abonnement Unibet Coolblue
pi_201309734
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201309744
Ik overweeg een fietsrondje van een uur... maar kan zoveel smoezen bedenken :p
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201309770
Ik had nog wat enge beesten voor jullie bewaard.
SPOILER: spin
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: kikker
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een mooie lucht van toen het, eergister denk ik, nog zomer was.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201309778
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:02 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg een fietsrondje van een uur... maar kan zoveel smoezen bedenken :p
Go go go!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201310482
Met genoegen (en ook hardop proberend) jullie verschillende uitspraken gelezen. Ook ik had de vaGIna professor en die zei dat het dus eigenlijk ook paGIna is. Zelf moeite met sceptisch. Ik weet nooit of dat als septisch (maar dat is in mijn hoofd iets heel anders) of skeptisch wordt uitgesproken.

Vlinder, ik ben altijd van mening dat we altijd onszelf zijn. Ook als je je anders voor doet dan je bent, dan is dat dus onderdeel van wie jij bent. En ja, we zijn vaak anders naar gelang het gezelschap. Ik ben anders bij mijn ouders, bij mijn collega's, bij Jross, bij vriendinnen. Soms vind ik mezelf dan raar of stom. Maar ik denk wel dat ik altijd ik ben, al die Isa's horen er bij. Ook als ik mezelf raar en stom vind 8-)

Hoe zou het met Lonaa zijn? *O* *O* Ik hoop dat ze al lekker aan de bbq is of zo :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:05:39 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_201310545
Goed bijgelezen. Gister na een vreetbui vroeg naar bed. Vandaag weer vreetbuien. De reden er van is mij bekent, en was ook te verwachten. En in zekere zin ook goed. Nu niet teveel vreten.
verder wat reacties.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Door de onweersklap in Enschede gisteren ben ik wat gaan zoeken over verwondingen door blikseminslag (met name de Lichtenberg figure huidtekening) en leuk artikel gevonden.

Lifetime risk voor een gemiddelde Amerikaan om door de bliksem getroffen te worden is 1 op de 3000. Ik vind dat bizar veel eigenlijk :o En een kans van 1 op 35000 dat je dan ook overlijdt.

linkje
Gezien de USA een heel groot open vlak land heeft met enkel houten huizen is dit niet heel verwonderlijk.
De flyoverzone met nul bescherming is daar groot.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Oh, ik heb ook wel eens van die gevulde pasta, ik doe twee dagen met één zo'n bakje :')
Hmm.
Rijst gebruiken om de kcal aan te vullen naast de pasta. Van soja producten ga je niet snel vet worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 15:46 schreef Barreltje het volgende:
Mijn schrijfsters zitten toch altijd wel vol met taal /autocorrect fouten.. ik kan me er niet druk om maken.. net wel lekker hardop tegen m'n telefoon zitten praten met de uitspraken van jullie..

O+

Nu in huis van ex, hij is op vakantie, zometeen ooit hulp om qat spullen naar nieuwe huis te brengen.. maar .. ik maak me ineens best zorgen.. het is gewoon niet schoon in huis.. het stinkt niet, maar er is gewoon niet gestofzuigd voor ie op vakantie is gegaan en er liggen zelfs kruimels op het aanrecht.. lijkt me niet echt gezond zo..

En dan hebben we het er maar niet over dat dit huis binnenkort ook eens een keer verkocht moet worden.. het schoonmaken mag HIJ dan doen.. :X
Waarom stofzuigen voor vakantie. Kun je bij thuiskomst weer aan de gang. Kruimels op het aanrecht zijn droog, gaat ook niets mee gebeuren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201310557
Ook met iets als een angststoornis Isa? Of DIS? Of andere narigheid?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201310568
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:05 schreef z80 het volgende:
Goed bijgelezen. Gister na een vreetbui vroeg naar bed. Vandaag weer vreetbuien. De reden er van is mij bekent, en was ook te verwachten. En in zekere zin ook goed. Nu niet teveel vreten.
Ongesteld? O-)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:08:58 #9
63722 z80
I fink you freaky
pi_201310588
Vers vrijt van de boom, nog net niet rijp maar voor het slechte weer toch maar geplukt een paar dagen terug.
Vanochtend, ziet er goed uit, mooi kleurtje vanavond eens proeven. Niet meer nodig :'( bruin en wat schimmelplekjes er op. Dat in 1 dag. Zou niet mogen maggen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201310672
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:06 schreef Vanyel het volgende:
Ook met iets als een angststoornis Isa? Of DIS? Of andere narigheid?
Ja, ik denk dat ook dat allemaal onderdeel is van wie je bent. Het kan hartstikke ongewenst zijn natuurlijk en dat je het kwijt wil en dat kost dan energie en tijd. Misschien heb ik er gewoon een heel andere kijk op en is dat ook waarom ik het niet zo goed begrijp als mensen zeggen dat ze niet zichzelf zijn. Jawel, je bent altijd jezelf. Ook als het je niet bevalt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201310746
Oh, Molo vroeg gisteren of eergisteren naar het corona zkh beleid. Ik heb het even opgezocht.

Testen omdat je klachten hebt, maar niet te ziek om te werken = gewoon komen werken in afwachting van de testuitslag. Je mag niet met collega's eten en drinken en altijd mondkapje op.

Kom je echter uit een rood (geworden) vakantieland, dan moet je 10 dagen thuis in quarantaine. Als je vanuit huis niet kan werken, dan kost je dat verlofdagen. (heel fucking Nederland is rood hè).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:26:06 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201310832
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Molo vroeg gisteren of eergisteren naar het corona zkh beleid. Ik heb het even opgezocht.

Testen omdat je klachten hebt, maar niet te ziek om te werken = gewoon komen werken in afwachting van de testuitslag. Je mag niet met collega's eten en drinken en altijd mondkapje op.

Kom je echter uit een rood (geworden) vakantieland, dan moet je 10 dagen thuis in quarantaine. Als je vanuit huis niet kan werken, dan kost je dat verlofdagen. (heel fucking Nederland is rood hè).
Houden ze Europese kaarten aan dan? Blijft inderdaad raar met onze eigen slechte corona status _O-
pi_201310937
Lekker beleid Isa :')
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:34:57 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_201310950
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Houden ze Europese kaarten aan dan? Blijft inderdaad raar met onze eigen slechte corona status _O-
Zo heel slecht staat Nederland er niet voor. Vanaf 12 augustus zitten we net boven de grenswaarden van 100.
De R factor is vanaf die datum ook gemiddeld 1.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201310968
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 15:17 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik noem iets een beperking als je jezelf oplegt om iets niet meer te doen of te eten. Maar ik bedoel en vind dat helemaal niet negatief, en ik vind het dan ook helemaal niet 'het omdraaien' als je bedenkt dat je dan met andere ingrediënten wil/moet koken. Voor mij is het zelfs de reden om wel eens een tijdje koolhydraatarm of zuivelloos, graanloos, vleesloos etc te koken. Allemaal ook wel gedaan en leuke nieuwe recepten uit overgehouden.
Maar goed, dat is precies de reden waarom ik vráág naar het waarom, in plaats van daar maar gewoon iets over aan te nemen.
Excuses, dan legde ik hem te negatief uit inderdaad :Y . (Mijn brilletje is inmiddels wat te gekleurd zo nu en dan vrees ik.)

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:25 schreef derLudolf het volgende:
Die kende ik niet. Maar ik ben mild vandaag.

Vanuit ethisch oogpunt is het onwenselijk om tempeh of tofu in mij te stoppen. Daar wordt ik echt niet gelukkig van. :P
Ik geloof er ergens geen biet van dat jij ooit (goed gemarineerde) tempeh of (fatsoenlijk bereidde) tofu hebt gegeten :P
pi_201310984
@Loona hoe is het gegaan? *O*
pi_201311005
Tevens heb ik mijn droomhuisje vandaag weer bezocht hoor. Niet dat boerderijtje in Aalst, maar mijn all-time droomhuisje in de bossen van Driebergen/Zeist (ergens ertussenin). Meer dan 10 jaar geleden was ik er al verliefd op. Maar toen was het nog in slechte staat. Nu zagen we dat het opgeknapt was. Nu is het nog veel toffer. O+

Dus wie heeft er nog wat losgeld liggen? O-)

EDIT: Het is een vakantiehuisje geworden :o

*Gaat midweekje vrij in voorjaar aanvragen*
pi_201311066
Tempeh O+ ik vind tempeh veel lekkerder dan tofu, maar tofu vind ik ook prima.

Vanavond had ik vegan 'coquille', zeewierbitterballen, carpaccio van knolselderij en rettich en nog veel meer lekkers O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201311093
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:43 schreef Clubsoda het volgende:
Tempeh O+ ik vind tempeh veel lekkerder dan tofu, maar tofu vind ik ook prima.

Vanavond had ik vegan 'coquille', zeewierbitterballen, carpaccio van knolselderij en rettich en nog veel meer lekkers O+
Ik vind tempeh ook lekkerder ja :Y

We eten het toevallig vanavond. De AH heeft van die gemarineerde blokjes. (Soms leeft vriend zich uit met een heel blok tempeh en marinade, maar dit is wel lekker snel).

En klinkt goed trouwens!
pi_201311114
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Molo vroeg gisteren of eergisteren naar het corona zkh beleid. Ik heb het even opgezocht.

Testen omdat je klachten hebt, maar niet te ziek om te werken = gewoon komen werken in afwachting van de testuitslag. Je mag niet met collega's eten en drinken en altijd mondkapje op.

Kom je echter uit een rood (geworden) vakantieland, dan moet je 10 dagen thuis in quarantaine. Als je vanuit huis niet kan werken, dan kost je dat verlofdagen. (heel fucking Nederland is rood hè).
Bij ons op de hap is klachten thuisblijven. Positieve test ook. Overal mondkapje op behalve op werkplek (bij triage). Zijn wel met de arbo bezig om te kijken of we mogen vragen te komen wanneer ze zich niet te ziek voelen of bij geen klachten wel positieve test. We hebben een aantal afgesloten ruimtes waar ze dan zouden kunnen werken zodat ze geen patiënten of collega’s zien. En ik heb inmiddels 3 sets thuiswerkplekken gemaakt (voor triage) en we gaan naar 10 sets.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:58:46 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_201311281
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Excuses, dan legde ik hem te negatief uit inderdaad :Y . (Mijn brilletje is inmiddels wat te gekleurd zo nu en dan vrees ik.)
[..]
Ik geloof er ergens geen biet van dat jij ooit (goed gemarineerde) tempeh of (fatsoenlijk bereidde) tofu hebt gegeten :P
Zolang de tempeh of tofu niet als vleesvervanger op mijn bord komt vind ik het best. En kan het ook zeer smakelijk zijn. Als vleesvervangers vind ik het niets.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201311332
Geen idee meer of het tempe of tofu was, maar ooit een keer gehad bij @liedetector en wat was dat toen lekker :9~
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 11 september 2021 @ 20:09:42 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201311431
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:36 schreef Candaasje het volgende:


Ik geloof er ergens geen biet van dat jij ooit (goed gemarineerde) tempeh of (fatsoenlijk bereidde) tofu hebt gegeten :P
Dat heb ik aan de experts (lees: vegetariers) overgelaten. Geen idee of dat volgens de normen van fatsoenlijk is, lekker vond ik het niet.

Maar hé, fatsoenlijk gebakken lever vind ik ook niet lekker :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201311702
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik vind tempeh ook lekkerder ja :Y

We eten het toevallig vanavond. De AH heeft van die gemarineerde blokjes. (Soms leeft vriend zich uit met een heel blok tempeh en marinade, maar dit is wel lekker snel).

En klinkt goed trouwens!
Ik stoom het en dan met een pindasausje in de oven. Maar die van de AH zijn ook lekker.

Restaurant is wel een aanrader trouwens hoor!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201311716
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201311745
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat ook dat allemaal onderdeel is van wie je bent. Het kan hartstikke ongewenst zijn natuurlijk en dat je het kwijt wil en dat kost dan energie en tijd. Misschien heb ik er gewoon een heel andere kijk op en is dat ook waarom ik het niet zo goed begrijp als mensen zeggen dat ze niet zichzelf zijn. Jawel, je bent altijd jezelf. Ook als het je niet bevalt.
Ik weet ook niet of ik het met je oneens ben. Of eens.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201312317
We have far more in common than that which devides us..
pi_201312531
quote:
Ha, dat weet ik serieus nog *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201312748
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:36 schreef Candaasje het volgende:

Ik geloof er ergens geen biet van dat jij ooit (goed gemarineerde) tempeh of (fatsoenlijk bereidde) tofu hebt gegeten :P
Ook ik heb een vooroordeel jegens tofu en tempeh. Wat de tempeh betreft is dat 'had een vooroordeel' geworden, want tijdje geleden een echt geweldig lekkere poke-bowl gehad met tempeh. De tempeh was zelfs super lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201312816
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:15 schreef Clubsoda het volgende:

Ha, dat weet ik serieus nog *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is óók gedenkwaardig :Y

Ik kwam wat laat uit bed omdat ik nog een jetlag had. Jetlag omdat ik net uit NY kwam :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201312880
En omdat niemand mij een antwoord geeft op de sceptisch uitspraak een anonieme mogelijkheid:

POLL
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201312915
Hmm, werkt die poll site niet meer voor FOK? FOKpoll gebruikt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201312948
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ha, dat weet ik serieus nog *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was schoolziek en zat een van de Scream-films op min kamer te kijken.
pi_201312964
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, werkt die poll site niet meer voor FOK?
Ik kon wel stemmen. Voor skeptisch dus.
Spoilers!
pi_201312975
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ha, dat weet ik serieus nog *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201312986
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:27 schreef Isabeau het volgende:
En omdat niemand mij een antwoord geeft op de sceptisch uitspraak een anonieme mogelijkheid:

[poll=2915]

Zolang we het niet hebben over bloedvergiftiging met een spelfout :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201312987
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik kon wel stemmen. Voor skeptisch dus.
Ja, maar je zag dus geen resultaten. Heb nieuwe gemaakt ^^ kan je nog een keer stemmen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 september 2021 @ 21:31:23 #38
63722 z80
I fink you freaky
pi_201312999
Ik ook. Weet allen niet of dit nu dubbel is gegaan door een hikup of een enkele stem.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201313003
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

Zolang we het niet hebben over bloedvergiftiging met een spelfout :7
Daar gaat het dus mis in mijn hoofd. Veel mensen zeggen septisch. Maar dát is dus iets heel anders :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201313016
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik was schoolziek en zat een van de Scream-films op min kamer te kijken.
Goed geheugen/administratie :D

Ik heb geen idee waar ik toen was. En maand of twee eerder wel: toen was ik een andere ruïne aan het bezichtigen tijdens mijn vakantie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 september 2021 @ 21:32:14 #41
63722 z80
I fink you freaky
pi_201313030
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, maar je zag dus geen resultaten. Heb nieuwe gemaakt ^^ kan je nog een keer stemmen 8-)
Dus toch 1 keer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201313032
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Daar gaat het dus mis in mijn hoofd. Veel mensen zeggen septisch. Maar dát is dus iets heel anders :(
D’oh :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201313060
Moeten we het nog over de advocado hebben :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201313069
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Goed geheugen/administratie :D

Ik heb geen idee waar ik toen was. En maand of twee eerder wel: toen was ik een andere ruïne aan het bezichtigen tijdens mijn vakantie.
Nouja schoolziek was ik 90% van de tijd :') en hoe ik Scream herinner, geen idee....
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 september 2021 @ 21:35:19 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201313134
Ik zie dat het een vrijdag was... We hadden vrijdagmiddag Tekenen tot zover de reconstructie van 9/11 :+

Op 11/9 kwam ik terug van Nederlands het vak op dinsdagmiddag en zag thuis het tweede vliegtuig naar binnen vliegen. Pa zat al te kijken...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201313137
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nouja schoolziek was ik 90% van de tijd :') en hoe ik Scream herinner, geen idee....
Heb je de OP van dat topic goed gelezen? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201313174
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Mee eens hoor, maar waarom dan het niet meer eten? Graan is in essentie ook niet nodig, bijvoorbeeld, dus er zit nog een reden áchter. Milieu, dierenwelzijn, ...?
Het welzijn van de wereld als geheel. Stikstof, ontbossing, monocultuur, biodiversiteit, dierenwelzijn.

Ik ging bovenstaande post quoten uit het vorige topic. En daarin is ineens iets veranderd, dat gaat nu supermakkelijk _O_
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 september 2021 @ 21:38:20 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201313227
Last Night of the Proms op de Beeb O+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201313228
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:35 schreef borisz het volgende:
Ik zie dat het een vrijdag was... We hadden vrijdagmiddag Tekenen tot zover de reconstructie van 9/11 :+

Op 11/9 kwam ik terug van Nederlands het vak op dinsdagmiddag en zag thuis het tweede vliegtuig naar binnen vliegen. Pa zat al te kijken...
Op 11/9 liep ik rond in Pompei. Internet was een vaag verhaal dus wij kwamen er in de avond oas achter toen we terugkwamen in het hostel. CNN kijken waarbij de ondertitels niet leesbaar waren en de tekst Italiaans gedubbed :(

Daarna naar Rome en Vaticaanstad. Tikje meer ME op straat dan je zou verwachten. Joh.
Ik kwam er een week later (bij thuiskomst) pas achter dat de gebouwen helemaal ingestort waren. Tot die tijd dachten we dat het alleen om de bovenste verdiepingen ging :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201313317
Dacht dat ik 9/11 in Zimbabwe zat, maar was net terug (net even het album weer doorgekeken, wat een gave reis was dat)

11/9 was ik thuis ivm ketelmonteur. Moest daarna naar een afspraak op de geitenkamp en zette nog even de tv aan, net toen het 2e vliegtuig in de toren ging. Vond dat ik een rare zender op had staan met zo’n stomme film totdat de nieuwslezer in beeld kwam
We have far more in common than that which devides us..
pi_201313342
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:38 schreef borisz het volgende:
Last Night of the Proms op de Beeb O+.
Met publiek in de zaal (en veel minder koor)
We have far more in common than that which devides us..
pi_201313391
Ja, iedereen zag dus live dat tweede vliegtuig binnen gaan. Ook mensen die om 5 uur van hun werk kwamen 8)7
Dat moment werd wel 100x per uur op 10 tv stations vertoont hè :P

Overigens hoorde ik wel bij de groep mensen die eerst dacht dat dat met die torens een slechte film was. Er was veel rumoer online waar ik toen veel kwam en toen ik vroeg wat er aan de hand was zei iedereen dat ik de tv aan moest zetten. Op de eerste zender die in beeld kwam was een slechte film met vuur in het WTC in NY. Op de tweede zender ook....de derde zender ook...en toen stond ik als aan de grond genageld in mijn woonkamer met de afstandsbediening in mijn hand. Een paar dagen geleden liep ik rond in datzelfde WTC.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 september 2021 @ 21:44:42 #53
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201313393
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Met publiek in de zaal (en veel minder koor)
Idd.

Ik hoop op nog wel wat EU-vlaggen in deel II. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201313423
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:44 schreef borisz het volgende:

[..]
Idd.

Ik hoop op nog wel wat EU-vlaggen in deel II. :+
Ik zag zo gauw niets en er hangt ook niets aan de balkons
We have far more in common than that which devides us..
pi_201313433
Op 11/9 heb ik bizar lang geslapen want ik kwam net uit mijn ontgroening. Ik geloof dat ik om 13 uur college had maar dat ik die miste omdat ik door de wekker sliep :X ik moest me om 17 uur melden bij de vereniging voor de eerste eerstejaarsavond. Ik stond daar in de rij toen iemand riep dat er iets aan de hand was. Mijn eerste gedachte was: 'wat geniaal bedacht' :@ we hebben om een minitv-tje in de bar staan kijken, ik geloof dat de impact niet zo tot me doordrong.

Mijn moeder had trouwens die dag een eerste date. Ook gedenkwaardig :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201313580
Ik was aan het werk. De moeder van een collega belde met het nieuws. Zij is al snel een radio voor ons komen brengen. Mijn twee collega's hadden geloof ik veel beter in de gaten wat er gebeurde dan ik.
Spoilers!
pi_201313719
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was aan het werk. De moeder van een collega belde met het nieuws. Zij is al snel een radio voor ons komen brengen. Mijn twee collega's hadden geloof ik veel beter in de gaten wat er gebeurde dan ik.
Ik was met Amerikanen aan het chatten en die waren dus helemaal in paniek. Hadden het over aanvallen op het WTC, Witte Huis, Disneyland, Pentagon en nog meer plekken. Pentagon werd ook al bevestigd en een vliegtuig ook nog ergens neergestort. Het was best scary, want misschien klopte het allemaal wel?

Oh, en de Nederlandse tv had het over een aanval op een winkelcentrum in Washington DC. The Mall. Maar The Mall is geen winkelcentrum :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201313844
Interessante kijk erop wel @Isabeau.
Ik denk dat mijn interne 'struggle' daar wel in zit. Aan de ene kant heb ik me heel lang niet mezelf gevoeld, en komt dat gevoel nu langzaam weer terug. Aan de andere kant ben ik in de afgelopen 11 jaar wel iemand geweest, en dat is zo'n lange tijd, kan ik dan nog zeggen dat ik niet mezelf was of was ik dan een 'nieuwe/andere' zelf en voel ik me nu dan weer mijn 'oude' zelf?
En aan de ene kant zie ik mezelf los van de angst - die angst is wat ik heb, niet wie ik ben. Maar ook daar weer: is na zo lang die angst dan toch niet ook onderdeel van wie ik in die jaren ben geweest, en ben ik nu aan het ontdekken wie ik dan nu ben steeds vaker zonder angst? Of is er een soort 'kern-zelf', waar afhankelijk van de situatie/context een 'sausje overheen zit', en is wat ik nu ervaar dat ik steeds vaker me mijn 'kern-zelf' voel zonder dat die verstopt zit onder het angst-sausje?

Ik ben er dus ook nog niet helemaal uit, maar vind t wel interessant om over na te denken.
pi_201313918
En ik zat in groep 8 bij 9/11, en kan me nog herinneren dat ik thuis kwam van school en boven tv ging kijken en best pissig was dat op elke zender dezelfde stomme film was. Totaal zonder besef van wat er aan de hand was natuurlijk. Totdat mama het door kreeg en boven even uitleg kwam geven. Heeft wel best indruk gemaakt, dat ik dat nog weet terwijl ik toen (nog net) 11 was.
  Moderator zaterdag 11 september 2021 @ 22:04:59 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201313924
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar The Mall is geen winkelcentrum :+
Ach ja, details, een handvol mensen die dat boeit. Zeker op zo'n moment niet echt belangrijk in de berichtgeving toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 september 2021 @ 22:05:39 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201313941
Besloten te starten met het Waterliniepad morgen. De start is in Volendam. Het eerste stuk is 19km. Belangrijkste reden. OV-technisch goed te doen :P
Eind oktober dan eindelijk mijn eerste LAW-voltooien. Floris V met een weekendje Bergen op Zoom :+. We moeten de laatste twee etappes nog :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201314024
Ik had toen kort ervoor het book ereschuld gelezen van Tom Clancy en daar vliegt een boze japanner in een van de regerings gebouwen. Dacht ook, dat was vast inspiratie voor de terroristen
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 september 2021 @ 22:20:21 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201314319
Ik vind het 20 jaar later wel fijn dat Maarten van Rossem analist was toen.

Maarten wellicht toen wel live gezien, maar iig niet onthouden. De analyse van Maarten later wel gezien en daar wil mag hij eigenlijk nog steeds credits voor krijgen. Juist in dit geval waar Kees Driehuis in paniekmodus schiet, blijft Maarten rustig en gaat niet mee in paniekmodus.

Maar dat is wellicht omdat ik die karaktertrek ook heb. Als iedereen begint te bewegen blijf ik stil en ga ik in observatiemodus.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201314545
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Heb je de OP van dat topic goed gelezen? :P
Nouja schoolziek klopt wss nog steeds :D
pi_201314665
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat heb ik aan de experts (lees: vegetariers) overgelaten. Geen idee of dat volgens de normen van fatsoenlijk is, lekker vond ik het niet.

Maar hé, fatsoenlijk gebakken lever vind ik ook niet lekker :)
Oh je hebt het wel echt op? :D
Ik ga lekker vandaag, met mijn vooroordelen. :@

(Ik had gewoon niet verwacht dat je het wel eens gegeten had ).
pi_201314734
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:58 schreef z80 het volgende:

[..]
Zolang de tempeh of tofu niet als vleesvervanger op mijn bord komt vind ik het best. En kan het ook zeer smakelijk zijn. Als vleesvervangers vind ik het niets.
Ik weet niet zo goed wanneer iets als vleesvervanger bestempeld moet worden en wanneer niet. Ja ok, als het in plaats van een slavink is als je AVG eet, dan zou ik ook niet echt happy worden van een blok tofu.
We eten daarom eigenlijk sowieso niet zo vaak AVG meer, want nahja, de Hollanse pot is er gewoon minder geschikt voor. Draait toch al snel om het stuk vlees.

Ik eet tempeh (tofu eet ik eigenlijk niet zo vaak) wel gewoon op een wrap of in de bulgur, en dan als onderdeel van een heel scala aan ingrediënten. Het is niet dat die maaltijd dan zonder vlees minder compleet is. Je zou de tempeh wel kunnen inwisselen voor kipstukjes o.i.d. , maar eigenlijk geldt dat dan net zo goed voor de champignons of kikkererwten of... .
pi_201314795
Tot slot:

sKeptisch want anders idd septische shock enzulks.
Oh en septic tank :')

En ik heb oprecht geen herinnering meer aan waar ik was op 9/11 . Ik weet wel dat ik de beelden thuis heb gezien, maar hoe laat dat precies was....
(maar ik ben sowieso slecht in jaartallen/dagen/gebeurtenissen linken aan elkaar. Mijn schoonmoeder (en mijn (overleden) oma) weet (wist) dat altijd precies, ik mis die genen. )

Welterusten lieve luitjes! :W
pi_201314859
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:44 schreef borisz het volgende:

[..]
Idd.

Ik hoop op nog wel wat EU-vlaggen in deel II. :+
Europetjes *O*
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 september 2021 @ 22:53:58 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201315043
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Europetjes *O*
Cricketoutfit _O-


Overigens is het een Aussie :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201315088
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:53 schreef borisz het volgende:

[..]
Cricketoutfit _O-

[ afbeelding ]
Het is ook ieder jaar weer een genot om naar te kijken
We have far more in common than that which devides us..
pi_201315442
9/11 was moeders jarig. Broer en vriendin waren ook over. Mn.X en ik waren eerst bij vader in vph op bezoek geweest. En erg interessant, dat ik mijn antwoordapp. kon afluisteren op afstand: een volkomen hysterische vriendin met overtrokken stem: “zet de tv aan” zet de tv aan”. Wij zouden twee dagen later vertrekken naar LA. voor een 4-weekse tour met zijn vieren. En Nichtje X bezoeken, die naast het vliegveld werkte op stage.
Nou dat was een heel geregel: geld terug van tickets en reservering. Alleen was de dollar flink gezakt.
Allemaal niks hoor, vergeleken met wat er toen gebeurde en daarna.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot zover ons verhaal in korte versie en herinneringen.
pi_201315454
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Interessante kijk erop wel @:Isabeau.
Ik denk dat mijn interne 'struggle' daar wel in zit. Aan de ene kant heb ik me heel lang niet mezelf gevoeld, en komt dat gevoel nu langzaam weer terug. Aan de andere kant ben ik in de afgelopen 11 jaar wel iemand geweest, en dat is zo'n lange tijd, kan ik dan nog zeggen dat ik niet mezelf was of was ik dan een 'nieuwe/andere' zelf en voel ik me nu dan weer mijn 'oude' zelf?
En aan de ene kant zie ik mezelf los van de angst - die angst is wat ik heb, niet wie ik ben. Maar ook daar weer: is na zo lang die angst dan toch niet ook onderdeel van wie ik in die jaren ben geweest, en ben ik nu aan het ontdekken wie ik dan nu ben steeds vaker zonder angst? Of is er een soort 'kern-zelf', waar afhankelijk van de situatie/context een 'sausje overheen zit', en is wat ik nu ervaar dat ik steeds vaker me mijn 'kern-zelf' voel zonder dat die verstopt zit onder het angst-sausje?

Ik ben er dus ook nog niet helemaal uit, maar vind t wel interessant om over na te denken.
Ik denk dat er wel een 'Kern Ik' is ja :Y Maar ik denk ook dat we domweg veranderen. Door tijd, ervaringen, gebeurtenissen. Soms klein en sluipend, soms groot en drastisch. En dan kan je denk ik het gevoel hebben jezelf kwijt te zijn als het drastisch en opvallend is. Ik denk dat ik nog steeds dezelfde persoon ben als 20-30 jaar geleden. Maar als ik daar even bij stil sta, dan is dat eigenlijk helemaal niet waar. En toch ben ik altijd ik (geweest).

Inmiddels benieuwd of er ook filosofen over dit onderwerp hebben geschreven. Naast Freud met zijn Ich, Es en Uberich.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201315458
Matthijs was weer lekker muzikaal bezig vanavond. w/
pi_201315480
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik denk dat er wel een 'Kern Ik' is ja :Y Maar ik denk ook dat we domweg veranderen. Door tijd, ervaringen, gebeurtenissen. Soms klein en sluipend, soms groot en drastisch. En dan kan je denk ik het gevoel hebben jezelf kwijt te zijn als het drastisch en opvallend is. Ik denk dat ik nog steeds dezelfde persoon ben als 20-30 jaar geleden. Maar als ik daar even bij stil sta, dan is dat eigenlijk helemaal niet waar. En toch ben ik altijd ik (geweest).

Inmiddels benieuwd of er ook filosofen over dit onderwerp hebben geschreven. Naast Freud met zijn Ich, Es en Uberich.
Is er niet een uitspraak als in “toon mij het kind als het 7 is, dan toon ik de volwassen man/vrouw”.
pi_201315528
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
Is er niet een uitspraak als in “toon mij het kind als het 7 is, dan toon ik de volwassen man/vrouw”.
Da’s de serie 7 years up van Michael,Apton
We have far more in common than that which devides us..
pi_201315607
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da’s de serie 7 years up van Michael,Apton
Ja, die ken ik. Die is gebaseerd op bovenstaande uitspraak van wie?

En dank @borisz voor de Maarten clips. Succes met de wandeling!
pi_201315633
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:30 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja, die ken ik. Die is gebaseerd op bovenstaande uitspraak van wie?

En dank @:borisz voor de Maarten clips. Succes met de wandeling!
Dat is de uitspraak van de regisseur om de eerste serie te verkopenf
We have far more in common than that which devides us..
pi_201315675
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:24 schreef AnneX het volgende:

Is er niet een uitspraak als in “toon mij het kind als het 7 is, dan toon ik de volwassen man/vrouw”.
Ik geloof niet dat ik daar in geloof. Ik lijk amper op dat meisje van 7. Nou ja, nog steeds nieuwsgierig en dromerig, vooruit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201315712
@AnneX hier komt het vandaan: The premise of the film was taken from the Jesuit motto "Give me a child until he is seven and I will give you the man"
We have far more in common than that which devides us..
pi_201315743
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da’s de serie 7 years up van Michael,Apton
Die moet ik nog steeds een keer verder gaan kijken.
Ondertussen alweer zo lang geleden dat ik eigenlijk opnieuw moet beginnen.
pi_201315781
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:
@:AnneX hier komt het vandaan: The premise of the film was taken from the Jesuit motto "Give me a child until he is seven and I will give you the man"
Als je er op gaat zoeken dan wordt het toegeschreven aan heel veel mensen waaronder St Ignatius, St Francis Xavier en Aristoteles.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201315824
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als je er op gaat zoeken dan wordt het toegeschreven aan heel veel mensen waaronder St Ignatius, St Francis Xavier en Aristoteles.
Ik heb het heel simpel bij wikipedia gehouden :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_201316048
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:
@:AnneX hier komt het vandaan: The premise of the film was taken from the Jesuit motto "Give me a child until he is seven and I will give you the man"
Aha…de Jezuïeten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als je er op gaat zoeken dan wordt het toegeschreven aan heel veel mensen waaronder St Ignatius, St Francis Xavier en Aristoteles.
Filosofie hoort toch echt in het onderwijs thuis.
De namen ken ik, en verder niks. Welke eeuw? Welke filosofie? Nada.
Schande eigenlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb het heel simpel bij wikipedia gehouden :D
😉
pi_201316149
En nog niks nieuws van @Lonaa? Zou de schouder het hebben gered?
pi_201316276
Ik heb op school wel wat filosofie gehad, maar het kon me niet heel veel boeien geloof ik :@

En Lonaa is vast aan het feesten. Geen tijd voor ons is een goed teken :7 Alhoewel eea om 12 uur ophoudt, tenzij bij iemand thuis verder gaan. (het maakt de nachtdiensten in het weekend een stuk rustiger)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201316649
Hai 8-)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201316696
Korte samenvatting van vandaag:
PR snatch in de warming up, toen ook nog een keer voor het echie op het platform en daarna nog 4 kg er bij op (was in totaal 5 kg PR *O* )
De lift die het kutste is op de schouder vond ik mentaal heel zwaar (maak ik het zo meer kapot? Gaat het zeer doen?) maar deed ook PR met 1 kg, wat gezien de omstandigheden heel gaaf is. O+

Toen kreeg ik een appje, of ik mee wilde naar Twente - Utrecht. Dat heb ik gedaan, via de optocht van Unmute Us. :D :')

Twente won in de 92e minuut met 1-0, daarna werd het rellen waar ik onverwacht en ongewild in terecht kwam toen er 5 agenten op paarden charges uitvoerde op Twente-supporters. We deden niks, maar ze wilde ons daar weg hebben ofzo, weet ik het.
Anyway, ik moest sprinten om niet onder de voet gelopen te worden door de politiepaarden :o

Daarna ben ik de binnenstad ingegaan, deed anti pasti met een glas wijn bij de Italiaan, kwam daarna de kroeg binne om bier te doen met mijn sportmensen en/of mijn harem. Die hadden tafels naast elkaar dus ik werd onthaald door 20 man. :')

Op weg naar de fiets werd ik de Italiaan nog ingezwaaid voor een paar limoncello om vervolgens via de muur (patat met pinda!) nog even bij het Gogbot festival aan te sluiten voor 1 bier met o.a. F.

Nu thuis. Was goede dag. O+ O+

Tijd voor bed. Morgen douchen. :') :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201316817
quote:
2s.gif Op zondag 12 september 2021 00:36 schreef Lonaa het volgende:
Korte samenvatting van vandaag:
PR snatch in de warming up, toen ook nog een keer voor het echie op het platform en daarna nog 4 kg er bij op (was in totaal 5 kg PR *O* )
De lift die het kutste is op de schouder vond ik mentaal heel zwaar (maak ik het zo meer kapot? Gaat het zeer doen?) maar deed ook PR met 1 kg, wat gezien de omstandigheden heel gaaf is. O+

Toen kreeg ik een appje, of ik mee wilde naar Twente - Utrecht. Dat heb ik gedaan, via de optocht van Unmute Us. :D :')

Twente won in de 92e minuut met 1-0, daarna werd het rellen waar ik onverwacht en ongewild in terecht kwam toen er 5 agenten op paarden charges uitvoerde op Twente-supporters. We deden niks, maar ze wilde ons daar weg hebben ofzo, weet ik het.
Anyway, ik moest sprinten om niet onder de voet gelopen te worden door de politiepaarden :o

Daarna ben ik de binnenstad ingegaan, deed anti pasti met een glas wijn bij de Italiaan, kwam daarna de kroeg binne om bier te doen met mijn sportmensen en/of mijn harem. Die hadden tafels naast elkaar dus ik werd onthaald door 20 man. :')

Op weg naar de fiets werd ik de Italiaan nog ingezwaaid voor een paar limoncello om vervolgens via de muur (patat met pinda!) nog even bij het Gogbot festival aan te sluiten voor 1 bier met o.a. F.

Nu thuis. Was goede dag. O+ O+

Tijd voor bed. Morgen douchen. :') :7
Klinkt als Goede Dag _O_ _O_ Wat gaaf man O+ Alles. Ook het op de loop gaan voor politie op paarden _O- (hey, weer een anekdote er bij)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201316827
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 00:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Klinkt als Goede Dag _O_ _O_ Wat gaaf man O+ Alles. Ook het op de loop gaan voor politie op paarden _O- (hey, weer een anekdote er bij)
Ja! O+ Veel! Fladderen! Net Als Vroegah O+

De paarden was er ook wel 1 voor de bucketlist inderdaad.

Nu echt naar bed. Morgenmiddag verjaardag + taart + BBQ in Den Bosch.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201316849
quote:
2s.gif Op zondag 12 september 2021 00:50 schreef Lonaa het volgende:

Ja! O+ Veel! Fladderen! Net Als Vroegah O+

De paarden was er ook wel 1 voor de bucketlist inderdaad.

Nu echt naar bed. Morgenmiddag verjaardag + taart + BBQ in Den Bosch.
Eindje rijden. Veel plezier in ieder geval en slaap lekker :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201317725
quote:
2s.gif Op zondag 12 september 2021 00:50 schreef Lonaa het volgende:
Veel!
Veel O+

Wat een leesgenot! *O* Hoera eveneens voor je puike PRs en zit er nog geen overlap tussen je harem en je sportlui? :D Of sinds gister wel? :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201317752
Ik ga trouwens vandaag bij SanSan eten met de CUL-bakker en daarna hun supertof verbouwde huis bekijken (en de matige 22km van Rotterdam naar huis fietsen vanavond }:| ), zijn er nog lui hier waarvan ik groeten kan overbrengen aan LHO? :) :)
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 12 september 2021 @ 06:27:16 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201317784
*O* En een tikkie jaloezie voor de dag van Loon gister O+

Dit zijn dagen om te koesteren. O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 12 september 2021 @ 06:29:24 #94
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201317794
Hier een drukke dag met papier naar een paier bak brengen, zodat er morgen weer een nieuwe lading imea karton geleverd kan worden }:| never ending story..

Als mn eettafel verhuisd is, is het weer eens tijd voor een cul meet hoor!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201317799
Aangezien er eergisteren lootjes getrokken zijn met de schoonfamilie geldt er per afgelopen weekend een uitdrukkelijk verbod in huis om kartonnen dozen weg te gooien, want nog maar krap drie maanden tot er Sinterklaassurprises gemaakt moeten worden :7
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 12 september 2021 @ 06:44:02 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201317836
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 06:31 schreef minilot het volgende:
Aangezien er eergisteren lootjes getrokken zijn met de schoonfamilie geldt er per afgelopen weekend een uitdrukkelijk verbod in huis om kartonnen dozen weg te gooien, want nog maar krap drie maanden tot er Sinterklaassurprises gemaakt moeten worden :7
Als je nog lasaaaaaange dozen nodig hebt hoor ik het wel. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201317892
Wat goed Lonaa, zowel van de PR's als de rest van de dag!

En oh god, het sinterklaasseizoen komt er weer aan, zover was ik nog niet mentaal ;(

Dusss... lekker uitslapen in het hotel :') we gaan zo eerst maar een rondje hollen voor het ontbijt. Er is overigens een nespressoapparaat op de kamer. Alleen geen bekers 8)7 koffie uit een wijnglas :') (die waren er wél 8-) )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201318078
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 06:13 schreef minilot het volgende:
Ik ga trouwens vandaag bij SanSan eten met de CUL-bakker en daarna hun supertof verbouwde huis bekijken (en de matige 22km van Rotterdam naar huis fietsen vanavond }:| ), zijn er nog lui hier waarvan ik groeten kan overbrengen aan LHO? :) :)
Yep!

Groeten aan hun en veel plezier voor jou!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201318103
Ik zeg septisch als er iemand bloedvergiftiging heeft en skeptisch als ik er niks van geloof, spelling is misschien mijn sterkte kant niet.

Over 'kind-in-jezelf' ben ik bijvoorbeeld heel sceptisch, daarin ben ik meer aanhanger van wat @Isabeau er ongeveer over zegt. In mijn woorden: je bent wat je bent en dat is bepaald niet statisch.

@Lonaa bijvoorbeeld; is dat nou een kroegtijger met een harem of een sportbeest met aanhangers? Allebei en meer en iets heel anders, denk ik. Tof *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 12-09-2021 08:26:38 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201318122
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het welzijn van de wereld als geheel. Stikstof, ontbossing, monocultuur, biodiversiteit, dierenwelzijn.
In mijn ervaring: zo'n generiek doel is geen echte steun als je er echt een ding van wil maken.
Maar misschien is het beter om er niet te zeer in vast te bijten en dus het doel ook niet heel erg uit te werken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201318265
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Excuses, dan legde ik hem te negatief uit inderdaad :Y . (Mijn brilletje is inmiddels wat te gekleurd zo nu en dan vrees ik.)
Je moet geen excuses aanbieden hoor, voor een gesprek dat we hebben :*! Alleen als je me per ongeluk hebt uitgemaakt voor rotte vis oid ;)

Ik bedacht nog dat dit wel van toepassing is, een van mijn favoriete motto's:
In der beschränkung zeigt sich erst der meister (Goethe)
Wat heerlijk strijdig lijkt met mijn meest favoriete motto"Ik moet verrassend weinig (eigen verzinsel)

En wat je ergens schrijft, dat het ook rust geeft om hele delen van het aanbod te kunnen overslaan herken ik ook erg. Hele delen supermarkt, hele winkelstraten: ik hoef er geen gedachte aan te wijden want voor mij is er daar niks te halen. Ik vind dat een heel groot voordeel van kaders die ik mijzelf stel.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 12-09-2021 08:36:22 (oh wat erg :D) ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201318288
En dan ga ik nu mijn vegetarisch ontbijt verslinden. In rrrrrrrrrrrrrrroomboter (van die lekkere Normandische, meegenomen uit Frankrijk) gebakken Cantharellen en kastanjechampignons, met linzen-uit-blik, drie eieren en een stuk goedkope fêta.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201318327
De rest van het land is nog niet wakker?

Goeiemorgen Noord-Nederland.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201318348
Goedemorgen! Wij moesten eerst even Gardners World kijken. Nu tijd voor ontbijt.
pi_201318358
Utrecht represent!
Goedemorgen :W

Zo maar opstaan, katten geven al een half uur zielig miauw concert aan de deur.

En dan rond half tien op de hockey, hockeyen, kijken bij anderen, en dan teamBBQ dus wordt een lekker volle dag weer.

Which reminds me, @Lonaa wat klonk het als een heerlijke dag voor je en wat goed van de PRs!! *O*
pi_201318481
Goedemorgen :O
Vannacht meer wakker in bed gezeten met (denk ik) maagzuur dan echt geslapen -O-
pi_201318484
Môgge!

Wat een topdag had jij @Lonaa zowel qua prestaties _O_ als ervaringen🐴

Hevig gedroomd, geen idee waarover maar wel dat ik vloeiend frans sprak. Maar ik ben nu nog doodmoe
We have far more in common than that which devides us..
pi_201318503
@Lonaa wat een echte Lonaa dag, inclusief P.R’s en voetbal en bier en limoncello en paarden. Its a first. w/

quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 06:13 schreef minilot het volgende:
Ik ga trouwens vandaag bij SanSan eten met de CUL-bakker en daarna hun supertof verbouwde huis bekijken (en de matige 22km van Rotterdam naar huis fietsen vanavond }:| ), zijn er nog lui hier waarvan ik groeten kan overbrengen aan LHO? :) :)
De cul bakker bakt door! En doet nu ook gebak, zag ik.👍🏼

quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 06:29 schreef Barreltje het volgende:
Hier een drukke dag met papier naar een paier bak brengen, zodat er morgen weer een nieuwe lading imea karton geleverd kan worden }:| never ending story..

Als mn eettafel verhuisd is, is het weer eens tijd voor een cul meet hoor!!
Wow, heb je plaats voor de eettafel! Dan heb je een mooie plek gevonden!
Kun je daar even blijven? Succes met ikea kasten sleutelen!
pi_201318518
@minilot nú al Sinterklaas lootjes? Je hebt door de jaren heen vast al eens dezelfde naam getrokken?
pi_201318528
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende: [..] Linzen. Of anders zwarte bonen.
Linzen waren lekker!
pi_201318639
De tijdelijke afdeling Delft heeft gerend (mooi O+ ) en ontbeten. Ik heb geloof ik mijn doelen voor de dag gehaald :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201318641
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb op school wel wat filosofie gehad, maar het kon me niet heel veel boeien geloof ik :@

Rechtsfilosofie was een van mijn favoriete vakken. De rechtsfilosofen hebben zo'n beetje ons hedendaags denken over straf, determinisme, rationaliteit, schuld, mensenrechten, god, macht van de koning, de grondwet, etc geschapen.

Op dat moment was ik helemaal into de serie Lost. Wat veel mensen niet weten, is dat heel veel karakters uit Lost de namen hadden van filosofen en overeenkomstige karaktereigenschappen hadden. Hume, Rousseau, Locke, etc.

quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 06:13 schreef minilot het volgende:
Ik ga trouwens vandaag bij SanSan eten met de CUL-bakker en daarna hun supertof verbouwde huis bekijken (en de matige 22km van Rotterdam naar huis fietsen vanavond }:| ), zijn er nog lui hier waarvan ik groeten kan overbrengen aan LHO? :) :)
Ja! Veel plezier en eet smakelijk :9

quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 06:29 schreef Barreltje het volgende:
Hier een drukke dag met papier naar een paier bak brengen, zodat er morgen weer een nieuwe lading imea karton geleverd kan worden }:| never ending story..

Als mn eettafel verhuisd is, is het weer eens tijd voor een cul meet hoor!!
Past die geweldige eettafel in je nieuwe huis?

quote:
14s.gif Op zondag 12 september 2021 08:06 schreef sigme het volgende:

[..]
In mijn ervaring: zo'n generiek doel is geen echte steun als je er echt een ding van wil maken.
Maar misschien is het beter om er niet te zeer in vast te bijten en dus het doel ook niet heel erg uit te werken.
Ik zie wel waar het schip strandt wat dit betreft. Ik vind hier over denken wel een fascinerend gedachteexpiment, om maar in de rechtsfilosofische sfeer te blijven.

quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 08:34 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Wij moesten eerst even Gardners World kijken. Nu tijd voor ontbijt.
Gardeners World O+ Ik loop zo ver achter. Daar moet ik eens iets mee doen binnenkort.

quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 08:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Môgge!

Hevig gedroomd, geen idee waarover maar wel dat ik vloeiend frans sprak. Maar ik ben nu nog doodmoe
Ik had ook een nacht vol dromen maar ben er niet moe van. Het ging wel overal over. Over bessenstruiken, cateren voor een woonvorm voor verstandelijk beperkten, de DA drogist in Epe en meer.

Ik sprak ook eens vloeiend Frans in een droom. Ik was erg onder de indruk van mezelf.
Spoilers!
pi_201318658
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 08:31 schreef Vanyel het volgende:
De rest van het land is nog niet wakker?

Goeiemorgen Noord-Nederland.
}:|

quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 07:08 schreef Clubsoda het volgende:
Wat goed Lonaa, zowel van de PR's als de rest van de dag!

En oh god, het sinterklaasseizoen komt er weer aan, zover was ik nog niet mentaal ;(

Dusss... lekker uitslapen in het hotel :') we gaan zo eerst maar een rondje hollen voor het ontbijt. Er is overigens een nespressoapparaat op de kamer. Alleen geen bekers 8)7 koffie uit een wijnglas :') (die waren er wél 8-) )
Deed ik zo mijn best op een berichtje voor jullie.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201318662
En @Lonaa krijgt gewoon haar eigen post natuurlijk _O_ _O_

Tof hoor, die PR's en die goede schouder. Maar dat er achteraan gewoon ook nog even zo'n goede ouderwetse Lonaa-dag ontstaat is helemaal tof O+
Spoilers!
pi_201318733
Ik droomde ook veel, veelal engig, maar het meeste vergeet ik direct weer. Eentje van vannacht niet vergeten.

Ik was op een workshop over 'pilling'. Ik en de andere cursiste - een perfect beeldschone vrouw van het kille type- zaten aan een hoge tafel. Een hand gleed over haar wang en veegde er een pluisje af, met de opmerking dat dit geen pilling was. Daarna kwam de hand met een scherp mes en halveerde het hoofd van de mooie mevrouw. De ene helft werd op een bord voor haar gelegd, de andere helft werd wat slordig naar mij geworpen en kwam in plaats van op de tafel, op mijn schoot terecht, waarop ik van de kruk viel en in volledige paniek op de grond zat met dat halve hoofd op mijn bovenbenen.

Toen werd ik wakker en lag ik in mijn tent tussen twee honden, de een in de voortent en de ander in haar mand, naast mij in de binnentent. Toen ben ik maar weer verder gaan slapen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 12-09-2021 09:27:01 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201318748
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
}:|
[..]
Deed ik zo mijn best op een berichtje voor jullie.
Visuele nieuwe topiclook skatje.
Alles TS kleur op een rij.


Je hebt FANTASTISCH hardgelopen. FANTASTISCH hard gelopen ook vast :Y

En het was een prachtig bericht. Sport, eten, alcohol en cafeïne ineen. Beter komen ze niet.

Nog een glaasje Roosvicee? *;
:*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201318755
Toffe droom sigme. Moet wel een heel scherp mes geweest zijn :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201318795
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Visuele nieuwe topiclook skatje.
Alles TS kleur op een rij.


Je hebt FANTASTISCH hardgelopen. FANTASTISCH hard gelopen ook vast :Y

En het was een prachtig bericht. Sport, eten, alcohol en cafeïne ineen. Beter komen ze niet.

Nog een glaasje Roosvicee? *;
:*
Vriendelijk bedankt O+ Fantastisch hard ging het overigens niet :')

Roosvicee moet ook in het wijnglas ben ik bang :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 12 september 2021 @ 09:30:14 #119
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201318797
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 08:51 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Vannacht meer wakker in bed gezeten met (denk ik) maagzuur dan echt geslapen -O-
Hielp een maagtabletje ofzo niet?
pi_201318821
Gatver @sigme :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201318824
Typische Lonaa-dag O+ Wel mooi. Had het wel gemist.

Vandaag ietsje minder rooskleurig wegens enorm moe. :+ Niet geheel verrassend natuurlijk. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201318861
Mogguh! Nog even wakker worden hoor. (Maar hey, ik kon uitslapen. Collega wilde graag dienst ruilen, dus ik hoef nu pas om 16 uur aan de bak, in plaats van 8 uur.)

@sigme zo, dat is lang geleden, Goethe :D .

Oh en fijne droom, iewl, haha.

@Loona zo, toffe dag! Nu gewoon lekker nagenieten, dus rustig aan :*
pi_201318925
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 08:56 schreef AnneX het volgende:
@:minilot nú al Sinterklaas lootjes? Je hebt door de jaren heen vast al eens dezelfde naam getrokken?
Ja, een paar weken eerder dan normaal want mijn schoonzusje bevalt van haar eerste begin november en dan had ze nu nog tijd om aan het begin van haar zwangerschapsverlof te gaan bouwen :+ #prioriteiten ^O^

En yup, al zowat 24 jaar samen met J. dus iedereen is al een paar keer voorbij gekomen. Maar ik trok Günther and that's a first! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_201318958
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 09:21 schreef sigme het volgende:
Ik droomde ook veel, veelal engig, maar het meeste vergeet ik direct weer. Eentje van vannacht niet vergeten.

Ik was op een workshop over 'pilling'. Ik en de andere cursiste - een perfect beeldschone vrouw van het kille type- zaten aan een hoge tafel. Een hand gleed over haar wang en veegde er een pluisje af, met de opmerking dat dit geen pilling was. Daarna kwam de hand met een scherp mes en halveerde het hoofd van de mooie mevrouw. De ene helft werd op een bord voor haar gelegd, de andere helft werd wat slordig naar mij geworpen en kwam in plaats van op de tafel, op mijn schoot terecht, waarop ik van de kruk viel en in volledige paniek op de grond zat met dat halve hoofd op mijn bovenbenen.

Toen werd ik wakker en lag ik in mijn tent tussen twee honden, de een in de voortent en de ander in haar mand, naast mij in de binnentent. Toen ben ik maar weer verder gaan slapen.
Wat zalig luguber! _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_201318962
Ik ken Goethe vooral nog van 'himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt', waar ik op de middelbate school les over kreeg en dat sloot wel aan bij mijn puberteit :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201319001
Welke Duitse schrijver was het die het leven als een gevangenis met kettingen zag, en zelfmoord de bevrijding? Was dat ook Goethe?
pi_201319018
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:43 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ken Goethe vooral nog van 'himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt', waar ik op de middelbate school les over kreeg en dat sloot wel aan bij mijn puberteit :')
Wij lazen klassikaal Faust, of eigenlijk: keken klassikaal een video van een toneeluitvoering ervan. Ik mocht de leraar Duits wel en was daarom gewoonlijk wel bij zijn lessen, maar van die Faust begreep ik echt niks.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 12 september 2021 @ 09:49:00 #128
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201319044
Papier is weg! *O* moest er wel voor naar 3 verschillende locaties rijden want de eerste 2 papier bak locaties waren vol }:|

En ja @AnneX en @Lucky_Strike de tafel past *O* hij is wsl wel een beetje weggestopt straks, maar vooruit.. k wilde hen eigenlijk verkopen maar dat wilde ik dus niet.. dit is voor iig 1 jaar en daarna zie we wel.. dan zoek ik wel een huis waar die tafel weer past O+

Nu nog een verhuis bedrijf regelen die dat tafelblad 2 verdiepingen omhoog gaat sjouwen :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201319058
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 09:45 schreef Candaasje het volgende:
Welke Duitse schrijver was het die het leven als een gevangenis met kettingen zag, en zelfmoord de bevrijding? Was dat ook Goethe?
Dat klinkt mij niet bekend (wat niet veel zegt), maar Goethe is de schrijver van "Die Leiden des jungen Werther", wat eindigt met zelfmoord en destijds (en later nog wel eens dunnetjes in de herhaling) een zelfmoordgolfje teweeg bracht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201319087
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 09:21 schreef sigme het volgende:
Ik droomde ook veel, veelal engig, maar het meeste vergeet ik direct weer. Eentje van vannacht niet vergeten.

Ik was op een workshop over 'pilling'. Ik en de andere cursiste - een perfect beeldschone vrouw van het kille type- zaten aan een hoge tafel. Een hand gleed over haar wang en veegde er een pluisje af, met de opmerking dat dit geen pilling was. Daarna kwam de hand met een scherp mes en halveerde het hoofd van de mooie mevrouw. De ene helft werd op een bord voor haar gelegd, de andere helft werd wat slordig naar mij geworpen en kwam in plaats van op de tafel, op mijn schoot terecht, waarop ik van de kruk viel en in volledige paniek op de grond zat met dat halve hoofd op mijn bovenbenen.

Toen werd ik wakker en lag ik in mijn tent tussen twee honden, de een in de voortent en de ander in haar mand, naast mij in de binnentent. Toen ben ik maar weer verder gaan slapen.
Geen saaie droom.....daarna wel gewoon weer kunnen slapen?

quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Hielp een maagtabletje ofzo niet?
Dat hielp steeds eventjes, dan viel ik wel weer in slaap maar daarna werd ik er toch weer wakker van.

Laatste paar uur ging het goed, alleen toen werd ik wakker gemaakt door de katten :')
  zondag 12 september 2021 @ 09:52:42 #131
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201319097
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Geen saaie droom.....daarna wel gewoon weer kunnen slapen?
[..]
Dat hielp steeds eventjes, dan viel ik wel weer in slaap maar daarna werd ik er toch weer wakker van.

Laatste paar uur ging het goed, alleen toen werd ik wakker gemaakt door de katten :')
Op jenlinkee zij gaan liggen.. dat werkt hier altijd het beste tegen maagzuur..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201319112
Nu maar eens kijken of er nog iets van paarse heide te vinden is. Zal niet veel meer zijn, maar een boswandeling kan nooit kwaad.
pi_201319124
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:52 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Op jenlinkee zij gaan liggen.. dat werkt hier altijd het beste tegen maagzuur..
Had ik het toch goed onthouden, ik ging vannacht twijfelen en dus vannacht maar alle kanten geprobeerd. Geen idee welke het beste was op dat moment, ik was te moe om echt na te denken.
pi_201319129
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Nu maar eens kijken of er nog iets van paarse heide te vinden is. Zal niet veel meer zijn, maar een boswandeling kan nooit kwaad.
^O^

Ik ga ook maar eens aan de wandel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201319269
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:49 schreef Barreltje het volgende:
Papier is weg! *O* moest er wel voor naar 3 verschillende locaties rijden want de eerste 2 papier bak locaties waren vol }:|

En ja @:annex en @:lucky_strike de tafel past *O* hij is wsl wel een beetje weggestopt straks, maar vooruit.. k wilde hen eigenlijk verkopen maar dat wilde ik dus niet.. dit is voor iig 1 jaar en daarna zie we wel.. dan zoek ik wel een huis waar die tafel weer past O+

Nu nog een verhuis bedrijf regelen die dat tafelblad 2 verdiepingen omhoog gaat sjouwen :@
Fijn dat de tafel past! Zo’n mooi groot blad is heerlijk.
Hoe is het met de paxkasten gegaan?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201319294
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 09:47 schreef sigme het volgende:

[..]
Wij lazen klassikaal Faust, of eigenlijk: keken klassikaal een video van een toneeluitvoering ervan. Ik mocht de leraar Duits wel en was daarom gewoonlijk wel bij zijn lessen, maar van die Faust begreep ik echt niks.
Faust heb ik niet gelezen. Wel dat van die Werther maar daar herinner ik me niets van. Klassikaal keken we Die Blechttrommel, waarvan ik me alleen nog een zwangere vrouw herinner die de hele dag paling at :r Arme Günther Grass had vast meer boodschap willen meegeven.
Klassikaal lazen we Der Vorleser, dat maakte wel indruk. En zelf las ik Traumnovelle, in eerste instantie omdat mijn docent daar fan van was en ik zo een wit voetje wilde scoren, maar het bleek de opmaat naar mijn studie psychologie. Dat boek is overigens ook verfilmd als Eyes wide shut, met Tom Cruise (nogmaals :r ) maar nooit gezien.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 12 september 2021 @ 10:13:53 #137
63722 z80
I fink you freaky
pi_201319343
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik weet niet zo goed wanneer iets als vleesvervanger bestempeld moet worden en wanneer niet. Ja ok, als het in plaats van een slavink is als je AVG eet, dan zou ik ook niet echt happy worden van een blok tofu.
We eten daarom eigenlijk sowieso niet zo vaak AVG meer, want nahja, de Hollanse pot is er gewoon minder geschikt voor. Draait toch al snel om het stuk vlees.

Ik eet tempeh (tofu eet ik eigenlijk niet zo vaak) wel gewoon op een wrap of in de bulgur, en dan als onderdeel van een heel scala aan ingrediënten. Het is niet dat die maaltijd dan zonder vlees minder compleet is. Je zou de tempeh wel kunnen inwisselen voor kipstukjes o.i.d. , maar eigenlijk geldt dat dan net zo goed voor de champignons of kikkererwten of... .
Ik bedoel meer de tempeh en tofo die als vleesvervanger verkocht wordt. Dusdanig bewerkt dat er van de eigenlijke structuur en smaak niets meer over is. Doe mij dan maar een stuk silken tofo. Lekker door de soep. In de pastaschotel verkruimeld. Zo als borrelhapje.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 12 september 2021 @ 10:28:02 #138
63722 z80
I fink you freaky
pi_201319552
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 07:08 schreef Clubsoda het volgende:
Wat goed Lonaa, zowel van de PR's als de rest van de dag!

En oh god, het sinterklaasseizoen komt er weer aan, zover was ik nog niet mentaal ;(

Dusss... lekker uitslapen in het hotel :') we gaan zo eerst maar een rondje hollen voor het ontbijt. Er is overigens een nespressoapparaat op de kamer. Alleen geen bekers 8)7 koffie uit een wijnglas :') (die waren er wél 8-) )
De kruidnoten zag ik zaterdag al bij de aldi in Nederland liggen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201319831
Mogguh :O Ik zit vrijwillig in Legoland Scheveningen :P Mini-G vind het geweldig hier geloof ik _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 12 september 2021 @ 11:14:38 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201320200
Mogguh, hier meende een groep "jongeren" om Unmute Us aan te moeten grijpen voor een mobiel "feestje" (Lees: zorg je zo veel mogelijk snel te verplaatsen, zo veel mogelijk herrie te maken met je portable looser-bluetoothspeaker en verder alleen 2-iq punten gebruikende kreten te slaken) tussen dorpen.
Vanaf 0:30 om de zoveel tijd takkeherrie; zeker 4 keer van wakker geworden, de laatste keer om 4:30.

Terugkoppeling van de politie: "We hebben vanavond elders onze capaciteit nodig, misschien gaat er later vannacht een auto kijken."
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201320243
Delen van aanbod overslaan, dan hoef je er geen gedachte aan te wijden en dat is een groot voordeel van kaders die je jezelf stelt.

Wowie *O*
Die neem ik (ook) mee sigme.
  zondag 12 september 2021 @ 11:21:27 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201320265
Hoe noem je van die kleine rubberen doppies die je aan de muur kunt schroeven om iets tegenaan te laten stoten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201320282
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:21 schreef fietsie het volgende:
Hoe noem je van die kleine rubberen doppies die je aan de muur kunt schroeven om iets tegenaan te laten stoten?
Deur-en stootbuffers bedoel je?
  zondag 12 september 2021 @ 11:23:44 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201320301
Dank.

Ik heb een friteuse waarvan 2 van de 4 rubberpootjes vergaan zijn; ze trekken zwarte strepen.

Ik wilde ze vervangen met dergelijke rubbertjes.

Zie "Toiletbuffer" . Daar was ik -nooit- opgekomen zonder jouw hint :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 12 september 2021 @ 11:26:55 #145
63722 z80
I fink you freaky
pi_201320329
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:23 schreef fietsie het volgende:
Dank.

Ik heb een friteuse waarvan 2 van de 4 rubberpootjes vergaan zijn; ze trekken zwarte strepen.

Ik wilde ze vervangen met dergelijke rubbertjes.

Zie "Toiletbuffer" . Daar was ik -nooit- opgekomen zonder jouw hint :)
Kies wel een uitvoering die hitte bestendig is. Anders heb je geen last meer van strepen op het aanrecht *) .
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 12 september 2021 @ 11:30:12 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201320363
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:26 schreef z80 het volgende:

[..]
Kies wel een uitvoering die hitte bestendig is. Anders heb je geen last meer van strepen op het aanrecht *) .
Het wordt daaronder niet meer dan handwarm; ik vind het trouwens wel bijzonder hoe het fabrieksrubber vergaat, het is echt poreus, korrelig en vet-opzuigend geworden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201320367
Gisteren en vandaag grenzen gesteld :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201320373
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:21 schreef fietsie het volgende:
Hoe noem je van die kleine rubberen doppies die je aan de muur kunt schroeven om iets tegenaan te laten stoten?
Moest denken aan die buddy's die je tegen de muur aan plakte om een poster op te hangen.
Maar dat is wat anders.
  zondag 12 september 2021 @ 11:32:19 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201320378
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Moest denken aan die buddy's die je tegen de muur aan plakte om een poster op te hangen.
Maar dat is wat anders.
Ja nou ja het zou -bijna- kunnen gezien de consistentie van de huidige doppies :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 11:34:31 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201320402
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:21 schreef fietsie het volgende:
Hoe noem je van die kleine rubberen doppies die je aan de muur kunt schroeven om iets tegenaan te laten stoten?
Zoiets
https://www.indi.nl/nl-nl/p/Trillingsdemper-type-B-1010B55

Ik weet zeker dat ze er ook zijn die rubber aan de onderkant hebben. Volgens mij is dat type B en is het plaatje gewoon verkeerd. Ik zal morgen even voor je kijken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201320406
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:23 schreef fietsie het volgende:
Dank.

Ik heb een friteuse waarvan 2 van de 4 rubberpootjes vergaan zijn; ze trekken zwarte strepen.

Ik wilde ze vervangen met dergelijke rubbertjes.

Zie "Toiletbuffer" . Daar was ik -nooit- opgekomen zonder jouw hint :)
^O^

Zo, vriend is naar het woonprotest samen met twee vrienden (niet eens zozeer voor onszelf hoor, ik bedoel, de woningmarkt is ruk, maar wij zitten nog wel in een luxere positie natuurlijk. Die twee vrienden zitten in een vervelendere situatie.) en ik ga zo eens 'Kopen zonder Kijken' kijken, want de zoon van een bekende heeft via dat programma dus een huis gekocht. (Nu ken ik die zoon niet, maar ik vind het dan toch leuk om even te zien wat het geworden is qua huis enzo).
  zondag 12 september 2021 @ 11:36:28 #152
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201320423
Airfryer loves Pinnenmutske.

Heilige koop.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201320426
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:30 schreef Blues het volgende:
Gisteren en vandaag grenzen gesteld :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wijsheid komt met de jaren. ^O^ Goed gedaan Blues, dat schouderklopje is zeker verdiend!
  zondag 12 september 2021 @ 11:37:16 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201320435
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 11:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zoiets
https://www.indi.nl/nl-nl/p/Trillingsdemper-type-B-1010B55

Ik weet zeker dat ze er ook zijn die rubber aan de onderkant hebben. Volgens mij is dat type B en is het plaatje gewoon verkeerd. Ik zal morgen even voor je kijken.
Mjah ik heb wel de beperking dat t bij de Karwei vandaan moet komen want ik heb geen trek in 20km fietsen vandaafg :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201320455
Niet zo paars meer maar nog steeds heerlijk om door te wandelen





En even een macro foto van mijn mans insta gejat
pi_201320468
Heerlijk @Sarabi O+
  zondag 12 september 2021 @ 11:40:44 #157
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201320479
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:38 schreef Sarabi het volgende:
Niet zo paars meer maar nog steeds heerlijk om door te wandelen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En even een macro foto van mijn mans insta gejat
[ afbeelding ]
Wauw.

Hoe gaat het met bierbrouwen?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201320487
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:38 schreef Sarabi het volgende:
Niet zo paars meer maar nog steeds heerlijk om door te wandelen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En even een macro foto van mijn mans insta gejat
[ afbeelding ]
Oh mooiiii O+
pi_201320495
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 11:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Airfryer loves Pinnenmutske.

Heilige koop.
Fijn he! Wij zijn ook nog steeds blij met de airfryer.
En er kan veel meer mee dan je denkt.
Niet alleen frietjes :+
pi_201320520
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 11:40 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Wauw.

Hoe gaat het met bierbrouwen?
Qua brouwen even rustig, nu druk aan het verkopen ^O^


quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 11:39 schreef Candaasje het volgende:
Heerlijk @:Sarabi O+
Eigenlijk zouden we zo elke weekenddag moeten beginnen O+

quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh mooiiii O+
Volgend jaar een paar weekjes eerder gaan kijken, benieuwd of het dan wat feller paars is.
  zondag 12 september 2021 @ 11:45:05 #161
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201320535
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Fijn he! Wij zijn ook nog steeds blij met de airfryer.
En er kan veel meer mee dan je denkt.
Niet alleen frietjes :+
Nee weet ik. Ik duw er echt alles in.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201320542
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 11:36 schreef Candaasje het volgende:

De wijsheid komt met de jaren. ^O^ Goed gedaan Blues, dat schouderklopje is zeker verdiend!
Dat was mijn opmerking bij de psych, 2 sessies geleden.
Gotsamme, ben je 62, verken je je grenzen, leer je ze afbakenen, en moet je zoveel meer leren om jezelf te leren respecteren ipv altijd maar eerst anderen op 1 te zetten en zo je eigen energie weer te vinden om door te kunnen.

Ze zei toen dat ze mensen van 80 in haar spreekkamer heeft die willen opruimen O+
pi_201320629
Oef.
Net vanalles gedaan in de voortuin. Nu bieden ze liefjes aan om glasvezel te komen binnenbrengen. Dat wil ik natuurlijk.
Maar, graven tot de gevel? Au!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201320664
Oh en dat wordt me idd een zooitje zie ik hier in de buurt waar alles open ligt :o
Ook voor het riool en opknappen van de straten trouwens ;(
pi_201320675
:W

Bios was leuk gisteren. Free Guy is een hilarische film. Fijn dat de hoofdpersoon iedere keer weer 's ochtends in z'n bed terechtkomt als ie doodgaat, niet eng dus _O-

Nu is beetje jammer. We hadden het over wat we komende week gaan doen (altijd fijn om een beetje op de hoogte te zijn van elkaars plannen) en A zei dat hij huishoudelijke hulp wilde vragen bij het sociaal wijkteam omdat B niet genoeg doet en het kost A te veel moeite om B iedere keer te moeten vragen om dingen te doen. Toen zei ik dat B dus wel elke dag kookt zonder dat A dat hoeft te vragen, en toen heeft A tegen me geschreeuwd dat het daar niet om ging en twee deuren in m'n gezicht dichtgemept. Nu is B met A praten en probeer ik regelmatig adem te halen :')
pi_201320682
Bij mijn ouders hebben ze dat wel netjes gedaan, toen lagen er ook net nieuwe tegels :') . Kwamen ze nog aan de deur, of we voor het geval dat nog tegels hadden liggen. Was gelukkig niet nodig.
Ze hebben alles weer keurig teruggelegd.
  zondag 12 september 2021 @ 11:57:39 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201320686
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 11:51 schreef Vanyel het volgende:
Oef.
Net vanalles gedaan in de voortuin. Nu bieden ze liefjes aan om glasvezel te komen binnenbrengen. Dat wil ik natuurlijk.
Maar, graven tot de gevel? Au!
Hier graven ze een sleufje van 60cm bij de straat en een vergelijkbaar sleufje bij de gevel , en dan gaat er een reuzenvibrator met olieslangaandrijving van sleufje naar sleufje, om vervolgens de kabel erdoor te trekken...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 11:59:45 #168
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201320707
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 11:51 schreef Vanyel het volgende:
Oef.
Net vanalles gedaan in de voortuin. Nu bieden ze liefjes aan om glasvezel te komen binnenbrengen. Dat wil ik natuurlijk.
Maar, graven tot de gevel? Au!
Glasvezel schieten ze. Alleen bij de gevel moeten ze een gaatje graven.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 12 september 2021 @ 12:06:48 #169
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201320782
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 11:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Glasvezel schieten ze. Alleen bij de gevel moeten ze een gaatje graven.
Eerst viben ze de mantelbuis
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201320794
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 11:57 schreef Candaasje het volgende:
Bij mijn ouders hebben ze dat wel netjes gedaan, toen lagen er ook net nieuwe tegels :') . Kwamen ze nog aan de deur, of we voor het geval dat nog tegels hadden liggen. Was gelukkig niet nodig.
Ze hebben alles weer keurig teruggelegd.
Bij mijn ouders hadden ze de glasvezel van de stoep naar de voordeur geschoten, om vervolgens te concluderen dat ze van daar de glasvezel het huis niet in kregen want rare kruipruimte, dus toen moesten ze een tweede keer schieten :')
Maar de tuin hoefde niet overhoop. Alleen een paar tegels bij de gevel eruit.
pi_201320855
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Bij mijn ouders hadden ze de glasvezel van de stoep naar de voordeur geschoten, om vervolgens te concluderen dat ze van daar de glasvezel het huis niet in kregen want rare kruipruimte, dus toen moesten ze een tweede keer schieten :')
Maar de tuin hoefde niet overhoop. Alleen een paar tegels bij de gevel eruit.
Ja ik denk dat het bij mijn ouders ook een paar tegels waren inderdaad. Maar inmiddels jaaaaaren geleden, ik weet het niet meer precies :P
  zondag 12 september 2021 @ 12:14:30 #172
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201320876
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hier graven ze een sleufje van 60cm bij de straat en een vergelijkbaar sleufje bij de gevel , en dan gaat er een reuzenvibrator met olieslangaandrijving van sleufje naar sleufje, om vervolgens de kabel erdoor te trekken...
Omg nu krijg ik vreemde gedachten ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201320884
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:56 schreef Tele6 het volgende:
:W

Bios was leuk gisteren. Free Guy is een hilarische film. Fijn dat de hoofdpersoon iedere keer weer 's ochtends in z'n bed terechtkomt als ie doodgaat, niet eng dus _O-

Nu is beetje jammer. We hadden het over wat we komende week gaan doen (altijd fijn om een beetje op de hoogte te zijn van elkaars plannen) en A zei dat hij huishoudelijke hulp wilde vragen bij het sociaal wijkteam omdat B niet genoeg doet en het kost A te veel moeite om B iedere keer te moeten vragen om dingen te doen. Toen zei ik dat B dus wel elke dag kookt zonder dat A dat hoeft te vragen, en toen heeft A tegen me geschreeuwd dat het daar niet om ging en twee deuren in m'n gezicht dichtgemept. Nu is B met A praten en probeer ik regelmatig adem te halen :')
Als het je iets geruststelt; vriend en ik hadden gisteren in de auto ook even slaande ruzie over dat verdomde huishouden. In zoverre dat ik de eerste beste afslag richting huis nam. Althans, dat was de bedoeling, maar we kwamen natuurlijk in de fucking middle of nowhere uit. En ik had mijn mobiel niet bij me, dus ik moest vriend vragen de navigatie in te stellen.

:')

(Uiteindelijk zijn we dan toch maar weer gereden naar de bossen/heide en kwam het wel weer goed, maar het was 20 minuten lang echt HEEL ongezellig. )
  zondag 12 september 2021 @ 12:16:10 #174
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201320907
Wat is dat toch met vrouwen en navigeren ? Ik werd gisteren ook 2 keer gebeld met "we weten het niet meer" terwijl de navi -aan- stond...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 12:19:58 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201320956
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:16 schreef fietsie het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en navigeren ? Ik werd gisteren ook 2 keer gebeld met "we weten het niet meer" terwijl de navi -aan- stond...
:')
En dan help je ze of zeg je, volg de navigatie?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 12 september 2021 @ 12:21:10 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201320970
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 12:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]
:')
En dan help je ze of zeg je, volg de navigatie?
Dat zeiden ze gedaan te hebben, om na een kwartier weer uit te komen op het punt waar ze van waren vertrokken.
Stukkie weg afgesloten in Rotterdam; dat is -daar- vrij normaal, hier een zeldzaamheid ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201320993
Oh, ik ben zo blij dat ik (wij) de huishoudelijke ruzies achter ons hebben liggen. Ergens hebben we een prima evenwicht gevonden en dat is goed.

Ik heb gewandeld, tent gedroogd en opgeruimd, wc geschrobt (laatste keer met fles reigingsmiddel dat ik vies vind ruiken, ik verheug me nu al op de vólgende wc-beurt :') ), bed af- en opgemaakt, was gedaan en gehangen, gestoft, gestofzuigd en gedweild. Dus nu moest ik maar eens aan het werk.

Maar eest even wat verse foto's van de wandeling van zojuist. Geen mooie heide als die van @Sarabi, maar wel distelporno :9~ voor @Molo




Een Hele Hoge Hagewinde voor @Isabeau


Een Atalanta voor @vlindertje89
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201321018
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hier graven ze een sleufje van 60cm bij de straat en een vergelijkbaar sleufje bij de gevel , en dan gaat er een reuzenvibrator met olieslangaandrijving van sleufje naar sleufje, om vervolgens de kabel erdoor te trekken...
Maar, maar, maar, bij de gevel zijn net nieuwe tegels gelegd. Grote. Gevoegde. Zeg 2 weken geleden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201321050
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:16 schreef fietsie het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en navigeren ? Ik werd gisteren ook 2 keer gebeld met "we weten het niet meer" terwijl de navi -aan- stond...
:')

Nou, normaal heb ik gewoon mijn mobiel bij me en navigeer daar prima mee. Ik heb weinig problemen dan, rij vaak genoeg het halve land door, ook naar voor mij nog onbekende bestemmingen. Maar ik had nu mijn mobiel niet bij me, lag nog op het bureau. Foutje.
  zondag 12 september 2021 @ 12:31:52 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201321130
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 12:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar, maar, maar, bij de gevel zijn net nieuwe tegels gelegd. Grote. Gevoegde. Zeg 2 weken geleden.
Ook op de plek waar je meterkast het dichtst bij zit? Heb je een alternatieve doorvoerplek waar ie naar de meterkast kan -zonder- die tegels te kruisen? En kan de tegelplaatser eventueel 1 tegel voor je lichten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 12 september 2021 @ 12:32:37 #181
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201321143
Mijn navi werkt ook want overlaatst in Hasselt heel lang gezocht naar een bushalte met als gevolg meer dan 15 000 stappen.

Geen beperking op het vlak van openbaar vervoer. Eerder op planning van mijn huishouden :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201321180
Ik ben gezegend met een uitstekend gevoel voor richting. En Google weet natuurlijk meestal prima waar omleidingen zijn. En als het dan toch een keer fout gaat, is deductie over het algemeen niet zo moeilijk. Aan mensen op straat de weg vragen is ook altijd een optie.
Spoilers!
pi_201321198
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 12:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar, maar, maar, bij de gevel zijn net nieuwe tegels gelegd. Grote. Gevoegde. Zeg 2 weken geleden.
Wat kut :X

Wij wilden hier dit jaar ook iets doen aan het onkruidparadijs voor de deur. Tot de brief met een aankondiging voor glasvezel kwam. We wachten nog wel een jaartje, ook goed.
Spoilers!
pi_201321215
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gezegend met een uitstekend gevoel voor richting. En Google weet natuurlijk meestal prima waar omleidingen zijn. En als het dan toch een keer fout gaat, is deductie over het algemeen niet zo moeilijk. Aan mensen op straat de weg vragen is ook altijd een optie.
Ik niet. Echt totaaaaaaaaaaaaaaal niet. Ik verdwaal letterlijk nog in de HEMA.
Mijn moeder heeft dat gen dus wel, maar mijn zusje en ik hebben dat helaas niet geërfd.

Maar lang leve de navigatie of inderdaad vragen. Daar ben ik dan weer niet te beroerd voor als het moet.
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 12:37:21 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201321222
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Aan mensen op straat de weg vragen is ook altijd een optie.
Dat is eng :P

Een optie die het ook altijd doet en niet afhankelijk is van 4G of GPS: van Nederland en Niedersachsen heb ik gedetailleerde kaarten in de auto, van de rest van Europa de ANWB routekaarten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 12 september 2021 @ 12:44:45 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201321316
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Aan mensen op straat de weg vragen is ook altijd een optie.
Mjah daar leende de lokatie zich niet echt voor; de racebaan naar de Erasmusbrug is niet een plek waar je ff uitstapt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201321353
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 12:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik niet. Echt totaaaaaaaaaaaaaaal niet. Ik verdwaal letterlijk nog in de HEMA.
Mijn moeder heeft dat gen dus wel, maar mijn zusje en ik hebben dat helaas niet geërfd.

Maar lang leve de navigatie of inderdaad vragen. Daar ben ik dan weer niet te beroerd voor als het moet.
Zelfs met navigatie verdwaal ik nog :D . Volgende week ga ik naar de vrienden waar ik in juni, toen ik daar voor het eerst in 2 jaar naar toe ging, hopeloos verdwaalde. 1,5 uur gezocht, 11 km teveel gefietst. Ben heel benieuwd hoe het nu gaat. Accu goed opladen iig
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 12 september 2021 @ 12:48:36 #188
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201321361
De gps bij mijn ouders deed vervelend toen we van Denemarken terug kwamen. Volgens mij verwittigde die voor ellendig lange files in Hamburg maar mijn vader wilde niet luisteren hehe.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201321482
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:31 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ook op de plek waar je meterkast het dichtst bij zit? Heb je een alternatieve doorvoerplek waar ie naar de meterkast kan -zonder- die tegels te kruisen? En kan de tegelplaatser eventueel 1 tegel voor je lichten?
Ja, ja maar op afstand, liever niet.
Dus dat wordt onderhandelen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 12 september 2021 @ 13:00:58 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201321501
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 12:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja, ja maar op afstand, liever niet.
Dus dat wordt onderhandelen.
Wij wezen glasvezel af (geen open kabel, maar beperkt set kut providers) maar de kabelcrew koos er wel voor de mantelbuis door te schieten, ook niet naar de meterkast maar naar een plekkie waar ik even een gat groef voor ze.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 september 2021 @ 14:08:24 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201322226
Heerlijke wandelweer O+. 18km in de benen.
Gestart in Volendam via de Dijk naar Edam. Langs de Purmerringvaart naar Kwadijk voordat je door gaat naar Purmerend om uiteindelijk bij Hotel Halfweg uit te komen. Vooral een route om snel door te lopen...Edam is nog wel leuk om de bekijken... Volendam... Tja.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 14:22:30 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201322428
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 13:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wij wezen glasvezel af (geen open kabel, maar beperkt set kut providers) maar de kabelcrew koos er wel voor de mantelbuis door te schieten, ook niet naar de meterkast maar naar een plekkie waar ik even een gat groef voor ze.
Wordt zo'n kabel niet na X jaar open/toegankelijk voor meer providers? Hier behoorde KPN vanaf het begin al tot de mogelijkheden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201322785
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 13:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wij wezen glasvezel af (geen open kabel, maar beperkt set kut providers) maar de kabelcrew koos er wel voor de mantelbuis door te schieten, ook niet naar de meterkast maar naar een plekkie waar ik even een gat groef voor ze.
Netjes dat ze dat deden. Een van de vorige bewoners van ons huis wenste geen kabel in huis. Dat was voor ons 1500 euro betalen voor graafwerk of zelf een oplossing zoeken. Het gevolg was jarenlang gekut met Digitenne en een schotel op het dak.
De vlag ging uit toen er eindelijk glasvezel kwam.
Spoilers!
pi_201322906
Bij graven voor kabel ooit, was volgens het kadaster de grond voor de rij huizen van de boer van wij de huizen hadden gekocht. En die gaf geén toestemming via zijn advocaat -sic- om te graven.
Geul weer dicht. En toen bedacht mn.X dat wij de kabel op onze eigen gevels konden monteren. Check.

Bijtijds terug uit de sportschool na roeien, trekken en duwen. Nu een bak oats in yoghurt.

Huishoudelijk gedoe al snel opgelost door een hulp te vinden. Ik weiger(de) op mijn vrije dagen huishouden te doen. Kom op zeg. Er blijft nog genoeg over om weg te werken als was, strijk, boodschappen en koken.
Eerlijk is eerlijk: mn.X doet steeds vaker boodschappen.
pi_201323362
Ook een klein stukje gewandeld. Zo blij dat het weer een beetje ging. Stond met mensen te praten over een joekel van een wijngaardslak, werden we overlopen door een eekhoorn, ik voelde de staart langs m’n benen gaan en hij/zij zette zich af op de voet van de mevrouw met wie ik sprak.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201323902
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 06:13 schreef minilot het volgende:
Ik ga trouwens vandaag bij SanSan eten met de CUL-bakker en daarna hun supertof verbouwde huis bekijken (en de matige 22km van Rotterdam naar huis fietsen vanavond }:| ), zijn er nog lui hier waarvan ik groeten kan overbrengen aan LHO? :) :)
Ja, van mij O+ en jaloers op San San
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 15:55:45 #197
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201324188
Ik heb ook een rondje gelopen/een camera uitgelaten.

Wou m'n jas aan doen, maar kon hem nergens vinden. De laatste plek waar ik hem me herinner was keurig opgehangen op een kapstok in m'n hotelkamer. Dat (netjes ophangen) doe ik anders nooit :+

Ik weet nog dat ik dacht dat ik hem wel makkelijk kon vergeten als ie niet op de bult rondom m'n tas lag :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 12 september 2021 @ 15:55:49 #198
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201324190
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 14:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wordt zo'n kabel niet na X jaar open/toegankelijk voor meer providers? Hier behoorde KPN vanaf het begin al tot de mogelijkheden.
Volgens mij blijft die gewoon bij de investeerder.

In ons geval is dat Delta Fiber. Die hebben heel veel buitengebieden inmiddels met glas uitgebreid. In ons geval heb je keus tussen 6 providers. En dat is prima. We hebben inmiddels een internet-only abonnement, omdat we geen TV kijken. Voor ongeveer 40 euro per maand zitten we op 250/250mbit. Zonder die aanleg zat ik vast aan een 4G abonnement of een KPN lijn met ongeveer 10kb/s download snelheid. Ik zie niet zo goed wat een open netwerk verder toevoegt. Behalve meer keus aan providers, maar al die pakketten zijn nagenoeg hetzelfde.
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 16:12:31 #199
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201324571
Zijn bepaalde aanbieders niet wat matiger wat betreft helpdesk en hoeveel moeite ze doen om storingen te verhelpen? Bv een of andere cowboy aanbieder met onbekende naam vs KPN of Zikko? (Ok, laatste doet geen glasvezel maar voor het idee).

Het eerste weekend wat gedonder gehad met glasvezel (nja gedonder, ons stekkertje was er in het verdeelstation per ongeluk uit gehaald) en sindsdien (eind 2011) nooit meer gedoe gehad. _O_
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 16:13:40 #200
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201324589
Hier was het destijds Reggefiber maar volgens mij is dat tegenwoordig KPN.

Buitengebied is twee jaar terug pas voorzien van glas.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 12 september 2021 @ 16:15:01 #201
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201324617
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 16:12 schreef derLudolf het volgende:
Zijn bepaalde aanbieders niet wat matiger wat betreft helpdesk en hoeveel moeite ze doen om storingen te verhelpen? Bv een of andere cowboy aanbieder met onbekende naam vs KPN of Zikko? (Ok, laatste doet geen glasvezel maar voor het idee).

Het eerste weekend wat gedonder gehad met glasvezel (nja gedonder, ons stekkertje was er in het verdeelstation per ongeluk uit gehaald) en sindsdien (eind 2011) nooit meer gedoe gehad. _O_
Ja, daar kan verschil in zitten. Maar ik heb geen idee, ik heb ze nooit nodig :+. Enige gedonder was na oplevering, waarbij ze een activatie vergeten waren. Maar dat was binnen een dag opgelost.

Ik ben gewoon heel tevreden. Het werkt. Het is stabiel. En dat al een jaar lang. Meer hoeft het ook niet te doen :P.
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 16:15:35 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201324626
Oh en FOK!wet, reactie van van hotel. Jas ligt daar. Of ik hem op kwam halen of dat ze hem op moesten sturen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201324643
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 13:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wij wezen glasvezel af (geen open kabel, maar beperkt set kut providers) maar de kabelcrew koos er wel voor de mantelbuis door te schieten, ook niet naar de meterkast maar naar een plekkie waar ik even een gat groef voor ze.
Klinkt goed.
Hier moesten we een half jaar geleden oid echt een provider kiezen want anders zou het heul veul geld kosten om aangesloten te worden.
Dat deden we niet.
Nu kregen we een brief dat we sowieso gratis aangesloten worden als we willen, abo of geen abo.
Ik zeg doen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201324733
Zit al bijna te dutten in de waterbus naar Rotterdam :') Straks misschien maar even koffie regelen want het duurt nogal voordat ik weer in mijn eigen bed lig :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_201324754
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, van mij O+ en jaloers op San San
Joe! Wat zal ik eens bestellen? :9
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 16:30:34 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201324909
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 16:23 schreef minilot het volgende:

[..]
Joe! Wat zal ik eens bestellen? :9
Koffie
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201325001
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 16:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Koffie
Dat sowieso :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201325025
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 16:23 schreef minilot het volgende:

[..]
Joe! Wat zal ik eens bestellen? :9
Als je wil mag je ze ook nog bedanken voor de steun tijdens het beginnen van de brouwerij O+ sowieso vanwege de donatie maar vooral voor de wijze woorden.
pi_201325074
Ik zit op het station. Dat was een intens middagje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201325119
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 16:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit op het station. Dat was een intens middagje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen....lastige materie.
Sowieso een knuffel voor jou en zorg asjeblieft ook als eerste heel goed voor jezelf :*
pi_201325224
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 16:23 schreef minilot het volgende:

[..]
Joe! Wat zal ik eens bestellen? :9
https://robinuit.wordpress.com/category/rotterdam/sansan/
  zondag 12 september 2021 @ 16:51:18 #212
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201325287
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 16:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit op het station. Dat was een intens middagje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
  zondag 12 september 2021 @ 16:54:23 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201325353
Rondje gefiets, doppies voor de friteuse gehaald, boodschappen ook.

Nu groenten-nasi maken, met perzik.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201325387
Fijn dat doppies zijn gelukt.

Maar perzik in de nasi :r
pi_201325411
Meh
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201325578
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 16:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit op het station. Dat was een intens middagje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met alle verschuldigde respect, maar dit is zo'n punt waarop je zou kunnen overwegen of het niet tijd is om de relatie te verbreken. En dat is nog veeeeeeeeeeel kutter. Op korte termijn. Tenzij ze tot inkeer komen. Dat kan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 12 september 2021 @ 17:21:32 #217
63722 z80
I fink you freaky
pi_201325835
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 13:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wij wezen glasvezel af (geen open kabel, maar beperkt set kut providers) maar de kabelcrew koos er wel voor de mantelbuis door te schieten, ook niet naar de meterkast maar naar een plekkie waar ik even een gat groef voor ze.
Vanwaar het gehamer op de meterkast? De glasboer brengt de mantelbuis daar binnen waar de woningeigenaar dit wil. Dit zal bij nieuwbouw wel de meterkast zijn, maar bij de oudere huizen komt alles gewoon in de woonkamer binnen. Of indien aanwezig in de kelder.
De bewoner\eigenaar mag vervolgens zelf zien hoe deze de data door de rest van de woning krijgt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201325879
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 16:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit op het station. Dat was een intens middagje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vraag me altijd of waar B staat? Het lijkt alsof A alles overneemt in de relatie....

Verder, wat sigme zegt.

En, natuurlijk: :* . Wat moeilijk is het toch. Ik vind een relatie met 1 persoon al moeilijk genoeg, maar de dynamiek van een relatie met 2 personen is natuurlijk helemaal moeilijk...
  zondag 12 september 2021 @ 17:33:46 #219
63722 z80
I fink you freaky
pi_201326025
Goed weer hier in de omgeving, bewolkt met af en toe wat zon en niet te veel wind. Werd dus even de stalen ros uitlaten.
Rondje andersom dan standaard dit keer. Eerst binnendoor naar Kalkar, toen door naar Niedermörmter, brug over richting Rees. En zoveel mogelijk via de dijk (met een extra rondje ivm een ontbrekende weg) via Emmerich weer terug naar Kleve. Zal ruim 70KM geweest zijn. Was wel lekker. Even de kop weer leeg maken. En morgen valt de hiit uit, kon dus de benen goed belasten zonder daar morgen een probleem mee te krijgen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 12 september 2021 @ 17:41:48 #220
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201326144
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 17:21 schreef z80 het volgende:

[..]
Vanwaar het gehamer op de meterkast? De glasboer brengt de mantelbuis daar binnen waar de woningeigenaar dit wil. Dit zal bij nieuwbouw wel de meterkast zijn, maar bij de oudere huizen komt alles gewoon in de woonkamer binnen. Of indien aanwezig in de kelder.
De bewoner\eigenaar mag vervolgens zelf zien hoe deze de data door de rest van de woning krijgt.
De fiber-club die hier aanlegt heeft opdracht van de opdrachtgever om de fiber tot in de meterkast af te monteren.
En alleen de meterkast.
Bij discussie "Naast de meter van de elektra"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201326176
Och @Tele6, wat moeilijk weer.
Maar ook dezelfde vraag als Jagär, hoe staat B hierin? A eist alles op, zegt spring en jullie springen. Hij voelt zich natuurlijk klote, maar om jullie daar in mee te trekken helpt ook niet echt
We have far more in common than that which devides us..
pi_201326214
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 17:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
ik vraag me altijd of waar B staat? Het lijkt alsof A alles overneemt in de relatie....

Verder, wat sigme zegt.

En, natuurlijk: :* . Wat moeilijk is het toch. Ik vind een relatie met 1 persoon al moeilijk genoeg, maar de dynamiek van een relatie met 2 personen is natuurlijk helemaal moeilijk...
Eens. Pfff… lastige situatie Tele.

En nu een vol hoofd (want ochtend vrijwilligerswerk, daarna kittenbezoek en daarna wandelde moeder nog even binnen) was blijkbaar genoeg input voor vandaag of zo. Dus weinig (on)wijze woorden om toe te voegen.

Nu friet met krokettenkunst :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201326217
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 14:56 schreef AnneX het volgende:
Bij graven voor kabel ooit, was volgens het kadaster de grond voor de rij huizen van de boer van wij de huizen hadden gekocht. En die gaf geén toestemming via zijn advocaat -sic- om te graven.
Geul weer dicht. En toen bedacht mn.X dat wij de kabel op onze eigen gevels konden monteren. Check.

Bijtijds terug uit de sportschool na roeien, trekken en duwen. Nu een bak oats in yoghurt.

Huishoudelijk gedoe al snel opgelost door een hulp te vinden. Ik weiger(de) op mijn vrije dagen huishouden te doen. Kom op zeg. Er blijft nog genoeg over om weg te werken als was, strijk, boodschappen en koken.
Eerlijk is eerlijk: mn.X doet steeds vaker boodschappen.
Ik was bij De Beren in Houten voor high tea met 2 nichten en 1 zus.
Prima tent voor zoiets en lekkere dingen gegeten. Ken je het?

Alleen de plek. Zo'n vreselijk industrieterrein 🙈

Anderhalf uur bijgekletst voor mij net lang genoeg. En op een waakvlammetje het uur teruggereden.
:s)
pi_201326303
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 16:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit op het station. Dat was een intens middagje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt alsof A gisteren met het bioscoopbezoek flink over zijn grenzen is gegaan.

Voor zover ik heb begrepen van diverse depressieve mensen, is het nogal irritant als hun omgeving steeds voorstellen doet over activiteiten. Misschien is dat wat jullie onbedoeld doen? En vast met de beste bedoelingen. Want het is nou eenmaal beter om actief te blijven. Maar als hij dat niet kan, is plannen maken juist de nadruk leggen op wat hij niet kan.

Ik zou hem met niets meer belasten dan Netflixen, eten en douchen. En samen met B andere dingen gaan doen.

En over dat schoonmaken. Het is een redelijk goed teken dat hij wil dat dingen schoon zijn. Dan heeft hij nog niet alles opgegeven. Dat geldt overigens ook voor douchen.
Ik denk niet dat hij een schoonmaker krijgt van het wijkteam want hij heeft een partner en geen diagnose. Maar wellicht trekt het wijkteam aan de bel bij de GGZ ofzo.

Belt een van jullie wel eens met de GGZ instelling om aan te geven hoe slecht het gaat en te vragen naar de wachtlijst? Wie weet zijn er mogelijkheden.
Spoilers!
pi_201326322
@Tele6 wat lastig, complex en ingewikkeld voor jou/jullie.
:*
Iedereen zou 'iets doen of zeggen' maar dat is allemaal vanuit ons eigen perspectief. Voor mij voelt het onmogelijk om je objectieve raad te geven waar je iets mee kan.
Want volg je onderbuik/gevoel/guts is ook zo vaag.
pi_201326364
In het verlengde van Lucky (ihk van mijn eigen ervaring) afspraak bij POH GGZ via de huisarts kan altijd wel op wat kortere termijn.
pi_201326372
B staat ook met z'n mond vol tanden.

Het ligt moeilijker voor hem omdat ie met A in een huis woont en in een bed slaapt en zo. Hij wil er heel graag in overleg uitkomen met A. Maar er is niet te overleggen met A. Het wordt zo snel een groot verhaal van eisen en verwijten, en A weigert elke vorm van compromis. (Vooral: A weigert, punt. Maar dat is logisch want hij is depressief en dan wil je niks.)

Het is zo'n mindfuck als iemand gewoon niet volgens normale manieren met je communiceert. Hoe kan je een deur in mijn gezicht gooien en me een uur later verwijten dat ik niet genoeg geduld met je heb?

Ik snap dingen niet en dan word ik angstig. B snapt ze niet en denkt dan oké, gaat wel weer over, morgen weer een dag. Op zich wel een rustige methode :D
pi_201326453
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 17:59 schreef Tele6 het volgende:
B staat ook met z'n mond vol tanden.

Het ligt moeilijker voor hem omdat ie met A in een huis woont en in een bed slaapt en zo. Hij wil er heel graag in overleg uitkomen met A. Maar er is niet te overleggen met A. Het wordt zo snel een groot verhaal van eisen en verwijten, en A weigert elke vorm van compromis. (Vooral: A weigert, punt. Maar dat is logisch want hij is depressief en dan wil je niks.)

Het is zo'n mindfuck als iemand gewoon niet volgens normale manieren met je communiceert. Hoe kan je een deur in mijn gezicht gooien en me een uur later verwijten dat ik niet genoeg geduld met je heb?

Ik snap dingen niet en dan word ik angstig. B snapt ze niet en denkt dan oké, gaat wel weer over, morgen weer een dag. Op zich wel een rustige methode :D
Jij zit natuurlijk ook in een periode dat je alles probeert te duiden en te begrijpen.
Een depressie is niet te begrijpen. Het is volkomen onlogisch. Men is het ene moment in zichzelf gekeerd en het andere moment wordt er een focus gezocht op iets in de nabije omgeving om maar afleiding van de eigen ellende te vinden. Die focus kan een persoon zijn maar dus ook iets als schoonmaken.
Spoilers!
pi_201326517
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 17:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klinkt alsof A gisteren met het bioscoopbezoek flink over zijn grenzen is gegaan.

Voor zover ik heb begrepen van diverse depressieve mensen, is het nogal irritant als hun omgeving steeds voorstellen doet over activiteiten. Misschien is dat wat jullie onbedoeld doen? En vast met de beste bedoelingen. Want het is nou eenmaal beter om actief te blijven. Maar als hij dat niet kan, is plannen maken juist de nadruk leggen op wat hij niet kan.

Ik zou hem met niets meer belasten dan Netflixen, eten en douchen. En samen met B andere dingen gaan doen.

En over dat schoonmaken. Het is een redelijk goed teken dat hij wil dat dingen schoon zijn. Dan heeft hij nog niet alles opgegeven. Dat geldt overigens ook voor douchen.
Ik denk niet dat hij een schoonmaker krijgt van het wijkteam want hij heeft een partner en geen diagnose. Maar wellicht trekt het wijkteam aan de bel bij de GGZ ofzo.

Belt een van jullie wel eens met de GGZ instelling om aan te geven hoe slecht het gaat en te vragen naar de wachtlijst? Wie weet zijn er mogelijkheden.
SPOILER: lang verhaal, conclusie is ik weet het niet meer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Tele6 op 12-09-2021 18:57:09 ]
pi_201326560
-O-
pi_201326582
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jij zit natuurlijk ook in een periode dat je alles probeert te duiden en te begrijpen.
Een depressie is niet te begrijpen. Het is volkomen onlogisch. Men is het ene moment in zichzelf gekeerd en het andere moment wordt er een focus gezocht op iets in de nabije omgeving om maar afleiding van de eigen ellende te vinden. Die focus kan een persoon zijn maar dus ook iets als schoonmaken.
Dat is waar.

Je kunt ook zo verschrikkelijk weinig doen, want alles is ellendig bij zo'n depressie. Het is niet dat het beter wordt als je iets uitpraat, of afspreekt, of opruimt, of wegmaakt, want het is een gevoel dat ellendig is en zodra je het één oplost is het ander weer mis.
pi_201326805
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat is waar.

Je kunt ook zo verschrikkelijk weinig doen, want alles is ellendig bij zo'n depressie. Het is niet dat het beter wordt als je iets uitpraat, of afspreekt, of opruimt, of wegmaakt, want het is een gevoel dat ellendig is en zodra je het één oplost is het ander weer mis.
Ja, zo is het inderdaad. Mooi klote allemaal.
Spoilers!
pi_201327574
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 17:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik was bij De Beren in Houten voor high tea met 2 nichten en 1 zus.
Prima tent voor zoiets en lekkere dingen gegeten. Ken je het?

Alleen de plek. Zo'n vreselijk industrieterrein 🙈

Anderhalf uur bijgekletst voor mij net lang genoeg. En op een waakvlammetje het uur teruggereden.
:s)
Ja, mn.X spreekt er wel eens af. Zelf ben ik er nog niet geweest.
En er komt een Loetje daar ook. w/
pi_201327650
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 17:41 schreef fietsie het volgende:

[..]
De fiber-club die hier aanlegt heeft opdracht van de opdrachtgever om de fiber tot in de meterkast af te monteren.
En alleen de meterkast.
Bij discussie "Naast de meter van de elektra"
Ugh.
Daar wil ik heel geen metert.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201327689
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat is waar.

Je kunt ook zo verschrikkelijk weinig doen, want alles is ellendig bij zo'n depressie. Het is niet dat het beter wordt als je iets uitpraat, of afspreekt, of opruimt, of wegmaakt, want het is een gevoel dat ellendig is en zodra je het één oplost is het ander weer mis.
Wat een narigheid, Tele.
Loellig, alleen voor je eigen gezond: misschien even afstand nemen?
pi_201327715
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 17:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klinkt alsof A gisteren met het bioscoopbezoek flink over zijn grenzen is gegaan.

Voor zover ik heb begrepen van diverse depressieve mensen, is het nogal irritant als hun omgeving steeds voorstellen doet over activiteiten. Misschien is dat wat jullie onbedoeld doen? En vast met de beste bedoelingen. Want het is nou eenmaal beter om actief te blijven. Maar als hij dat niet kan, is plannen maken juist de nadruk leggen op wat hij niet kan.

Ik zou hem met niets meer belasten dan Netflixen, eten en douchen. En samen met B andere dingen gaan doen.

En over dat schoonmaken. Het is een redelijk goed teken dat hij wil dat dingen schoon zijn. Dan heeft hij nog niet alles opgegeven. Dat geldt overigens ook voor douchen.
Ik denk niet dat hij een schoonmaker krijgt van het wijkteam want hij heeft een partner en geen diagnose. Maar wellicht trekt het wijkteam aan de bel bij de GGZ ofzo.

Belt een van jullie wel eens met de GGZ instelling om aan te geven hoe slecht het gaat en te vragen naar de wachtlijst? Wie weet zijn er mogelijkheden.
wat een angstaanjagend wijze post

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 12-09-2021 19:31:01 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201328022
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 16:23 schreef minilot het volgende:

Joe! Wat zal ik eens bestellen? :9
oa die fish fragrant aubergine dinges _O_ _O_ Maar ik hoop dat je al besteld hebt.

Knuffel voor Tele6. Ik heb geen wijze woorden, maar er staan er al aardig wat hierboven. Ik neem wel even voor het gemak aan dat A zich nú niet kan voorstellen ooit nog energie te hebben voor meer dan slapen, douchen en netflixen, maar zich in de toekomst wel beter wil voelen. Hij wil toch ook graag weer de zonnige kant van het leven kunnen zien? Al zal het moeilijk zijn voor hem om daar een voorstelling van te maken.

Huishoudelijke hulp vergoed krijgen zie ik ook niet gebeuren. Daarbij voorzie ik vooral veel conflicten met een eventuele hulp als A zo'n hoge standaard heeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201328322
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
oa die fish fragrant aubergine dinges _O_ _O_ Maar ik hoop dat je al besteld hebt.

Knuffel voor Tele6. Ik heb geen wijze woorden, maar er staan er al aardig wat hierboven. Ik neem wel even voor het gemak aan dat A zich nú niet kan voorstellen ooit nog energie te hebben voor meer dan slapen, douchen en netflixen, maar zich in de toekomst wel beter wil voelen. Hij wil toch ook graag weer de zonnige kant van het leven kunnen zien? Al zal het moeilijk zijn voor hem om daar een voorstelling van te maken.

Huishoudelijke hulp vergoed krijgen zie ik ook niet gebeuren. Daarbij voorzie ik vooral veel conflicten met een eventuele hulp als A zo'n hoge standaard heeft.
Ik denk dat hij wel wil dat het beter wordt, hij staat niet voor niks op die wachtlijst voor de specialistische GGZ.

Een vriendin van ons heeft wel huishoudelijke hulp gekregen, omdat ze full time therapie deed en haar vriend full time werkte en ze het echt niet gebolwerkt kregen. Maar zij had serieus 40 uur therapie in de week plus nog reistijd (en was al heel blij met eens in de 2 weken iemand die even stofzuigde). Nou is A natuurlijk meer dan 40 uur in de week depressief, dus wie weet. En misschien zou hij zich wel schikken in de schoonmaakstandaarden van iemand die hij niet kent, want dan is de drempel toch hoger om veel te mopperen.
pi_201329171
Avondwandelkoei met honger :)

pi_201329574
Mooie meidoorn, @Blues! En mooie koe. Alle koeien zijn mooi O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201329730
Ik heb mijzelf een 'ritstrekker' besteld. Aangezien ik nog uit het tijdperk kom dat het tijdschrift "Rits" bestond krijg ik hier allemaal rare associaties van.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 12 september 2021 @ 21:31:33 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201330896
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 12:22 schreef sigme het volgende:
Oh, ik ben zo blij dat ik (wij) de huishoudelijke ruzies achter ons hebben liggen. Ergens hebben we een prima evenwicht gevonden en dat is goed.

Ik heb gewandeld, tent gedroogd en opgeruimd, wc geschrobt (laatste keer met fles reigingsmiddel dat ik vies vind ruiken, ik verheug me nu al op de vólgende wc-beurt :') ), bed af- en opgemaakt, was gedaan en gehangen, gestoft, gestofzuigd en gedweild. Dus nu moest ik maar eens aan het werk.

Maar eest even wat verse foto's van de wandeling van zojuist. Geen mooie heide als die van @:Sarabi, maar wel distelporno :9~ voor @:molo
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Een Hele Hoge Hagewinde voor @:isabeau
[ afbeelding ]

Een Atalanta voor @:vlindertje89
[ afbeelding ]
Dank!

Vanmorgen ook nog in een zooi dikke distels gestapt maar geen idee wat voor het waren.
Alsnog mooi maar jammer van de pijn in mijn klauw omdat ik mezelf opving met mijn handen :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201331204
Nog van de wandeling vanmiddag
We have far more in common than that which devides us..
pi_201331448
quote:
11s.gif Op zondag 12 september 2021 20:41 schreef sigme het volgende:
Ik heb mijzelf een 'ritstrekker' besteld. Aangezien ik nog uit het tijdperk kom dat het tijdschrift "Rits" bestond krijg ik hier allemaal rare associaties van.

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit van gehoord :o Wel van de Aktueel. Rare naam voor een tijdschrift eigenlijk, Rits.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201332237
Jeuj, fiets gestolen }:| Slot hing nog wel netjes aan het fietsnietje :') Nu een paar uur eerder dan gepland met metro en bus huiswaarts, grmbl. Gelukkig was het eten lekker! :9
Tevens dikke knuffel voor Tele :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201332670
@Tele6 :* geen tips, lastig zeg zo. Ik gun je wat rust in je hoofd :*

@minilot da's mooi kut!

Start competitie van hockey vandaag, yeeey zin in.. slaat in de eerste 5 minuten een muts vol op m'n knie ipv de bal :X eerste helft 2x 5min gespeeld als teamgenoot echt even niet meer kon, toen geniale ingeving dat er paracetamol en naproxen in m'n tas zat. Twee paracetamol, een naproxen en een kwartiertje later ging het wel weer en heb ik tweede helft gelukkig wel nog kunnen spelen. Daarna H2 kijken, stukje H1 kijken, team BBQ, daarna nog terug naar club gegaan en gezellig gedaan.

Nu lig ik op de bank te twijfelen of ik nog een pizza in de oven gooi (bijna niks gegeten bij de BBQ want geen trek maar verder alleen banaan op) of dat ik naar bed ga strompelen want m'n knie doet weer bestwelveel pijn.

En geregeld dat er volgende week vrijdag volkoren veganistische pannenkoeken met bier voor me worden gebakken. Al weet ik niet of het met bier dan echt veganistisch is (zit daar gist in? En zo ja is dat dan wel veganistisch?). Oh, en ik geloof dat er dan wel weer spek op gaat, wat ik vreemd vond, maar ik heb daar niet op doorgevraagd.
pi_201332733
Da’s klote @minilot en verhipte lastig

Sterkte met de knie@vlindertje89, nog wat para er in. Maar waarom geen boterham ipv een pizza? Dat laatste is meteen weer zoveel lijkt me
We have far more in common than that which devides us..
pi_201332755
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s klote @:minilot en verhipte lastig
Jouw vlinder maakte het een beetje goed O+
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 12 september 2021 @ 23:25:16 #249
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201332760
Waarom zou je überhaupt nog wat eten als je ook kan gaan slapen en nu niet echt honger hebt?
Morgen weer een dag toch *O*
pi_201332761
Kus voor de knie, Vlinder en hebben jullie de wedstrijd gewonnen? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201332914
Ze hadden het over pizza vlak voor ik naar huis ging en daar had ik inmiddels best trek in. Maar inmiddels toch maar in bed gaan liggen.
Geen boterham omdat ik schandalig slecht boodschappen heb gedaan en niks van brood of crackers in huis heb :+

Verloren ook nog, helaass. Wel maar net, dus opzich nog wel oké. In onze poule verloren vandaag drie teams met 6-0 of meer, dus vergeleken daarmee ging het bij ons al vrij aardig haha!

Ik zag ook een mooie vlinderfoto vanmiddag van iemand, tof *)
pi_201332937
@vlindertje89 als bier niet vegan is vanwege de gist zouden vegans ook geen brood mogen :X en waar trek je de grens, hoe zit het dan met zuurkool en veganyoghurt en kombucha (juist onder vegans zeer hip)????

Bier kan niet-vegan zijn als het gefilterd/gezuiverd/geklaard (?) is met behulp van vissenbotten. Zelfde geldt voor wijn.
@Sarabi weet jij daar meer van? Verkopen jullie alleen troebele bieren of moeten jullie ze soms ook filteren en dan hoe?
pi_201332946
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 23:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Ze hadden het over pizza vlak voor ik naar huis ging en daar had ik inmiddels best trek in. Maar inmiddels toch maar in bed gaan liggen.
Geen boterham omdat ik schandalig slecht boodschappen heb gedaan en niks van brood of crackers in huis heb :+

Verloren ook nog, helaass. Wel maar net, dus opzich nog wel oké. In onze poule verloren vandaag drie teams met 6-0 of meer, dus vergeleken daarmee ging het bij ons al vrij aardig haha!

Ik zag ook een mooie vlinderfoto vanmiddag van iemand, tof *)
Twee zelfs, van @sigme en @Kaatje1 O+
pi_201332963
Verder @vlindertje89 :* op je knie! Jammer van de verloren wedstrijd. Alsnog goed gespeeld wel ^O^

@minilot je fiets :o :( :*
pi_201333080
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 23:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Twee zelfs, van @:sigme en @:Kaatje1 O+
Las ik zomaar over die van @Kaatje1 heen. Dank beide O+ vlinders zijn mooi!

Oh, en goed punt van de gist en zo! Zodra er spek op gaat is het natuurlijk ook niet veganistisch meer, maar ik vroeg het me ineens af van het gist. Ik geloof dat een vriendin die vegan eet ook zelfgemaakt brood eet waar geen gist in zit, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Lekker verhaal wel dit :+
pi_201333176
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 22:47 schreef minilot het volgende:
Jeuj, fiets gestolen }:| Slot hing nog wel netjes aan het fietsnietje :') Nu een paar uur eerder dan gepland met metro en bus huiswaarts, grmbl. Gelukkig was het eten lekker! :9
Tevens dikke knuffel voor Tele :*

Balen :X Wat is een fietsnietje?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201333421
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 00:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Balen :X Wat is een fietsnietje?
Zoeentje:
Let me see you stripped down to the bone
pi_201333514
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 00:21 schreef minilot het volgende:

Zoeentje:
[ afbeelding ]
Oh! Ja, ik snap de naam. Ik noem dat fiets hekjes. Is nietje de officiële naam?

Was het een dure fiets trouwens?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201334615
Fietsnietje O+ Fiets gejat -O- ;(

quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 23:18 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 :* geen tips, lastig zeg zo. Ik gun je wat rust in je hoofd :*

@:minilot da's mooi kut!

Start competitie van hockey vandaag, yeeey zin in.. slaat in de eerste 5 minuten een muts vol op m'n knie ipv de bal :X eerste helft 2x 5min gespeeld als teamgenoot echt even niet meer kon, toen geniale ingeving dat er paracetamol en naproxen in m'n tas zat. Twee paracetamol, een naproxen en een kwartiertje later ging het wel weer en heb ik tweede helft gelukkig wel nog kunnen spelen. Daarna H2 kijken, stukje H1 kijken, team BBQ, daarna nog terug naar club gegaan en gezellig gedaan.

Nu lig ik op de bank te twijfelen of ik nog een pizza in de oven gooi (bijna niks gegeten bij de BBQ want geen trek maar verder alleen banaan op) of dat ik naar bed ga strompelen want m'n knie doet weer bestwelveel pijn.

En geregeld dat er volgende week vrijdag volkoren veganistische pannenkoeken met bier voor me worden gebakken. Al weet ik niet of het met bier dan echt veganistisch is (zit daar gist in? En zo ja is dat dan wel veganistisch?). Oh, en ik geloof dat er dan wel weer spek op gaat, wat ik vreemd vond, maar ik heb daar niet op doorgevraagd.
Gist is een schimmel en volgens mij is de consensus dat vegans wel schimmels en planten eten. Hopelijk is je knie snel beter!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201334643
Mogge!

Kantoor begon met het verzoek om een herstart te doen, dus ik ben nu druk aan het herstarten ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201334666

Kamperfoeliesbesje


Vlierbessen bramen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201334786
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 07:20 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Kantoor begon met het verzoek om een herstart te doen, dus ik ben nu druk aan het herstarten ;).
Kan zomaar de hele ochtend duren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201334977
Pfffffffffffffrt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201335021
Goedemorgen! Gisteren weer eens thuissporten opgepakt, met een lesje bodycombat van 30min. Viel gelukkig niet tegen.

Fietsnietje O+. Mooi woord. Wel jammer van de fiets, zeker omdat je geen fan bent van fietsen (toch?) dus ook weinig lol gaat beleven aan een nieuw(ig)e.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 september 2021 @ 08:32:04 #265
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201335049
Balen mini -O-

Mogge :W
FB kwam weer eens met deze van tien jaar geleden

:+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 13 september 2021 @ 08:34:50 #266
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201335070
kitten O+
pi_201335074
Das kut, fiets weg :{

@vlindertje89 : gist wordt wel gegeten door de meeste (alle?) vegans die ik ken. Dat valt nog wel in de 'zover praktisch en haalbaar' clausule :P .

Wat @Tele6 aanhaalt, 'vislijm' om te klaren, maakt een bier niet-vegan. Nu heb ik me daar verder niet meer zo in verdiept, maar het schijnt dat veel grotere/bekendere merken daar sowieso al vanaf gestapt zijn. (Ik vermoed wegens productiekosten). Speciaalbieren maken er geloof ik nog wel eens gebruik van. Maar daarvoor moet je inderdaad misschien even bij @Sarabi zijn :D

@Tele6 : :* Het lijkt me een heel moeilijke situatie. En ik vraag me ook wel af of even afstand nemen voor jou ook niet eerlijker en op de langere termijn minder destructief is. Hoeft niet gelijk een break-up te zijn, maar deze situatie sloopt je.
pi_201335087
Wij kregen gisteren het heugelijke nieuws dat kind in ieder geval tot woensdag quarantaine moet *O* altijd leuk, een logistieke puzzel op zondag. Maar alles is geregeld, nu moet er alleen op woensdag nog een testafspraak gepland worden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201335317
Er was gister bij LHO thuis een supergave kitten (van zo'n malle haarloze soort) - ik zou er bijna zelf een poes van willen O+

Ah meh @Clubsoda -O-
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 13 september 2021 @ 09:05:36 #270
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201335335
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 22:47 schreef minilot het volgende:
Jeuj, fiets gestolen }:| Slot hing nog wel netjes aan het fietsnietje :') Nu een paar uur eerder dan gepland met metro en bus huiswaarts, grmbl. Gelukkig was het eten lekker! :9
Tevens dikke knuffel voor Tele :*

Knuffel.

Vandaag kapper *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201335351
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 08:29 schreef Tuindier het volgende:
Wel jammer van de fiets, zeker omdat je geen fan bent van fietsen (toch?) dus ook weinig lol gaat beleven aan een nieuw(ig)e.
Nou, ik begon er eigenlijk nét een beetje voor op te warmen 8)7 En het is nu mijn tweede gestolen fiets in een paar maanden tijd - weliswaar geen dure fietsen maar toch zonde van het geld en het is gedoe om weer een nieuwe te regelen }:| Ik moet er ook echt wel weer een want ik heb wat feestjes en dergelijke in de planning waarbij 's nachts een eind fietsen de enige manier is om thuis te komen. Zo eens kijken wat er aan tweedehands meuk te koop staat in het dorp :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201335353
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 09:03 schreef minilot het volgende:
Er was gister bij LHO thuis een supergave kitten (van zo'n malle haarloze soort) - ik zou er bijna zelf een poes van willen O+

Ah meh @:Clubsoda -O-
:D

Sphynx zal het geweest zijn. Die zijn wel heel lief. Alleen wel een beetje vreemd :P
pi_201335369
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 09:05 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Vandaag kapper *O*
*O* Jeuj, have fun! Bijpunten of wat avontuurlijkers?

Ik moet aankomende vrijdag weer dus het eeuwige peinzen over mijn eindelijk bijgegroeide (en dus verdwenen) pony weer laten terugknippen zal wel weer de hele week duren :')
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 13 september 2021 @ 09:08:42 #274
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201335372
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 22:47 schreef minilot het volgende:
Jeuj, fiets gestolen }:| Slot hing nog wel netjes aan het fietsnietje :') Nu een paar uur eerder dan gepland met metro en bus huiswaarts, grmbl. Gelukkig was het eten lekker! :9
Tevens dikke knuffel voor Tele :*

Da's klote.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 13 september 2021 @ 09:10:14 #275
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201335388
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 09:03 schreef minilot het volgende:
Er was gister bij LHO thuis een supergave kitten (van zo'n malle haarloze soort) - ik zou er bijna zelf een poes van willen O+

Ah meh @:Clubsoda -O-
Hoe is het met LHO? En met z’n vriendin, ik ben even de naam kwijt… Bakken ze nog steeds brood?
Siesta & Fiesta!
  maandag 13 september 2021 @ 09:10:23 #276
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201335393
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 09:08 schreef minilot het volgende:

[..]
*O* Jeuj, have fun! Bijpunten of wat avontuurlijkers?

Ik moet aankomende vrijdag weer dus het eeuwige peinzen over mijn eindelijk bijgegroeide (en dus verdwenen) pony weer laten terugknippen zal wel weer de hele week duren :')
Beetje bijknippen want zo lang en kurkdroog.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201335537
Aan de foon met ICT. Mijn vers geleverde laptop blijkt erg veel updates nodig te hebben. Ik denk dat iemand iets vergeten is :')

Fiets gejat -O-
Quarantaine kind -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201335586
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 23:40 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 als bier niet vegan is vanwege de gist zouden vegans ook geen brood mogen :X en waar trek je de grens, hoe zit het dan met zuurkool en veganyoghurt en kombucha (juist onder vegans zeer hip)????

Bier kan niet-vegan zijn als het gefilterd/gezuiverd/geklaard (?) is met behulp van vissenbotten. Zelfde geldt voor wijn.
@:Sarabi weet jij daar meer van? Verkopen jullie alleen troebele bieren of moeten jullie ze soms ook filteren en dan hoe?
Soms krijgen we inderdaad ook mailtjes met die vragen :)
Ik zou ons bier niet troebel willen noemen, maar we filteren ons bier niet. Pils wil je misschien zo helder mogelijk hebben maar op zich filter je eigenlijk alleen maar smaak weg, en waarom zou je dat willen :+
pi_201335592
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 08:37 schreef Clubsoda het volgende:
Wij kregen gisteren het heugelijke nieuws dat kind in ieder geval tot woensdag quarantaine moet *O* altijd leuk, een logistieke puzzel op zondag. Maar alles is geregeld, nu moet er alleen op woensdag nog een testafspraak gepland worden.
Jottum! -O-
pi_201335711
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 09:03 schreef minilot het volgende:
Er was gister bij LHO thuis een supergave kitten (van zo'n malle haarloze soort) - ik zou er bijna zelf een poes van willen O+
Heeft hij nog verkering met @Lupa_Solitaria?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201336108
Wat stom @minilot , een gestolen fiets! Gelukkig kon je nog thuiskomen.
Anders was het een halve marathon geworden of achterop de brommer bij LHO.

En ook stom rond geregel van zoonlief thuishouden, @Clubsoda
Langzamerhand ben ik het wel zat met alle regels rond wanneer wel/niet quarantaine.

Het lange coronahaar ben ik ook allang zat. Het enige handige is, dat het in een speld omhoog kan worden vastgezet of het nou schoon is of vettig wordt.
Het staat alleen voor geen meter. 8)7
pi_201336187
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 10:04 schreef AnneX het volgende:
Wat stom @:minilot , een gestolen fiets! Gelukkig kon je nog thuiskomen.
Anders was het een halve marathon geworden of achterop de brommer bij LHO.

En ook stom rond geregel van zoonlief thuishouden, @:Clubsoda
Langzamerhand ben ik het wel zat met alle regels rond wanneer wel/niet quarantaine.

Het lange coronahaar ben ik ook allang zat. Het enige handige is, dat het in een speld omhoog kan worden vastgezet of het nou schoon is of vettig wordt.
Het staat alleen voor geen meter. 8)7
Waarom ga je dan niet naar de kapper?

Verder echo ik alles in je post.

Vandaag een teamdag op kantoor, wel gek, iedereen weer aanwezig.
pi_201336296
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Waarom ga je dan niet naar de kapper?
Geen tijd deze week, geen zin en geen idee wat dan?
Tijdslot regelen, inclusief kleuren etc. en andere afspraken.
Misschien nog niet erg genoeg. Als ik over zelluf doen en de keukenschaar ga nadenken…alhoewel …goeie vraag. Straks eens bellen.
pi_201336863
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 08:32 schreef borisz het volgende:
Balen mini -O-

Mogge :W
FB kwam weer eens met deze van tien jaar geleden
[ afbeelding ]
:+
Wiske O+
Ik had Xena met een luisterboek O+ ;(

pi_201336885
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 09:06 schreef minilot het volgende:

Nou, ik begon er eigenlijk nét een beetje voor op te warmen 8)7 En het is nu mijn tweede gestolen fiets in een paar maanden tijd - weliswaar geen dure fietsen maar toch zonde van het geld en het is gedoe om weer een nieuwe te regelen }:| Ik moet er ook echt wel weer een want ik heb wat feestjes en dergelijke in de planning waarbij 's nachts een eind fietsen de enige manier is om thuis te komen. Zo eens kijken wat er aan tweedehands meuk te koop staat in het dorp :)
Stom gedoe :wtf:
pi_201336936
Mogguh *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201336963
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 17:21 schreef z80 het volgende:

[..]
Vanwaar het gehamer op de meterkast? De glasboer brengt de mantelbuis daar binnen waar de woningeigenaar dit wil. Dit zal bij nieuwbouw wel de meterkast zijn, maar bij de oudere huizen komt alles gewoon in de woonkamer binnen. Of indien aanwezig in de kelder.
De bewoner\eigenaar mag vervolgens zelf zien hoe deze de data door de rest van de woning krijgt.
Deden ze hier niet hoor. Ook bijna onmogelijk om vanaf de straat onder het hele huis door naar de andere kant. Het zit nu netjes in de meterkast. Zelf een UTP-kabeltje getrokken naar de plek waar de kabel naar zolder moet.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201337078
Kapster update: straks om 12 uur zou ik kunnen deze week. Heeft de favo kapster een vrije dag. :B
Dan niet. En degene, die thuiskomt kan de komende drie weken niet.
pi_201337095
Training gedaan. Poh. Nu kan ik echt niet meer lopen.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 13 september 2021 @ 11:33:12 #290
63722 z80
I fink you freaky
pi_201337243
Wat moet ik zien, doen of eten in Kopenhagen?
Trein en hotel reeds geboekt. Kan dus niet meer terug.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201337303
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 11:20 schreef AnneX het volgende:
Kapster update: straks om 12 uur zou ik kunnen deze week. Heeft de favo kapster een vrije dag. :B
Dan niet. En degene, die thuiskomt kan de komende drie weken niet.
Ik heb me vaker laten verrassen door andere kapsters. Zat het anders, maar ook prrrrrrima!
Vond het dan best 'eng' maar ook leuk :Y
pi_201337313
De heeeeeeeeeeeeeeeeele grote Cosmea-nogsteedszonderbloemmaarmetershoog, is een mooi punt voor Spin om zijn web te beginnen @ voortuintje

pi_201337446
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 11:33 schreef z80 het volgende:
Wat moet ik zien, doen of eten in Kopenhagen?
Trein en hotel reeds geboekt. Kan dus niet meer terug.
Doen: huur een dagje een fiets en verken de stad op die manier.

Zien: er zijn allerlei musea de moeite waard, ik ben de namen kwijt maar heb o.a. allerlei kunst gezien, en veenlijken en andere Deense prehistorische dingen, en ben in het medische museum geweest en in zo'n museum met dino's. Dat laatste zou ik niet doen, daar waren veel kinderen. Maar google een lijstje musea en er zit vast wat bij. Ik denk dat Cisternerne het bijzonderst was, dat is een museum in een voormalige ondergrondse wateropslag.
Christiania is grappig om te bezoeken, het is echt een rare plaats. Maar meer dan een wandeling van een uurtje zou ik niet doen.
Rosenborg Slot was leuk om te zien, het is een kasteel middenin de stad waar de Deense monarchie al hun glimmende spullen bewaart. :P

Qua eten is het lastig om iets te vinden wat geen tourist trap of hipstertent is.
pi_201337696
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 11:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb me vaker laten verrassen door andere kapsters. Zat het anders, maar ook prrrrrrima!
Vond het dan best 'eng' maar ook leuk :Y
Das waar. Alleen té laat gelezen. Al mijn tijdslots deze week zijn volgepland. 😎
Overigens herinner ik mij van jou en kapper: thuiskomen en je haar wassen!?

@z80 Creatieve buurvrouw/docent vond Christiana bijzonder en een must. fwiw.

De spin van Blues in beeld. B-) Hier loop ik soms om en vaker molenwiekend met de armen door de tuin naar achter.
pi_201337754
Ik had gisteren zo'n knoeperd van een kruisspin op mijn blote arm. Ik schrok me rot. Hij prikte hard. Achteraf denk ik dat hij gewoon scherpe poten had. Maar zo leek het even niet :D
Spoilers!
pi_201337802
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 11:33 schreef z80 het volgende:
Wat moet ik zien, doen of eten in Kopenhagen?
Trein en hotel reeds geboekt. Kan dus niet meer terug.
Boottochtje is leuk en informatief. Hop in hop off bus niet.
Kleine zeemeermin is… klein. Niet de omweg waard.

Qua eten was Noma leuk geweest :P
Christiania is is lollig.
Cisterne inderdaad tof!
Tivoli is lollig.
Fietsen niet gedaan maar als je ergens wil fietsen is dat wel de plek. Fietspaden en automobilisten die weten dat fietsers bestaan _O_

@Barreltje is er pas geweest, toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201337930
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 12:16 schreef AnneX het volgende:

[..]
Das waar. Alleen té laat gelezen. Al mijn tijdslots deze week zijn volgepland. 😎
Overigens herinner ik mij van jou en kapper: thuiskomen en je haar wassen!?

@:z80 Creatieve buurvrouw/docent vond Christiana bijzonder en een must. fwiw.

De spin van Blues in beeld. B-) Hier loop ik soms om en vaker molenwiekend met de armen door de tuin naar achter.
Webjes all over, hier ook.

En ja toen ik nog niet durfde te zeggen dat ik het NIET gewassen, NIET geföhnd, GEEN meukversteviging of andere parfum-houdende spullies in wilde hebben én omdat alle kammen/scharen naar geurtjes ruiken in kapsalons deed ik dat :D #parfumallergie
Nu hebben we een thuiskapster en daar heb ik die haarwasdrang na knippen niet bij :D
Ik ga zitten, ze maakt het nat, ene keer korter dan andere keer, ene keer meer laagjes dan andere keer, knipt en is binnen 25 min klaar, drinkt koppie koffie en weg :)
(Dan is g al geweest).
  maandag 13 september 2021 @ 12:36:24 #298
63722 z80
I fink you freaky
pi_201337948
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 12:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Boottochtje is leuk en informatief. Hop in hop off bus niet.
Kleine zeemeermin is… klein. Niet de omweg waard.

Qua eten was Noma leuk geweest :P
Christiania is is lollig.
Cisterne inderdaad tof!
Tivoli is lollig.
Fietsen niet gedaan maar als je ergens wil fietsen is dat wel de plek. Fietspaden en automobilisten die weten dat fietsers bestaan _O_

@:barreltje is er pas geweest, toch?
Bus doe ik niet aan. Zeker de toeristenval niet.
Tivoli zit op kruipafstand en ga ik zeker langs. Hotel waar ik zit, zit dicht bij het station.

@Tele6 het medische museum ga ik zeker bezoeken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201337965
Ik vond Christiania ook tof om doorheen te lopen, maar vond het ook een raar iets om daar als toerist te lopen.
Beetje voyeuristisch omdat er toch ook gewoon mensen wonen.

Verder zijn wij in zo'n museum erotica terecht gekomen _O-
Er was toen ook een guinness book of records museum, ook wel geinig.

Lekkere rode hotdoggies gegeten bij die kraampjes (die zijn hier verboden die worstjes door de kleurstof geloof ik)

Sowieso goed te lopen kleine stad, wij waren er in 2006.
Pffff time flies :o
pi_201338126
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:36 schreef z80 het volgende:

[..]
Bus doe ik niet aan. Zeker de toeristenval niet.
Tivoli zit op kruipafstand en ga ik zeker langs. Hotel waar ik zit, zit dicht bij het station.

@:Tele6 het medische museum ga ik zeker bezoeken.
Kopenhagen heeft veel architectonische grapjes. Kwamen wij ter plekke achter, maar wel een hoop gemist dus. Misschien leuk om daar vooraf iets over op te zoeken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201338189
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:37 schreef Blues het volgende:
Ik vond Christiania ook tof om doorheen te lopen, maar vond het ook een raar iets om daar als toerist te lopen.
Beetje voyeuristisch omdat er toch ook gewoon mensen wonen.
Die mensen verdienen een bak geld aan alle toeristen die daar lopen, dus op zich minder uitbuiting dan een dierentuin :P
quote:
Verder zijn wij in zo'n museum erotica terecht gekomen _O-
Er was toen ook een guinness book of records museum, ook wel geinig.

Lekkere rode hotdoggies gegeten bij die kraampjes (die zijn hier verboden die worstjes door de kleurstof geloof ik)

Sowieso goed te lopen kleine stad, wij waren er in 2006.
Pffff time flies :o

Die hotdogs zijn wel lekker :D dat was een van de niet-vegan dingen die ik daar wilde proberen. Lekker veel mosterd en rode kool en augurken erop :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')