abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:41:07 #251
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201651664
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:05 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie soms ook matches die wel antwoorden maar zelf geen moeite doen het gesprek op gang te houden?
Wat is hier de gedachte achter? Willen ze alleen aandacht?
Je bent nummer tig, je zit op een warmhoud-plaatje/reservebank.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:44:27 #252
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201651719
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:32 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Waarom match je zo iemand
Omdat ze nog een keertje wil?

Omdat ze lelijk heeft gedaan en er spijt van heeft?

Omdat hij stiekem toch leuk genoeg is/was?

Om hem te teasen/triggeren?

Omdat de twee erna er niks van bakten en ze wil even terug naar dat herstelpunt?

redenen genoeg te verzinnen :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201651801
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Omdat de twee erna er niks van bakten en ze wil even terug naar dat herstelpunt?

Jaja ik ben benieuwd en hoop dat het niet die ene Sjaak is van laatst waarmee het lang duurde.
pi_201651828
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Hij is leuk. Weet niet of het nu zo’n goed idee is maar liever spijt van iets wat ik doe dan van iets wat ik niet heb gedaan.

In de tussentijd ook leuke andere matches.
Normaal gooi ik mijn exen/ex dates op links idd, als ik er sporadisch een tegenkom.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201651839
Wel
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:49 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Jaja ik ben benieuwd en hoop dat het niet die ene Sjaak is van laatst waarmee het lang duurde.
welke Sjaak :+
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201651871
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:52 schreef Avianflu het volgende:
Wel
[..]
welke Sjaak :+
Maandje terug oid had je toch over iemand die emotioneel niet echt beschikbaar was, die Sjaak.

Als je iets wil neem dan vooral het initiatief.
pi_201652359
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:54 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Maandje terug oid had je toch over iemand die emotioneel niet echt beschikbaar was, die Sjaak.

Als je iets wil neem dan vooral het initiatief.
Ja met die heb ik eerlijk gezegd nog wel moeite. Maar heb nu maar geaccepteerd dat ik hem gewoon leuk vind, verander ik verder niks aan. Hij zoekt het voorlopig maar uit. Date nu lekker door, mss kom ik wel een leuker iemand tegen.
pi_201652813
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
Uhhuh, je wilde hem niet gewoon even uit ongenoegen over de in jouw heldere opnie niet supervrouwvriendelijke post met een virtueel stuk pijp voor zijn bakkes rammen door even lekker lomp uit de hoek te komen? Of is het gewoon stom toeval dat je je (weer eens) uitdrukt als een enigszins behoorlijk gefrustreerd vrouwmensch? :+

Misschien valt het beter te behappen als je domweg accepteert dat sommige vrouwen ook gewoon op zoek zijn naar dat soort 'interactie' met mannen? Daar heb je vast en zeker ook wel een mening over, en dat mag, dat is goed, en fijn voor jou, maar het zijn gewoon facts of life.
Het was stom toeval :9
Ja, ach, hij is iig eerlijk. Zou nog eerlijker zijn als hij er meteen ook bij zou zeggen of hij iemand in de one night stand en niet meer categorie indeelt of fuckbuddy met gelimiteerde strippenkaart (wat is het maximaal aantal keer dat hij het emotioneel uit kan houden voordat hij uitgekeken is, 2,3 of misschien wel 5 keer?)
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:50:58 #259
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201653539
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Het was stom toeval :9
Ja, ach, hij is iig eerlijk. Zou nog eerlijker zijn als hij er meteen ook bij zou zeggen of hij iemand in de one night stand en niet meer categorie indeelt of fuckbuddy met gelimiteerde strippenkaart (wat is het maximaal aantal keer dat hij het emotioneel uit kan houden voordat hij uitgekeken is, 2,3 of misschien wel 5 keer?)
:') lekker zuur ben je.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:45:18 #260
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201654047
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:51 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat inderdaad. Hij is leuk. Weet niet of het nu zo’n goed idee is maar liever spijt van iets wat ik doe dan van iets wat ik niet heb gedaan.

In de tussentijd ook leuke andere matches.
Normaal gooi ik mijn exen/ex dates op links idd, als ik er sporadisch een tegenkom.
Je moet ook geen spijt hebben van de dingen die je (weloverwogen of niet) doet.. dingen die achteraf niet helemaal goed gingen zijn leermomenten.. no regrets ;)
pi_201654204
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:38 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ik denk nu juist dat het er naar toewerken creep- achtig overkomt.
Ja dit, als je een relatie zoekt, is het beetje vervelend als de ander na 3 zinnen het gesprek richting seks stuurt. Dan beter gewoon eerlijk in je profiel, genoeg vrouwen die ook gewoon ons/fwb zoeken.
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
pi_201654211
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:51 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Als je er maar geen spijt van krijgt dat je het gesprek niet gestart bent! ;)
pi_201654631
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
:') lekker zuur ben je.
Ja, dat wil ik graag zijn :') nee, het leven heeft me zo gemaakt natuurlijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja dit, als je een relatie zoekt, is het beetje vervelend als de ander na 3 zinnen het gesprek richting seks stuurt. Dan beter gewoon eerlijk in je profiel, genoeg vrouwen die ook gewoon ons/fwb zoeken.
Maar dat heb ik dus nooit begrepen… waarom mannen ineens niet meer serieus kunnen zijn als ze gelijk seks willen/hebben gehad.
Alsof iemands waarde dan opgebruikt is voor ze, en ze pas een relatie willen als ze het uitstellen :? Dat telkens maar moeten “omzetten” is gewoon zo vermoeiend. Dat je steeds msar weer moet bedenken van: oh, maar het teken dat het echt serieus is bij mij is bij de ander juist een teken dat het totaal betekenisloos is.

[ Bericht 15% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 06-10-2021 07:03:03 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201654706
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 06:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
[..]
Maar dat heb ik dus nooit begrepen… waarom mannen ineens niet meer serieus kunnen zijn als ze gelijk seks willen/hebben gehad.
Alsof iemands waarde dan opgebruikt is voor ze, en ze pas een relatie willen als ze het uitstellen :? Dat telkens maar moeten “omzetten” is gewoon zo vermoeiend. Dat je steeds msar weer moet bedenken van: oh, maar het teken dat het echt serieus is bij mij is bij de ander juist een teken dat het totaal betekenisloos is.
Vertrouw je nou die mannen niet of vertrouw je jezelf niet met mannen?
pi_201655304
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dat zal best, maar daar worden 99/100 vrouwen niet warm van, zelfs al staan ze open voor ONS/FWB. Veel vrouwen willen zich ook dan speciaal voelen, het spel spelen van pull & push, twijfel ervaren tussen ja en nee, en eventueel leuke of romantische dates hebben.

Het probleem ligt vooral in 'alles wat eindigt of wat niet klikt' als een groot falen te beschouwen, alsof het hele leven alleen maar om prestaties draait. Je kunt daar ook opener en losser instaan.
pi_201655330
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 06:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
En jij blijft er met veel plezier in hangen. Je bent verslaafd aan negatieve gedachten en emoties. Daarom zoek je specifiek naar alles wat jouw gedachten bevestigt. A self fullfilling prophecy.
pi_201655525
quote:

[..]
[..]
:*
pi_201656714
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 08:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dat zal best, maar daar worden 99/100 vrouwen niet warm van, zelfs al staan ze open voor ONS/FWB. Veel vrouwen willen zich ook dan speciaal voelen, het spel spelen van pull & push, twijfel ervaren tussen ja en nee, en eventueel leuke of romantische dates hebben.

FWB impliceert natuurlijk ook wel iets meer dan alleen seks, maar ik bedoelde meer dat als iemand ons/fwb intenties in zijn profiel heeft staan, ik het logischer vind dat die na een paar zinnen vraagt naar seksuele voorkeuren, dan als iemand aangeeft serieus op zoek te zijn, ook al is seks een belangrijk onderdeel van een relatie. Maar ik ben het wel eens dat ik voor beide gevallen het ook wel leuk vind als het gesprek niet binnen een paar zinnen over seks gaat. Dan voel ik me speciaal :)
pi_201656870
quote:

[..]
[..]
Mwah, ik geloof dat er ook wel relaties ontstaan zijn ondanks seks op de eerste date. Volgens mij is het vooral hoe de man er in staat. Als hij een relatie wil, zal seks niet direct betekenen dat je waarde dan opgebruikt is. Maar als hij gewoon ons/fwb wil, dan wil hij zich, om welke reden dan ook, niet emotioneel binden en de relatie zal dan (meestal) geen serieuze vormen aannemen. En ergens geldt dat net zo voor vrouwen, al zijn wij meestal wat slechter in het loskoppelen van lust en liefde :)
Maar ja, misschien heb ik het verkeerd en is het ook wel echt waar dat je seks beter kan uitstellen als je een serieuze relatie wil, ik heb ook geen idee hoe het mannenbrein werkt :)
pi_201657257
Als je sex heb gehad dan is de spanning een beetje verbroken.

Weet niet, nog nooit seks gehad. Luister niet naar mij.
afspraak tandarts verzetten
pi_201659173
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 11:49 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Als je sex heb gehad dan is de spanning een beetje verbroken.
Dat moet ook, want die spanning is gewoon jezelf voor de gek houden door emotie. Als die spanning weg is en je denkt bij jezelf "Oh, ik vind je toch wel heel leuk en wil wel doorgaan" weet je dat het wel oké kan worden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 17:48:40 #272
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201661148
'wel okè'

:D _O-
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:44:32 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201691890
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Mwah, ik geloof dat er ook wel relaties ontstaan zijn ondanks seks op de eerste date. Volgens mij is het vooral hoe de man er in staat. Als hij een relatie wil, zal seks niet direct betekenen dat je waarde dan opgebruikt is. Maar als hij gewoon ons/fwb wil, dan wil hij zich, om welke reden dan ook, niet emotioneel binden en de relatie zal dan (meestal) geen serieuze vormen aannemen. En ergens geldt dat net zo voor vrouwen, al zijn wij meestal wat slechter in het loskoppelen van lust en liefde :)
Maar ja, misschien heb ik het verkeerd en is het ook wel echt waar dat je seks beter kan uitstellen als je een serieuze relatie wil, ik heb ook geen idee hoe het mannenbrein werkt :)
Ik heb nog geen enkele date niet gehad op een openbare locatie. Ik snap ook niet dat mensen iemand voor een eerste date gewoon thuis uitnodigen, vooral vrouwen die dat doen niet. Je wil eerst toch de mogelijkheid hebben om te kijken of het iets is en zo neutraal/veilig mogelijk nog terug kunnen trekken?

Wat ik na 5 dates (na 2 mnd ofzo) nu zie is dat het wel hele markante typetjes zijn. In principe filter ik de echt rare vrouwen er al tijdens de chats uit. Maar ook als ik ze dan IRL zie dan is het toch nog geen match (van mijn kant). Zitten er op apps nu apartere vrouwen die IRL niet slagen? Of neem ik ze zelf anders waar? Die 5 vrouwen waren allemaal echt compleet anders.
Of is het zo dat vrouwen rond de 40 zonder kinderen aparter zijn? De reden dat ik de voorkeur geef aan een vrouw zonder kinderen is puur om praktische redenen. Als je ver van elkaar woont en je hebt beiden co-ouderschap oid dan is het gewoon lastig om een echte relatie te onderhouden.
The End Times are wild
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:23:19 #274
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201692214
Wel mooi alle vrouwen over 1 kam scheren zo lxiv :+ (alhoewel je het ook wel over een zeer specifieke groep hebt)

Hier hangt het enorm af van mood en de gesprekken.. en. Nu idd 3 maanden verder in de dating scène pak ik het anders aan..

In het begin even snelle contacten..
Nu word ik kieskeuriger en is het prima om eerst maar eens wat te gaan drinken/eten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:51:08 #275
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201692549
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 11:23 schreef Barreltje het volgende:
Wel mooi alle vrouwen over 1 kam scheren zo lxiv :+ (alhoewel je het ook wel over een zeer specifieke groep hebt)

Hier hangt het enorm af van mood en de gesprekken.. en. Nu idd 3 maanden verder in de dating scène pak ik het anders aan..

In het begin even snelle contacten..
Nu word ik kieskeuriger en is het prima om eerst maar eens wat te gaan drinken/eten..
Maar daar begin je toch altijd mee?
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')