naar toewerken creep- achtig overkomt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:26 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Goede tip. Ik zet zoiets bewust er nooit in omdat het misschien "afschrikt". Maar blijkt dus niet het geval.
Binnenkort maar eens opnieuw beginnen dan
Ik vind lexa wel ok. Heel veel keuze, de meeste vrouwen gedragen zich normaal. Het is geen probleem om wekelijks een date te regelen met een leuke vrouw.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat is nu een fatsoenlijke datingsite voor ene man.
Want Tinder en innercircle zijn wat mij betreft verschrikkelijk en komt zelden tot nooit iets fatsoenlijks uit.
Dit dus. En ik ben zelf fotograaf wat inhoudt dat ik maar zelden zelf (fatsoenlijk) op foto's sta.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
In twee jaar verander je toch niet zoveel? Tenzij extreem afgevallen/aangekomen....Ik vind het persoonlijk wel leuk om in verschillende foto's een beetje een tijdsbeeld te zien eigenlijk, maar minimaal één recente foto is wel handig inderdaad.
Maar gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid, zie jij zulke vrouwen dan ook als inwisselbare wegwerpproducten waarvan je al op voorhand hebt beslotn dat ze wel goed genoeg zijn om te neuken, maar niet goed genoeg om je relatie partner te mogen zijn?quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:03 schreef Ciclon het volgende:
Waarom match je zo iemandquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:30 schreef Avianflu het volgende:
Ik match met een recente ex op tinder. Niemand zegt wat, ik ben ook te koppig.
Uhhuh, je wilde hem niet gewoon even uit ongenoegen over de in jouw heldere opnie niet supervrouwvriendelijke post met een virtueel stuk pijp voor zijn bakkes rammen door even lekker lomp uit de hoek te komen? Of is het gewoon stom toeval dat je je (weer eens) uitdrukt als een enigszins behoorlijk gefrustreerd vrouwmensch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid, zie jij zulke vrouwen dan ook als inwisselbare wegwerpproducten waarvan je al op voorhand hebt beslotn dat ze wel goed genoeg zijn om te neuken, maar niet goed genoeg om je relatie partner te mogen zijn?
Je bent nummer tig, je zit op een warmhoud-plaatje/reservebank.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:05 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie soms ook matches die wel antwoorden maar zelf geen moeite doen het gesprek op gang te houden?
Wat is hier de gedachte achter? Willen ze alleen aandacht?
Omdat ze nog een keertje wil?quote:
Jaja ik ben benieuwd en hoop dat het niet die ene Sjaak is van laatst waarmee het lang duurde.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat ze nog een keertje wil?
Omdat ze lelijk heeft gedaan en er spijt van heeft?
Omdat hij stiekem toch leuk genoeg is/was?
Om hem te teasen/triggeren?
Omdat de twee erna er niks van bakten en ze wil even terug naar dat herstelpunt?
redenen genoeg te verzinnen
Dat inderdaad. Hij is leuk. Weet niet of het nu zo’n goed idee is maar liever spijt van iets wat ik doe dan van iets wat ik niet heb gedaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat ze nog een keertje wil?
Omdat ze lelijk heeft gedaan en er spijt van heeft?
Omdat hij stiekem toch leuk genoeg is/was?
Om hem te teasen/triggeren?
Omdat de twee erna er niks van bakten en ze wil even terug naar dat herstelpunt?
redenen genoeg te verzinnen
welke Sjaakquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jaja ik ben benieuwd en hoop dat het niet die ene Sjaak is van laatst waarmee het lang duurde.
Maandje terug oid had je toch over iemand die emotioneel niet echt beschikbaar was, die Sjaak.quote:
Ja met die heb ik eerlijk gezegd nog wel moeite. Maar heb nu maar geaccepteerd dat ik hem gewoon leuk vind, verander ik verder niks aan. Hij zoekt het voorlopig maar uit. Date nu lekker door, mss kom ik wel een leuker iemand tegen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maandje terug oid had je toch over iemand die emotioneel niet echt beschikbaar was, die Sjaak.
Als je iets wil neem dan vooral het initiatief.
Het was stom toevalquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
Uhhuh, je wilde hem niet gewoon even uit ongenoegen over de in jouw heldere opnie niet supervrouwvriendelijke post met een virtueel stuk pijp voor zijn bakkes rammen door even lekker lomp uit de hoek te komen? Of is het gewoon stom toeval dat je je (weer eens) uitdrukt als een enigszins behoorlijk gefrustreerd vrouwmensch?![]()
Misschien valt het beter te behappen als je domweg accepteert dat sommige vrouwen ook gewoon op zoek zijn naar dat soort 'interactie' met mannen? Daar heb je vast en zeker ook wel een mening over, en dat mag, dat is goed, en fijn voor jou, maar het zijn gewoon facts of life.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Het was stom toeval
Ja, ach, hij is iig eerlijk. Zou nog eerlijker zijn als hij er meteen ook bij zou zeggen of hij iemand in de one night stand en niet meer categorie indeelt of fuckbuddy met gelimiteerde strippenkaart (wat is het maximaal aantal keer dat hij het emotioneel uit kan houden voordat hij uitgekeken is, 2,3 of misschien wel 5 keer?)
Je moet ook geen spijt hebben van de dingen die je (weloverwogen of niet) doet.. dingen die achteraf niet helemaal goed gingen zijn leermomenten.. no regretsquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:51 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Hij is leuk. Weet niet of het nu zo’n goed idee is maar liever spijt van iets wat ik doe dan van iets wat ik niet heb gedaan.
In de tussentijd ook leuke andere matches.
Normaal gooi ik mijn exen/ex dates op links idd, als ik er sporadisch een tegenkom.
Ja dit, als je een relatie zoekt, is het beetje vervelend als de ander na 3 zinnen het gesprek richting seks stuurt. Dan beter gewoon eerlijk in je profiel, genoeg vrouwen die ook gewoon ons/fwb zoeken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:38 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik denk nu juist dat het er naar toewerken creep- achtig overkomt.
Als je er maar geen spijt van krijgt dat je het gesprek niet gestart bent!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:51 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Hij is leuk. Weet niet of het nu zo’n goed idee is maar liever spijt van iets wat ik doe dan van iets wat ik niet heb gedaan.
Ja, dat wil ik graag zijnquote:
Maar dat heb ik dus nooit begrepen… waarom mannen ineens niet meer serieus kunnen zijn als ze gelijk seks willen/hebben gehad.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja dit, als je een relatie zoekt, is het beetje vervelend als de ander na 3 zinnen het gesprek richting seks stuurt. Dan beter gewoon eerlijk in je profiel, genoeg vrouwen die ook gewoon ons/fwb zoeken.
Vertrouw je nou die mannen niet of vertrouw je jezelf niet met mannen?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 06:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik graag zijnnee, het leven heeft me zo gemaakt natuurlijk.
[..]
Maar dat heb ik dus nooit begrepen… waarom mannen ineens niet meer serieus kunnen zijn als ze gelijk seks willen/hebben gehad.
Alsof iemands waarde dan opgebruikt is voor ze, en ze pas een relatie willen als ze het uitstellenDat telkens maar moeten “omzetten” is gewoon zo vermoeiend. Dat je steeds msar weer moet bedenken van: oh, maar het teken dat het echt serieus is bij mij is bij de ander juist een teken dat het totaal betekenisloos is.
Dat zal best, maar daar worden 99/100 vrouwen niet warm van, zelfs al staan ze open voor ONS/FWB. Veel vrouwen willen zich ook dan speciaal voelen, het spel spelen van pull & push, twijfel ervaren tussen ja en nee, en eventueel leuke of romantische dates hebben.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dit, als je een relatie zoekt, is het beetje vervelend als de ander na 3 zinnen het gesprek richting seks stuurt. Dan beter gewoon eerlijk in je profiel, genoeg vrouwen die ook gewoon ons/fwb zoeken.
En jij blijft er met veel plezier in hangen. Je bent verslaafd aan negatieve gedachten en emoties. Daarom zoek je specifiek naar alles wat jouw gedachten bevestigt. A self fullfilling prophecy.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 06:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 06:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
[..]
Maar dat heb ik dus nooit begrepen… waarom mannen ineens niet meer serieus kunnen zijn als ze gelijk seks willen/hebben gehad.
Alsof iemands waarde dan opgebruikt is voor ze, en ze pas een relatie willen als ze het uitstellenDat telkens maar moeten “omzetten” is gewoon zo vermoeiend. Dat je steeds msar weer moet bedenken van: oh, maar het teken dat het echt serieus is bij mij is bij de ander juist een teken dat het totaal betekenisloos is.
FWB impliceert natuurlijk ook wel iets meer dan alleen seks, maar ik bedoelde meer dat als iemand ons/fwb intenties in zijn profiel heeft staan, ik het logischer vind dat die na een paar zinnen vraagt naar seksuele voorkeuren, dan als iemand aangeeft serieus op zoek te zijn, ook al is seks een belangrijk onderdeel van een relatie. Maar ik ben het wel eens dat ik voor beide gevallen het ook wel leuk vind als het gesprek niet binnen een paar zinnen over seks gaat. Dan voel ik me speciaalquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat zal best, maar daar worden 99/100 vrouwen niet warm van, zelfs al staan ze open voor ONS/FWB. Veel vrouwen willen zich ook dan speciaal voelen, het spel spelen van pull & push, twijfel ervaren tussen ja en nee, en eventueel leuke of romantische dates hebben.
Mwah, ik geloof dat er ook wel relaties ontstaan zijn ondanks seks op de eerste date. Volgens mij is het vooral hoe de man er in staat. Als hij een relatie wil, zal seks niet direct betekenen dat je waarde dan opgebruikt is. Maar als hij gewoon ons/fwb wil, dan wil hij zich, om welke reden dan ook, niet emotioneel binden en de relatie zal dan (meestal) geen serieuze vormen aannemen. En ergens geldt dat net zo voor vrouwen, al zijn wij meestal wat slechter in het loskoppelen van lust en liefdequote:Op woensdag 6 oktober 2021 06:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
[..]
Dat moet ook, want die spanning is gewoon jezelf voor de gek houden door emotie. Als die spanning weg is en je denkt bij jezelf "Oh, ik vind je toch wel heel leuk en wil wel doorgaan" weet je dat het wel oké kan worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:49 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Als je sex heb gehad dan is de spanning een beetje verbroken.
Ik heb nog geen enkele date niet gehad op een openbare locatie. Ik snap ook niet dat mensen iemand voor een eerste date gewoon thuis uitnodigen, vooral vrouwen die dat doen niet. Je wil eerst toch de mogelijkheid hebben om te kijken of het iets is en zo neutraal/veilig mogelijk nog terug kunnen trekken?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof dat er ook wel relaties ontstaan zijn ondanks seks op de eerste date. Volgens mij is het vooral hoe de man er in staat. Als hij een relatie wil, zal seks niet direct betekenen dat je waarde dan opgebruikt is. Maar als hij gewoon ons/fwb wil, dan wil hij zich, om welke reden dan ook, niet emotioneel binden en de relatie zal dan (meestal) geen serieuze vormen aannemen. En ergens geldt dat net zo voor vrouwen, al zijn wij meestal wat slechter in het loskoppelen van lust en liefde
Maar ja, misschien heb ik het verkeerd en is het ook wel echt waar dat je seks beter kan uitstellen als je een serieuze relatie wil, ik heb ook geen idee hoe het mannenbrein werkt
Maar daar begin je toch altijd mee?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:23 schreef Barreltje het volgende:
Wel mooi alle vrouwen over 1 kam scheren zo lxiv(alhoewel je het ook wel over een zeer specifieke groep hebt)
Hier hangt het enorm af van mood en de gesprekken.. en. Nu idd 3 maanden verder in de dating scène pak ik het anders aan..
In het begin even snelle contacten..
Nu word ik kieskeuriger en is het prima om eerst maar eens wat te gaan drinken/eten..
Nee, ik zou ook nooit iemand gelijk bij mij thuis uitnodigen, daarvoor lees je teveel rare verhalen. Ten tijde van de echte lockdown heb ik wel met iemand afgesproken en na een rondje lopen toch naar zijn huis gegaan. Maar goed, na een of meerdere dates in het openbaar kan iemand alsnog een enge stalker blijken te zijn als hij eenmaal je adres weet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele date niet gehad op een openbare locatie. Ik snap ook niet dat mensen iemand voor een eerste date gewoon thuis uitnodigen, vooral vrouwen die dat doen niet. Je wil eerst toch de mogelijkheid hebben om te kijken of het iets is en zo neutraal/veilig mogelijk nog terug kunnen trekken?
Wat ik na 5 dates (na 2 mnd ofzo) nu zie is dat het wel hele markante typetjes zijn. In principe filter ik de echt rare vrouwen er al tijdens de chats uit. Maar ook als ik ze dan IRL zie dan is het toch nog geen match (van mijn kant). Zitten er op apps nu apartere vrouwen die IRL niet slagen? Of neem ik ze zelf anders waar? Die 5 vrouwen waren allemaal echt compleet anders.
Of is het zo dat vrouwen rond de 40 zonder kinderen aparter zijn? De reden dat ik de voorkeur geef aan een vrouw zonder kinderen is puur om praktische redenen. Als je ver van elkaar woont en je hebt beiden co-ouderschap oid dan is het gewoon lastig om een echte relatie te onderhouden.
Misschien ligt het ook wel aan mij hoor. Ik ben wel op zoek naar een serieuze relatie, dus wat kieskeuriger dan toen ik 20 was en wel zag wat er op mijn pad kwam.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook nooit iemand gelijk bij mij thuis uitnodigen, daarvoor lees je teveel rare verhalen. Ten tijde van de echte lockdown heb ik wel met iemand afgesproken en na een rondje lopen toch naar zijn huis gegaan. Maar goed, na een of meerdere dates in het openbaar kan iemand alsnog een enge stalker blijken te zijn als hij eenmaal je adres weet.
Wat vind jij rare vrouwen? Zijn het zweverige types die leven volgens de maancyclus? Er zijn vast ook mensen die dat normaal vinden
Ik weet niet of ik als bijna 40-jarige vrouw zonder kinderen echt zo apart ben. Misschien wat zelfstandiger, minder zorgzaam en minder de drang om alles samen te doen, maar dat valt voor mij niet onder apart. Het kan ook jouw perceptie zijn? Of misschien hebben alle normale vrouwen nu al een relatie en zijn alleen de rare nog overgelukkig geldt dat dan ook voor de mannen, dus dan zou het toch wel weer moeten matchen
Ik heb juist vaak het idee dat de mannen het al gauw best vinden. Met alle dates pas 1 x gehad dat een man geen 2e date wilde. Ik vind mezelf best leuk hoor maar ik pas echt niet bij iedereen. Of misschien hopen ze gewoon op een wip op de 2e date, of ben ik dan te wantrouwigquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel aan mij hoor. Ik ben wel op zoek naar een serieuze relatie, dus wat kieskeuriger dan toen ik 20 was en wel zag wat er op mijn pad kwam.
Ik heb dat juist afgeleerd, wantrouwig zijn is ook wel goed imo. Ben echt kieskeurig en leg de bal nu bij andere vrouwen neer. In het verleden wel gedaan overigens, "ja is wel best", zo zijn mannen ook heb ik het idee. Die zijn na één date al wel om snel. En dan wordt je een beetje verliefd en daarna denk je van wat ben je toch onnozel of irrationeel bezig. Het zit alleen maar in de weg. Verliefd worden doe ik wel vier maanden later ofzo, als het echt goed klikt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:59 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik heb juist vaak het idee dat de mannen het al gauw best vinden. Met alle dates pas 1 x gehad dat een man geen 2e date wilde. Ik vind mezelf best leuk hoor maar ik pas echt niet bij iedereen. Of misschien hopen ze gewoon op een wip op de 2e date, of ben ik dan te wantrouwig
Ik heb de theorie dat je bij bijna iedereen wel past, als je qua uiterlijk degene wel aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:59 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik heb juist vaak het idee dat de mannen het al gauw best vinden. Met alle dates pas 1 x gehad dat een man geen 2e date wilde. Ik vind mezelf best leuk hoor maar ik pas echt niet bij iedereen. Of misschien hopen ze gewoon op een wip op de 2e date, of ben ik dan te wantrouwig
Same.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 20:02 schreef Godshand het volgende:
Ik vind overigens niet alles best. Genoeg malen dat ik heb gezegd geen 2e date te willen
Je kunt altijd nog fok als datingsite gebruiken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben ook wel weer even klaar met datingapps eigenlijk. Ik swipe me suf, krijg ook wel leuke matches maar de gesprekken komen of niet op gang, of vallen stil. En uiteindelijk komen er dus geen dates.
Been there, done that. Was geen succes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 20:22 schreef Revac het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog fok als datingsite gebruiken.
En je stopt ook met datingapps. En nu, kat nemen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Been there, done that. Was geen succes.
Dat is ook een optiequote:Op zaterdag 9 oktober 2021 20:29 schreef Revac het volgende:
[..]
En je stopt ook met datingapps. En nu, kat nemen?
Gewoon een foto met een kat online gooien. Dat soort foto's doen het goed op datingapps, je zachte kant tonen.quote:
Haha, gewoon een foto van een willekeurige kat, zonder dat je er zelf bij op staat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 20:58 schreef Revac het volgende:
[..]
Gewoon een foto met een kat online gooien. Dat soort foto's doen het goed op datingapps, je zachte kant tonen.
Dat vind ik zo raar, je gaat toch niet met een kind van een ander op een datingsite zitten? Ik vind zelfs foto's maken van kinderen van vrienden van me al not done.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, gewoon een foto van een willekeurige kat, zonder dat je er zelf bij op staat?En dan in de beschrijving "niet mijn kat", net zoals veel mannen een foto met kind hebben en er dan bij zetten "niet mijn kind", dat is ook om hun zachte vriendelijke kant te tonen, maar ik vind het toch een beetje apart.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 20:22 schreef Revac het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog fok als datingsite gebruiken.
2 Stuksquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 20:29 schreef Revac het volgende:
[..]
En je stopt ook met datingapps. En nu, kat nemen?
Ik overdenk die dingen ook vaak waardoor het alleen maar erger wordt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:30 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb Breeze maar 'ns op mijn telefoon geïnstalleerd. Op aanvragen van een oud-collega. Op dit moment ben ik nog niet helemaal blij met mijn profiel. Met name de Q&A-sectie kan beter. Maar ik had gisteren nog niet zoveel inspiratie.Sowieso is 'een dating-profiel invullen' geen hobby van me. 't Is best ingewikkeld.
Serieusquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Boeiend, ik heb ook gewoon de kat van de buurman gebruikt voor een foto. Heb ik zijn toestemming gevraagd? Nee.
Een no-go. Net zoals duckfaces, tatoeages, 'een wijntje', het onjuist gebruik van het woord 'me' en statements over corona en vaccineren.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:37 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Vinden jullie zonnenbrilfoto's ook zo irritant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |