beetje laat deze keerquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu nog meer dan 2 uur wachten
GEEN ZIN IN!
Welke idioot heeft deze tijden bedacht? Dat slaat toch nergens op! Terug naar 14:00 verdorie!quote:
Nee. ik zocht een Engelse tweet, maar die zag ik zo snel nietquote:
quote:Charles Leclerc is reportedly currently in the medical center for nausea and severe headaches. Symptoms that cut short his EL2.
Nee Italiaans tochquote:
Hmm, het zit ook niet echt mee bij Ferrari.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee. ik zocht een Engelse tweet, maar die zag ik zo snel niet
Google translate dan maar
[..]
Was een grapjequote:Op zaterdag 11 september 2021 15:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Google Translate herkent het als Frans
Wat weten die er nou van.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Google Translate herkent het als Frans
Giovinazzi volgens mij zelfs de officiele.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:11 schreef Gezicht het volgende:
Wie is reserverijder bij Ferrari? Kvyat?
Als het draait is Ferrari een heel goed team.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hmm, het zit ook niet echt mee bij Ferrari.
Volgens een Italiaanse journaliste wel.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:13 schreef Monolith het volgende:
Is er al bekend of sainz / Leclerc rijden vanmiddag?
Van achteraan (of vanuit de pitstraat) naar nog verder achteraan kan toch nietquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:32 schreef opreis het volgende:
Bottas nogmaals 10 plaatsen straf voor een ander motor component
Zo veel mogelijk nieuwe onderdelen in je pooltjequote:Op zaterdag 11 september 2021 15:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van achteraan (of vanuit de pitstraat) naar nog verder achteraan kan toch niet
Dus als je dan aanpassingen doet, dan maar meteen alles..
Fijnquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk, Van Gameren heeft zijn eigen desk
Niet meer doen, wel eens gezien en gehoord ja.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:50 schreef Fer het volgende:
Van Gameren deed een herhaling van race becommentariëren. Is dat nieuw?
Ik heb er een goed gevoel overquote:
Mag vaker gebeurenquote:
Ik zou iets minder zuipen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er een goed gevoel over
Gewoon in Lewis auto rammenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:24 schreef Rianne84 het volgende:
Als Bottas nou gewoon ff niet luistert
Die kans is heel klein, Bottas start achteraanquote:
Hopelijk pakt Max dan gewoon Lewis in bocht 1, kijken wat ze dan doenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
Merc heeft de swap al aangekondigd
quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:27 schreef Rianne84 het volgende:
Van Gameren: Mercedes heeft de swap aangekondigd.
Ook van Gameren: Bottas wint voor Hamilton
Bottas luistert toch wel naar Totoquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:24 schreef Rianne84 het volgende:
Als Bottas nou gewoon ff niet luistert
Dan is Max hopelijk de lachende derdequote:Op zaterdag 11 september 2021 16:28 schreef bedachtzaam het volgende:
Bottas start gewoon wat minder snel.
Laatste ronde gaat het gebeurenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:28 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat zijn we van hem gewend.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:28 schreef bedachtzaam het volgende:
Het kan natuurlijk wel als Max Hamilton pakt bij de start en Hamilton hem in 1 van de laatste rondes alsnog terugpakt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:27 schreef Rianne84 het volgende:
Van Gameren: Mercedes heeft de swap aangekondigd.
Ook van Gameren: Bottas wint voor Hamilton
Dan ligt het aan Lewis die op softs sneller start dan Bottas op medium..quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:28 schreef bedachtzaam het volgende:
Hoogstens als er iets met Verstappen gebeurdquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:30 schreef amp25 het volgende:
Gaat Red Bull nou ok gridstraf doen of niet
Geen siffan hasanquote:
Morgen pole als zo finishtquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:34 schreef Marcoss het volgende:
Dan toch die 2e plek die beroerd is qua start.. ook goed voor Max dat hij daar niet staat als hij 2e wordt achter Bottas
Bottas kan het ook, Max kan het dus zekerquote:
Tsunoda ookquote:
Nee, vrije keuze morgen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:36 schreef fetX het volgende:
Moet je na zo’n sprintrace dan ook weer op dezelfde banden beginnen of hoe zit dat?
Hamilton valt uit straksquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Hamilton rijdt nog wel terug hoor
Zodat Lewis vrij makkelijk een nieuwe motor in kan zetten?quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:37 schreef Ferdii het volgende:
Perez had in die eerste bocht Hamilton moeten aantikken
Daarom afstand houden, het zit in een klein hoekje.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:37 schreef VacaLoca het volgende:
Kon Gasly weinig aan doen, zuur voor 'm
Beetje zoals Olav zou hebben bij Max?quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:36 schreef Nober het volgende:
Sky commentator happerde toen ie Lewis z'n slechte start zag.
In die knik had hij een spin gemaakt, maar verder geen schadequote:Op zaterdag 11 september 2021 16:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zodat Lewis vrij makkelijk een nieuwe motor in kan zetten?
Ja het is allemaal 1 groot complotquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:39 schreef RAVW het volgende:
Dit is gewoon niet leuk maar Ham in de problemen en weeeeeer gelijk geel , het is niet de eerste keer dit jaar dat die gematst wordt door geel
als dat niet zo was geweest had hij al 100 punten achter max gestaan
Hou toch op zeg.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:39 schreef RAVW het volgende:
Dit is gewoon niet leuk maar Ham in de problemen en weeeeeer gelijk geel , het is niet de eerste keer dit jaar dat die gematst wordt door geel
Maar hij was alweer op snelheidquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:39 schreef RAVW het volgende:
Neequote:Op zaterdag 11 september 2021 16:41 schreef Faraday01 het volgende:
Loopt de merc van hamilton wel goed?
Denk dat Max dat niet gaat proberen eigenlijk, P2 is wel prima, dan heb je alsnog pole morgenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:40 schreef StephanL het volgende:
Maar nu kan Max Bottas wellicht pakken en Ham achter hem houden. Zou mooi zijn
Niet bepaald.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:41 schreef Faraday01 het volgende:
Loopt de merc van hamilton wel goed?
Dan zit sinds zandvoort niet motor inquote:
Scheelt een puntje toch?quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Max dat niet gaat proberen eigenlijk, P2 is wel prima, dan heb je alsnog pole morgen
Alsof die boordradio wat zegt, als hij 30 seconden voor het veld zit klaagt hij nog.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Zometeen wel boord radio!
Die rijden wel allebei op softquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton kan de McLarens niet eens bijhouden
Nee.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:44 schreef PS. het volgende:
Was een stop hier nou ook verplicht of nie?
Neequote:Op zaterdag 11 september 2021 16:44 schreef PS. het volgende:
Neequote:Op zaterdag 11 september 2021 16:44 schreef PS. het volgende:
Hangt ook van het risico af. Maar de Mercedes zal wel gewoon te snel zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar ga je daarvoor het risico nemen dat je eraf getikt wordt?
Nee, zal vast ook niet gebeuren, tenzij opeens wisselende weersomstandighedenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:44 schreef PS. het volgende:
Dit ligt aan Mercedes ja?quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:45 schreef beantherio het volgende:
Mercedes maakt dit seizoen toch wel veel fouten hoor. Deze race leek kat in het bakkie voor ze en nu lijkt Verstappen hier toch een mooi voordeeltje te gaan binnen hengelen.
Het is ook eigenlijk te kort om iets uit te makenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
En morgen pole.
Als dit tenminste zo blijft meen ik.
Hamilton van 2 naar 5 maakt wel degelijk uit.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk te kort om iets uit te maken
Specifiek natuurlijk ook Hamilton.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ligt aan Mercedes ja?
Ja. Nu wel mooi. Tactisch kan je niksquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk te kort om iets uit te maken
Elkaar towen alsof het een kwali is.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Ricciardo Norris nou even DRS geeft.
Ja als het fout gaat wel...maar om in te halen is bijna onmogelijkquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hamilton van 2 naar 5 maakt wel degelijk uit.
Het is een teamsport, Ricciardo heeft niks anders te winnen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Elkaar towen alsof het een kwali is.
Nee, weer vrije bandenkeuze (net als nu)quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:48 schreef PS. het volgende:
Heeft iedereen morgen dan ook vrije bandenkeuze, of starten ze nog steeds op deze banden?
Wel als je daarna zo van de baan gaat, lijkt mequote:Op zaterdag 11 september 2021 16:49 schreef RAVW het volgende:
Dit is wel vreemd bij het aanrem zat perez ervoor ... dan hoeft je hem niet terug te geven
Eensquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:50 schreef PS. het volgende:
Ik vind dit toch best vermakelijk eigenlijk.
Kan niet meer mis gaanquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:50 schreef PS. het volgende:
Ik vind dit toch best vermakelijk eigenlijk.
Poging 2quote:
Oh? Maar dan is waarom rijden ze dan op soft en medium. Je zou toch zeggen dat 1 band sowieso het beste is berekend.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, weer vrije bandenkeuze (net als nu)
Motor zit er al in, lijkt mij toch?quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:51 schreef Dazalbest het volgende:
Is gridstraf bottas definitief of kunnen ze dat nog uitstellen naar andere GP?
Vraag je dit echt?quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:51 schreef Dazalbest het volgende:
Hoop het niet voor Norris!quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:51 schreef beantherio het volgende:
Wat als Lewis nu eens een flinke fout maakt bij een poging Norris voorbij te gaan
Dan krijgen we een SC morgen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:51 schreef beantherio het volgende:
Wat als Lewis nu eens een flinke fout maakt bij een poging Norris voorbij te gaan
Hij kan hem afkopenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:51 schreef Dazalbest het volgende:
Die is gewend vooraan te rijdenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Norris is slim maar Hamilton is ook niet zo'n hele goed inhaler.
Ohquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Motor zit er al in, lijkt mij toch?
Ja, maar je ziet nu bij McLaren dat ze bij de start wel voordeel hadden van de softs. En dan maar hopen dat het nadeel vanaf dit moment mee gaat vallen. Je kunt wel gokken zo.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh? Maar dan is waarom rijden ze dan op soft en medium. Je zou toch zeggen dat 1 band sowieso het beste is berekend.
Foutloos vooraan rijden is dan ook wat anders als racenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Norris is slim maar Hamilton is ook niet zo'n hele goed inhaler.
Alonso was behoorlijk kritisch op zijn aanpak in Hongarije met die 3 seconden snelheidsverschil.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Foutloos vooraan rijden is dan ook wat anders als racen
Dan start Lewis ook weer van de minder goede kant, hopelijk weer zo'n poepstart danquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:54 schreef Breekfast het volgende:
Als die 2 Mclaren's ervoor blijven dan heeft Max wel een kans morgen op de winst denk ik
Ja, maar de begintijd is veel te laat!quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:55 schreef Martinello het volgende:
Gaat wel lekker vlot deze sprintrace. Met een halfuurtje is het al bekeken.
Ik vind het een prima tijdquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar de begintijd is veel te laat!
En blokkenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Perez deed het te laat. Straf zou meer dan terecht zijn.
Je hebt Zandvoort niet gezien?quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:56 schreef VacaLoca het volgende:
En damn Monza is echt zo kut. Treintje rijden en circuit is eigenlijk ook te simplistisch. Vroeger had het nog iets
Maximaliseren is bij P1 lijkt me.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:55 schreef beantherio het volgende:
Max maximaliseert weer eens.![]()
Maar misschien niet te vroeg juichen.
Geen onnodig risico nemen als degene voor je toch al straf heeft.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maximaliseren is bij P1 lijkt me.
Is toch terechtquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Under investigationman man man. Pleur op man race leiding
Dat leek me sowieso niet haalbaar. Maar punten pakken i.p.v. verliezen op je concurrent is gewoon beter dan verwacht.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maximaliseren is bij P1 lijkt me.
Ja da's te laat hequote:Op zaterdag 11 september 2021 16:58 schreef Nober het volgende:
Bottas moet Max even van de baan tikken om z'n verblijf bij Mercedes te verlengen.
bottas gaat al weg!quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:58 schreef Nober het volgende:
Bottas moet Max even van de baan tikken om z'n verblijf bij Mercedes te verlengen.
En ook nog wijd gaan en z'n banden verneuken in de verdediging. Echt gewoon dom.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is toch terecht
Het is niet dat het een twijfelgeval is dat ie de bocht afsneed. Eerst een halve ronde Stroll ophouden en dan toch maar doen.
Wel pas na een halve ronde, kan net te laat zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:58 schreef theguyver het volgende:
Hoezo onderzoek?
Hij gaf de plek al netjes terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |