Mijn gedachte. Van Dis was erg goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:12 schreef derLudolf het volgende:
Waarom geven ze die crimineel een podium?
Vond hem al eng, maar nu zelfs ook......quote:
Zo ontzettend raak.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die sketch thuis bij die ouders met die toeslagen![]()
Hier heeft u uw dossier terug en dan boem confettikanon![]()
![]()
Dat was Roethof ook met de vraag of hij Sywert wilde verdedigen .........quote:
Echt hèquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat was Roethof ook met de vraag of hij Sywert wilde verdedigen .........
Nee, ik moet mezelf wel in de spiegel kunnen blijven aankijken![]()
Je weet dat het satirisch is, maar als de gedupeerde dit zien zal het toch lastig voor ze zijn....quote:
Werd wel naar gehint in “toen over nu”.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:25 schreef Tegan het volgende:
Is er verder al bekend of er een tweede seizoen komt?
Bij dat stukje waarin ze teruggaan naar de jaren '60 maar tv beelden zien van nu werd er wel op gehint, maar of het echt zo is?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:25 schreef Tegan het volgende:
Is er verder al bekend of er een tweede seizoen komt?
Dat was geen versprekingquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:39 schreef edgarvh het volgende:
Van Muiswinkel maakte een leuke verspreking toen hij de naam van Patrick met Jack verwisselde (Kopspijkers).
Die zure smoel van Jorritsma op het eindequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:45 schreef Tegan het volgende:
Ik heb duidelijk wat leuke stukken gemist door maar half te kijken dus straks even terugkijken.
Helaas te laat, heb het al gezienquote:
Ik erger me de laatste jaren helaas wat aan z'n nogal extreme (politiek uiterst linkse) uitlatingen, maar hij blijft toch een meester in het neerzetten van typetjes. Dat blijft leuk om naar te kijken. En verspreking of niet: het kwam er heel natuurlijk uit. En de "hersteloperatie" die er achteraan kwam, was een mooie sneer naar Jack.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:39 schreef edgarvh het volgende:
Van Muiswinkel maakte een leuke verspreking toen hij de naam van Patrick met Jack verwisselde (Kopspijkers).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |