Je bent nummer tig, je zit op een warmhoud-plaatje/reservebank.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:05 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie soms ook matches die wel antwoorden maar zelf geen moeite doen het gesprek op gang te houden?
Wat is hier de gedachte achter? Willen ze alleen aandacht?
Omdat ze nog een keertje wil?quote:
Jaja ik ben benieuwd en hoop dat het niet die ene Sjaak is van laatst waarmee het lang duurde.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat ze nog een keertje wil?
Omdat ze lelijk heeft gedaan en er spijt van heeft?
Omdat hij stiekem toch leuk genoeg is/was?
Om hem te teasen/triggeren?
Omdat de twee erna er niks van bakten en ze wil even terug naar dat herstelpunt?
redenen genoeg te verzinnen
Dat inderdaad. Hij is leuk. Weet niet of het nu zo’n goed idee is maar liever spijt van iets wat ik doe dan van iets wat ik niet heb gedaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat ze nog een keertje wil?
Omdat ze lelijk heeft gedaan en er spijt van heeft?
Omdat hij stiekem toch leuk genoeg is/was?
Om hem te teasen/triggeren?
Omdat de twee erna er niks van bakten en ze wil even terug naar dat herstelpunt?
redenen genoeg te verzinnen
welke Sjaakquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jaja ik ben benieuwd en hoop dat het niet die ene Sjaak is van laatst waarmee het lang duurde.
Maandje terug oid had je toch over iemand die emotioneel niet echt beschikbaar was, die Sjaak.quote:
Ja met die heb ik eerlijk gezegd nog wel moeite. Maar heb nu maar geaccepteerd dat ik hem gewoon leuk vind, verander ik verder niks aan. Hij zoekt het voorlopig maar uit. Date nu lekker door, mss kom ik wel een leuker iemand tegen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maandje terug oid had je toch over iemand die emotioneel niet echt beschikbaar was, die Sjaak.
Als je iets wil neem dan vooral het initiatief.
Het was stom toevalquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
Uhhuh, je wilde hem niet gewoon even uit ongenoegen over de in jouw heldere opnie niet supervrouwvriendelijke post met een virtueel stuk pijp voor zijn bakkes rammen door even lekker lomp uit de hoek te komen? Of is het gewoon stom toeval dat je je (weer eens) uitdrukt als een enigszins behoorlijk gefrustreerd vrouwmensch?![]()
Misschien valt het beter te behappen als je domweg accepteert dat sommige vrouwen ook gewoon op zoek zijn naar dat soort 'interactie' met mannen? Daar heb je vast en zeker ook wel een mening over, en dat mag, dat is goed, en fijn voor jou, maar het zijn gewoon facts of life.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Het was stom toeval
Ja, ach, hij is iig eerlijk. Zou nog eerlijker zijn als hij er meteen ook bij zou zeggen of hij iemand in de one night stand en niet meer categorie indeelt of fuckbuddy met gelimiteerde strippenkaart (wat is het maximaal aantal keer dat hij het emotioneel uit kan houden voordat hij uitgekeken is, 2,3 of misschien wel 5 keer?)
Je moet ook geen spijt hebben van de dingen die je (weloverwogen of niet) doet.. dingen die achteraf niet helemaal goed gingen zijn leermomenten.. no regretsquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:51 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Hij is leuk. Weet niet of het nu zo’n goed idee is maar liever spijt van iets wat ik doe dan van iets wat ik niet heb gedaan.
In de tussentijd ook leuke andere matches.
Normaal gooi ik mijn exen/ex dates op links idd, als ik er sporadisch een tegenkom.
Ja dit, als je een relatie zoekt, is het beetje vervelend als de ander na 3 zinnen het gesprek richting seks stuurt. Dan beter gewoon eerlijk in je profiel, genoeg vrouwen die ook gewoon ons/fwb zoeken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:38 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik denk nu juist dat het er naar toewerken creep- achtig overkomt.
Als je er maar geen spijt van krijgt dat je het gesprek niet gestart bent!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:51 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Hij is leuk. Weet niet of het nu zo’n goed idee is maar liever spijt van iets wat ik doe dan van iets wat ik niet heb gedaan.
Ja, dat wil ik graag zijnquote:
Maar dat heb ik dus nooit begrepen… waarom mannen ineens niet meer serieus kunnen zijn als ze gelijk seks willen/hebben gehad.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja dit, als je een relatie zoekt, is het beetje vervelend als de ander na 3 zinnen het gesprek richting seks stuurt. Dan beter gewoon eerlijk in je profiel, genoeg vrouwen die ook gewoon ons/fwb zoeken.
Vertrouw je nou die mannen niet of vertrouw je jezelf niet met mannen?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 06:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik graag zijnnee, het leven heeft me zo gemaakt natuurlijk.
[..]
Maar dat heb ik dus nooit begrepen… waarom mannen ineens niet meer serieus kunnen zijn als ze gelijk seks willen/hebben gehad.
Alsof iemands waarde dan opgebruikt is voor ze, en ze pas een relatie willen als ze het uitstellenDat telkens maar moeten “omzetten” is gewoon zo vermoeiend. Dat je steeds msar weer moet bedenken van: oh, maar het teken dat het echt serieus is bij mij is bij de ander juist een teken dat het totaal betekenisloos is.
Dat zal best, maar daar worden 99/100 vrouwen niet warm van, zelfs al staan ze open voor ONS/FWB. Veel vrouwen willen zich ook dan speciaal voelen, het spel spelen van pull & push, twijfel ervaren tussen ja en nee, en eventueel leuke of romantische dates hebben.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dit, als je een relatie zoekt, is het beetje vervelend als de ander na 3 zinnen het gesprek richting seks stuurt. Dan beter gewoon eerlijk in je profiel, genoeg vrouwen die ook gewoon ons/fwb zoeken.
En jij blijft er met veel plezier in hangen. Je bent verslaafd aan negatieve gedachten en emoties. Daarom zoek je specifiek naar alles wat jouw gedachten bevestigt. A self fullfilling prophecy.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 06:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 06:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
[..]
Maar dat heb ik dus nooit begrepen… waarom mannen ineens niet meer serieus kunnen zijn als ze gelijk seks willen/hebben gehad.
Alsof iemands waarde dan opgebruikt is voor ze, en ze pas een relatie willen als ze het uitstellenDat telkens maar moeten “omzetten” is gewoon zo vermoeiend. Dat je steeds msar weer moet bedenken van: oh, maar het teken dat het echt serieus is bij mij is bij de ander juist een teken dat het totaal betekenisloos is.
FWB impliceert natuurlijk ook wel iets meer dan alleen seks, maar ik bedoelde meer dat als iemand ons/fwb intenties in zijn profiel heeft staan, ik het logischer vind dat die na een paar zinnen vraagt naar seksuele voorkeuren, dan als iemand aangeeft serieus op zoek te zijn, ook al is seks een belangrijk onderdeel van een relatie. Maar ik ben het wel eens dat ik voor beide gevallen het ook wel leuk vind als het gesprek niet binnen een paar zinnen over seks gaat. Dan voel ik me speciaalquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat zal best, maar daar worden 99/100 vrouwen niet warm van, zelfs al staan ze open voor ONS/FWB. Veel vrouwen willen zich ook dan speciaal voelen, het spel spelen van pull & push, twijfel ervaren tussen ja en nee, en eventueel leuke of romantische dates hebben.
Mwah, ik geloof dat er ook wel relaties ontstaan zijn ondanks seks op de eerste date. Volgens mij is het vooral hoe de man er in staat. Als hij een relatie wil, zal seks niet direct betekenen dat je waarde dan opgebruikt is. Maar als hij gewoon ons/fwb wil, dan wil hij zich, om welke reden dan ook, niet emotioneel binden en de relatie zal dan (meestal) geen serieuze vormen aannemen. En ergens geldt dat net zo voor vrouwen, al zijn wij meestal wat slechter in het loskoppelen van lust en liefdequote:Op woensdag 6 oktober 2021 06:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
[..]
Dat moet ook, want die spanning is gewoon jezelf voor de gek houden door emotie. Als die spanning weg is en je denkt bij jezelf "Oh, ik vind je toch wel heel leuk en wil wel doorgaan" weet je dat het wel oké kan worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:49 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Als je sex heb gehad dan is de spanning een beetje verbroken.
Ik heb nog geen enkele date niet gehad op een openbare locatie. Ik snap ook niet dat mensen iemand voor een eerste date gewoon thuis uitnodigen, vooral vrouwen die dat doen niet. Je wil eerst toch de mogelijkheid hebben om te kijken of het iets is en zo neutraal/veilig mogelijk nog terug kunnen trekken?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof dat er ook wel relaties ontstaan zijn ondanks seks op de eerste date. Volgens mij is het vooral hoe de man er in staat. Als hij een relatie wil, zal seks niet direct betekenen dat je waarde dan opgebruikt is. Maar als hij gewoon ons/fwb wil, dan wil hij zich, om welke reden dan ook, niet emotioneel binden en de relatie zal dan (meestal) geen serieuze vormen aannemen. En ergens geldt dat net zo voor vrouwen, al zijn wij meestal wat slechter in het loskoppelen van lust en liefde
Maar ja, misschien heb ik het verkeerd en is het ook wel echt waar dat je seks beter kan uitstellen als je een serieuze relatie wil, ik heb ook geen idee hoe het mannenbrein werkt
Maar daar begin je toch altijd mee?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:23 schreef Barreltje het volgende:
Wel mooi alle vrouwen over 1 kam scheren zo lxiv(alhoewel je het ook wel over een zeer specifieke groep hebt)
Hier hangt het enorm af van mood en de gesprekken.. en. Nu idd 3 maanden verder in de dating scène pak ik het anders aan..
In het begin even snelle contacten..
Nu word ik kieskeuriger en is het prima om eerst maar eens wat te gaan drinken/eten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |