Er zijn al ongeveer 1001 satirische formats geprobeerd op die plek (o.a. eentje met Sophie Hilbrand en eentje met Sanne Wallis De Vries), maar te weinig mensen wilden die zien.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:51 schreef Handleiding het volgende:
Waarom verzin je niet iets nieuws?
Spijkerman zelf notabene heeft zijn bedenkingen uitgesproken. Noemde Woe en van der Laan als enige "vernieuwend" kan ik in meekomen. Ook al kijk ik dat niet vaak verder. Waarom daar niet gewoon aan vasthouden.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er zijn al ongeveer 1001 satirische formats geprobeerd op die plek (o.a. eentje met Sophie Hilbrand en eentje met Sanne Wallis De Vries), maar te weinig mensen wilden die zien.
52 x per jaar Even Tot Hier is ook niet leuk te houden. Minus de zomermaanden is het ook al veel.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:02 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Spijkerman zelf notabene heeft zijn bedenkingen uitgesproken. Noemde Woe en van der Laan als enige "vernieuwend" kan ik in meekomen. Ook al kijk ik dat niet vaak verder. Waarom daar niet gewoon aan vasthouden.
En Lodier past echt niet.
Klopt.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:09 schreef Eightyone het volgende:
[..]
52 x per jaar Even Tot Hier is ook niet leuk te houden.
Ook nix over Keijzer... Ik denk dat het vrijdagavond is opgenomen....quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:37 schreef superniger het volgende:
Niks over het dames WK van vandaag?
Ik dacht eerst dat het een grap was...quote:
Inderdaad, maar had hem wel in korte broek met super dry shirt verwachtquote:Op zondag 26 september 2021 09:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Wopke Hoekstra werd goed na gedaan…..
Het is geen fotoquote:Op zondag 26 september 2021 13:55 schreef Haaibaaike het volgende:
@:ikweethetookniet De foto die jij post is Thierry Baudet😫.
Inderdaad, Kopspijkers had eerst niet eens de typetjes (maar Waas, Heerschop en Lebbis).quote:Op maandag 27 september 2021 08:09 schreef Ronaldussen het volgende:
Kopspijkers was in het begin ook niet zo goed als tien jaar later zoals we het allemaal herinneren en de makers van Koefnoen hebben de jaren daarvoor natuurlijk de nodige vlieguren kunnen maken bij Kopspijkers.
Je vergeet de beste. Paul Grootquote:Op maandag 27 september 2021 08:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad, Kopspijkers had eerst niet eens de typetjes (maar Waas, Heerschop en Lebbis).
Toen de typetjes kwamen en steeds populairder werden, hadden zij op een bepaald moment ook een gigantisch budget. Dat helpt ook behoorlijk.
En tippen aan Van Muiswinkel, Boddé, Van Luyn en Schumacher is natuurlijk ook zo goed als onmogelijk...
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 27 september 2021 08:09 schreef Ronaldussen het volgende:
Kopspijkers was in het begin ook niet zo goed als tien jaar later zoals we het allemaal herinneren en de makers van Koefnoen hebben de jaren daarvoor natuurlijk de nodige vlieguren kunnen maken bij Kopspijkers.
Dan ben je vrij laat ingestapt, want ze begonnen toch echt met Van Muiswinkel, Van Vleuten en Kamphues (die een stuk scherper waren dan die typetjes).quote:Op maandag 27 september 2021 08:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad, Kopspijkers had eerst niet eens de typetjes (maar Waas, Heerschop en Lebbis).
Ja blijkbaarquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan ben je vrij laat ingestapt, want ze begonnen toch echt met Van Muiswinkel, Van Vleuten en Kamphues (die een stuk scherper waren dan die typetjes).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |